شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طریقه بازنویسی

نویسنده: سارا اخلاقی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/8/10 ساعت 12:00:00 بازدید: 413 امتیاز 0 از 0 نظر

تسلط به طریقه بازنویسی می‌تواند مانند موشکی باشد که شما را به سیاره دلخواه‌تان هدایت می کند. عدم توجه به طریقه بازنویسی و انواع آن امر بازنویسی را با شکست مواجه می‌کند. شما همان موشکی را تصور کنید که سوخت کافی برای روشن‌شدن و حرکت‌کردن ندارند. توجه به طریقه بازنویسی و یادگیری آن همان سوختی است که موتور شما را به پیش می‌راند. اما از طریقه بازنویسی چه می‌دانید؟

ایران تایپیست از چه طریقه ای برای بازنویسی استفاده میکند؟

طریقه بازنویسی شاخه‌ها، روش‌ها و تکنیک‌های بسیاری دارد. بازنویسنده‌ها روش‌های مختلفی را در پیش می‌گیرند تا بتوانند سفارشات درخواستی کاربر را بازنویسی کنند. انواع روش‌های بازنویسی می‌بایستی قبلا توسط شخص بازنویسنده بررسی و مطالعه شود تا بتواند به راحتی و به طرز ماهرانه‌ای بازنویسی کند. روش‌های بازنویسی برای تمام انواع بازنویسی‌ها گاهاً مشترک و گاهاً متفاوت هستند. انتخاب طریقه بازنویسی به متن اصلی و متن درخواستی کاربر بستگی دارد. زمانی که شخص کاربر سفارش درخواستی خود را در اختیار ایران تایپیست قرار می‌دهد اتفاقاتی دیگری در پشت پرده می‌افتد که کاربر از آن بی خبر است. عوامل اجرایی ایران تایپیست سفارش کاربر را بررسی می‌کنند، به موضوع و میزان سختی آن دقت می‌کنند. پس از بررسی‌های لازم آن را به بازنویسنده‌ای می‌سپارند که مهارت کافی در آن زمینه دارد. برای مثال اگر مقاله درخواستی شما در مورد شیمی است در اختیار بازنویسنده‌ای قرار نمی‌گیرد که مهارتش در بازنویسی مقالات مربوط به زیست‌شناسی است.

پس از آنکه سفارش و اطلاعات آن در اختیار بازنویسنده قرار گرفت بررسی مجدد توسط وی انجام می‌شود. او بار و بار ها مقاله را مطالعه می‌کند، می‌خواند و برای انتخاب طریقه بازنویسی تصمیم‌گیری می‌کند. در این بین ممکن است طریقه بازنویسی انتخابی یک روش شناخته‌شده باشد. در مواردی امکان دارد وی از طریقه بازنویسی که خود کشف کرده است استفاده کند. البته کشف روش و طریقه‌ای که بتواند خروجی با‌کیفیتی داشته باشد سخت است و تنها از پس نویسندگان خبره بر می‌آید. که ایران تایپیست از بابت دارا بودن نویسندگان خبره مشکلی ندارد. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که در هر دو این حالت‌ها مقاله بازنویسی‌شده باکیفیت در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. مجموعه بزرگ ایران تایپیست نقاط قوت بسیاری دارد که تنها یکی از آنها بکارگیری نویسندگان خبره است. شما با نهایت اطمینان خاطر می‌توانید با ایران تایپیست در موارد بسیاری همکاری داشته باشید.

طریقه بازنویسی

طریقه بازنویسی

طریقه بازنویسی برای مقالات معتبر چیست؟

طریقه بازنویسی برای نگارش مقالاتی که بتواند برای موسسه‌ها و مراکز مختلفی معتبر باشد با سایر بازنویسی‌ها متفاوت است. طریقه بازنویسی برای چنین مقالاتی طریقه‌ای است که بتواند تشابهات متن اصلی را با متن بازنویسی‌شده رفع کند. در این صورت می‌توان ادعا نمود که مقاله نگاشته‌ای معتبر است. اما نکته‌ای که در میان باید به آن اشاره داشت این است که برای نگارش مقالات معتبر برای مثال مقالات ISI نمی‌تواند تنها به یک منبع بسنده کرد. می‌بایستی منابع بسیاری را برای بازنویسی به کار بگیرید. حال مجدّداً به عنوان اصلی رجوع می‌کنیم. طریقه بازنویسی برای نگارش مقالات معتبر چه می‌تواند باشد؟ چه روش‌هایی برای نگارش مقالات معتبر وجود دارد؟

گام‌به‌گام بررسی می‌کنیم:

  • اولین اصل برای بازنویسی مقالات معتبر یافتن روش‌هایی است که بتواند درصد تشابه را به حداقل‌ترین مقدار ممکن برساند. ممکن است در این میان از چندین روش برای بازنویسی بهره ببرید. یکی از روش‌هایی که می‌تواند طریقه بازنویسی نام برده شود به‌هم‌ریختن جمله‌بندی‌های متن اصلی است.
  • دومین گام رعایت اصول صحیح جمله‌بندی است. جمله‌بندی‌های متن بازنویسی‌شده هم باید معنادار باشند و هم باید کلمات رسمی داشته باشند.
  • گام آخر و سوم در بازنویسی مقالات معتبر نگه‌داشتن جهت مقاله است. با وجود تمام تفاوت‌هایی که برای بازنویسی روی متن اصلی اعمال می‌شود باید موضوع اصلی مقاله منبع پیاده‌سازی شده باشد.

پس از رعایت‌نمودن این 3 گام مهم می‌توان چنین ادعا کرد که بازنویسی‌تان در جهت نگارش مقالات معتبر خواهد بود. مجموعه ایران تایپیست از جمله موسسه‌هایی است که می‌تواند در نگارش مقالات علمی و یا غیر‌علمی معتبر در کنارتان باشد. ایران تایپیست به روش‌های متعدد که به آنها طریقه بازنویسی گفته می‌شود آگاه است. این موسسه از خبره‌ترین بازنویسنده‌های ایران کمک می‌گیرد تا به شما در مسیر بازنویسی کمک کند. چنانچه آشنایی چندانی با ایران تایپیست ندارید می‌توانید به سایت ما مراجعه کنید و با خدمات آن آشنا شوید.

طریقه بازنویسی

طریقه بازنویسی

طریقه بازنویسی برای پایان‌نامه های دارای درصد مشابهت بالا در ایرانداک

نگارش پایان‌نامه از مهم‌ترین چالش های افراد تحصیل‌کرده است. خوشبختانه طریقه بازنویسی برای چنین مقالاتی با مقالات دیگر تفاوتی ندارد. با بکارگیری انواع روش‌های بازنویسی می‌توان پایان‌نامه‌های دانلود‌شده از ایرانداک بازنویسی کرد و برای ارائه پایان‌نامه از آنها بهره مند شد. البته نمی‌توان تنها به یک طریقه بازنویسی بسنده کرد. باید از انواع روش‌ها، تکنیک‌ها و ایده‌های مختلفی برای بازنویسی بهره برد. زمانی که از روش‌های مختلف و متنوعی برای بازنویسی بهره‌ببرید می‌توانید درصد تشابه متن بازنویسی‌شده با متن اصلی را کاهش دهید.

کاهش درصد تشابه مقاله بازنویسی‌شده با متن مبدأ از اصول اساسی نگارش پایان‌نامه است. ارائه پایان‌نامه‌ای که تشابه بسیاری با سایر مقالات علمی داشته باشد رد می‌شود. فرض کنید هفته‌ها و ماه‌ها برای نگارش مقاله پایان‌نامه وقت صرف ‌کنید و در یک لحظه تمام زحماتتان به باد رود. از این رو القای طریقه بازنویسی به نحوی که بتواند درصد تشابه را به حداقل‌ترین مقدار ممکن تقلیل دهد اهمیت بالایی دارد. اما اساسی‌ترین طریقه بازنویسی برای بازنویسی پایان‌نامه دارای درصد مشابهت بالا در ایرانداک چیست؟ اساسی‌ترین نکته در این باره سپردن بازنویسی به شخص معتبر و متخصص است. اگر شما هم به موضوع مقاله و هم به طریقه بازنویسی اشراف کامل دارید خودتان می‌توانید همان شخص باشید. در غیر این صورت چاره کار چه می‌تواند باشد؟ چگونه می‌توان شخصی را پیدا کرد که بتوان پروژه بازنویسی را با خیال راحت به آن سپرد؟ خوشبختانه موسسه‌ای به نام ایران تایپیست وجود دارد که می‌تواند در نگارش مقاله پایان‌نامه بسیار کمک حالتان باشد. سپردن مقاله پایان‌نامه به مجموعه قدرتمندی مانند ایران تایپیست همان راهی است که می‌تواند به قبول شدن 100% پایان‌نامه‌تان بیانجامد. برای سفارش مقاله پایان‌نامه کافیست فایل‌های دانلود شده و یا منابع مورد نظرتان را در اختیار ایران تایپیست قرار دهید و منتظر نتیجه کار باشید. نتیجه کار همان خواهد بود که در ذهنتان برای آن برنامه چیده‌اید.

طریقه بازنویسی

طریقه بازنویسی

طریقه بازنویسی متن مطابق اصول سئو

طریقه بازنویسی برای تمامی بازنویسی‌‎ها تقریبا یکسان است. اما در این میان تفاوت‌هایی وجود دارد که آنها را کاربرد مقاله مورد نظر مشخص می‌کند. برای مثال کاربرد مقاله پایان‌نامه با کاربرد مقاله‌ای که برای سایت نوشته شده است تفاوت دارد. در این بند موضوع هدف بررسی طریقه بازنویسی مقاله براساس اصول سئو است. مقاله‌ای که برای بارگذاری در سایت نگاشته می‌شود. اما پیش از بررسی طریقه بازنویسی چنین مقاله‌هایی بهتر است نگاهی کلی به اصول سئو داشته باشیم. از خودمان این سوال را بپرسیم که اصول سئو چیست؟ اصول سئو عبارت است از قوانینی که روی محتوا متنی پیاده می‌شود. از آنجایی که چنین محتوا‌هایی قرار است روی سایت قرار بگیرند می‌بایستی از این قوانین پیروی کنند. اما اصول سئو چه می‌گوید؟ اصول سئو قوانین و راهکارهایی را مطرح می‌کند که به کمک آنها می‌توان متن را بر اساس اصول سئو نگاشت. یکی از آن روش‌ها کشف و تکرار کلمات کلیدی اصلی و کلمات کلیدی است.

اما کلمات کلیدی چیستند؟ کلمات کلیدی عباراتی هستند که قرار است متن به کمک آنها به صفحه اول جستجو منتقل شود. برای مثال اگر موضوع مقاله شما "علائم عفونت لب بر اثر تزریق ژل" است می‌بایستی کلمات کلیدی را حول همین موضوع انتخاب کنید. برای مثال "علائم عفونت لب پس از تزریق ژل" کلمه کلیدی مناسبی است. در همین حین کلمه‌ای مانند "عفونت لب" نمی‌تواند کلمه کلیدی مناسبی باشد. چرا که عفونت لب می‌تواند در زمینه‌های مختلفی اتفاق بیفتد. اگر همین روال را در پیش بگیرید پس از مدتی می‌توانید به طریقه بازنویسی بر اساس اصول سئو دست پیدا کنید. اگر وقت کافی برای نگارش چنین مقاله‌ای ندارید می‌توانید راهکارهای دیگری را در نظر بگیرید. این راهکار می‌تواند همکاری با تیم ایران تایپیست باشد. ایران تایپیست و تیم قدرتمند این مجموعه تمام رازها و اسراری که به نگارش یک مقاله سئو‌شده منتهی می‌شود میداند.

طریقه بازنویسی

طریقه بازنویسی

طریقه محاسبه هزینه برای بازنویسی چگونه است؟

انتخاب طریقه بازنویسی متفاوت هزینه‌های متفاوتی نیز دارد. زمانی که انتخاب بازنویسنده سخت‌ترین و یا آسان‌ترین طریقه بازنویسی باشد قطعا محاسبه هزینه نیز تفاوت‌هایی خواهد داشت. اما در حالت کلی چه فاکتور‌هایی برای محاسبه هزینه بازنویسی وجود دارد؟ آیا هزینه بازنویسی از مجموعه‌‎ای به مجموعه‌ای دیگر متفاوت است؟ در محاسبه هزینه بازنویسی فاکتور‌های بسیاری دخیل‌اند که در چند خط فوق به یکی از آنها اشاره شد. از دیگر فاکتور‌هایی که روی هزینه بازنویسی تاثیر می‌گذارد موضوع آن است. در اعمال هزینه بر طبق موضوع مقاله سختی و یا آسانی آن مد نظر است.

برای مثال بازنویسی مقالات عمومی هزینه کمتری نسبت به بازنویسی مقالات تخصصی دارند. در بازنویسی مقالات عمومی از اشخاص متخصص بهره گرفته نمی‌شود، زمان و انرژی کمتری به کار گرفته می‌شود و نیازمند تحقیق نیست. اما بازنویسی مقالات تخصصی چنین است و تماماً برعکس همین روال است. از دیگر فاکتور‌هایی که در محاسبه هزینه بازنویسی به آن توجه می شود حجم مقاله است. حجم مقاله در اصل از مهم‌ترین فاکتور‌‎هاست. هزینه بازنویسی یک مقاله 100 صفحه‌ای با هزینه بازنویسی مقاله 10 صفحه‌ای قطعا متفاوت است. سومین فاکتوری که قرار است مورد بررسی قرار دهیم مهلتی است که مشتری برای دریافت مقاله بازنویسی شده تعیین میکند. اعمال فوریت برای دریافت مقاله بازنویسی شده مقدار هزینه را افزایش می‌دهد. در برخی از موارد کاربرد مقاله نیز در محاسبه هزینه آن دخیل است. به عنوان نمونه می‌توان به بازنویسی کتاب و بازنویسی محتوا سئو‌شده اشاره نمود. بازنویسی در حوزه‌های مختلف تعرفه‌های مختلفی نیز دارند. اما چگونه می‌توان به هزینه بازنویسی پی برد؟ برای محاسبه هزینه بازنویسی و همچنین سفارش پروژه بازنویسی کافیست با تیم ایران تایپیست همراه باشید. با مراجعه به سایت ایران تایپیست و یا برقراری تماس با این مجموعه می‌توانید اطلاعات دقیقی در این باب کسب کنید. محاسبه هزینه بازنویسی در ابتدا نیازمند ارسال فایل از سوی شماست.

طریقه بازنویسی

طریقه بازنویسی

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیهزینه بازنویسی متنخدمات مقالهخلاصه نویسی

سوالات متداول

مجموعه ایران تایپیست به انواع و اقسام طریقه بازنویسی تسلط کافی و لازم دارد. بازنویسنده‌های ایران تایپیست تشخیص بالایی در انتخاب طریقه بازنویسی برای آماده‌سازی سفارش دارند.

طریقه بازنویسی برای مقالات معتبر با درصد تشابه بالا طریقه‌ای است که بتواند میزان تشابه را به حداقل برساند. اغلب در چنین مقالاتی تخصص بازنویسنده از طریقه بازنویسی مهم‌تر است.

تا حدودی می‌توان طریقه بازنویسی را برای محاسبه هزینه پایان‌نامه‌های دارای مشابهت بالا دخیل دانست. علاوه بر این مورد فاکتور‌های بسیار دیگری نیز دخیل هستند.

طریقه بازنویسی بر اساس اصول سئو هیچ تفاوتی با سایر بازنویسی‌ها ندارد. تنها تفاوت چنین بازنویسی‌هایی رعایت اصول سئو است. برای بررسی این اصول به گوگل مراجعه کنید.


نویسنده: سارا اخلاقی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/8/10 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 413 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: روش بازنویسی متد بازنویسی چگونگی بازنویسی اصول بازنویسی قواعد بازنویسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :