یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی بنر برای سایت

نویسنده: دنیا ذاکری طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/10/4 ساعت 09:00:00 بازدید: 112 امتیاز 0 از 0 نظر

دنیای مارکتینگ گستردگی بسیاری دارد و کاربران زیادی را به خود اختصاص داده است. سایت از جمله شبکه‌هایی به شمار می‌رود که کاربران بسیاری در آن فعالیت دارند؛ به همین علت در این فضا می‌توان به تبلیغ و برندسازی پرداخت. راه‌های مختلفی بدین منظور وجود دارند که طراحی بنر یکی از آن‌ها است. باید بدانید طراحی بنر برای سایت همراه با اصول مختلفی است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم؛ پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چه نوع بنرهایی برای سایت می‌توان سفارش داد؟

بنرها دارای اطلاعات مختلفی هستند و از تصویر، متن و انواع المان‌های گرافیکی تشکیل شده‌اند. باتوجه‌به هدفی که دارید، بنرها نیز می‌توانند حاوی اطلاعات گوناگونی باشند؛ به همین علت قبل از اینکه سفارش طراحی بنر خود را ثبت کنید نیاز است اهدافی که دارید را با طراح به صورت کامل در میان بگذارید. بنرهای سایت انواع مختلفی دارند و هر یک به نحوی در جذب مخاطب تاثیرگذار هستند. در مجموعه ایران تایپیست انواع گوناگونی از بنرها طراحی می‌شوند که می‌توانند در جذب مخاطب بسیار موفق عمل کنند. این بنرها شامل گزینه‌های زیر هستند:

1.بنر اقتصادی

بسیاری از افراد به دنبال بنرهایی هستند که علاوه بر هزینه مقرون‌به‌صرفه بتوانند مخاطبان را نیز به خود جذب کنند. در این شرایط می‌توان برای طراحی بنر از نوع اقتصادی بهره برد. در این بنرها به دلیل محدودیت باید از فضای موجود به گونه‌ای بهره برد که بتوان در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به انتقال پیام اقدام کرد. تعداد تصاویر در بنرهای اقتصادی زیاد نیست و تبلیغات به شکل کاملاً مستقیم انجام می‌شود. اکثر برندهای تازه‌کار برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خود به دنبال این بنرها می‌روند. مجموعه ایران تایپیست در زمینه طراحی بنر برای سایت فعالیت دارد و می‌تواند اقتصادی‌ترین گزینه‌ها را برای شما به نمایش بگذارد. بنرهای اقتصادی این مجموعه جذابیت بالایی دارند و می‌توان با هزینه‌ای معقول و استثنایی به آن‌ها دست پیدا کرد.

طراحی بنر برای سایت

بنرهای اقتصادی برای سایت

2.بنر اختصاصی

در طراحی بنر اختصاصی باید بیشترین دقت به کار گرفته شود تا رنگ‌ها بتوانند در نهایت هماهنگی و هارمونی در کنار یکدیگر قرار بگیرند. با این کار جذابیت بصری بنر افزایش پیدا می‌کند و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کند. لازم به ذکر است بیشتر کسب‌وکارها به منظور بازاریابی ترجیح می‌دهند از این بنرها استفاده کنند؛ زیرا به خوبی می‌توانند پیامی که دارند را به مخاطب منتقل کنند. در این بنرها می‌توان از المان‌های گرافیکی گوناگونی بهره برد و به جذابیت محصول نهایی افزود. کافی است اهدافی که در ذهن دارید را یادداشت کنید و سپس آن‌ها را با طراح ایران تایپیست در میان بگذارید. مطمئن باشید بنری که در انتها تحویل می‌گیرید، کاملاً لبخند رضایت را روی لب‌های شما خواهد کاشت.

3.بنر سه‌بُعدی

در طراحی بنر برای سایت، بنرهای سه‌بُعدی نیز جایگاه ویژه‌ای دارند. این نوع بنرها جایگاه ویژه‌ای بین مخاطبان کسب کرده‌اند. معمولاً برای سایت‌هایی که مدرن هستند، می‌توان از بنرهای سه‌بُعدی نهایت بهره و استفاده را برد. همان‌طور که احتمالاً حدس می‌زنید برای طراحی این بنرها از المان‌های سه‌بُعدی کمک گرفته می‌شود. این فاکتورها به گونه‌ای بوده که میزان کلیک را افزایش می‌دهند و برای سئو سایت نیز بسیار عالی هستند. ایران تایپیست ارائه‌دهنده بهترین بنرهای سه‌بُعدی برای سایت‌های مدرن است. کافی است نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید.

طراحی بنر برای سایت

بنرهای سه‌بُعدی برای سایت

4.بنر فتومونتاژ

یکی دیگر از خدمات طراحی بنر برای سایت، شامل بنر فتومونتاژ می‌شود. در این نوع بنرها تصاویر حرف اول را می‌زنند و تعداد آن‌ها رابطه مستقیمی با جذب مخاطب دارد. در بنرهای فتومونتاژ تصاویر گوناگونی که موضوع یکسانی دارند، در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و از این طریق پیام اصلی را به مخاطبان انتقال می‌دهند. درصورتی‌که عکس‌ها به صورت یکپارچه در کنار هم جای داده شوند، می‌توان یک تصویر ماندگار را در ذهن مخاطب ثبت کرد. امروزه سازمان‌های بسیاری ترجیح می‌دهند از بنرهای فتومونتاژ برای تبلیغ و جذب مخاطب بهره ببرند. در مجموعه ایران تایپیست بنرهای فتومونتاژ در بهترین شکل ممکن طراحی می‌شوند؛ زیرا اعضای مجموعه با دقت ویژه‌ای عکس‌ها را انتخاب می‌کنند و در بنرها مورد استفاده قرار می‌دهند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

5.بنر ثابت

برای به تصویر کشیدن خدمات می‌توان از بنرهای ثابت نیز کمک گرفت. هنگام طراحی بنر ثابت از تصاویر استاتیک استفاده می‌شود؛ به همین علت طراحی آن‌ها در مقایسه با گزینه‌های دیگر بسیار ساده‌تر است و پیچیدگی خاصی ندارد. همین موضوع باعث می‌شود هزینه‌ها نیز به شکل چشمگیری کاهش پیدا کنند. کسب‌وکارهایی که تازه تأسیس هستند، برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خود می‌توانند از بنر ثابت کمک بگیرند. این بنرها مزایا و معایب خود را دارند. به‌عنوان‌مثال سرعت انتقال اطلاعات در بنرهای ثابت بسیار بالا است؛ این در حالی بوده که فضای معرفی برند بسیار محدودتر خواهد بود. در بنرهای ثابت تعداد کلمات و تصاویر بسیار محدود می‌شوند؛ به همین علت باید انتخاب بسیار عاقلانه‌ای داشت. با سپردن کارها دست طراحان ایران تایپیست می‌توانید انتظار با کیفیت‌ترین بنرهای ثابت را داشته باشید.

6.بنر متحرک

طراحی بنر برای سایت می‌تواند به صورت متحرک نیز انجام شود. این بنرها را با نام GIF نیز می‌شناسند. در این نوع از بنرها چندین تصویر استاتیک در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. این عکس‌های استاتیک ایجادکننده تصاویر پویا خواهند بود. به‌طورکلی در تبلیغات آنلاین این بنرها محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و اگر به خوبی طراحی شوند، می‌توانند مخاطبان بسیاری را به خود جذب کنند. در بنرهای متحرک می‌توانید از انیمیشن‌های جذاب نیز بهره ببرید تا راحت‌تر برند و کسب‌وکار خود را تبلیغ و به مخاطبان معرفی کنید.  معمولاً بنرهای متحرک می‌توانند نرخ کلیک بیشتری با خود به همراه داشته باشند.

طراحی بنر برای سایت

بنرهای متحرک برای سایت

7.بنر تعاملی

بنرهای تعاملی به گونه‌ای طراحی می‌شوند که می‌توان با کاربران ارتباط برقرار کرد. در واقع با این بنرها به کاربران حق انتخاب می‌دهید تا به بخش‌های مختلف سایت شما منتقل شوند. این بنرها توجه ویژه‌ای به ترجیحات و نیاز کاربران دارند. شما هنگام ثبت سفارش می‌توانید تمامی خواسته‌های خود را با طراحان در میان بگذارید تا در انتها بتوانید بهترین بنر تعاملی را برای برند و کسب‌وکار خود دریافت کنید.

8.بنر ترکیبی HTML

گاهی اوقات هنر گرافیکی و کدنویسی با یکدیگر ترکیب می‌شوند و نتیجه‌ای که در انتها به دست می‌آید یک بنر ترکیبی HTML است. برای ساخت بنر عناصر گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرند که هر کدام تأثیرگذاری خود را دارند. از جمله این عناصر می‌توانیم به تصویر، متن، ویدئو، HTML، کد CSS و در نهایت جاوا اسکریپت اشاره داشته باشیم. طراحی این بنرها پیچیدگی بسیاری دارد و افرادی که این کار را انجام می‌دهند باید مهارت‌های گرافیکی و کدنویسی را با هم داشته باشند. همچنین طراحی این دسته از بنرها به زمان و هزینه بیشتری نیاز دارد. طراحان ایران تایپیست در تلاش هستند تا بنرهای درخواستی شما را در سریع‌تر زمان ممکن و با مناسب‌ترین قیمت آماده کنند. کافی است با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

چگونه می‌توانیم بنرهای سایت را جذاب و جلب کننده طراحی کنیم؟

تنها طراحی بنر برای سایت نمی‌تواند باعث جذب مخاطبان شود؛ بلکه بنر شما باید از جذابیت کافی برخوردار باشد. در این راستا سؤالی که مطرح می‌شود این است چگونه می‌توان یک بنر جذاب را طراحی کرد؟ جواب سؤال شما همین جا است. با در نظر گرفتن نکات زیر می‌توانید از یک بنر منحصربه‌فرد بهره‌مند شوید و نرخ کلیک را افزایش دهید:

1. توجه به رنگ هنگام طراحی بنر

مهم‌ترین اصلی که هنگام طراحی بنر باید به آن توجه شود، رنگ است. رنگ تأثیر مستقیمی روی جذب مخاطبان دارد؛ به همین علت باید رنگ‌ها را به گونه‌ای انتخاب کرد تا بتوانند در بهترین شکل ممکن ارتباط غیرکلامی برقرار کنند. رنگ‌های مناسب می‌توانند روی مخاطبان تأثیر بگذارند و از این طریق احساسات آن‌ها را تحریک کنند. هویت برند شما تأثیر مستقیمی روی انتخاب رنگ دارد. قبل از هر چیزی روان‌شناسی رنگ‌ها باید مطالعه شود. همچنین برخی از برندها مختص به یک جنسیت خاص هستند. در این شرایط نیز باید به رنگ‌های به کار رفته در بنر توجه شود. در مجموعه ایران تایپیست از مناسب‌ترین رنگ‌ها برای طراحی بنر کمک گرفته می‌شود تا از این طریق بتوان به برند شما هویت بخشید و مخاطبان بیشتری را به سایت جذب کرد.

طراحی بنر برای سایت

انتخاب بهترین رنگ‌ها هنگام طراحی بن


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

2. استفاده از فونت و عنوان مناسب

هنگام طراحی بنر برای سایت باید به فونت و عنوان نیز توجه داشته باشید. در ابتدا باید بدانید تنوع فونت در بنر شما نباید زیاد باشد. در واقع تعداد فونت‌ها از محدوده دو عدد نباید فراتر بروند. همچنین فونت‌هایی که حالت دست‌نوشته دارند، برای طراحی بنر اصلاً گزینه مناسبی نیستند. همچنین اندازه فونت نیز باید کاملاً استاندارد و اندازه باشد. سایز فونت نباید آن‌قدر کوچک باشد که خواندن را با مشکل مواجه کند و نه آن‌قدری بزرگ باشد که تمام محدوده بنر را در بر بگیرد. همچنین حواستان باشد از فونت‌های کاملاً خوانا استفاده کنید تا مخاطب با هیچ مشکلی روبه‌رو نشود. در مجموعه ایران تایپیست از بهترین فونت‌ها و با مناسب‌ترین سایز برای طراحی بنرها کمک گرفته می‌شود؛ به همین علت می‌توانید منتظر یک بنر ایده‌آل باشید.

3. رعایت تعادل بین متن و المان‌های گرافیکی هنگام طراحی بنر برای سایت

نکته مهم دیگری که در طراحی بنر باید در نظر گرفته شود، رعایت تعادل است. همان‌طور که می‌دانید بنرها متشکل از المان‌های مختلفی هستند و می‌توانند باعث افزایش جذابیت شوند. برای اینکه بنر شما خیره‌کننده باشد، نیاز است بین متن، تصاویر و سایر المان‌های گرافیکی تعادل ایجاد شود. به‌عنوان‌مثال افزایش تعداد تصاویر می‌تواند مخاطب را از هدفی که شما در نظر دارید، دور کند. همچنین خواندن متن زیاد نیز از حوصله افراد خارج است. پیشنهاد می‌شود از جملات کوتاه؛ ولی کاربردی بهره ببرید. مطمئن باشید با در نظر گرفتن این نکات می‌توانید مخاطبان زیادی را به سایت خود جذب کنید.

طراحی بنرهای سفارشی برای سایت شما

هر کسب‌وکاری به دنبال یک بنر اختصاصی برای سایت خود است تا از این طریق بتواند برند خود را معرفی کند. شما می‌توانید باتوجه‌‌به هدفی که دارید، سفارش خود را ثبت کنید. در جلسات مشاوره‌ای که برای شما برگزار می‌شوند، سؤالات متعددی مطرح خواهند شد که شامل گزینه‌های زیر هستند:

  1. برند شما در چه عرصه‌ای فعالیت دارد؟
  2. به چه نوع بنری نیاز دارید؟
  3. به دنبال کدام المان‌های گرافیکی هستید؟
  4. به چه رنگ‌ها و فونت‌هایی علاقه دارید؟
  5. و...

شما باید به این سؤالات به صورت کامل پاسخ ‌دهید تا طراحان کار طراحی را شروع کنند. همچنین شما می‌توانید از ابتدا تا انتهای مسیر طراحی را با تیم همراه باشید تا نتیجه‌ای که به دست می‌آورید مطابق با ایده‌آل‌هایتان باشد.

طراحی بنر برای سایت

ثبت بنر سفارشی برای سایت

بررسی نمونه کارهای قبلی طراحی بنر برای سایت

طراحی بنر برای سایت باید در بهترین کیفیت ممکن انجام شود تا بتواند به خوبی نظر مخاطبان را به خود جلب کند. امروزه مجموعه‌های مختلفی در این زمینه فعالیت دارند. ایران تایپیست یکی از بهترین مجموعه‌ها در این زمینه به حساب می‌آید و می‌تواند به شما کمک کند از بهترین بنرها برای سایت خود بهره ببرید. اگر می‌خواهید از کیفیت کارها مطمئن شوید، می‌توانید از نمونه کارها دیدن کنید. تنوع نمونه کارها بسیار زیاد هستند. شما می‌توانید آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید، به بررسی جزئیات هر یک بپردازید و نگاه دقیقی داشته باشید تا به این نتیجه برسید آیا انتظارات شما را برآورده می‌کنند یا خیر؟ در مجموعه ایران تایپیست چندین بنر به عنوان نمونه وجود دارند که بدون شک می‌توانند سلیقه‌های مختلفی را به خود جذب کنند.

مشاوره رایگان برای خدمات طراحی بنر سایت

طراحی بنر برای سایت همراه با پیچیدگی‌ها و نکات گوناگونی است. بسیاری از صاحبان کسب‌وکار اطلاعات خاصی درباره طراحی بنر ندارند. همین موضوع باعث می‌شود نتوانند به آن نتیجه ایده‌آلی که در ذهن دارند، دست پیدا کنند. اگر شما نیز برای برندسازی به دنبال بنر سایت هستید؛ اما اطلاعات لازم را ندارید، کافی است از مشاوره‌های رایگانی که تیم ایران تایپیست در اختیار شما قرار می‌دهد، بهره ببرید. در جلسات مشاوره به شما گفته می‌شود چگونه به برند خود هویت ببخشید، چطور کسب‌وکار خود را معرفی کنید و چگونه نرخ کلیک را افزایش دهید. بدون شک مشاوره‌ رایگان راهی است تا شما را به یک نتیجه کاملاً ایده‌آل برساند.

طراحی بنر برای سایت

ارائه مشاوره‌های رایگان هنگام طراحی بنر

سخن آخر

بنرها انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های گوناگونی از خود به نمایش می‌گذارند. شما می‌توانید بر اساس هدف و میزان بودجه‌ای که دارید، بنر دلخواه خود را انتخاب کنید که شامل بنر اختصاصی، اقتصادی، تعاملی و... می‌شوند. برای اینکه فرایند طراحی بنر برای سایت در بهترین شکل ممکن طی شود، نیاز است به صورت کامل ترجیحات خود را با طراح در میان بگذارید. ایران تایپیست یکی از بهترین مجموعه‌ها در زمینه طراحی انواع بنر به شمار می‌رود. شما با مراجعه به بخش نمونه کارها می‌توانید با انواع مختلفی از بنرها روبه‌رو شوید. با ایران تایپیست نرخ کلیک سایت خود را افزایش دهید.

طراحی بنر برای سایت

بررسی خدمات طراحی بنر برای سایت


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی بنر طراحی لوگوموشن طراحی موشن گرافی هزینه طراحی گرافیکی

سوالات متداول

بنرهای سایت انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های گوناگونی را به خود اختصاص داده‌اند. از جمله بنرها می‌توانیم به اختصاصی، ترکیبی، اقتصادی، تعاملی و... اشاره داشته باشیم.

اگر به دنبال ثبت سفارش طراحی بنر هستید، می‌توانید از مجموعه‌هایی که در این زمینه وجود دارند بهره ببرید. ایران تایپیست یکی از برترین گزینه‌ها در این زمینه به شمار می‌رود.

هزینه‌های طراحی بنر برای سایت باتوجه‌به عوامل مختلفی تعیین می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به نوع بنر، مدت‌زمان، نوع طرح و... اشاره کنیم.

بله؛ مجموعه ایران تایپیست به متقاضیان طراحی بنر برای سایت مشاوره رایگان ارائه می‌دهد. با دریافت مشاوره، متقاضیان می‌توانند به نتیجه بهتری دست پیدا کنند.


نویسنده: دنیا ذاکری طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/10/4 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 112 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی بنر برای وبسایت ساخت بنر برای سایت طراحی بنر سایت بنر سایت چیست قیمت طراحی بنر سایت

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :