یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای

نویسنده: دنیا ذاکری طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/12/14 ساعت 09:00:00 بازدید: 146 امتیاز 0 از 0 نظر

طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای تنها از عهده تیم‌های متخصص بر می‌آید. در این بنرها باید المان‌های گوناگون برجسته شوند تا بتوان بهترین نتیجه ممکن را دریافت کرد. ایران تایپیست یکی از برترین مجموعه‌ها در راستای طراحی بنر است. این مجموعه از حرفه‌ای‌ترین افراد برای طراحی بنرها کمک می‌گیرد. در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی المان‌هایی بپردازیم که می‌توانند به یک بنر حرفه‌ای معنا ببخشند؛ پس همراه ما باشید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

طراحی بنر تبلیغاتی حرفه‌ای چه معنایی دارد؟

یک بنر بزرگ با طراحی حرفه‌ای و قدرتمند سرشار از المان‌های خیره‌کننده است که از جمله آن‌ها می‌توانیم به رنگ‌های جذاب و نوشته‌های ساده اشاره کنیم. این بنرها در بین فوق‌العاده‌ترین راه‌ها به منظور انتقال پیام و بیان نظرات جای می‌گیرند. بنرها می‌توانند ابزاری برای رقابت بین برندهای گوناگون باشند. برنده این رقابت بنری خواهد بود که در حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن طراحی شود. در واقع طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای به این معنا است که از ایده‌های استراتژیک کمک گرفته شود و با کمک عناصر گوناگون بتوان آن را برجسته کرد. بنر حرفه‌ای مناسب تبلیغات با ویژگی‌های زیر معنا پیدا می‌کنند:

  • شناسایی هدف

برای خلق بنر تبلیغاتی حرفه‌‌ای نیاز است فرد از این موضوع اطمینان حاصل کند که هدف مشتری را به صورت کامل می‌شناسد. بدین منظور نیاز است طراح و مشتری به یک سری سؤالات پاسخ دهند. به عنوان مثال هدف از طراحی بنر چیست؟ با بنر قرار است به چه هدف و دستاوردی دست پیدا کرد؟ در اینجا یک سری اهداف وجود دارند که به خلق یک بنر حرفه‌ای کمک خواهند کرد؛ از جمله:

  1. با بنر می‌توان شناخت نسبت به برند را تقویت کرد.
  2. امکان معرفی محصول جدید به مخاطبان هدف وجود دارد.
  3. می‌توانید توجه افراد را نسبت به یک تخفیف یا پیشنهاد ویژه جلب کنید.
  4. این امکان وجود دارد یک رویداد را در آینده به اطلاع عموم برسانید.

طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای

شناسایی کردن هدف پیش از طراحی بنر

  • انتخاب هوشمندانه رنگ‌ها

یک بنر حرفه‌ای دارای رنگ‌های هوشمندانه است. رنگ‌ها می‌توانند نقش بسیار مهمی در انتقال پیام داشته باشند. در واقع یک کاربر برای اینکه به یک محصول جذب شود، تنها به 90 ثانیه زمان نیاز دارد. رنگ‌ها می‌توانند تأثیر 62 تا 90 درصدی در راستای جذب مخاطب داشته باشند. همین آمار نشان می‌دهد نباید قدرت رنگ را دست کم گرفت. در طراحی بنرها نیاز است رنگ‌ها کاملاً هوشمندانه انتخاب شوند و به جنسیت، نوع محصول، جامعه هدف و... توجه داشت.

  • استفاده از تصاویر با کیفیت بالا

هنگام طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای باید به تصاویر نیز توجه کافی داشته باشید. تصاویری که در بنر به کار می‌روند باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند. زمانی که گرافیک پایین باشد، تصاویر نیز به صورت دانه دانه در معرض نمایش قرار خواهند گرفت. همین موضوع باعث می‌شود مخاطب نتواند درک درستی از بنر داشته باشد. نتیجه این موضوع بازخورد بسیار منفی است.

طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای

استفاده از تصاویر با کیفیت بسیار بالا

چه مهارت‌ها و تخصص‌هایی برای یک طراح بنر حرفه‌ای ضروری است؟

زمانی می‌توانیم از طراح بنر به عنوان یک فرد حرفه‌ای یاد کنیم که به تمام مباحث گرافیکی و تبلیغاتی اینترنتی تسلط داشته باشد. همچنین طراح حرفه‌ای بنر با نحوه تولید فایل‌های گرافیکی متحرک آشنا است و می‌تواند از این مهارت در راستای طراحی بنرهای حرفه‌ای و گیرا بهره ببرد. در کل یک طراح بنر حرفه‌ای باید مهارت‌ها و تخصص‌های گوناگونی داشته باشد که از جمله آن‌ها می‌توانیم به گزینه‌های زیر اشاره کنیم:

1. از مهارت‌های تایپوگرافی باید بهره‌مند باشند.

یکی از مهارت‌ها و تخصص‌هایی که طراح بنر حرفه‌ای باید داشته باشد، تایپوگرافی است. به طور کلی تایپوگرافی به هنری اشاره دارد که در آن تکنیک‌های نوشتاری به خوبی استفاده و تنظیم می‌شوند. هر چقدر مهارت یک طراح بیشتر باشد، به همان اندازه نیز می‌تواند یک کار زیبا و خوانا تحویل دهد. تایپوگرافی خود تشکیل‌شده از بخش‌های مختلفی است و طراح بنر باید تسلط کافی به تمامی آن‌ها داشته باشد. انتخاب فونت مناسب، انتخاب سایز ایده‌آل، رعایت فاصله بین خطوط، نحوه فضاسازی بین کلمات و حروف و در نهایت انتخاب مناسب‌ترین رنگ نوشته از مهارت‌های زیرمجموعه تایپوگرافی به شمار می‌روند. طراحان مجموعه ایران تایپیست به مهارت‌های مرتبط با تایپوگرافی تسلط دارند و می‌توانند بهترین بنرها را طراحی و در اختیارتان بگذارند.

طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای

بهره‌مندی از مهارت تایپوگرافی هنگام طراحی بنر

2. مهارت کافی در استفاده از نرم‌افزار و اپلیکیشن داشته باشند.

افرادی که مسئولیت طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای را برعهده می‌گیرند، باید به انواع نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌ها تسلط داشته باشند. یک سری نرم‌افزارها وجود دارند که حالت پایه‌ای دارند. InDesign، PhotoShop و Adobe illustrator در بین این ابزارها جای گرفته‌اند. اگر به این نرم‌افزارها تسلط داشته باشید، می‌توانید به مرور زمان به یک طراح حرفه‌ای و قدرتمند تبدیل شوید. همچنین باید در نرم‌افزارهایی که مرتبط با ویرایش عکس هستند نیز به مهارت دست پیدا کنید. پاک‌سازی‌های کوچک، برش تصاویر به اندازه دلخواه و... در بین مهم‌ترین مهارت‌ها جای می‌گیرند. با کسب تجربه در ویرایش عکس‌ها می‌توانید به یک طراح حرفه‌ای بنر تبدیل شوید.

3. مهارت برندینگ نیز اهمیت دارد.

یک طراح بنر حرفه‌ای باید از مهارت‌های برندینگ برخوردار باشد. حالا سؤالی که مطرح می‌شود این است منظور از مهارت برندینگ چیست؟ یعنی یک طراح باید بتواند نیازهای مشتری را به خوبی درک کند و از این طریق خلاقه‌ترین روش‌ها را در جهت معرفی یک کسب‌وکار یا محصول به کار بگیرد. این مهارت اهمیت بالایی دارد و استفاده از آن هنگام طراحی بنر می‌تواند به جذب بیشتر مخاطب کمک کند.

طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای

توجه به مهارت برندینگ هنگام طراحی بنر

 4. هر طراحی باید استراتژی‌های خود را داشته باشد.

از مهارت‌هایی که در طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای بسیار کمک‌کننده است، می‌توانیم به تدوین استراتژی اشاره کنیم. طراحان باید بتوانند استراتژی‌های خود را توسعه دهند و از این طریق یک بنر کاملاً حرفه‌ای را بسازند. استراتژی به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توانیم به طوفان فکری، توسعه مفهوم، درک بازار هدف و... اشاره داشته باشیم. زمانی که انواع استراتژی‌ها را برای طراحی بنر به کار بگیرید، می‌توانید خلاقیت خود را نیز افزایش دهید. البته لازم به ذکر است برای تدوین استراتژی به سال‌ها تجربه و زمان نیاز دارید و در طول چند روز نمی‌توانید به این مهارت دست پیدا کنید. طراحان مجموعه ایران تایپیست با تدوین استراتژی حرفه‌ای‌ترین بنرها را طراحی و به مشتریان عزیز ارائه خواهند داد. کافی است به این طراحان اعتماد کنید و نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چه عواملی موجب می‌شوند یک بنر تبلیغاتی به عنوان حرفه‌ای شناخته شود؟

بنر تبلیغاتی از مؤثرترین شیوه‌هایی به شمار می‌رود که می‌توانید با کمک آن به ترافیک هدفمندی دست پیدا کنید. برای اینکه بنر شما بتواند توجه مخاطبان را به سمت خود جلب کند، باید از ویژگی‌های گوناگونی بهره‌مند باشد. به عنوان مثال از تصاویر و رنگ‌ها باید به صورت کاملاً بهینه کمک گرفته شود. همچنین متون مورد استفاده نباید چندان طولانی باشند. در کل یک سری عوامل وجود دارند که با توجه به آن‌ها می‌توانید یک بنر کاملاً حرفه‌ای طراحی کنید. این عوامل در لیست زیر آورده شده‌اند:

1. سادگی یک بنر تبلیغاتی

در طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای باید به سادگی توجه ویژه‌ای داشته باشید. در واقع زمانی که یک بنر شلوغ باشد، نتیجه عکس می‌دهد. یعنی به جای جذب مخاطبان باعث دفع آن‌ها خواهد شد. یک بنر ساده ولی در عین حال جذاب می‌تواند به خوبی توجه مخاطبان را به خود جلب کند. محتوا و تصاویری که در بنر به کار می‌برید، باید به اندازه کافی واضح و گیرا باشند تا بتوانید در دریافت کلیک مخاطب موفق عمل کنید.

طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای

اهمیت ساده بودن یک بنر

2. استفاده از لوگو

یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که هنگام طراحی بنر تبلیغاتی باید به آن توجه داشته باشید، لوگو است. در واقع ارزش لوگو بسیار بالا بوده و می‌تواند شناخت را نسبت به برند افزایش دهد. نحوه قرار دادن لوگو نیز بسیار اهمیت دارد. لوگو باید به گونه‌ای در بنر قرار بگیرد که نسبت به سایر المان‌های موجود برجسته‌تر دیده شود. البته مانور شما روی لوگو نباید به حدی باشد که ارزش پیام اصلی را کاهش دهد.

3. دکمه فراخوان یا Call To Action

در طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای دکمه فراخوان نیز بسیار پراهمیت است. این دکمه که به اختصار CTA خوانده می‌شود، متنی است که کاربر با کلیک روی آن می‌تواند به وب‌سایت شما ورود داشته باشد. عبارت‌های مختلفی می‌توانند به عنوان CTA مورد استفاده قرار بگیرند که برخی از آن‌ها شامل "همین حالا ببینید" یا "شروع کنید" هستند. اگر کال تو اکشن یا همان دکمه فراخوان مناسب طراحی شود، این قابلیت را خواهید داشت تا نرخ کلیک خود را به شکل چشمگیری افزایش دهید. همچنین از تأثیر فوق‌العاده جایگاه دکمه CTA روی جذب مخاطب نمی‌توان گذر کرد.

4. جای‌گذاری درست عناصر هنگام طراحی بنر تبلیغاتی

نکته مهم دیگری که هنگام طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای باید در نظر داشته باشید، جای‌گذاری درست عناصر است. یک بنر تبلیغاتی حاوی عناصر و المان‌های گوناگونی است که هر کدام از آن‌ها نقش ویژه‌ای در جذب مخاطب دارند. البته بنر زمانی می‌‌تواند مثمر ثمر واقع شود که عناصر به درستی جای‌گذاری شوند. اگر عناصر ضروری به درستی در جایگاه خود قرار نگیرند، در آن صورت بنر نمی‌تواند پیام را به خوبی به مخاطبان انتقال دهد. نتیجه این امر نرسیدن به نتیجه دلخواه است.

طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای

قرار گرفتن درست عناصر در کنار یکدیگر

5. شناخت مخاطب پیش از طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای

قبل از اینکه نسبت به طراحی بنر اقدام کنید، نیاز است پرسونای مخاطب را به خوبی بشناسید. در واقع هر کسب‌وکاری جامعه هدف متفاوتی را به خود اختصاص داده است. زمانی که بتوانید مخاطبان خود را به خوبی بشناسید، می‌توانید از عناصر گوناگونی در راستای هدف‌گذاری بهره بگیرید و از این طریق یک بنر بسیار حرفه‌ای را طراحی کنید. به عنوان مثال رنگ مورد استفاده برای جامعه کودک متفاوت از جامعه بزرگسال است. کودکان رنگ‌های شاد را ترجیح می‌دهند؛ به همین علت باید وقت کافی به این موضوع اختصاص دهید. طراحان ایران تایپیست با در نظر گرفتن جامعه هدف بهترین بنرهای تبلیغاتی را طراحی خواهند کرد؛ به همین علت می‌توانید اعتماد صد درصدی به آن‌ها داشته باشید.

چه نوع نرم‌افزارها و ابزارهایی برای طراحی بنر تبلیغاتی حرفه‌ای استفاده می‌شود؟

با طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای این امکان وجود دارد تا محصولات موجود در وب‌سایت را معرفی کرده و برای برندسازی آماده شوید. امروزه از نرم‌افزارهای گوناگونی در راستای طراحی انواع بنرها کمک گرفته می‌شود که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های متعددی دارند. برای اینکه بتوانید به صورت حرفه‌ای یک بنر را طراحی کنید، نیاز است از بهترین نرم‌افزارها و ابزارها کمک بگیرید. از جمله این نرم‌افزارها می‌توانیم به گزینه‌های زیر اشاره داشته باشیم:

  • برنامه Banner Designer PRO

یکی از بهترین برنامه‌هایی که می‌توان از آن به منظور طراحی بنر تبلیغاتی کمک گرفت، Banner Designer PRO است. این نرم‌افزار مخصوص دو سیستم عامل ویندوز و مک طراحی شده و از ویژگی‌های متعددی برخوردار است. این نرم‌افزار از فرمت‌های گوناگونی پشتیبانی می‌کند و می‌توان خروجی‌های مختلفی دریافت کرد. gif، jpeg، SWF و html از جمله فرمت‌های پشتیبانی شده توسط این نرم‌افزار هستند. شما با کمک این ابزار طراحی می‌توانید به صورت هم‌زمان روی چند بنر مختلف کار کنید. همچنین امکان زمان‌بندی و تعیین حرکت المان‌های موجود وجود دارد و همین باعث می‌شود بنر شما شکل حرفه‌ای داشته باشد. همچنین طراحان می‌توانند با کمک Banner Designer PRO فایل‌های خروجی را بهینه‌سازی کنند و آن‌ها را در سایز و کیفیت مناسب مورد استفاده قرار دهند.

  • برنامه Banner Design Studio

برای طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای می‌توان از Banner Design Studio بهره برد.  این نرم‌افزار به طراحان کمک می‌کند تا بتوانند انواع بنرهای متحرک را طراحی و به ارائه برسانند. از جمله دلایل محبوبیت این ابزار می‌توانیم به رابط کاربری ساده و گستردگی بین اشکال مختلف اشاره کنیم. زمانی که این ابزار را باز کنید با تنوع مختلفی از ویژگی‌ها روبه‌رو خواهید شد که از جمله آن‌ها می‌توانیم به گزینه‌های زیر اشاره کنیم:

  1. این برنامه بیش از چهار هزار تصویر از پیش ساخته شده دارد و تنوع آیکون‌های آن بسیار بالا است.
  2. می‌توانید با تنوع بسیاری از انواع افکت‌های تصویری متحرک و غیر متحرک روبه‌رو شوید.
  3. برای اینکه سرعت طراحی بنر افزایش پیدا کند، امکانات متنوعی در اختیارتان قرار می‌گیرند.
  4. این برنامه 500 طرح بنر از پیش طراحی شده را در دل خود جای داده است.
  5. همچنین می‌توانید از 450 بک‌گراند ثابت و متحرک بهره ببرید.
  6. برای دریافت فایل‌های خروجی انواع فرمت‌ها وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توانیم PNG و AVI را نام ببریم.

طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای

استفاده از حرفه‌ای‌ترین برنامه‌ها برای طراحی بنر

طراحی بنر تبلیغاتی حرفه‌ای با کمترین هزینه

یکی از دغدغه‌های اصلی افراد پیش از ثبت سفارش طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای، هزینه است. مشتریان به دنبال ثبت بنر با کمترین هزینه ممکن هستند. یکی از نکات مهمی که باید در نظر داشته باشید این است امکان تعیین هزینه دقیق بنر وجود ندارد؛ زیرا پارامترها و عوامل گوناگونی به چشم می‌خورند که می‌توانند به صورت مستقیم و غیرمستقیم قیمت‌ها را دستخوش تغییر قرار دهند. ابعاد، عناصر، مدت‌زمان تحویل و... در بین این موارد جای می‌گیرند. با این حال اگر به دنبال این هستید بنر شما با کمترین هزینه ممکن طراحی شود، پیشنهاد می‌دهیم از مجموعه ایران تایپیست کمک بگیرید. این مجموعه در کنار شما است تا حرفه‌ای‌ترین بنرها را با کمترین هزینه طراحی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر کافی است با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای

دریافت پایین‌ترین هزینه هنگام طراحی بنر

سخن آخر

طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای یک راه مؤثر برای معرفی محصول و کسب‌وکار به مخاطبان است. اگر به دنبال این هستید تا از یک بنر منحصربه‌فرد بهره‌مند شوید، باید کار را به کاردان خود بسپارید. ایران تایپیست همان انتخاب برتری به شمار می‌رود که می‌تواند به کمک شما بیاید. این مجموعه از حرفه‌ای‌ترین افراد در راستای طراحی بنرهای خود بهره می‌برد. همچنین هزینه دریافتی کاملاً مقرون‌به‌صرفه خواهد بود و با خیال راحت می‌توانید نسبت به ثبت سفارش قدم بردارید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی گرافیکیطراحی بنرطراحی پوستر هزینه طراحی گرافیکی

سوالات متداول

طراحان هنگام طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای باید به نکات گوناگونی توجه داشته باشند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به انتخاب هوشمندانه رنگ‌ها، تصاویر با کیفیت، شناسایی هدف و... اشاره کنیم.

هنگام طراحی بنر تبلیغاتی نرم‌افزارهای گوناگونی می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند؛ اما ابزارهای پایه‌ای شامل InDesign، PhotoShop و Adobe illustrator هستند

قطعاً هزینه لازم برای طراحی بنر تبلیغاتی به صورت حرفه‌ای در مقایسه با نوع عادی بسیار بیشتر است؛ اما با این حال می‌‌توانید از مجموعه ایران تایپیست کمک بگیرید تا بنر شما با پایین‌ترین قیمت طراحی شود.

اگر به دنبال طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای هستید، پیشنهاد ما به شما ایران تایپیست است. این مجموعه از بهترین طراحان در راستای طراحی بنرها کمک می‌گیرد.


نویسنده: دنیا ذاکری طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/12/14 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 146 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ساخت بنر تبلیغاتی حرفه ای طراحی بنر تبلیغاتی تخصصی طراحی بنر تبلیغاتی جذاب طراحی بنر حرفه ای طراحی گرافیکی بنر

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :