جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی گرافیکی پست اینستاگرام

نویسنده: بهرام حسینی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/5/9 ساعت 09:00:00 بازدید: 659 امتیاز 0 از 0 نظر

در دنیای جدید، طراحی گرافیکی پست اینستاگرام  بسیاری از صاحبان کسب و کارها و فعالان فضای مجازی را درگیر خود کرده است. با این حال که قبلاً داشتن پیج و طراحی پیج اینستاگرام برای رونق بخشیدن به هر کسب و کار و فعالیت‌های تجاری کافی بود. اما امروزه در مواجه با دغدغه‌های بسیار جزئی‌تر طراحی گرافیکی پست اینستاگرام  اهمیت دارد.

 اگر تمایل به داشتن پیج قوی و در پی آن داشتن یک کسب و کار قوی هستید، بایستی پستی را با روش درست و در عین حال جذاب و گیرا بارگذاری کنید. برای استفاده از خدمات طراحی گرافیکی پست و استوری اینستاگرام با بهترین کیفیت در سریع‌ترین زمان ممکن به شرکت ایران تایپیست مراجعه کنید.

طراحی گرافیکی پست اینستاگرام

طراحی گرافیکی پست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

طراحی گرافیکی خلاقانه پست اینستاگرام

امروزه تاثیرگذاری بالای اپلیکیشن تصویری اینستاگرام را شاهد هستیم. تمامی صاحبان کسب و کارها و مشاغل مختلف حتی کسب و کارهای کوچک و بدون فروشگاه و فعالان مجازی با طراحی یک پیج اینستاگرام قوی با دقت و ظرافت عالی روی جزئیات می‌توانند فروش‌های بسیار بالایی را شاهد باشند.

شما هم با هر کسب و کار یا شغلی با داشتن یک پیج اینستاگرام قوی می‌توانید حرف‌ها و نظرات خود را به مخاطبان بیشتری برسانید. پیج‌هایی که طراحی گرافیکی جذاب و خلاقانه‌ای دارند، مخاطبان بیشتری را ترغیب به خرید می‌کنند. علاوه بر آن مخاطبان بیشتری پست‌های این پیج‌ها را برای دوستان و آشنایان خود ارسال خواهند کرد. این مسئله به جذب فالوور بیشتر کمک شایانی خواهد کرد.

طراحی گرافیکی پست اینستاگرام

طراحی گرافیکی خلاقانه پست اینستاگرام

برخی از روش‌های طراحی گرافیکی خلاقانه پست اینستاگرام اشاره خواهیم کرد:

  • طراحی گرافیکی پست اینستاگرام با ترکیب رنگ سیاه و سفید در پس زمینه: پیشنهاد می‌کنیم که در طراحی قالب اینستاگرام از ترکیب رنگ سیاه و سفید در پس زمینه ایده بگیرید. شما با استفاده از برخی از ابزارهای اینستاگرام می‌توانید پست‌هایی منحصر به فرد منتشر کنید که پس زمینه سیاه و سفید دارند. در این صورت قسمتی از تصویر سیاه و سفید است و مابقی آن با رنگ طبیعی خود نمایش داده می‌شود.
  • طراحی گرافیکی پست اینستاگرام با انتخاب یک تم پست رنگی تیره: یکی دیگر از این ایده‌ها برای قالب اینستاگرام استفاده از یک تم پست تیره است. در این صورت تصاویر استفاده شده در پست‌های شما تاریک و تیره نمایش داده می‌شوند. تصاویر تیره را می‌توان با کمک نرم‌افزارهای مختلف دارای فیلتر تیره که مناسب برای عکس‌ها هستند و یا با لحاظ تیره بودن در عکاسی تهیه کرد.
  • طراحی گرافیکی حرفه‌ای پست اینستاگرام با انتخاب رنگ‌های فانتزی: شما می‌توانید با استفاده از این قالب تم‌های پستی شاد و رنگارنگی داشته باشید. فقط کافی است که عکس‌هایی با رنگ بندی شاد و فانتزی بگیرید. انتخاب این نوع طراحی گرافیکی پست اینستاگرام پیج شما را شادتر نشان خواهد داد. همچنین مخاطبان پیج شما با دیدن این تم پست رنگی به وجد می‌آیند.  
  • انتخاب یک تم پست رنگی ثابت در قالب اینستاگرام: شما می‌توانید دو یا سه رنگ ثابت را در نظر بگیرید و در تمامی پست‌های خود از این دو یا سه رنگ مشخص شده استفاده کنید. از این پس مشخصه اصلی و ویژگی منحصر به فرد صفحه اینستاگرام شما این رنگ‌های انتخاب شده خواهد بود که تاثیر بسزایی در جلب مخاطب خواهد داشت. به طور مثال صاحب یک کسب و کار برای معرفی برند خود نیاز به پیج اینستاگرام منحصر به فرد و حرفه‌ای خواهد داشت. به همین منظور او می‌تواند از تم ساده استفاده کند. با این کار، مخاطب با دیدن پست‌های شما به یاد برند شخصی شما می‌افتد و شما موفق شده‌اید برند شخصی خود را در ذهن مخاطب نگه دارید.
  • استفاده از عکاسی منحصر به فرد در طراحی گرافیکی پست اینستاگرام : به طور معمول برخی از افراد ممکن است در طراحی گرافیکی پست اینستاگرام از ایده‌ عکاسی از یک سوژه ثابت استفاده کنند. به عنوان مثال محصولی خاص را در نظر بگیرید و عکس‌هایی با شیوه‌های مختلف و ایده‌هایی خلاقانه از آن بگیرید و آن را در پیج خود منتشر کنید. از این پس قالب منحصر به فرد انتخاب شده نمادی از محصولات شما خواهد بود. همچنین صفحه و پیج کاری و محصولات شما دارای سبک عکاسی منحصر به فرد می‌باشد.
  • انتخاب سبک مینیمالیست در طراحی قالب: شما می ‌توانید از این ایده برای طراحی پست و استوری اینستاگرام استفاده کنید. شما با توجه به اهداف مینیمال و موضوعی که در ذهن دارید، از این سبک در طراحی گرافیکی پست اینستاگرام استفاده کنید. وجود کوچکترین جزئیات در هر عکس، شما را در انتقال پیام خاص به مخاطب با قدرت بسیاری کمک می‌کند.
  • استفاده کردن از تم پست با پشت زمینه سفید یا روشن: این ایده نیز در طراحی گرافیکی پست اینستاگرام وجود دارد. با انتخاب این ایده عکس‌های پست اینستاگرام شما پس زمینه‌ای سفید و روشن خواهند داشت. اگر شما این تم پست را انتخاب کرده‌اید، فضای سفید عکاسی را در نظر داشته باشید. شما می‌ توانید از یک تم رنگی روشن به جای رنگ سفید استفاده کنید. استفاده از یک تم سفید یا یک تم رنگی باعث می‌ شود عکاسی از محصولات پیج مورد نظر یا غیره جذاب‌تر و خلاقانه‌تر باشد.

طراحی گرافیکی پست و استوری اینستاگرام

امروزه رقابت در فضای شبکه‌های اجتماعی اعم از اینستاگرام و غیره به صورت تنگاتنگ است. احتمالاً شما هم صاحب پیج کاری یا فروشگاهی هستید و ایده‌ها و محصولات خود را در آن به نمایش گذاشته‌اید و به دنبال افزایش فالوور و رونق کسب و کار خود هستید. کسب و کارها می ‌توانند با کمک شبکه ‌های اجتماعی مانند اینستاگرام با کم‌ترین هزینه و صرف کم‌ترین وقت بیشترین بازدهی در فروش را تجربه کنند.

 همواره صاحبان برند و کسب و کارها برای به دست آوردن حداکثر تعداد ممکن مشتری در این فضا تلاش می‌کنند. اینستاگرام قابلیت‌های بی‌شماری دارد که به همین دلیل به عنوان محبوب‌ترین شبکه اجتماعی شناخته می‌شود.

شما با طراحی گرافیکی پست و استوری اینستاگرام به صورت جذاب و خلاقانه می‌توانید کسب درآمد خوبی داشته باشید.

طراحی گرافیکی پست اینستاگرام

طراحی گرافیکی پست و استوری اینستاگرام

شما هم احتمالاً به فکر فرو رفته‌اید که طراحی گرافیکی پست و استوری اینستاگرام به صورت مناسب چگونه اجرا می‌شود؟ شما می‌توانید طراحی گرافیکی پست و استوری اینستاگرام را به طراحان گرافیک حرفه‌ای بسپارید و یا با رعایت گفته شده نسبت به انجام آن اقدام کنید. طراحان گرافیک با استفاده از نرم‌افزارهای تخصصی مانند فتوشاپ و ایلوستریتور پست‌ها و استوری‌های شما را مطابق با نوع نیاز شما طراحی می‌کنند. آن‌ها با خلاقیت و توانایی ویژه‌ای که دارند، پست‌ها و استوری‌هایی با ظاهر بصری بسیار جذاب طراحی می‌کنند.

 همیشه طراحی پست و استوری اینستاگرام به صورت مناسب یکی از دغدغه‌های صاحبان هر کسب و کار بوده است. زیرا صاحبان کسب و کار یا مشاغل مختلف تمام منظور و هدف خود را در قالب یک پست با مشتری به اشتراک می‌گذارند. اگر طراحی گرافیکی پست و استوری اینستاگرام قوی باشد، بازدید کننده به خریدار سرویس یا محصول مورد نظر تبدیل می‌شود. بنابراین شما بایستی در طراحی گرافیکی پست و استوری اینستاگرام  دقت و ظرافت کافی داشته باشید. هر یک از این پست‌ها و استوری‌ها بایستی با در نظر گرفتن همه چیز طراحی شوند. زیرا شما با فرصتی که در اختیار دارید، می‌توانید مشتری را جذب کنید و خرید او را شاهد باشید.

یکی از مهم ترین عناصر در طراحی گرافیکی پست اینستاگرام ، فونت پست می ‌باشد. ارتقای زیبایی و جذابیت بصری پست اینستاگرام با رعایت مواردی همچون استفاده از فونت‌هایی با خوانایی بهتر، استفاده از سرتیترهای جذاب در طراحی پست، استفاده از پالت رنگی و متناسب با کسب و کار شما به صورت چشمگیر خواهد بود.

همچنین از طراح بخواهید تا از آیکون ها و تصویر سازی های متناسب با کسب و کارتان استفاده کند. شما با طراحی قالب ویژه برای پیج خود می ‌توانید جذابیت بیشتری به پیج دهید. زیرا نمایش پست‌ های شما براساس نظم و منطق خاص در پیج در جذب مشتری به صورت ویژه‌ای تاثیر دارند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

طراحی گرافیکی پست اینستاگرام  با فتوشاپ

بیشتر عکاسان از پلتفرم اینستاگرام برای تبلیغ هنر بهره می ‌برند. این شبکه اجتماعی بستری مناسب و عالی برای تبلیغ هنر هر فردی است. دلیل آن تعداد کاربران فعال این پلتفرم است که روزانه نزدیک به ۵۰۰ میلیون کاربر است. بنابراین تصویری که در این فضا به اشتراک گذاشته می‌شود، مخاطبان زیادی دارد. اما همچون بیشتر عکاسان از بهترین تصاویر خود برای اشتراک گذاری در این فضا استفاده کنید. ممکن است تصاویری که می‌خواهید به اشتراک بگذارید در رایانه شما با کیفیت خوب به نظر برسند، اما همیشه واقعیت این چنین نیست!

عکاسان برای طراحی پست اینستاگرام از برنامه فتوشاپ بهره می ‌برند.  محبوب‌ترین ویژگی پلتفرم اینستاگرام انتشار پست‌ و استوری‌ است. شما با طراحی گرافیکی پست اینستاگرام  با فتوشاپ، پست‌های منحصر به فردی را خواهید داشت که مخاطبان شما را درگیر خواهد کرد.

نرم‌افزارهایی مانند Adobe  وPhotoshop  ابزارهای اضافی زیادی برای تولید محتوای اصلی و جالب در اختیار شما قرار می دهند. شما با استفاده از برنامه فتوشاپ پست‌هایی دقیق‌تر و منحصر به فرد برای اینستاگرام خواهید داشت. همچنین با کمک این نرم‌افزار تصاویر به همان اندازه‌ که در رایانه خوب نشان داده می‌ شوند، در گوشی نیز همان کیفیت را خواهند داشت. دست‌یابی به مزایای طراحی گرافیکی پست با فتوشاپ کافی است با این نرم‌افزار بتوانید کار کنید.

طراحی گرافیکی پست اینستاگرام

طراحی گرافیکی پست اینستاگرام  با فتوشاپ

نمونه کار طراحی گرافیکی پست اینستاگرام  

بسیاری از صاحبان کسب و کارها به دلیل محبوبیت شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به راه اندازی پیج فروش محصولات و خدمات خود نموده‌اند. این شبکه اجتماعی محبوب فروش در هر کسب و کاری را بالا خواهد برد. بیشتر افراد با طراحی گرافیکی پست اینستاگرام  با کیفیت در جهت ترغیب مخاطبان به خرید گام برمی‌دارند. بهتر است بدانید که کاربران اینستاگرام نزدیک به ۳۰ درصد کل کشور را شامل می‌شود.

به همین دلیل اینستاگرام را می‌توان یکی از بهترین مراکز برای فروش محصولات و خدمات معرفی کرد. شما با کمک مجموعه‌های طراحی گرافیکی پست اینستاگرام ، می‌توانید پست جذابی برای پیج خود داشته باشید و فروش خود را بیش از پیش افزایش دهید. شما با مشاهده نمونه کار طراحی گرافیکی پست اینستاگرام  هر یک از این مجموعه‌ها می‌توانید کیفیت کار آن‌ها را بررسی کنید و سپس نسبت به ثبت سفارش طراحی گرافیکی پست اینستاگرام  اقدام کنید. احتمالاً شما هم در خرید اینترنتی با جستجوی محصول مورد نظر با صفحات زیادی مواجه شده‌اید. قطعاً شما هم پیج‌هایی را که پست‌های جذابی دارند، انتخاب خواهید کرد. طبیعی است که این موضوع به شما القا شود که این پست‌ها متعلق به یک کسب و کار حرفه‌ای با محصولات و خدمات با کیفیت بالا است. شما هم برای اعلام حضور در این بازار رقابتی کافی است فروش خود را با ورود به این اپلیکیشن تصویری آغاز کنید.

طراحی گرافیکی پست اینستاگرام

پست اینستاگرام

طراحی گرافیکی پست اینستا به صورت آنلاین

امروزه طراحی گرافیکی پست اینستاگرام  از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است که می‌توان گفت نیاز به آن اساسی است. بیشتر کسب و کارها از پیج اینستاگرام قوی برای تبلیغات محصولات خود استفاده می‌کنند. به طور معمول آن‌ها با انتشار پست‌هایی به صورت مرتب و روزانه یا هفتگی صفحه خود را بروزرسانی می‌کنند. اما جلب توجه مخاطب نیازمند رعایت شرایط قرار دادن پست‌‌ها است. شما با قرار دادن پست‌ها بدون طراحی گرافیکی و بدون نظم، نقشی در جذب مخاطب نخواهید داشت.

بنابراین طراحی گرافیکی پست‌ها به صورت زیبا ضروری است. طراحی گرافیکی پست اینستا به صورت آنلاین یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای طراحی پست است. شما می‌توانید به راحتی اقدام به سفارش طراحی گرافیکی پست اینستا به صورت آنلاین برای پیج خود کنید. اما این کار را به ایران تایپیست بسپارید که صلاحیت لازم را در این زمینه دارد.

طراحی گرافیکی پست اینستاگرام

طراحی گرافیکی پست اینستا به صورت آنلاین


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه طراحی گرافیکیطراحی سربرگطراحی بنرطراحی گرافیکی

سوالات متداول

شرکت ایران تایپیست ارائه دهنده خدمات طراحی گرافیکی پست اینستاگرام  است که شما را در داشتن پیج قوی و در پی آن داشتن یک کسب و کار قوی یاری می‌رساند.

شرکت ایران تایپیست ارائه دهنده خدمات طراحی گرافیکی خلاقانه پست اینستاگرام به تمامی صاحبان کسب و کارها و مشاغل مختلف حتی کسب و کارهای کوچک و بدون فروشگاه و فعالان مجازی است. با طراحی یک پیج اینستاگرام قوی با دقت و ظرافت عالی  فروش‌های بسیار بالایی را شاهد باشند.

شرکت ایران تایپیست ارائه دهنده خدمات طراحی گرافیکی با استفاده از برنامه فتوشاپ است که از این پس پست‌هایی دقیق‌تر و منحصر به فردی برای اینستاگرام خواهید داشت.

شرکت ایران تایپیست ارائه دهنده خدمات طراحی گرافیکی پست اینستا به صورت آنلاین است. به دلیل اهمیت و ارزش بالای تبلیغات در این فضا می‌توان گفت نیاز به آن اساسی است.


نویسنده: بهرام حسینی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/5/9 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 659 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی پست اینستاگرام طراحی گرافیکی بنر اینستاگرام طراحی گرافیکی تبلیغات اینستاگرام طراحی هنری پست اینستاگرام طراحی گرافیکی Instagram

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :