دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی لوگو قیمت

نویسنده: سارا اخلاقی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/9/22 ساعت 09:00:00 بازدید: 217 امتیاز 0 از 0 نظر

امروزه برای بسیاری از صاحبان کسب و کار، پروسه ی طراحی لوگو بسیار مهم است. همچنین بسیاری از صاحبان برندها به دلیل تعرفه ها و هزینه های بالای طراحی لوگوها از این کار برای همیشه و یا به صورت موقت، صرف نظر می کنند. لازم به ذکر است که امروزه مؤسسات طراحی لوگوی بسیاری نیز وجود دارند که طراحی انواع لوگوها را با نازل ترین قیمت انجام میدهند. یکی از این مؤسسات، مؤسسه ی ایران تایپیست است. این مؤسسه، همواره با به کار گیری راهکارهایی مدرن، جدید و کارآمد، سعی دارد تا هزینه های طراحی انواع لوگوها را کاهش دهد. این امر، سبب افزایش اعتماد و جلب رضایت مشتریان می شود. شما می توانید به راحتی، سفارش طراحی لوگوی مد نظرتان را در سایت این مؤسسه، ثبت نمایید. این بدین معنا است که ثبت سفارش طراحی لوگو به صورت آنلاین نیز در این مجموعه، امکان پذیر می باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تعرفه ی طراحی لوگو، موضوع بسیار مهمی است که نمی توان آن را نادیده گرفت؛ بنابراین لازم است تا با نکات مرتبط با آن، بیشتر آشنا شوید. دانستن این نکات به شما کمک میکند که لوگویی را برای کسب و کارتان انتخاب و اخذ نمایید که در عین داشتن کیفیت مناسب، قیمت خوبی نیز داشته باشد.

ما در این مقاله، قصد داریم تا طراحی لوگو قیمت یا همان قیمت طراحی لوگو را مورد بررسی قرار دهیم. بررسی این موضوع به خصوص برای کسانی که سرمایه کمی دارند و یا کسب و کارشان نوپا است، اهمیت بسیار زیادی دارد. شما با دانستن نکات مرتبط با موضوع طراحی لوگو قیمت، می توانید با تعرفه ی طراحی انواع لوگوها آشنا شده و بهترین لوگو را از نظر قیمت، برای کسب و کارتان برگزینید. توصیه می کنیم برای آشنایی هر چه بیشتر با این نکات در ادامه با ما همراه باشید.

طراحی لوگو قیمت

قیمت طراحی لوگو

کدام مرکز طراحی لوگو قیمت مناسبتری دارد؟

همان طور که در ابتدای این مقاله نیز گفتیم، بررسی موضوع طراحی لوگو قیمت یا همان بررسی تعرفه ی طراحی لوگوها، این امکان را برای شما به وجود می آورد که با هزینه طراحی هر نوع یا هر سبک لوگو، آشنا شوید. همچنین با بررسی طراحی لوگو قیمت یا هزینه ساخت انواع لوگوها، این امکان برایتان به وجود می آید که کم هزینه ترین و با کیفیت ترین لوگوی مرتبط با برندتان را از بین انواع لوگوها انتخاب کنید. امروزه به دلیل گسترش رشته یا حیطه ی طراحی لوگو، مؤسسات طراحی لوگوی زیادی به وجود آمده اند که در حال رقابت با یک دیگر هستند. این امر باعث می شود که صاحبان کسب و کار در انتخاب بهترین و با کیفیت ترین مؤسسه، همواره دچار سردرگمی شوند. نیازی نیست که شما نیز نگران این موضوع باشید؛ چون ما قصد داریم برترین، حرفه ای ترین و با کیفیت ترین مؤسسه طراحی لوگو را به شما معرفی کنیم. این مؤسسه، مؤسسه ی ایران تایپیست است.

مؤسسه ایران تایپیست، همواره از به روز ترین متدها و تکنیک های طراحی گرافیکی برای طراحی انواع لوگوها استفاده می کند. همچنین این مؤسسه با به کار گیری تعداد زیادی طراح و متخصص و گرافیست، همواره در تلاش است تا تعرفه ها و هزینه های طراحی انواع لوگوها را برای مشتریان خود، کاهش دهد. یکی از دلایل کاهش هزینه های طراحی لوگو توسط این مؤسسه، امکان دورکاری متخصصان و طراحان این مجموعه است. نیروهای این مجموعه، مجبور نیستند که به صورت حضوری در محل کار ثابتی حاضر شده و به طراحی لوگو بپردازند. شما نیز می توانید به عنوان مشتری این مجموعه، سفارش طراحی لوگوی مد نظرتان را با نازل ترین قیمت به صورت آنلاین در سایت این مؤسسه ثبت کنید.

طراحی لوگو قیمت

ارزان ترین مرکز طراحی لوگو

طراحی لوگو با قیمت های قسطی

بررسی مبحث طراحی لوگو قیمت یا تعرفه ی طراحی لوگو نشان میدهد که طراحی لوگو به صورت اقساطی نیز ممکن است. این امر برای کسب و کارهای نوپا و یا کسانی که بودجه مالی کمی دارند، اهمیت دارد. بسیاری از مؤسسات طراحی لوگو، کار طراحی لوگو را تنها در قبال پرداخت نقدی و حتی پرداخت هزینه ای به عنوان پیش پرداخت انجام میدهند. این در حالی است که مؤسسه ای مانند ایران تایپیست، امکان پرداخت اقساطی هزینه های طراحی انواع لوگوها را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. شما میتوانید با مراجعه به سایت این مؤسسه و تعیین نوع لوگوی مورد نظرتان از تعرفه لوگوی برندتان و همچنین نحوه پرداخت آن، آگاه شوید. این امر باعث میشود که صاحبان کسب و کارهای مختلف بتوانند، راحت تر و بهتر برای سرمایه مالی خودشان برنامه ریزی کرده و بودجه کسب و کارشان را بهتر مدیریت نمایند.

لازم به ذکر است که برای انجام دادن اموری مانند تبلیغات به کمک لوگو، بررسی موضوعی همچون طراحی لوگو قیمت یا همان تعرفه ی طراحی لوگو، خالی از لطف نخواهد بود. دلیل این امر نیز، تعرفه ها و هزینه های بالای امور تبلیغاتی در بازار کار امروزی است. پرداخت اقساطی، باعث میشود که فشار روانی کمتری به صاحبان کسب و کار وارد شده و صاحبان برندها به جای این که صرفاً به هزینه ی طراحی لوگوی برندشان فکر کنند، می توانند بر روی کیفیت عرضه ی خدمات و به طور کلی کیفیت کارشان متمرکز شوند. امکان پرداخت به صورت قسطی، همچنین برای افرادی مانند دانشجویان یا افراد کم سن و سال، اهمیت بسیار زیادی دارد. شما میتوانید به راحتی با مسئولین امور مالی مؤسسه ایران تایپیست، هماهنگی های لازم را انجام داده و هزینه های طراحی لوگو را به صورت اقساطی پرداخت نمایید.

طراحی لوگو قیمت

طراحی لوگو قسطی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چه عواملی تأثیر مستقیم بر روی قیمت طراحی لوگو دارند؟

ما در بخش های قبل به این موضوع اشاره کردیم که بررسی موضوعی مانند طراحی لوگو قیمت یا همان قیمت طراحی انواع لوگوها، اهمیت بسیار زیادی دارد. اکنون قصد داریم تا عواملی که بر قیمت طراحی لوگوها تأثیر می گذارند را مورد بررسی قرار دهیم:

1- سبک لوگو: طراحی لوگو، سبک های مختلف و متنوعی دارد. سبک های مختلف طراحی لوگو، شامل: لوگو تایپ، لوگوی مونوگرام، لوگوی ترکیبی، لوگوی تصویری و... می شوند. طراحی هر کدام از این سبک ها، هزینه ی مختص به خودش را دارد. معمولأ لوگوهای ترکیبی یا تلفیقی، گران تر از سایر سبک ها هستند. این لوگوها به طراحی المان های تصویری خاص و فونت های اختصاصی نیازمندند.

2- حیطه ی کاری: اگر تعداد شرکت های فعال در یک زمینه ی کاری زیاد باشد، رقابت این زمینه ی کاری با رقبای خود در همان زمینه، بیشتر می شود. برای این گونه کسب و کارها، لوگو اهمیت بیشتری داشته و نیاز است که طراحی آن به شکلی منحصر به فرد انجام شود. برای طراحی این گونه لوگوها نیز، تحقیقات زیادی لازم است انجام شوند. انجام شدن تحقیقات زیاد نیز، سبب افزایش یافتن میزان تعرفه ی لوگو می شود.

3- نام برند: طراحی لوگوی کسب و کارهایی که نامشان دارای المان تصویری خاصی است، راحت تر است. راحت تر بودن طراحی لوگو نیز، سبب ارزان تر شدن تعرفه ی طراحی آن میشود.

4- اعتبار برند: اعتبار و شهرت بیشتر یک برند، منجر به افزایش یافتن تعرفه ی طراحی لوگوی آن برند میشود. این امر نیز به دلیل حساسیت و دقت بیشتری است که طراحان برای طراحی لوگوی این گونه برندها به کار می برند. طراحی لوگوی شرکت های بزرگ به خصوص در شهرهای بزرگی مانند تهران، هزینه های بیشتری را در بر خواهد داشت.  

طراحی لوگو قیمت

عوامل تاثیر گذار بر قیمت طراحی لوگو

آیا فوری یا عادی بودن سفارش طراحی لوگو بر روی قیمت آن مؤثر است؟

همان طور که ملاحظه کردید، عوامل زیادی وجود دارند که بر قیمت طراحی لوگوها تأثیر میگذارند. یکی از عواملی که در بخش قبلی به آن اشاره نشد، فوری یا عادی بودن سفارش طراحی لوگو است. این که سفارش طراحی لوگوی مورد نظر شما عادی باشد یا فوری، می تواند بر قیمت یا تعرفه ی طراحی لوگوی مورد نظرتان تأثیر بگذارد. دلیل این امر نیز، بازه ی زمانی آماده شدن و تحویل پروژه های طراحی لوگوی مختلف میباشد. برای مثال، معمولاً پروژه های طراحی لوگوی فوری، زودتر از حد معمول و در بازه زمانی بسیار کوتاهی آماده ی تحویل می شوند. این امر نیازمند دقت و سرعت عمل بسیار بالای طراحان در عین حفظ کیفیت طراحی لوگو می باشد؛ بنابراین هزینه طراحی این گونه لوگوها نیز، بیشتر خواهد بود.

پروژه های طراحی لوگوهای عادی و معمولی نیز، نیازمند بازه زمانی معینی هستند تا به انجام برسند. طراحان و مشاوران مؤسسات میتوانند، این بازه زمانی را به مشتریان بگویند و مشتریان را از تاریخ دریافت لوگوی برندشان، مطلع سازند. این امر، سبب اعتماد بیشتر مشتریان به یک تیم طراحی میشود. مؤسسه ی ایران تایپیست، یکی از مؤسساتی است که قبل از شروع هر پروژه ی طراحی لوگو، تاریخ تحویل و مدت زمان تقریبی طراحی هر لوگو را به صاحب آن لوگو اعلام می کند. همچنین این مؤسسه، جزو مؤسساتی است که طراحی لوگوهای فوری را هم مانند طراحی لوگوهای عادی با نازل ترین قیمت به انجام میرساند. این در حالی است که کیفیت لوگوهای فوری با وجود سریع آماده شدن آن ها، همواره حفظ می گردد. بهتر است شما نیز طراحی لوگوهای عادی یا فوری برندتان را به ایران تایپیست بسپارید تا متحمل هزینه های زیاد یا اضافی نشوید.

طراحی لوگو قیمت

عادی بودن سفارش طراحی لوگو بر قیمت آن

آیا تعداد نسخه های لوگو تأثیری بر قیمت نهایی آن دارد؟

اکنون قصد داریم که به معرفی عامل دیگری بپردازیم که بر قیمت طراحی لوگوها تأثیر میگذارد. این عامل، تعداد نسخه های لوگو میباشد. معمولاً صاحبان کسب و کار از طریق دریافت مشاوره از متخصصان یا مشاوران مؤسسات طراحی به این نتیجه میرسند که به جای تنها یک نسخه، چند نسخه از لوگوی برندشان را دریافت نمایند. برای مثال، صاحبان برندها می توانند لوگوی برندشان را در قالب نسخه های زیر دریافت کنند:

1- طرح کامل لوگو

2- لوگو با بک گراند(پس زمینه) سفید

3- لوگو با بک گراند مشکی

4- لوگوی سیاه و سفید

5- لوگو بدون بک گراند.

مسلماً بابت طراحی هر یک از نسخه های مختلف لوگوی یک برند، دقت، توجه و حساسیت زیادی به کار برده شده و از ابزارها یا نرم افزارهای مختلفی استفاده می شود. این امر به وضوح نشان می دهد که هر چه تعداد نسخه های دریافتی یک لوگو بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. لازم نیست که شما بابت این موضوع نگران باشید. مؤسسه ی ایران تایپیست قادر است نسخه های مختلفی از یک لوگو را با نازل ترین قیمت در اختیارتان قرار دهد.

لازم به ذکر است که طراحی تمام نسخه های لوگوی برندتان در این مؤسسه با به روز ترین روش های طراحی و بهترین کیفیت، انجام می گردد. همچنین شما می توانید نسخه های مختلفی از نمونه لوگوهای طراحی شده ی قبلی این مؤسسه را مشاهده نمایید. برای دستیابی به این امر، کافی است به سایت این مؤسسه مراجعه کرده و یا از طریق شماره تماس های موجود با مشاوران این مجموعه ارتباط برقرار کنید. دریافت چند نسخه از طرح لوگوی برندتان، شما را در انتخاب بهترین طرح برای لوگوی کسب و کارتان یاری میکند.

طراحی لوگو قیمت

تأثیر تعداد نسخه های لوگو بر قیمت آن

جمع بندی

ما در این مقاله به بررسی قیمت طراحی انواع لوگوها و همچنین عوامل مؤثر بر قیمت طراحی لوگوها پرداختیم. ملاحظه کردید که امروزه، انواع مختلفی از سبک طراحی لوگو وجود داشته و طراحی هر سبک، هزینه ی متفاوتی از دیگری خواهد داشت. پی بردید که امروزه با پیشرفت تکنولوژی، استفاده کردن از شیوه ی آنلاین برای ثبت سفارش طراحی انواع لوگوها مرسوم گشته است. همچنین دانستید که مؤسساتی مانند ایران تایپیست، همواره آماده ی ارائه ی انواع خدمات مرتبط با طراحی لوگو به صورت حضوری و آنلاین می باشند. در کنار این موضوع، همیشه و همیشه، کمک گرفتن از یک مجموعه کاربلد و با تجربه می تواند تاثیر مثبت زیادی در روند انجام کار شما داشته باشد. چرا که تخصص یک مجموعه، ضمانتی دال بر کیفیت بالای خروجی کار آن مجموعه تعریف می شود.

مؤسسه ی ایران تایپیست، قادر است با استفاده از به روز ترین متدهای طراحی و نازل ترین قیمت، لوگوهای با کیفیت، حرفه ای و منحصر به فردی را برای برندهایتان طراحی نماید. در کنار این موضوع، این مجموعه از تمامی خدمات ارائه شده ی خود، پشتیبانی بلند مدت نیز می کند. اگر شما نیز قصد دارید تا خاص ترین و با کیفیت ترین لوگو را برای برندتان طراحی نمایید، توصیه می کنیم به این مؤسسه مراجعه کنید. امیدواریم از نکات گفته شده در این مقاله، نهایت استفاده را کرده باشید و بتوانید، بهترین لوگو را برای برندتان طراحی نمایید. صمیمانه از همراهی تان تا انتهای این مقاله سپاس گزاریم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه طراحی گرافیکیطراحی لوگوطراحی بنرطراحی گرافیکی

سوالات متداول

برای مشاهده ی تعرفه های طراحی لوگو، می توانید به بخش هزینه طراحی گرافیکی از منو هزینه و زمان تحویل مراجعه کرده و یا لیست قیمت ها را از مشاوران این مؤسسه بخواهید.

خیر. گران تر بودن یک لوگو، لزوماً دلیلی بر بهتر و با کیفیت تر بودن آن نیست و عوامل زیادی در این امر دخیل هستند.

بررسی تعرفه ی طراحی انواع لوگوها، باعث می شود که صاحبان برندها بتوانند بهتر هزینه ها را مدیریت کرده و مناسب ترین لوگو را برای برندشان برگزینند.

خیر. این کار سبب طراحی لوگویی نامتناسب با یک برند شده و این لوگو نمی تواند هویت و اهداف آن برند را به خوبی به دیگران نشان دهد.


نویسنده: سارا اخلاقی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/9/22 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 217 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تعرفه ی طراحی لوگو قیمت طراحی لوگو نرخ طراحی لوگو طراحی لوگو قیمت مناسب طراحی لوگو قیمت ارزان

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :