سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی گرافیکی به انگلیسی

نویسنده: دانیال فرهادی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/1/21 ساعت 09:00:00 بازدید: 1053 امتیاز 0 از 0 نظر

طراحی گرافیکی به انگلیسی بستگی به فضای کلی بنر دارد. یک اسم انگلیسی در تبلیغات و پروفایل های مختص برند سازی با کمک ابزارها و قواعد جدیدی ساخته می شود. برای مثال میتوان به موارد زیر برای طراحی گرافیکی اسم به انگلیسی اشاره کرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

طراحی گرافیکی اسم به انگلیسی

ساخت اسم و متن انگلیسی با ابزار مخصوص mess leeters انجام می شود. یک روش خلاقانه برای طراحی گرافیکی اسم به انگلیسی به این صورت است. استایل و فونت های لازم برای ساخت دقیق این طرح های گرافیکی را باید به روش زیر آماده سازی کنید. سرویس ویژه طراحی اسم انگلیسی، امکاناتی مثل متن موج دار و جدا با استفاده از نماد و سمبل ها را در دل خود جای داده است. عنصر خلاقیت و عجیب بودن در تمامی طرح های اصلی گرافیکی موجود است.

طراحی گرافیکی به انگلیسی

طراحی گرافیکی  اسم به انگلیسی

طراحی گرافیکی به انگلیسی برای بنر سایت‏

طراحی گرافیکی بنر به انگلیسی طبق اصول و قاعده جدید انجام خواهد شد. طراحی سایت همراه با اندازه های متناسب که کاملا قانع کننده باشد، یکی از مهم ترین قاعده های طراحی است. تبلیغات به کمک این اصول میتواند یک فرصت بسیار عالی برای بازاریابی را فراهم کند. استفاده از کاراکترهای اساسی و جذابی مثل انیمیشن و رنگ مارک و متن برجسته برای زیباسازی بنر بسیار مهم است. بکار گیری ابزارهای متنوع برای طراحی گرافیکی اسم به انگلیسی و ساخت بنر متفاوت از دیگر اصول کاربردی است.

متن مورد نظر را در کادر قرمز تایپ کنید. در قدم بعدی این سرویس با کاراکترهای فوق العاده خود می تواند طرح های فوق العاده ای را ایجاد نماید. ایجاد یک متن انعکاسی از دیگر مراحلی است که باید برای ساخت و طراحی گرافیکی اسم طی شود. پروفایل مخصوص شما در شبکه های اجتماعی و  اینستاگرام باید از چارچوب معینی برخوردار باشد. عنصر خلاقیت در این گونه برندها بیشتر موجود است. برای ساخت خلاقانه ترین طرح های گرافیکی اسم بهتر است از طراحان متخصص کمک بگیرید. این طراحان بهترین ابزارها و دانش جدید را برای ساخت نمونه های فوق العاده مورد استفاده قرار می دهند.

استاندارد سازی ساخت برندها یک بخش مهم در خدمات طراحی گرافیکی اسم ها است. می توان استانداردترین نمونه بنر تولید شده را به شکل زیر دانست.

اندازه های مشخصی از بنرهای مختلف را برای نمونه های تبلیغی متفاوت باید در نظر گرفت. بنرهای تبلیغی به دلیل کاربرد و ذات متفاوت باید سایز متفاوتی داشته باشند.

ویژگی های زیر باید در تمامی بنرهای تولیدی جهت ساخت طرح های گرافیکی ویژه موجود باشد.

بنر تولید و طراحی شده باید دقیقا قانع کننده بوده و خریدار را به خرید ترغیب کند. میزان اقناع سازی یک بنر بر اساس شکل گرافیکی نهایی آن تعیین خواهد شد.

مختصر بودن موضوع و متن بنر سبب می شود افراد بیشتری به آن توجه نشان دهند. سرعت در زندگی امروز حرف اول و آخر را می زند. باید انتقال مفاهیم توسط بنر بسیار سریع انجام گیرد.

طراحی گرافیکی اسم به انگلیسی با هدف انتقال مفهوم به صورت کاملا واضح انجام می گیرد. شما همیشه فضای بسیار زیادی برای انتقال مفاهیم نیاز خواهید داشت. برای ساخت این فضا کافی است تبلیغات بنری را با سایزهای متناسبی آماده سازی کنید. یک پیام واضح مربوط به خدمت یا فعالیت را می توانید بسیار خاص انتقال دهید.

طراحی گرافیکی به انگلیسی

طراحی گرافیکی اسم به انگلیسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سفارش طراحی گرافیکی حروف انگلیسی

سفارش طراحی گرافیکی حروف انگلیسی‏ توسط متخصصان و کارشناسان سایت دریافت می شود. این سفارش ها در بازه زمانی مشخص دریافت شده و طبق اصول طراحی مدرن آماده سازی می شوند.

طراحی گرافیکی به انگلیسی با کمک طراحی حروف بسیار ساده تر است. حروف انگلیسی ساده میتواند بنرهای گرافیکی را بسیار زیباتر کند. به همین دلیل باید این حروف در قالب های مناسبی طراحی شوند.

طراحی گرافیکی به انگلیسی

طراحی گرافیکی اسم به انگلیسی

جهت سفارش طراحی گرافیکی به انگلیسی و  قرار دادن این حروف کنار هم می توانید به سایت ما مراجعه کنید. روش ثبت سفارش در سایت بسیار ساده است. زبان انگلیسی به عنوان زبان اولیه دنیا باید در بیشتر بنرهای تبلیغی موجود باشد. اهمیت حضور  حروف انگلیسی در بنرها از کسی پوشیده نیست. اما چگونه می توان یک سفارش مطمئن برای طراحی گرافیکی به انگلیسی ثبت کرد؟ سفارش طراحی حروف انگلیسی برای طراحی گرافیکی بیشتر بر اساس نوع کارکرد تبلیغاتی نهادها انجام می شود.

در مرحله اول بهتر است با اصول بنر سازی و برند سازی جهت سفارش مناسب آشنا باشید. ارائه یک سفارش راهبردی با کمک کارشناسان ساده تر است. با تجربه کاری یک فرد متخصص می توانید هزینه کمتری جهت تبلیغات پر بازده پرداخت کنید. در این حالت تجربه یک طراحی گرافیکی اسم به انگلیسی موفق را خواهید داشت. بر اساس فرهنگ رایج منطقه نیز می توان طرح های گرافیکی متفاوتی را ایجاد کرد.

پس از انتخاب نوع سفارش حروف، نوبت به ثبت این سفارش در سایت می رسد. در بخش مربوطه می توانید سفارش خود را قید کنید. تمامی راهنمایی های لازم برای ایجاد یک سفارش بهتر در این بخش ذکر شده است.

بخشی از ثبت نهایی سفارش طراحی گرافیکی به انگلیسی مربوط به پرداخت هزینه های آن است.

هزینه سفارش هر طرح به صورت تقریبی در محدوده زیر است:

طراحی موشن گرافی، حدود 600 هزار تومان هزینه دارد. این مبلغ را در ازای تحویل سفارش با بازه زمانی 10 روزه دریافت می کنند.

طراحی لوگوموشن دارای محدوده قیمت 150 هزار تومان است. بازه تحویل سفارش 4 روزه خواهد بود. طراحی جلد کتاب قیمتی در حدود 100 هزار تومان داشته و بازه زمانی برای تحویل این سفارش 3 روزه است.

طراحی بنر با هزینه 20 هزار تومانی در طی بازه زمانی 1 روزه انجام می شود. این بنر جذب کمتری داشته اما سریع ترین روش ارائه تبلیغ است.

طراحی لوگو تبلیغی با مبلغ در حدود 180 هزارتومان طی 5 روز انجام خواهد شد. دریافت و تحویل تمامی این سفارشات به صورت آنلاین است. یک نوبت جهت طراحی بنر به شما داده شده و در این بازه زمانی اطلاعات لازم دریافت می گردد. زمان تحویل سفارشات طراحی گرافیکی اسم به انگلیسی نیز بر اساس نوبت از قبل تعیین شده مشخص می شود.

طراحی کاتالوگ دارای قیمتی در حدود 30 هزار تومان خواهد بود. طی 1 روز این طرح ها آماده سازی شده و به موقع تحویل داده می شوند.

دانلود رایگان نمونه کارهای طراحی گرافیکی به انگلیسی

طراحی گرافیکی به انگلیسی

طراحی گرافیکی اسم به انگلیسی

دانلود رایگان نمونه کارهای طراحی گرافیکی به انگلیسی‏ برای اجرای یک طرح فوق العاده بسیار کاربردی است. برخی مواقع برای داشتن یک طراحی گرافیکی به انگلیسی موفق گاهی داشتن یک سری طرح های اولیه ساده جهت الگوبرداری لازم است. اما دسترسی به طرح های کاربردی و اصولی در اینترنت ممکن است سخت باشد. هر یک از این طرح ها به صورت مجزا در اینترنت پراکنده بوده و استفاده کردن از آن ها مشکل است. در سایت ما این طرح ها جهت الگو برداری گردآوری شده و قابلیت دانلود سریع دارد.

دانلود انواع نمونه کارهای ویژه طراحی برای کاربردهای زیر بسیار رایج است.

دانلود طرح برای طراحی لوگو، کارت ویزیت، طراحی سربرگ و طراحی ویژه لوگوموشن برای اجرای طرح انجام می شود. طرح های دیگری در قالب موشن گرافی نیز جهت دانلود مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت طراحی بنر و پوستر، جلد کتاب و هر نوع طرح گرافیکی از بهترین نمونه های کاربردی و الگوهای ویژه استفاده می گردد.

مهم ترین ویژگی اختصاصی این طرح ها رایگان بودن آن است. در حالت عادی در دل اینترنت باید هزینه زیادی برای دانلود هر نمونه بپردازید.

طراحی گرافیکی به انگلیسی برای پست اینستاگرام ‏

طراحی گرافیکی به انگلیسی

طراحی گرافیکی اسم به انگلیسی

طراحی پست اینستاگرام بیش از هر چیز نیازمند زیبایی است. برای خلق هر نوع طرح مربوط به پست های اینستاگرام باید از اصول بسیار خوبی پیروی کرد. طراحی گرافیکی به انگلیسی مخصوص پست های اینستاگرام توسط کارشناسان انجام می شود.

پست اینستاگرام برای طراحی لوگو و سربرگ جهت ساخت طرح های گرافیکی ابزارهای دقیق و جذابی دارد. یک پست اینستاگرامی باید نقش یک راهنمای فروش را برای مشتریان به صورت کامل ایفا کند. یک پست هم می تواند شبیه یک متن سخنگو هر آن چه که مشتری نیاز دارد را به او ارائه دهد. شناخت مهم ترین دغدغه های مشتریان برای طراحی یک پست ایده آل لازم است.

طراحی گرافیکی به انگلیسی برای پاسخگویی به این نیازها از بخش های مهم طراحی پست اینستا است.

جذابیت یک پست نیازمند بهره وری از یک طرح گرافیکی بسیار ایده آل است. طراحی جذاب باید چند ویژگی عالی داشته باشد.

رعایت اصول طراحی پست اینستاگرام باعث ظریف تر شدن محصول نهایی می گردد. رنگ های گرم در پس زمینه گوشی می تواند تاثیر بسیار مطلوبی بر نتیجه نهایی طرح بگذارد.

شیب های زیادی برای ایجاد کار نگارش بر روی طرح نهایی اثر می گذارند. انتخاب سایز و اندازه استاندارد بنرها نیز بخش مجزایی از طراحی پست اینستا است.

نرم افزارهای ویژه ای برای طراحی گرافیکی به انگلیسی استفاده می شود. این نرم افزارها برای نوشتن یک متن متفاوت و پست خاص اینستاگرام نیز مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی بنر حرفه ای با قالب های آماده و افکت های خاصی همراه با متحرک سازی ویژه ای انجام می شود. این قالب ها همگی در جدیدترین نمونه نرم افزارهای طراحی گرافیکی به انگلیسی وجود دارند. محیط کاربری آسان و ابزارهای بسیار زیبایی برای طراحی این بنرها در این نرم افزارها موجود است.

طراحی لوگوموشن و موشن گرافی برای ساخت پست های جدید امروزی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. لوگوموشن های آماده شده توسط کاربران به عنوان نمونه در سایت قرار داده شده است. این نمونه ها برای طراحی پست اینستاگرام نیز بسیار مناسب هستند. با الگوبرداری از این طرح ها می توان پست های مناسبی را ایجاد کرد.

طرح های موشن گرافی نیز در ادامه برای اثبات کیفیت کار طراحان در سایت قرار داده شده است. این طرح های کاربردی جهت جلب رضایت بیشتر مشتریان در چند سایز و قالب متفاوت طراحی می شوند.

نحوه پایین آوردن هزینه طراحی گرافیک یکی از سوالاتی است که به صورت رایج توسط کاربران پرسیده می شود. استفاده کردن از گرافیست های دورکار و حرفه ای در تیم ایران تایپیست سبب کاهش میزان بسیار زیادی از هزینه طراحی گرافیکی به انگلیسی می شود.

ارجاع دادن تخصصی کارهای گرافیکی به گرافیست های حرفه ای بخشی از متعادل سازی هزینه های طراحی گرافیکی به انگلیسی است.

استانداردترین اندازه بنر جهت طراحی گرافیکی به انگلیسی

اندازه های رایج برای ارائه بنر به سایت های مختلف به شرح زیر می باشد:

300*250 یک سایز خوب و متوسط برای بارگذاری در انتهای صفحه است. بنر تولیدی به این صورت معمولا در انتهای سایت ثبت می گردد.

سایز 90* 280 نیز برای ثبت بنر تبلیغی در انتهای سایت مناسب است. مستطیل بزرگ تری در این حالت ایجاد شده و  جهت ثبت بنر مناسب بارگذاری خواهد شد.

سایز 336*280 نیز یک نمونه بسیار متناسب برای بارگذاری ثابت در صفحه می باشد.

سایز 300*600 در سمت راست یا چپ بارگذاری شده و جهت ثبت در تیم صفحه قرار داده می شود. نیم صفحه در حال رشد به صورت پایداری به این نوع از سایر طرح های گرافیکی نیاز دارد. 500 قالب آماده برای طراحی گرافیکی به انگلیسی در نهایت مشخص می شوند.

افکت ها و ابزارهای متحرک سازی نیز از دیگر بخش های مهم برای تنظیم سایز این بنرها است. با کمک این نرم افزارها می توان استاندارد ترین سایز بنر را ایجاد کرد.

در مورد اصول طراحی بنر انگلیسی نیز کاربران سوالات زیادی را مطرح می کنند. سایت ایران تایپیست در راستای پاسخگویی به رایج ترین سوالات کاربران این سوالات را در ادامه ذکر می کند.

زیباترین طرح ها و قالب ها را باید برای طراحی بنر ابتدا آماده کرد. در قدم بعدی این متن ها را باید در قالب صحیح مورد استفاده قرار داد. از رنگ های گرم و تصاویر متناسب را برای ساخت یک طرح مناسب بهره می گیرند. ابعاد و اندازه های متفاوتی را باید برای یک طراحی اصولی و صحیح مورد استفاده قرار دهید.

تجزیه و تحلیل الگوهای آماده به شما کمک می کند تا طرح هایی فوق العاده جدید و امروزی را در قالب های مشخص آماده کنید.

طراحی گرافیکی به انگلیسی

طراحی گرافیکی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه طراحی گرافیکیطراحی گرافیکیطراحی بنرطراحی لوگو

سوالات متداول

سفارش هایی که به صورت آنلاین و گروهی جهت طراحی حرفه ای ثبت می شوند معمولا به شکل آنلاین هستند. آنلاین سازی سفارشات می تواند سرعت تحویل سفارشات را افزایش دهد.

خیر.  فایل لایه باز طراحی در صورتی که پروژه ی ((طراحی لوگو)) و ((طراحی قالب))  باشد به شما ارائه خواهد شد. در غیر این صورت جهت حفظ مسئولیت سوء استفاده احتمالی فایل لایه بسته با کیفیت بالا و اصلی در اختیار مشتری قرار داده می شود.

سال هاست که ما در این زمینه فعالیت می کنیم پس پیشنهاد می کنیم از نمونه کارهای موجود در سایت دیدن نمایید تا کیفیت و رضایت مشتریان را ببینید.

ابزارهای اصلی که در طراحی گرافیک کاربردی هستند شامل: تصاویر و تایپوگرافی می باشند.


نویسنده: دانیال فرهادی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/1/21 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 1053 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی گرافیکی طراحی گرافیکی انگلیسی طراحی گرافیکی پست طراحی لوگو به انگلیسی طراحی گرافیکی اسامی انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :