یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی لوگو چهره

نویسنده: بهرام حسینی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/12/25 ساعت 09:00:00 بازدید: 108 امتیاز 0 از 0 نظر

طراحی لوگو چهره یکی از درخواست هایی است که اکثر کاربران به دنبال آن هستند. یکی از دلایلی که کاربر را به سمت ایران تایپیست می کشاند خلاقیت، انحصار و سرعت در اجرای پروژه است. دقیقا به همین دلیل است که ایران تایپیست انتخاب می شود. چون با ارائه نمونه کارهای قوی توانسته نظر بسیاری از مخاطبان را به سمت خود جلب کند. اگر شما هم به دنبال طراحی لوگو با مضمون طراحی چهره هستید، با ما همراه باشید.

طراحی لوگو چهره

طراحی لوگو چهره


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

طراحی لوگوی شخصیتی

بسیاری از شخصیت ها به دنبال طراحی لوگو چهره هستند. از آنجایی که طراحی این چهره ها کاملا منحصر به فرد است، به همین دلیل طراح مربوطه باید ماهر و حرفه ای باشد. طراحی که اول از همه به اصول طراحی اشراف داشته و نسبت به طراحی و پیاده سازی لوگو تجربه داشته باشد. یکی از مزیت های ایران تایپیست این است که طراحان آن نسبت به انواع طراحی لوگو مشرف بوده و کاملا تجربه کافی را دارند. تجربه ای که پس از سال ها تلاش به دست آمده و این یعنی بهترین طرح های گرافیکی در اختیار مشتری قرار می گیرد. طرحی که تا به امروز نمونه ی آن را مشاهده نکرده و مانند آن را ندیده باشید.

اگر قرار باشد طراحی لوگو شخصیتی و چهره را مدنظر قرار دهید نام ایران تایپیست را به خاطر بسپارید. چرا که طراحان این مجموعه تمام طراحی های لوگو را به صورت کاملا حرفه ای انجام می دهند. این یعنی در سال های اخیر این مجموعه شاهد درخواست های متعدد از طراحی چهره بود. بنابراین زمانی که به ایران تایپیست مراجعه می کنید بهترین پروژه را در انتها دریافت می کنید. این یعنی پس از پایان پروژه از طرح ارائه شده رضایت کامل خواهید داشت. خصوصا کسانی که بر روی طراحی بسیار حساس باشند، خیال آن ها آسوده خواهد بود.

طراحی لوگو چهره

طراحی لوگوی شخصیتی

طراحی لوگو چهره یکی از سخت ترین و دشوارترین پروژه ها می باشد. چرا که اکثر مشتریان از ایران تایپیست این انتظار را دارند که طراحی لوگو به بهترین شکل ممکن انجام شود. از آنجایی که تجربه طراحان در قالب لوگو خود را نمایان می سازد. پروژه نهایی به عنوان نمونه کار حرفه ای در قسمت نمونه کارها دسته بندی خواهد شد. چیزی که شما در نمونه کارهای حرفه ای مشاهده می کنید، وجود لوگوهایی است که در گذشته به ایران تایپیست مراجعه کرده و در نهایت از پروژه و اجرای آن رضایت داشتند.

 فراموش نکنید که طراحی لوگو چهره بسیار سخت و دشوار است. چرا که قرار است یک طرحی خلق شود که تا به امروز نمونه یا شبیه آن وجود ندارد. این یعنی باید تصویر سازی از یک دید بصری که ممکن است همیشه پیش روی شما نباشد. موضوعی که باید به آن دقت شود دقیقا همین مسئله است. طراحی لوگویی که تا به امروز نمونه ی آن را مشاهده نکرده اید. چرا که قرار است لوگویی طراحی شود که در قالب چهره یک فرد خود را نمایان می سازد.

برند سازی با طراحی لوگو چهره

بسیاری از کاربران طراحی لوگو چهره به دنبال برندسازی و رشد خود هستند. برندی که فقط و فقط در قالب یک چهره خود را نمایان می سازد. در واقع به گونه ای باید این لوگو طراحی شود که هنر طراح در طراحی مشخص شود. طراحی که به وسیله ی طراحان حرفه ای ایران تایپیست انجام می شود.

همه ی ما می دانیم که برندسازی بسیار مهم و حائز اهمیت است. خصوصا اگر برندسازی برای طراحی لوگو چهره باشد. طراحی که به وسیله ی ایران تایپیست انجام شده باشد بسیار حرفه ای به نتیجه می رسد. یعنی کسانی که از چند سال پیش طراحی لوگو خود را به این مجموعه سپردند در حال حاضر از لوگوی خود کسب درآمد کردند. در نظر داشته باشید که طراحی لوگو تنها اولین قدم از برندسازی محسوب می شود. چون لوگو به تنهایی نمی تواند برای شما برندسازی انجام دهد. البته طراحی لوگو چهره برای افراد هنری، معروف و از قبل برند شده است.

طراحی لوگو چهره یکی از سخت ترین و دشوارترین لوگوها محسوب می شود. لوگویی که باید به صورت کاملا انحصاری در کوتاه ترین زمان ممکن به حالت اجرا و نمایش در بیاید. چیزی که بسیار مهم بوده و بر روی آن می توان مانور داد. قیمت بسیار مناسب طراحی در ایران تایپیست است. طراحی لوگو ایران تایپیست در هر قالبی بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. هیچ فراموش نکنید که این لوگوها به منظور برندسازی تولید می شود.

طراحی لوگو چهره

برند سازی با طراحی لوگو چهره

اگر قرار باشد طراحی لوگو تکراری و غیرقابل استفاده باشد، ایران تایپیست با سابقه ی طولانی مدت خود ا قافله عقب می ماند. همانطور که مستحضر هستید، طراحی لوگو یکی از مهم ترین و خاص ترین مشاغل است. اگر قادر به پیاده سازی و انتشار لوگوی خاص نباشید خیلی زود از بازی خارج می شوید. بسیاری از مشاغل به همین دلیل نمی توانند ادامه دهند. چون به دلیل عدم کیفیت از رقابت جا می مانند. اما ایران تایپیست به دلیل انتشار بهترین لوگوها همیشه در میدان حاضر است. فراموش نکنید که طراحان این مجموعه به عنوان بهترین و با تجربه ترین  ها در بازار طراحی به حساب می آیند. اگر می خواهید از کیفیت کار این مجموعه با خبر شوید. همین حالا نمونه کارها را مشاهده کرده و مطابق با میل خود سفارش خود را ثبت کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چرا نیاز به طراحی لوگو با چهره دارم؟

بسیاری از کسانی که در کار هنر هستند طراحی لوگو چهره را دنبال می کنند. خصوصا آرتیست ها و هنرمندان به دنبال طراحی لوگو چهره هستند. چرا که برای پوستر یا بنر به آن نیاز دارند. اما شاید این طراحی همیشگی نباشد. اما اگر قرار باشد این چهره در قالب شناسایی و لوگو استفاده شود. ایران تایپیست می تواند به کمک شما بیاید. طراحی لوگویی که به بهترین شکل ممکن به وسیله ی طراحان به حالت اجرا در می آید. اگر شما هم به دنبال طراحی لوگو هستید نام ایران تایپیست را به خاطر بسپارید. چرا که طراحان می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین پروژه ها را به شما تحویل دهند.

 هر چقدر این پروژه سخت و دشوار تر باشد، خروجی بهتر خواهد بود. چرا که این پروژه ها برای ایران تایپیست حکم چالش را دارند. در واقع این چالش در داخل سازمان برای ایران تایپیست به وجود می آید که بهترین ایده را پیاده سازی کنند. اگر به دنبال یک خروجی تمام عیار هستید، نام ایران تایپیست را به خاطر سپرده و از آن ها انتظار بهترین ها را داشته باشید.

طراحی لوگو چهره

چرا نیاز به طراحی لوگو با چهره دارم؟

برای برندسازی، بهترین طرح با بهترین ایده در رقابت باقی می ماند. یعنی اگر یک اثر ماندگار نباشد به هیچ عنوان نمی توان وارد بازار رقابت شد. آرتیست ها و هنرمندان دقیقا به دنبال همین موضوع هستند. اینکه همیشه در صحنه رقابت باقی بمانند. از طرفی طرح ارائه شده به دل همه نشسته و نظر همه را به سمت خود جلب کند. فراموش نکنید که همه ی ما به دنبال بهترین جواب بعد از هزینه هستیم. خصوصا اگر این هزینه ها به منظور برندسازی و رشد کسب و کار ایجاد شده باشد. اگر به دنبال یک کار حرفه ای هستید، نام ایران تایپیست را در گوشه ی ذهن خود هک کنید.

چگونه می‌توانم بهترین مرکز را برای طراحی لوگو برندم انتخاب کنم؟

برای اینکه بهترین مرکز را به منظور طراحی لوگو چهره انتخاب کنید. اول از همه باید از نمونه کارهای آن دیدن کنید. نمونه کارها گواه همه چیز هستند. اگر قرار باشد یک مجموعه را به منظور طراحی لوگو انتخاب کنید اول از همه باید  از نمونه کارهای قبلی دیدن کنید. بدین صورت با مشاهده نمونه کارها خیال شما از بابت خدمات صحیح راحت خواهد شد. از آنجایی که ایران تایپیست از خدمات صحیح و منحصر به فرد خود مطمئن است. تمام نمونه کارها را در معرض دید می گذارد. خصوصا کسب و کارهای مشابه که تفاوت هر یک از آن ها را مشاهده کنید. به خاطر داشته باشید که هر یک از نمونه کارهایی که برای مشاغل مشابه هستند باید با یکدیگر متفاوت باشند. یعنی در طراحی لوگو چهره نباید هیچ کدام از طراحی ها با یکدیگر مطابقت داشته باشد. یعنی در کمال تفاوت باید یک موضوع را به نمایش بگذارند.

اگر در یک مجموعه چنین موضوعی را مشاهده کردید. مطمئن شوید که نه تنها طراحی لوگو چهره بلکه در سایر کسب و کار نیز این موضوع صادق است. به خاطر داشته باشید که همه چیز به بهترین شکل ممکن انجام می شود. یعنی اگر طراحی لوگو به منظور برندینگ به وسیله ی یک مجموعه ی حرفه ای پیاده سازی شود. مطمئنا در آینده شاهد یک برند موفق و سرزنده خواهید بود. خصوصا  اگر قرار باشد این طراحی وارد فاز رقابت با سایر برندها شود. البته از آنجایی که طراحی لوگو چهره از همان ابتدا با سایر لوگو های چهره متفاوت است. موضوع کمی متفاوت خواهد بود. به طور کلی در چنین پروژه هایی مهم ترین چیز نبوغ و خلاقیت است. چرا که به خودی خود لوگو چهره متفاوت می شود. اما چیزی که بسیار به پیشرفت یک برند کمک می کند تفاوت و ایجاد خلاقیت در برند است.

طراحی لوگو چهره

طراحی لوگو

 هر چقدر این خلاقیت بیشتر باشد مطمئنا کاربران بیشتری نسبت به برند واکنش نشان می دهند. این واکنش باعث می شود که برند شما بیشتر از سایر افراد دیده شده و حتی به چالش کشیده شود. خصوصا اگر موضوع هنر و خلاقیت باشد به خودی خود می تواند مخاطب جدید جذب کند. این مخاطب جدید با خود افراد جدید می آورد چرا که از طراحی شما به وجد آمده و از سبک جدید و بروز شما با دوستان خود مشورت می کنند. موضوعی که بسیار مهم است تنها انحصار نیست. بلکه نبوغ، متمایز بودن و خلاقیت است که در کنار هم یک طرح ایده آل را به نمایش می گذارد.

 یک طرح زبردست و حرفه ای همه ی این موارد را به خوبی دانسته و از تمام خلاقیت خود برای طراحی پروژه استفاده می کند. این طراحی باید به وسیله ی تجربه ی قبلی و موفق به دست آمده باشد. اگر از قبل بینشی در این زمینه وجود نداشته باشد مطمئنا نمی توان به یک نتیجه ی ایده آل و موفق دست یافت.

چه مزایا و معایبی دارد که لوگوی برند خود را با چهره طراحی کنم؟

مهم ترین مزیتی که در طراحی لوگو چهره می توان به آن دست یافت انحصار است. از آنجایی که چهره ی هر شخص کاملا متفاوت با دیگری است این انحصار به خودی خود به دست می آید. اما عیبی که این طراحی دارد می توان به موضوع قانونی و حقوقی آن اشاره کرد. از طرفی چون چهره ی شخص از قبل مشخص است، خیلی سخت می توان از نبوغ و خلاقیت بهره برد. بسیاری از سلبریتی ها و افراد شناخته شده به دنبال این موضوع هستند. از آنجایی که مخاطب برای سلبریتی ها بسیار مهم هستند. به همین دلیل خریدن این ریسک ممکن است آن ها را با چالش های جدی روبرو کند.

به همین دلیل طراحی لوگو چهره قبل از هر چیز باید مورد بررسی حرفه ای قرار گیرد. متخصصین و طراحان حرفه ای ایران تایپیست به بهترین شکل ممکن در خصوص مزایا و معایب آن با شما صحبت می کنند. آن چیزی که برای یک سلبریتی و هنرمند مهم است، ایجاد جلب توجه برای مخاطبان و طرفداران خود است. بنابراین اگر این کار به درستی انجام نشود. طراحی لوگو چهره بی اثر خواهد شد. بنابراین در اولین فرصت باید تمام کارها به درستی انجام شود. یکی از آن ها مشاوره ی اولیه و انتخاب صحیح روش در تولید یک اثر ماندگار است. روشی که باید در طراحی لوگو به درستی انتخاب شود. اگر به دنبال جذب مخاطبان جدید هستید و قصد دارید که طراحی لوگو چهره انجام دهید. ایران تایپیست بهترین گزینه برای شما خواهد بود. چرا که تمام این صحبت ها به یک نتیجه ی ایده آل ختم می شود.

طراحی لوگو چهره

چه مزایا و معایبی دارد که لوگوی برند خود را با چهره طراحی کنم؟

در نظر داشته باشید که تمام این طراحی ها به بهترین شکل ممکن اجرا می شود. فقط تنها چیزی که باقی می ماند صحبت ها و تاییده هایی نهایی است که بعد از جلسه اولیه به نتیجه می رسند. طراحی لوگو چهره تنها یکی از خدمات ایران تایپیست بوده که بسیاری از مخاطبان و سلبریتی ها را به سمت خود جلب کرده است. اگر نیاز به مشاوره قبل از تصمیم گیری دارید بهتر است با شماره تماس های ذکر شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران مربوطه در کوتاه ترین زمان ممکن با شما ارتباط می گیرند. تنها چیزی که برای مجموعه ایران تایپیست مهم است، اخذ رضایت مشتری است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی لوگو طراحی کاراکتر هزینه طراحی گرافیکی طراحی لوگو

سوالات متداول

اگر سلبریتی هستید و به دنبال طراحی لوگو چهره هستید. شاید با این روش به بهترین جواب ممکن دست پیدا کنید. اما بهتر است قبل از هر چیز از مشاوره رایگان ایران تایپیست استفاده کنید.

از آنجایی که هر مخاطب ممکن است از چند سلبریتی خوشش بیاید. به همین دلیل طراحی لوگو چهره هر یک از آن ها می تواند شما را وارد فاز رقابتی کند. اگر ایران تایپیست وارد بازی شود، شما جز برنده ها خواهید بود.

بهتر است قبل از هر چیز طراحی لوگو چهره مورد بازنگری قرار گیرد. طراحی لوگو چهره یکی از روش های جذب مخاطب است. اما بهتر است قبل از انتخاب سبک های مختلف با مشاوران ایران تایپیست ارتباط بگیرید.

به طور کلی مجموعه ها و شرکت های زیادی به منظور طراحی لوگو چهره وجود دارند. اما مجموعه های کمی مانند ایران تایپیست وجود دارند که می توانند به بهترین شکل ممکن لوگو منحصر به فرد تولید نمایند.


نویسنده: بهرام حسینی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/12/25 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 108 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی لوگو با چهره طراحی آرم چهره طراحی لوگو چهره آدم طراحی لوگو چهره برای آرایشگاه ها طراحی لوگو با صورت

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :