دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی لوگو فانتزی

نویسنده: دانیال فرهادی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/9/20 ساعت 09:00:00 بازدید: 230 امتیاز 0 از 0 نظر

طراحی لوگو، شغل و رشته ای است که در بازار کار امروزی، طرف داران بسیار زیادی دارد. بسیاری از افراد همواره در تلاش اند تا این رشته را آموخته و در این زمینه فعالیت کنند تا به درآمد خوبی برسند. عده ای نیز، برای کسب و کار و برند خود به دنبال طراحان لوگو هستند. این موضوعات به وضوح، اهمیت طراحی لوگو را نشان می دهند. اگر شما نیز برای کسب و کارتان نیازمند طراحی لوگو هستید، ما مؤسسه ایران تایپیست را به شما پیشنهاد می کنیم. این مؤسسه از متخصصان و طراحان ماهری تشکیل شده است. تمام این طراحان از طریق آزمون های ورودی دشواری وارد این مؤسسه شده اند. این امر، دانش و علم طراحان این مجموعه را نشان می دهد. یکی از زیر مجموعه های طراحی لوگو، طراحی لوگو فانتزی است. این رشته امروزه، بسیار محبوب و رایج شده است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

همچنین ابزارها، سایت ها و نرم افزارهای زیادی نیز برای طراحی لوگو فانتزی به وجود آمده اند. شما می توانید به راحتی این گونه لوگوها را به کمک نرم افزارهای طراحی مختلف به صورت آنلاین یا آفلاین بسازید. اگر امکان فراگیری آموزش های مرتبط با طراحی لوگو فانتزی را ندارید نیز، می توانید به مؤسسه ای مانند ایران تایپیست مراجعه کنید. برای ثبت سفارش طراحی لوگو فانتزی در این مجموعه، کافی است به بخش ثبت سفارش آنلاین در سایت ایران تایپیست مراجعه نمایید. نکته مهم در پروسه طراحی لوگو، این است که لوگوها، سبک های مختلفی دارند. انتخاب سبک لوگو با توجه به اهداف طراحی لوگو و اهداف هر برند صورت می گیرد. ما در این مقاله، قصد داریم نکاتی را درمورد طراحی لوگو فانتزی شرح دهیم. توصیه می کنیم شما نیز برای کسب آگاهی و دانش بیشتر در مورد این موضوع در ادامه این مقاله، ما را همراهی کنید.

لوگو فانتزی چیست؟

لوگو برای هر برند، مهم ترین تصویر بصری است؛ چون ماندگار ترین چیزی است که از یک برند در اذهان عموم باقی می ماند. طراحی لوگو فانتزی، برای طراحی لوگوی تمام برندها گزینه مناسبی نیست؛ ولی می تواند برای برخی کسب و کارها، مفید واقع شود. معمولأ لوگوهای فانتزی به گونه ای طراحی می شوند که جذابیت بصری زیادی را به نمایش می گذارند. لازم به ذکر است که طراحان در طراحی لوگو فانتزی از دنیای واقعی فاصله گرفته و با قوه تخیل خودشان به طراحی لوگو می پردازند. طراحی لوگو فانتزی، دیگران را به دنیای خیالی و جذابی وارد می کند. این امر، باعث افزایش میزان جذابیت این نوع لوگوها در نظر دیگران می شود. طراحانی که به طراحی لوگو فانتزی می پردازند، معمولأ با خلق آثار شگفت انگیز و جذاب، باعث ایجاد شگفتی و حیرت در دیگران می شوند.

مجموعه ایران تایپیست از جمله مؤسساتی است که به کمک تکنیک های مدرن و جدید، همواره به طراحی انواع لوگوها از جمله لوگوهای فانتزی می پردازد. شما می توانید به راحتی به سایت این مجموعه مراجعه کرده و از طریق شماره های موجود در سایت با مشاوران این مجموعه به صورت رایگان ارتباط برقرار کنید. این مشاوران، اطلاعات مفیدی را در زمینه طراحی لوگو به صورت رایگان در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. لوگوی فانتزی، معمولأ از عناصر پیچیده تشکیل شده و در آن از رنگ ها و ترکیب رنگ های زیادی استفاده می شود. لازم به ذکر است که لوگوهای فانتزی، باید دارای ویژگی هایی نیز باشند تا بتوانند به عنوان لوگویی با کیفیت و مناسب به شمار آیند. برای مثال یکی از مهم ترین ویژگی های طراحی لوگو فانتزی، این است که طراح لوگوی فانتزی، باید قوه خلاقیت بسیار خوبی داشته باشد.

طراحی لوگو فانتزی

لوگوی فانتزی جذاب

چه مواردی باید در نظر گرفته شود تا یک لوگوی فانتزی جذاب و موفق باشد؟

طراحان مجموعه هایی همچون ایران تایپیست، طراحان و متخصصان ماهری هستند که با در نظر گرفتن این ویژگی ها، لوگوهای فانتزی بسیار حرفه ای و خوبی را طراحی می کنند. لوگوهای حرفه ای فانتزی، باید ویژگی هایی مانند موارد زیر را داشته باشند:

1- سنخیت: سنخیت به معنای هم خوانی و سازگاری داشتن است. این موضوع در مورد طراحی لوگوهای فانتزی به این معنا است که لوگوی فانتزی، باید با موضوع و اهداف یک برند سازگاری داشته باشد. برای مثال، لوگوی فانتزی یک رستوران باید با مقوله ای مانند غذا هم خوانی داشته باشد؛ نه موضوعی مانند فروش ماشین.

2- طراحی پر مفهوم و معنا دار: لوگوی فانتزی حرفه ای، باید به گونه ای طراحی شود که مفهوم و اهداف برند مورد نظر را به خوبی به نمایش بگذارد. طراحی لوگوی فانتزی ای که از عناصر پر مفهوم و ساده ای تشکیل شده باشد، کمک می کند تا مردم اهداف یک برند را به راحتی درک کنند.

3- لوگوی انحصاری و حرفه ای: لوگوی فانتزی یا به طور کلی هر نوع لوگویی برای حرفه ای بودن، باید منحصر به فرد باشد. این بدین معنا است که از یک لوگو و طرح آن، نباید هیچ نسخه دیگری در بازار کار وجود داشته باشد. شما برای دستیابی به این امر، می توانید مؤسسه ای مانند ایران تایپیست را انتخاب کنید. این مؤسسه، برای طراحی لوگوهای مختلف از قالب های تکراری و آماده استفاده نمی کند.

4- اوج زیبایی در عین سادگی: همان طور که از قدیم گفته اند، زیبایی در سادگی است. ساده بودن طرح لوگو، باعث ماندگاری آن در اذهان عموم می شود.

طراحی لوگو فانتزی

هزینه طراحی لوگو


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه طراحی لوگو فانتزی چقدر است؟

طراحی لوگو فانتزی، مانند طراحی انواع لوگوهای دیگر، هزینه ای را در بر دارد. بسیاری از کسب و کارها به دلیل هزینه ها و تعرفه های زیاد طراحی لوگو از طراحی لوگوی حرفه ای برای برندشان، صرف نظر می کنند. مؤسسه ای مانند ایران تایپیست وجود دارد که پروسه طراحی لوگوهای مختلف را با نازل ترین قیمت ها یا تعرفه ها به انجام می رساند. این مؤسسه طبق مشخصه های هر لوگو، قیمت نهایی طراحی آن لوگو را مشخص می کند و به مشتریان خود اعلام می نماید. برای مثال، بازه زمانی مورد نیاز برای طراحی یک لوگوی فانتزی بر قیمت طراحی این لوگو تأثیر می گذارد. این بدین معنا است که هر چه بازه زمانی مورد نیاز برای طراحی لوگو بیشتر شود، تعرفه و هزینه طراحی لوگو نیز افزایش خواهد یافت. پیچیدگی عناصر یک لوگو نیز بر قیمت طراحی آن لوگو تأثیر می گذارد.

 لوگوهایی که از عناصر پیچیده تری تشکیل شوند، تعرفه بالاتری نیز خواهند داشت. شما به عنوان صاحب یک کسب و کار، باید به تمام این عوامل توجه کرده و برای پرداخت هزینه طراحی لوگو برای برندتان، برنامه ریزی کنید. یکی از نکات مثبت ایران تایپیست، این است که این مؤسسه با به کار گیری روش های مفیدی، همواره در تلاش است تا هزینه های طراحی لوگو را کاهش دهد. برای مثال، این مؤسسه با به کار گیری بیش از 9000 طراح و گرافیست و به وجود آوردن امکان دورکاری برای برخی از کارکنان خود، هزینه های طراحی لوگو را به مقدار زیادی کاهش داده است. لازم به ذکر است که به کار بردن تکنولوژی ها و تکنیک های پیشرفته طراحی نیز، باعث کاهش هزینه های ناشی از طراحی لوگوهای فانتزی و انواع لوگوهای دیگر می شود.

طراحی لوگو فانتزی

لوگوی حرفه ای

چه مواد و مفاهیمی برای ایجاد لوگوهای فانتزی مورد استفاده قرار می گیرند؟

یکی از اصول مهم طراحی لوگو فانتزی، این است که یک طراح لوگوی حرفه ای، باید حتما اصول مقدماتی و پایه طراحی گرافیکی را بیاموزد. همچنین باید همواره در تلاش باشد تا مهارت ها و شیوه های نوین طراحی را یاد بگیرد. یکی دیگر از اصول مهمی که همه طراحان لوگو ندارند، خلاقیت است. خلاقیت، عنصر مهمی است که به خصوص به طراحان کمک می کند تا لوگوهای فانتزی جذاب و خلاقانه ای را بسازند. طراح لوگوی فانتزی، باید بتواند به خوبی قوه تخیل خود را پرورش داده و از آن در سناریو نویسی و داستان سرایی برای یک برند استفاده نماید. این امر، باعث تولید لوگوهای فانتزی بسیار جذابی می شود؛ چون یکی از مهم ترین اصول طراحی لوگو فانتزی، داشتن قوه تخیل و رشد آن است.

لوگوهای فانتزی، معمولأ انسان ها را از دنیای خشک، جدی و واقعی دور و خارج می کنند. نوع نوشتار و فونت نوشتاری آرم یا لوگوی فانتزی یک برند نیز، باید به شکل مناسبی انتخاب شود. امروزه انواع فونت های نوشتاری در سایت ها و نرم افزارهای مختلف وجود دارند؛ ولی مؤسسه ای مانند ایران تایپیست از این گونه فونت های آماده و تکراری استفاده نمی کند. این مؤسسه، همواره در تلاش است تا منحصر به فردترین و خاص ترین فونت ها و طرح ها را در طراحی لوگوهای فانتزی به کار ببرد. بسیاری از طراحان، برای حرفه ای تر جلوه دادن لوگوهای فانتزی ای که طراحی می کنند، تلاش می کنند تا لوگوهای ترکیبی تولید کنند. معمولأ به این نوع لوگوها، لوگو تایپ یا لوگوهای تلفیقی می گویند. لازم به ذکر است که در طراحی لوگوهای فانتزی، معمولأ از مفاهیم تخیلی و انتزاعی استفاده می شود تا لوگویی با جذابیت بصری زیادی تولید گردد.

طراحی لوگو فانتزی

طراحی لوگو

با طراحی لوگوی فانتزی، ویژگی های منحصر به فرد برندتان را بیان کنید

همان طور که پیش تر گفتیم، طراحی لوگوی فانتزی منحصر به فرد، باید به گونه ای باشد که بتواند به ساده ترین شکل، اهداف و پیام های یک برند را بیان کند. مهم ترین ویژگی لوگوهایی که به صورت حرفه ای طراحی شده و در نهایت منحصر به فرد به نظر می رسند، این است که طرح این گونه لوگوها، بسیار ساده است. سادگی لوگوها، باعث می شود که لوگوی یک برند تا مدت ها در اذهان عموم ماندگار باشد. همچنین باعث می شود که افراد بتوانند راحت تر، پیام و اهداف برندها را درک کنند. طراحی لوگوهای فانتزی به کمک اشکال هندسی، تأثیر بسیار مثبتی بر دیگران خواهد گذاشت. بهتر است طراحان لوگوهای فانتزی با نحوه به کار بردن اشکال هندسی در طراحی لوگوها آشنا باشند.

 این امر باعث می شود که مخاطبان لوگوی یک برند بتوانند، تعامل و ارتباط بهتری را با یک برند برقرار کنند. یکی دیگر از خصوصیات و ویژگی هایی که باعث می شود شما بتوانید از طریق لوگوی فانتزی منحصر به فرد بودن برندتان را نشان دهید به کار بردن رنگ های مناسب در طراحی لوگو است. هویت بصری لوگوهای فانتزی علاوه بر طرح و شکل به رنگ لوگو نیز وابسته است. طراحان لوگوی مجموعه ای مانند ایران تایپیست، همواره این اصول و اصول بیشتر دیگری را نیز در پروسه طراحی لوگوهای فانتزی در نظر می گیرند. این امر، باعث می شود که شما خیلی راحت بتوانید، ویژگی های خاص برند خودتان را به نمایش گذاشته و از این طریق، میزان بازدهی کسب و کارتان را افزایش دهید. طراحی لوگو فانتزی، گزینه ای ویژه برای کسانی است که قصد دارند به جذاب ترین و جالب ترین شکل، ویژگی ها یا خدمات برندشان را به نمایش بگذارند.

طراحی لوگو فانتزی

طراحی لوگو فانتزی

جمع بندی

ما در این مقاله، نکات و مطالب مهمی را حول محور طراحی لوگو فانتزی، مورد بررسی قرار دادیم. ملاحظه کردید که در طی پروسه طراحی لوگوی فانتزی، اصولی را باید مد نظر قرار داد. همچنین پی بردید که برای ساختن لوگوهای فانتزی، بهتر است از یک تیم حرفه ای کمک بگیرید. دلیل این امر نیز، این است که طراحی لوگوهای فانتزی، نیازمند تسلط داشتن بر اصول خاصی است؛ اصولی مانند به کار بردن درست رنگ ها و اشکال هندسی. در واقع پروسه ی طراحی یک لوگو، بدون دانش و تخصص مورد نظر امکان پذیر نخواهد بود. دیدید که مؤسسه ای همچون ایران تایپیست وجود دارد که در زمینه طراحی انواع لوگوها از جمله لوگوهای فانتزی، خدمات ارزنده ای را ارائه می دهد.

همچنین دانستید که طراحان و گرافیست های این مجموعه، همگی در زمینه انجام پروژه های طراحی گرافیکی، علم و دانش و مهارت کافی را دارند. این امر نشان می دهد که شما می توانید به راحتی به این مؤسسه اعتماد کرده و پروژه هایی همچون طراحی لوگوهای فانتزی را به آن بسپارید. چرا که تمامی خدمات  این مجموعه مطابق با خواست و سلیقه شما ارائه می شوند و در نهایتِ تلاش این تیم، جلب رضایت شما عزیزان مهم ترین موضوع می باشد. امیدواریم توانسته باشید به خوبی با مقوله طراحی لوگوهای فانتزی آشنا شده و اصول مهم ان را بیاموزید. ما بابت خواندن مطالب این مقاله تا انتها از شما سپاس گزاریم.

طراحی لوگو فانتزی

لوگو فانتزی چیست؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه طراحی گرافیکیطراحی لوگوطراحی بنرطراحی گرافیکی

سوالات متداول

بله. طراحی انواع لوگوها به صورت آنلاین نیز توسط سایت ها و برنامه های مختلف، امکان پذیر است. اما طبیعتا کیفیت مورد نظر با کمک این ابزارهای آماده، حاصل نخواهد شد. چرا که به هر حال پروسه ی طراحی لوگو به دانش و تخصص و ارتباطات فردی نیاز دارد.

بهترین روش برای تولید لوگوهای فانتزی، سپردن این کار به یک تیم حرفه ای و متخصص مانند ایران تایپیست است. چرا که مسئولیت تمامی ابعاد مختلف طراحی و خروجی کار با این مجموعه خواهد بود.

بله. شما می توانید انواع نوشتارها یا نویسه های مختلف را در لوگوی خودتان به کار برده و به اصطلاح به تولید لوگو تایپ یا لوگوی تلفیقی بپردازید. کما اینکه این مدل لوگوها باب سلیقه خیلی از مجموعه ها و افراد می باشد.

بازه زمانی طراحی لوگوهای فانتزی ثابت نیست و از عوامل زیادی تأثیر می پذیرد؛ عواملی مانند سبک لوگو؛ اما در کل همه چی به سرعت عمل مجموعه، نوع لوگوی درخواستی و هزار و یک موضوع دیگر بستگی دارد.


نویسنده: دانیال فرهادی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/9/20 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 230 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی لوگوی فانتزی طراحی آرم فانتزی سفارش طراحی لوگو فانتزی طراحی لوگو فانتزی برجسته طراحی لوگو بامزه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :