دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی لوگو ارزان

نویسنده: زهرا خلف زاده طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/9/18 ساعت 09:00:00 بازدید: 136 امتیاز 0 از 0 نظر

طراحی لوگو ارزان باعث می شود که تعداد زیادی از مشتریان علاقه مند به ثبت سفارش باشند. اما در نظر داشته باشید که همه چیز ارزانی نیست، چون موضوع هویت یک مجموعه است. درست است که ایران تایپیست خدمات طراحی لوگو را به صورت حرفه ای انجام می دهد. اما دریافت هزینه با قیمت مناسب و کاملا معقول یک سورپرایز برای مخاطبان محسوب می شود. در واقع شما با قیمت مقرون به صرفه یک لوگو با کیفیت دریافت می کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آیا ممکن است یک لوگو ارزان قیمت با کیفیت مناسب طراحی شود؟

همانطور که اشاره کردیم ایران تایپیست طراحی لوگو ارزان را به طور کاملا ویژه طراحی و پیاده سازی می کند. اما نباید این انتظار را داشته باشید که طراحی ارزان لوگو مانند سایر خدمات فوق حرفه ای انجام شود. نه اینکه طراحان توانایی انجام خدمات حرفه ای را نداشته باشند. اما به هر حال شما برای دریافت یک خدمات ارزنده باید مبالغ بیشتری پرداخت کنید تا ظرافت کاری بیشتری را در طرح خود احساس کنید.

ایران تایپیست برای اینکه طراحی لوگو با تمام بودجه ها سازگاری داشته باشد طراحی لوگو ارزان را پیشنهاد می کند. در این روش طرح مربوطه به هیچ عنوان منحصر به فرد بودن را نقص نمی کند. آنچه که با اهمیت است همین موضوع لوگوی انحصاری و قابل ثبت است. بنابراین به این فکر نباشید که اگر نام ارزان بر پیشانی لوگو خورد یعنی قرار است لوگو با طرح تکراری در اختیار شما قرار بگیرد. چرا که این موضوع با سیاست های ایران تایپیست کاملا مغایرت دارد. اما به هر حال برای دریافت خدمات با حداقل هزینه محدودیت هایی شامل حال طرح ایجاد شده می شود. محدودیت هایی که در طراحی حرفه ای تعریف نشده است. شاید از خود بپرسید که منظور از طراحی با محدودیت چیست؟

طراحی لوگو ارزان

طراحی لوگو ارزان قیمت

به طور کلی کسانی که به دنبال خدمات ارزان و مقرون به صرفه هستند باید از یک سری موارد حرفه ای چشم پوشی کنند. همانطور که مستحضر هستید در بخش طراحی همه چیز به اتودها و لایه ها بر می گردد. هرچقدر لوگو ارزان تر باشد قاعدتا این پیچیدگی و لایه ها کمتر هستند. از طرفی اگر طراحی پیچیدگی داشته باشد، انجام این خدمات گران تر و حرفه ای تر خواهد بود. این موضوع که کدام سبک را برای مجموعه ی خود می پسندید کاملا در اختیار شما است. اما اگر قرار باشد از خدمات ارزان استفاده کنید باید خود را با یک طرح ساده تر و قابل حدس آماده کنید. قاعدتا در هر دو روش یعنی طراحی لوگو ارزان و حرفه ای یک طرح ایده آل و منحصر به فرد را دریافت می کنید. اما پیشنهاد می گردد که در کنار مشاهده نمونه کارهای لوگو ارزان قیمت از نمونه کارهای حرفه ای هم دیدن کنید.

چه روش‌هایی برای کاهش هزینه طراحی لوگو وجود دارد؟

تعداد زیادی از افراد به دنبال طراحی لوگو ارزان و متناسب با بودجه ی خود هستند. در واقع شما در ابتدا به بودجه ی خود نگاه انداخته و با توجه به قیمت لوگو طرح مورد پسند خود را سفارش می دهید. طرحی که مطمئنا ایران تایپیست آن را به صورت کاملا انحصاری طراحی خواهد کرد. اما سوالی که در وهله ی اول از این مجموعه می پرسند این است که چطور می توان هزینه های طراحی لوگو را کاهش داد؟

همانطور که مستحضر هستید مجموعه ی ایران تایپیست متشکل از طراحان حرفه ای و مختلف است. طراحانی که هر کدام از آن ها با هم فکری و ایده پردازی اقدام به طراحی و پیاده سازی لوگو می کنند. مطمئنا زمانی که سفارشات در دسته بندی لوگو ارزان باشند، طراحی و ایده ها به وسیله ی تیم نیم حرفه ای انجام می شود. البته تمام این لوگوها در نهایت با بازرسی و نظر مدیر پروژه تایید می شوند. اما نباید انتظار یک طرح تکراری و غیر قابل ثبت داشته باشید. اگر بخواهیم خیال شما را راحت کنیم بدین صورت می‌گوییم که شما بدون یک طرح جذاب و لوگوی حرفه‌ای از این مجموعه خارج نمی‌شوید.

طراحی لوگو ارزان

چه روش‌هایی برای کاهش هزینه طراحی لوگو وجود دارد؟

نکته کلیدی و بسیار مهم این است که ایران تایپیست در سفارش طراحی لوگو ارزان از برنامه ساخت لوگو استفاده نمی کند. در واقع شما در پایان کار هیچ اثر از تکراری بودن لوگو با سایر طرح‌ها مشاهده نمی کنید. بنابراین بهتر است در این خصوص نگرانی نداشته و با خیال راحت سفارش خود را ثبت کنید. درست است که خیلی از مجموعه ها لوگوهای تکراری را با تغییر ظاهری به شما تحویل می دهند. اما مجموعه ی ایران تایپیست به شدت بر روی انحصار لوگوها حساس است. به طور کلی و به صورت خلاصه موارد زیر از عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت لوگو هستند:

  1. نوع طراحی لوگو.
  2. زمان تکمیل پروژه.
  3. محدودیت در تعداد ویرایش.
  4. نوع کسب و کار.
  5. میزان پیچیدگی لوگو.
  6. میزان مهارت طراح.

کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آیا لوگوی ساده‌تر و کم جزئیات هزینه کمتری نسبت به لوگوهای پیچیده دارد؟

طراحی لوگو ارزان و دریافت هزینه ی کمتر از طراحی یعنی قرار است طراح از پیچدگی کمتری در طراحی خود استفاده کند. بنابراین عوامل متعددی دست به دست هم می دهند تا در نهایت هزینه ی لوگو کمتر از لوگو حرفه ای شود. با اشاره به موارد ذکر شده بالا عوامل تاثیرگذار در قیمت طراحی لوگو انتخاب سبک و زمینه کسب و کار است. به همین دلیل به منظور طراحی لوگو ارزان انتخاب سبک لوگو بر عهده ی طراح خواهد بود. یعنی در زمان ثبت سفارش لوگو ارزان قیمت این ایران تایپیست است که سبک لوگو را به شما پیشنهاد می دهد. البته این مجموعه به علت ارزان بودن خدمات، علاوه بر انتخاب بهترین سبک یک طرح ایده آل را در اختیار شما قرار می دهد. از طرفی هر چقدر توانمندی طراح بیشتر باشد مطمئنا تعرفه و هزینه ی طراحی بیشتر خواهد بود. بخاطر داشته باشید که ایران تایپیست نظارت کامل بر روی طراحان خود داشته و مدیر طراح در این زمینه بسیار فعال است.

طراحی لوگو ارزان

لوگو ارزان قیمت

زمانی که صحبت از طراحی لوگو ارزان می شود، یعنی پیچیدگی نهایی لوگو کمتر است. همچنین محدودیت هایی که در ویرایش لوگو وجود دارد، به همین دلیل در هنگام تصمیم گیری باید مصمم بود. همچنین سفارشات حرفه ای تر معمولا در اولویت هستند اما نباید نگران طولانی شدن سفارشات خود باشید. شما در کوتاه ترین زمان ممکن لوگوی خود را دریافت خواهید کرد.

هزینه‌های پنهان در طراحی لوگو و چگونگی کاهش آنها

زمینه ی کسب و کار در هزینه طراحی لوگو ارزان اهمیت دارد. اما ایران تایپیست به هیچ عنوان طراحی ارزان را نادیده نمی گیرد. قاعدتا هزینه های پنهانی در سبک و روش طراحی وجود دارد که قیمت ها را متفاوت می کند. به عنوان مثال زمانی که شما با ایران تایپیست جهت رزرو طراحی تماس می گیرید. اگر به همراه خود ایده داشته باشید ممکن است این ایده بر روی هزینه تاثیر می گذارد. خصوصا اگر این ایده فقط به دست ایران تایپیست انجام شود. به طور کلی ایده پردازی و همچنین پیاده سازی آن یکی از عوامل افزایش قیمت طراحی لوگو است. همچنین مشاوره در خصوص لوگو حرفه‌ای و پیاده سازی آن از خدمات ایران‌تایپیست است.

طراحی لوگو ارزان

هزینه‌های پنهان در طراحی لوگو و چگونگی کاهش آنها

اما طراحی لوگو ارزان را مطرح کردیم تا هزینه این طراحی کمتر شده و مقرون به صرفه باشد. بنابراین ممکن است تا حدی بخش تحقیق و تفحص به نوبه ی خود حذف شوند. همچنین تجربه طراح لوگو یکی دیگر از هزینه های پنهان است که باید در نظر داشته باشید. ایران تایپیست معمولا پروژه های بین المللی و حرفه ای را به طراحان زبردست می سپارد. اما دلیل هم نمی شود که طراحان نیمه حرفه ای تجربه ی کافی در اجرای پروژه نداشته باشند. فقط برای اینکه از هزینه ها کاسته شود اول از همه پیچیدگی لوگو کاهش می یابد.  

طراحی گرافیکی لوگو حرفه ای و ارزان در ایران تایپیست

همانطور که در متن های بالا به شما توضیح دادیم عوامل مختلفی بر روی طراحی لوگو ارزان و حرفه ای تاثیر می گذارد. اول از همه این است که این لوگو را کدام طراح انجام می دهد. البته حتی ممکن است لوگوی ارزان را هم طراح حرفه ای انجام دهد. اما همانطور که اشاره کردیم عوامل مختلفی بر روی قیمت لوگو تاثیر می گذارند. سبک لوگو در روش طراحی ارزان در اختیار طراح و در دست ایران تایپیست است. مگر اینکه یک سبک ساده تر از جانب سفارش دهنده برای طراح ارسال شده باشد. یا حتی نمونه پروژه های موفق دیگری را به ما نشان دهد. اما کاربر نمی تواند طرح حرفه ای را در پنل ارزان جستجو کند. هر یک از خواسته در سر جای خود قرار می گیرند.

قاعدتا صاحبان کسب و کار به خوبی از ساخت لوگو و هویت مجموعه ی خود آگاه هستند. بنابراین اهمیت این موضوع را به خوبی درک می کنند. به طور کلی برای اخذ هویت کسب و کار و دریافت بهترین طرح ها بهتر است سراغ لوگوهای آماده و ارزان نروید. درست است که ایران تایپیست حتی سفارش طراحی لوگو ارزان را مانند حرفه ای منحصر به فرد انجام می دهد. اما قاعدتا بین لوگو ارزان و حرفه ای فاصله های زیادی وجود دارد. فاصله ای که فقط با مشاهده نمونه کار ها متوجه آن می شوید.

طراحی لوگو ارزان

طراحی گرافیکی لوگو حرفه ای و ارزان در ایران تایپیست

به دلیل وجود سفارشات متعدد مشتریان که به صورت داخلی و بین المللی هستند، نمونه کارها می توانند گواه همه چیز باشند. چرا که قرار است در یک زمینه ی کاری و حتی در لوگو ارزان طرح های متنوع و مختلفی را مشاهده کنید. طرح هایی که به وسیله ی طراحان ایران تایپیست ایجاد شده و رضایت کامل کاربر را به همراه داشته است. طراحی لوگو ارزان برای کسانی است که قصد دارند با کمترین بودجه هویت مجموعه ی خود را بسازند. اما پیشنهاد ایران تایپیست این است که در صورت امکان سفارش خود را در دسته بندی حرفه ای قرار دهند.

جمع بندی

با یک نگاه اجمالی به طراحی لوگو ارزان و حرفه ای می توان خدمات ایران تایپیست را متوجه شد. چرا که این مجموعه نه بخاطر هزینه ی بیشتر بلکه به علت انجام یک خدمات با اصالت این پیشنهاد را به شما می دهد. در واقع این پیشنهاد را می دهد که شما لوگوی خود را به صورت حرفه ای طراحی کنید. طراحی که سبب می شود هویت وب سایت یا مجموعه ی شما شکل بگیرد. یکی از اساسی ترین تفاوت با روش عادی این است که لوگوی ارزان آنچنان قابلیت ارتقا بعد از چند مدت را ندارند. برای مثال شما لوگوی فورد موستانگ را در نظر بگیرید. از زمان تاسیس تا کنون این لوگو متحمل چه تغییراتی شده است. بنابراین زمانی که شما به سال 1964 برمی گردید و ماشین های آن موقع را مشاهده می کنید متوجه هویت خواهید شد. چرا که این لوگو تا به امروز تغییرات چندانی را نداشته و اصالت خود را حفظ کرده است.

طراحی لوگو ارزان

طراحی لوگو حرفه ای و ارزان

درست است که لوگوی ارزان می تواند برای مجموعه ی شما مفید باشد. اما این لوگو بعد از سالیان طولانی به کار شما خواهد آمد؟ قاعدتا خیر. هیچ چیز نمی تواند اصالت را از مجموعه یا وب سایت شما بگیرد. مگر اینکه خود شما از همان ابتدا بنا و پایه های هویت یک برند را محکم نکرده باشید. البته همه چیز به مجموعه و اهداف کوتاه و بلند مدت شما بر می گردد. مثلا ممکن است مجموعه ی شما کوچک بوده و برنامه ریزی طولانی برای آن ندارید. در این صورت طراحی لوگو ارزان برای شما مقرون به صرفه خواهد بود. در نظر داشته باشید که تمامی لوگوهای طراحی شده منحصر به فرد و کاملا مختص به مجموعه ی شما می باشند. یعنی قرار نیست که این لوگو از همتای خارجی یا دیگر مشاغل مرتبط کپی برداری شود. چرا که ایران تایپیست بر روی اصل قضیه یعنی بر روی اصالت و حق مالکیت حساس است.

اگر بخواهیم به صورت خلاصه این موضوع را بررسی کنیم. دو سفارش در ایران تایپیست پذیرش می شوند. مجموعه های بزرگ یا نسبتا بزرگ که قصد دارند در آینده اصالت برند خود را حفظ کرده و بر روی هویت لوگو حساس هستند. همچنین کسانی که به عنوان مجموعه های کوچک حساب می شوند و از طراح درخواست یک طراحی ساده اما در عین حال منحصر به فرد دارند. در چنین حالتی می توانید از لوگوی ارزان برای مجموعه ی خود استفاده کنید. بنابراین نوع کسب و کار و همچنین هدف مراجعه کننده بسیار مهم است. در نهایت اگر به دنبال یک لوگوی ارزان قیمت و کاملا منحصر به فرد هستید بهتر است ایران تایپیست را بخاطر بسپارید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی لوگوهزینه طراحی گرافیکیطراحی گرافیکیطراحی بنر

سوالات متداول

بله، شما می توانید در قالب طراحی لوگو ارزان و همچنین در قالب طراحی لوگو حرفه ای مهر شرکت را دریافت کنید. نوع اجرای پروژه در ارائه این فایل به مشتری وجود ندارد، ایران تایپیست فایل را به شما تحویل می‌دهد.

قاعدتا برای طراحی لوگو ارزان و حرفه ای نیاز به مشاوره و هدایت طراحان و کارشناسان دارید. بنابراین اگر برای طراحی لوگو نیاز به مشاوره دارید حتما با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ویراش لوگو در طراحی لوگو ارزان امکان پذیر بوده و طراح باید ویرایش لوگو را به منظور رسیدن به رضایت شما تقبل کند. اما بخاطر داشته باشید که تعداد ویرایش محدود است.

از آنجایی که ایران تایپیست علاوه بر طراحی لوگو ارزان خدمات ارزنده دیگری هم انجام می دهد. برای هر یک از آن ها نمونه کاری موجود است. برای اعتماد بیشتر می توانید به سایر نمونه کارها مراجعه کنید.


نویسنده: زهرا خلف زاده طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/9/18 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 136 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی لوگوی ارزان طراحی آرم ارزان طراحی لوگو ارزان قیمت طراحی لوگو ارزون طراحی لوگو قیمت مناسب

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :