دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی لوگو اسم

نویسنده: شیرین کرم خانی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/9/17 ساعت 09:00:00 بازدید: 383 امتیاز 0 از 0 نظر

همانطور که از نام طراحی لوگو اسم پیداست، یعنی لوگو براساس نام یک مجموعه انتخاب شده که متشکل از یک یا چند کلمه است. در این سبک از طراحی از تکنیک تایپوگرافی استفاده می شود تا مخاطب با آن ارتباط بیشتری برقرار کند. لازم به ذکر است که طراحی الهام گرفته از نام مجموعه تاثیر بیشتری بر روی مخاطب می گذارد. به همین دلیل اکثر مجموعه ها لوگو اسم را برای مجموعه ی خود انتخاب می کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

نکات کلیدی در انتخاب نام و طراحی لوگو برای برند شما

همانطور که به آن اشاره کردیم برای طراحی لوگو اسم، باید از نام مجموعه یا شرکت الهام گرفته شود. اما مسئله ی مهم و حائز اهمیت این است که این نام چه چیزی باشد. برخی از کاربران در زمان مراجعه به ایران تایپیست هنوز تصمیم قطعی برای انتخاب نام برند ندارند. شاید در نگاه اول کمی سخت به نظر برسد که نام برند و طرح پیشنهادی ارائه شود. اما هیچ جای نگرانی برای انتخاب نام برند و طراحی لوگو اسم وجود ندارد. چرا که مشاوره، ارائه ایده های جذاب و پیاده سازی طرح به عنوان خدمات ایران تایپیست است.

به طور کلی مجموعه های زیادی طراحی لوگو اسم را به این مجموعه سپردند و از همان ابتدا دغدغه نام برند داشتند. اما مشاوران ایران تایپیست با استفاده از سیستم پرسش و پاسخ بهترین پیشنهادها را ارائه داده و کاربران از آن استفاده کردند.

 همانطور که مستحضر هستید برای انتخاب نام برند باید به یکسری از نکات کلیدی توجه داشته باشید. نکاتی که به کمک آن نام برند شما ماندگار شده و در ذهن ها باقی می ماند. بنابراین اول از همه ایران تایپیست نامی برای شما انتخاب می کند که علاوه بر کوتاه بودن، مفهوم را به طور کامل برساند. در واقع کوتاه بودن نام یکی از نکات کلیدی در ماندگاری نام برند بوده که ایران تایپیست بر این اصول پایبند است. اصولی که سبب می شود در انتها مجموعه ی شما بیشترین سود را ببرد. البته صرفا کوتاهی نام به تنهایی اهمیت موضوع را بالا نمی برد. بلکه فاکتورهای دیگری مانند املا یا تایپ آسان هم در اولویت قرار دارند.

طراحی لوگو اسم

نکات کلیدی در انتخاب نام و طراحی لوگو برای برند شما

از دیگر خدمات ایران تایپیست این است که نام تجاری را به یک محصول یا خدمات خلاصه یا محدود نمی کند. چرا که ممکن است شما در آینده ی نه چندان دور خدمات دیگری هم به مجموعه ی خود اضافه کنید. به عنوان مثال شما یک فروشگاه اینترنتی زنانه را در نظر بگیرید. آیا محدود کردن نام به لوازم آرایشی و بهداشتی منطقی است؟ قطعا خیر. چرا که ممکن است در ادامه تصمیم بگیرید لباس زنانه هم به مجموعه ی خود اضافه کنید. بنابراین این راهنمایی ها از همان ابتدا از جانب ایران تایپیست ارائه شده و جای نگرانی برای برند شما باقی نمی گذارد. در نهایت این هدف گذاری با آینده نگری پیش رفته و انتخاب طراحی لوگو اسم نیز منحصر به فرد خواهد بود.

بخاطر داشته باشید که قرار است این اثر کاملا انحصاری و فقط برای برند و مجموعه ی شما طراحی شود. بنابراین نکته ی اول این این است که ایران تایپیست نامی برای مجموعه ی شما انتخاب می کند که با مفهوم و جذاب باشد. یعنی عموم یا همان مخاطبان هدف بتوانند به راحتی آن را تلفظ کرده و از لحاظ املایی هم راحت بنویسند. چنین ایده هایی فقط از مجموعه هایی مانند ایران تایپیست بر می آید. چرا که با گذشت زمان و کسب تجربه ای که این مجموعه در انتخاب نام و طراحی لوگو اسم داشته توانسته نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند.

راهنمای کامل برای طراحی لوگو اسم با تأثیر بالا

مطمئنا اگر طراحی لوگو اسم به وسیله ی ایران تایپیست انجام شود، تاثیرگذاری آن بالا خواهد بود. چرا که در این مجموعه تحقیقات گسترده ای در خصوص نام برند و طراحی انجام می شود. همچنین این تیم حساسیت ویژه ای روی پروژه ها و سفارشات خود داشته که می توانید از کیفیت نمونه کارها این موضوع را متوجه شوید.

بعد از ثبت درخواست ایران تایپیست تفحص و ایده پردازی های خود را آغاز می کند تا در نهایت یک طرح ایده آل و تاثیرگذار ارائه دهد. بعد از انتخاب نام، یک یا چند کلمه از اسم برند را به منظور پیاده سازی لوگو انتخاب می کند. آنگاه با توجه به ایده های خلاقانه و تجربه کافی در زمینه طراحی لوگو، یک لوگوی اسمی جذاب تحویل خواهید گرفت. توجه داشته باشید که ایران تایپیست در این زمینه تبحر فوق العاده ای داشته و مشتریان از این حیث بسیار راضی هستند. چرا که یک لوگوی تاثیر گذار اول از همه باید بر روی درخواست کننده تاثیر بگذارد. اگر این حس در شما ایجاد نشود قطعا مشتریان و مخاطبان هدفمند شما هم با لوگو ارتباط نخواهند گرفت.

طراحی لوگو اسم می تواند با صورت فارسی یا انگلیسی باشد. انتخاب نوع زبان بسته به نوع فعالیت و سبک خدمات است. قاعدتا اگر رقبای شما در سطح بین المللی باشند موضوع متفاوت است. چرا که قرار است مجموعه ی شما به صورت برون مرزی فعالیت داشته و خدمات ارائه دهد. به همین دلیل انتخاب طراحی لوگو اسم فارسی برای چنین مجموعه ای کاملا اشتباه است. ایران تایپیست جهت انتخاب نام انگلیسی و فارسی تمام موارد را بررسی کرده و بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می دهد.

طراحی لوگو اسم

طراحی لوگو اسم

از مزیت مشاوره با ایران تایپیست این است که در خصوص تمام این نکات با شما صحبت خواهد شد. نکاتی که سبب می شود برند برای برندسازی کاملا آماده باشد. در واقع انتخاب و طراحی لوگو اسم است که می تواند خیلی زود مخاطبان را به سوی شما هدایت نماید. بسیاری از کارفرمایان از تاثیرگذاری لوگو اطلاعات کاملی اخذ کرده و فقط به دنبال بهترین مجموعه برای پیاده سازی هستند. زمانی که ایران تایپیست اقدام به طراحی و ساخت لوگو کند، جذابیت بصری لوگو به طور کامل ملموس خواهد بود. یک لوگوی حرفه ای تاثیر مستقیم بر روی مشتری یا مخاطب گذاشته و همین موضوع ساده منجر به افزایش فروش می‌شود. در واقع قرار است مخاطب با نگاه اول یک رابطه ی سریع و احساسی با برند شما برقرار نماید. از طرفی با رعایت روانشناسی رنگ و همچنین طراحی منحصر به فرد به وسیله ی ایران تایپیست برند شما متفاوت خواهد بود. خصوصا اگر در شبکه های اجتماعی فعال باشید داشتن یک لوگوی حرفه ای از همان ابتدا اعتماد مشتریان را جلب می کند.

طراحی لوگو اسم

لوگو اسم

 بنابراین لوگو اسمی به دلیل الهام گرفتن از نام برند تاثیر مستقیم بر روی کاربر می گذارد. تاثیری که از همان ابتدا در مخاطب ایجاد شده و کاربر خیلی زود با لوگو ارتباط می گیرد . به خاطر داشته باشید که این ایران تایپیست است که با ارائه یک طرح عالی ذهن مخاطب را شیفته خود می کند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چگونه یک لوگو اسم جذاب بسازیم؟

شاید در نگاه اول ساخت نام یک برند و طراحی لوگو اسم آسان به نظر برسد. چرا که برخی از سایت ها به صورت رایگان یک سری طرح های آماده به شما ارائه می دهند. برخی از افراد بر این باورند که طرح های پیشنهادی می تواند یک لوگوی عالی جهت شروع برندسازی باشد. از طرفی برخی دیگر نیز بر این باورند که اول با آن طراحی کسب و کار خود را شروع می کنیم. سپس بعد از مدتی به دنبال یک طراحی منحصر به فرد می گردیم. اما این ایده از پایه اشتباه است. به نظر شما چرا مجموعه های نوپا از همان ابتدا طراحی و ساخت برند و لوگوی خود را به ایران تایپیست می سپارند؟ بیایید با هم به موشکافی بپردازیم.

زمانی که از همان ابتدا برندسازی خود را با یک لوگوی حرفه ای آغاز می کنید، ذهن مخاطب از همان ابتدا این لوگو را بخاطر می سپارد. حال فرض کنید که بعد از یک مدت بدون مشاوره و برنامه ریزی درست یک لوگوی اسمی کپی برداری شده انتخاب کنید. می بینید که بعد از مدتی به دنبال تغییر این لوگو به سطح حرفه ای هستید. این خبر خوبی برای برند شما نیست. هیچ خبر دارید که با انجام این کار چه آسیب جدی به برند و روند برندسازی می زنید؟

طراحی لوگو اسم

چگونه یک لوگو اسم جذاب بسازیم؟

از همان ابتدای برندسازی مجموعه به کمک تبلیغات و سایر روش ها شروع به کار می کند و در این میان شما از یک لوگوی بی کیفیت استفاده می کنید.آیا این مصداق بارز دور ریختن هزینه های شما نیست؟ قاعدتا بله. مجموعه هایی که تا به امروز به ما رجوع کردند به دو دسته تقسیم می شوند. گروه اول کسانی هستند که از همان ابتدا به صورت اصولی با مجموعه هایی مانند ایران تایپیست فعالیت خود را آغاز کردند. گروه دوم کسانی هستند که یک لوگوی اسمی آماده از سایت های آماده انتخاب کرده و بر روی سایت یا شبکه های اجتماعی خود قرار دادند. از آنجایی که کاربران مرتبط در حال گشت و گذار در اینترنت هستند. ممکن است مجموعه های دیگری هم از این طرح ها استفاده کرده باشند. بنابراین شما از همان ابتدا بازنده این بازی خواهید بود. چرا که احساس فیک یا غیر واقعی بودن به مخاطب دست می دهد. به همین دلیل ممکن است اعتماد به برند شما را از دست بدهد.

از طرفی اگر از طراحی لوگو اسم که به وسیله ی ایران تایپیست طراحی می‌شود را استفاده کنید، این مشکل کاملا از بین خواهد رفت. چرا که مخاطب از همان ابتدا در شبکه های اجتماعی، سایت یا بنر یک لوگوی متفاوت و کاملا منحصر به فرد را مشاهده می کند. شاید عجیب به نظر برسد اما لوگوهایی که جذاب و منحصر به فرد هستند در ذهن مخاطب باقی می ماند. ارتباط چشمی که شما با لوگو برقرار می کنید باید از همان ابتدا مفهوم را برساند. فرقی نمی کند سبک لوگو چیست، این جذابیت باید وجود داشته باشد.

درست است که در لوگوی اسمی این ارتباط خیلی سریع برقرار می شود. اما اگر همین طرح ساده کپی برداری باشد علاوه بر عدم جذابیت، غیر قابل ثبت برای درخواست کننده است. از طرفی امکان ثبت جهت مالکیت معنوی وجود نخواهد داشت. برای اینکه طراحی لوگو اسم جذاب، ماندگار و مختص به برند شما باشد، ایران تایپیست را به عنوان طراح خود انتخاب کنید.

چرا باید از خدمات یک طراح حرفه‌ای برای طراحی لوگو اسم استفاده کنم؟

زمانی که از یک طراح حرفه ای به منظور طراحی لوگو اسم بهره می برید. قاعدتا یک لوگو و طراحی حرفه ای را در پایان کار به دست می آورید. چرا که تجربه کاری نشان می دهد طراح کاستی های خود را از لحاظ طراحی پر کرده و بهترین عملکرد را داشته باشد. منظور از عملکرد، سرعت در تجزیه و تحلیل و همچنین ایجاد یک اثر ماندگار است. اثری که قرار است در برندسازی به شما کمک کند. آیا یک طراح مبتدی یا متوسط می تواند این اثر را برای شما خلق کند؟ مطمئنا خیر.

زمانی که صحبت از حرفه ای بودن می شود باید نام ایران تایپیست را به خوبی بخاطر بسپارید. چرا که طراحان این مجموعه علاوه بر فعالیت داخلی در سطح بین المللی هم خوش درخشیده اند. آیا از این تیم حرفه ای که در سطح بین المللی فعالیت می کنند انتظار یک اثر تکراری و غیر منطقی دارید؟

طراحی لوگو اسم

چرا باید از خدمات یک طراح حرفه‌ای برای طراحی لوگو اسم استفاده کنم؟

خدمات حرفه ای از نمونه کارهای اخیر نشان می دهد که طراحان به چه اندازه بر روی طرح های خود حساس هستند. وقتی که طراحی لوگو اسم خود را به ایران تایپیست می سپارید نگرانی ها در خصوص طراحی تکراری از بین می رود. چرا که برای تولید نمونه کار قوی هم که شده طراح هیچ وقت آثار شبیه به هم و غیر اصولی تولید نمی کند. این آرمان ایران تایپیست که از مخاطبان خود نمره 10 از 10 به دست بیاورد. از طرفی اگر طراح حرفه ای نباشد، طرح ارائه شده کاربردی برای برندسازی ندارد.

نکات حیاتی در انتخاب نام و طراحی لوگو برای استارتاپ

اگر استارت آپ باشید طراحی لوگو اسم برای تجارت شما بسیار مهم است. خصوصا اگر استارتاپ بوده و به دنبال برندسازی باشید تمام نکات زیر با شما بررسی خواهد شد.

  • ایران تایپیست در جلسه مشاوره هدف تجاری شما را مشخص می کند.
  • ایران تایپیست در الهام گرفتن یک اثر ماندگار با شما گفتگو کرده و از شما برای یک طراحی اصولی کمک خواهد گرفت.
  • رقبا باید مورد تحلیل و بررسی قرار گیرند.
  • برای طراحی ماندگار نیاز است که طراحان ایران تایپیست با ایده پردازی و خلاقیت یک اثر به یاد ماندنی را ایجاد نمایند.
  • لوگویی که طراحی می شود مقیاس پذیر، قابل تنظیم و با کیفیت است.
  • طراحی ایده آل و هوشمندانه برای هر استارتاپ.
  • طراحی ساده و کاملا متمایز که انحصار را حفظ نماید.
  • بهترین روش برای طراحی و ساخت لوگو حرفه ای این است که در کنار خلاقیت از روانشناسی رنگ ها هم استفاده شود.
  • تمام این نکات با مشاوره و تجربه در جلسات ایران تایپیست قابل تنظیم و پیاده سازی است.

طراحی لوگو اسم

نکات حیاتی در انتخاب نام و طراحی لوگو برای استارتاپ


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی لوگوهزینه طراحی گرافیکیطراحی گرافیکیطراحی بنر

سوالات متداول

قاعدتا بعد از طراحی لوگو اسم در تعداد دفعات محدود می توانید درخواست ویرایش دهید. گرچه به دلیل منحصر به فرد بودن این طرح و تجربه ایران تایپیست درخواست ویرایش کم است.

طراحی و ساخت لوگو نمایانگر هویت برند شما است، فرقی نمی کند طراحی لوگو اسم، ترکیبی و... باشد. زمانی که صحبت از برندسازی و پیشرفت کسب و کار باشد، ساخت لوگو الزامی و حیاتی است.

طراحی لوگو اسم بسیاری کاربردی است که برای نماد تجاری از آن استفاده می شود. قاعدتا برای انتخاب سبک باید با مشاوران ایران تایپیست ارتباط بگیرید تا راهنمایی کامل در این خصوص صورت گیرد.

در زمان مشاوره با ایران تایپیست اول از همه حوزه‌کاری و سپس در خصوص مخاطبان هدف از شما پرسیده می‌شود. چرا ریزترین نکات در پیاده سازی ایده و طراحی لوگو اسم موثر است.  


نویسنده: شیرین کرم خانی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/9/17 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 383 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی لوگوی اسم طراحی لوگو اسم برند طراحی آرم اسم طراحی لوگو اسم فارسی طراحی لوگو اسم آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :