یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی بنر اصفهان

نویسنده: ساره هدایتی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/9/26 ساعت 09:00:00 بازدید: 124 امتیاز 0 از 0 نظر

یکی از راه‌های برندینگ، فروش بیشتر محصولات و گسترش کسب‌وکار استفاده از بنر است. امروزه مجموعه‌های مختلفی در زمینه طراحی بنر فعالیت دارند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به ایران تایپیست اشاره کنیم. این مجموعه به شهرهای گوناگونی خدمات خود را ارائه می‌دهد که اصفهان یکی از آن‌ها است. طراحی بنر اصفهان شامل خدمات متعددی می‌شود که هر کدام از آن‌ها تأثیر خاص خود را دارند. اگر به دنبال بنر برای برند خود هستید، پیشنهاد می‌دهیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به شما بگوییم چگونه در سه سوت می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

خدمات طراحی بنر اصفهان

بنرها و بیلبوردهای تبلیغاتی می‌توانند تأثیر فوق‌العاده‌ای روی فروش بیشتر و معرفی محصولات داشته باشند. بنرها انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن‌ها این قابلیت را دارند تا طیف گسترده‌ای از افراد را به خود جلب کنند. این بنرها را می‌توان در مکان‌های گوناگونی مورد استفاده قرار داد. شبکه‌های اجتماعی و مکان‌های باز از جمله این کاربردها به شمار می‌روند. در ایران تایپیست خدمات طراحی بنر اصفهان شامل موارد مختلفی می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به گزینه‌های زیر اشاره داشته باشیم:

1. طراحی انواع بنر برای سایت

یکی از خدمات ارائه‌شده شامل طراحی بنر برای سایت می‌شود. افراد بسیاری از بنر به عنوان یک ابزار مارکتینگ بهره می‌برند. با بنر می‌توان نسبت به نمایش برند و خدمات اقدام کرد. برای اینکه بنر بتواند بازدهی مناسبی داشته باشد، نیاز است طراحی آن به بهترین شکل ممکن انجام شود. ایران تایپیست با بهره‌مندی از بهترین تیم طراحی می‌تواند بنرهایی را برای شما طراحی کند که باعث افزایش نرخ کلیک سایت و بهبود سئو داخلی و خارجی می‌شوند.

لازم به ذکر است اگر بنر شما از طراحی خوبی برخوردار باشد، این قابلیت را دارد تا باعث شیک‌تر و زیباتر شدن رابط کاربری سایت شود. طراحان ایران تایپیست هنگام طراحی بنر روان‌شناسی رنگ‌ها را در نظر می‌گیرند و به صورت کامل به فونت‌ها و سایز آن‌ها توجه دارند. همچنین با استفاده از بهترین عکس‌ها و المان‌های گرافیکی زیبایی بنرها را دو چندان می‌کنند؛ پس با خیال راحت طراحی بنر سایت خود را به طراحان ایران تایپیست بسپارید.

طراحی بنر اصفهان

انواع بنر برای افزایش نرخ کلیک سایت

2. طراحی انواع بنر برای اینستاگرام

یکی دیگر از خدمات طراحی بنر اصفهان مربوط به شبکه اجتماعی اینستاگرام است. اینستاگرام یکی از برترین شبکه‌های اجتماعی به شمار می‌رود که مخاطبان زیادی در آن جای گرفته‌اند. در پست‌ها و استوری‌ها می‌توان نسبت به انتشار بنر اقدام کرد. با این کار می‌توانید برند خود را تبلیغ کنید؛ اما تبلیغ شما زمانی جذب‌کننده خواهد بود که بتوانید از جذاب‌ترین بنر بهره ببرید.

در مجموعه ایران تایپیست باتوجه‌به خواسته‌های شما بنر اینستاگرام طراحی می‌شود. در بنر مواردی همچون عکس، فیلم، موشن‌گرافی، اینفوگرافیک و... می‌توانند گنجانده شوند. هر چقدر جذابیت بنر بیشتر باشد، دنبال‌کنندگان بیشتری نیز وارد صفحه شما خواهند شد. بنرهایی که توسط ایران تایپیست طراحی می‌شوند مزایای بسیار زیادی دارند. به‌عنوان‌مثال در آن‌ها نسبت تصویر به متن رعایت شده است. همچنین از رنگ‌های متناسبی کمک گرفته شده است تا کاربران حس خوبی از آن‌ها دریافت کنند.

3. طراحی انواع بنر تبلیغاتی

بنرهای تبلیغاتی از دیگر خدمات طراحی بنر اصفهان هستند. این بنرها می‌توانند به شکل آنلاین باشند و هدف از آن‌ها معرفی یک کسب‌وکار است. ازآنجایی‌که در فضای آنلاین کاربران زیادی وجود دارند، این سبک از بنرها می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد. این بنرها در کنار مقرون‌به‌صرفه بودن می‌توانند بسیار چشمگیر نیز جلوه کنند. این بنرها در شبکه‌های اجتماعی گوناگونی می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند که اینستاگرام، یوتیوب، سایت و... در بین این موارد جای می‌گیرند. مجموعه ایران تایپیست برای تمامی این شبکه‌ها ارائه‌دهنده خدمات است؛ اما قبل از هر چیزی باید نوع بنر مورد نظر را با طراحان در میان بگذارید تا ابعاد، سایز و سایر موارد به درستی رعایت شوند.

طراحی بنر اصفهان

بنر برای تبلیغ و برندسازی

4. طراحی انواع بنر محیطی

از دیگر خدمات طراحی بنر اصفهان می‌توانیم به بنر محیطی اشاره کنیم. این بنرها کاربردهای گوناگونی دارند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به اطلاع‌رسانی و تبلیغات اشاره کنیم. ازآنجایی‌که این بنرها در سر تا سر شهر نصب می‌شوند، بسیار مهم است از طراحی منحصربه‌فردی بهره‌‌مند باشند. این نوع از بنرها در مقایسه با سایر گزینه‌ها به هزینه بیشتری نیاز دارند که افراد هنگام ثبت سفارش باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند. طراحان ایران تایپیست هنگام طراحی این دسته از بنرها فونت، رنگ‌ها و تصاویر را به گونه‌ای انتخاب می‌کنند که افراد راحت بتوانند متوجه آن شوند و از نظر خوانایی مشکلی نداشته باشند.

طراحی انواع بنر در اصفهان با نازلترین قیمت

اصفهان یکی از شهرهای صنعتی ایران به شمار می‌رود که فرصت رشد در آنجا بسیار بالا است؛ به همین علت کسب‌وکارهای گوناگونی فعالیت‌های خود را شروع می‌کنند. اگر شما نیز در اصفهان ساکن هستید و به دنبال راهی برای معرفی برند خود می‌گردید، پیشنهاد ما به شما استفاده از بنر است. بنرها به دلیل ماهیتی که دارند هم در فضای آنلاین و هم در فضای محیطی قابل استفاده هستند و هیچ ممنوعیتی وجود ندارد. اگر دارای شبکه اجتماعی یا سایت هستید، می‌توانید از بنر برای جذب بیشتر مخاطبان و افزایش نرخ کلیک استفاده کنید.

همچنین اگر احساس می‌کنید مخاطبان شما بیشتر افرادی هستند که با فضای بیرون تعامل دارند، می‌توانید از بنرهای محیطی بهره ببرید. انتخاب با خود شما است. فقط کافی است نوع نیاز خود را شناسایی کنید و باقی کارها را به مجموعه ایران تایپیست بسپارید. ایران تایپیست یکی از برترین مجموعه‌ها به شمار می‌رود که کار طراحی انواع بنر را در اصفهان انجام می‌دهد. در کنار کیفیت بالا می‌توانیم از قیمت کاملاً استثنایی به عنوان یک مزیت بزرگ یاد کنیم. با ثبت سفارش خود در این مجموعه می‌توانید با کیفیت‌ترین بنرها را با بهترین قیمت تحویل بگیرید.

طراحی بنر اصفهان

طراحی بنر با قیمتی مناسب در ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ثبت سفارش طراحی بنر تبلیغاتی اصفهان در سه سوت

حالا که با خدمات طراحی بنر اصفهان آشنا شدید، شاید به دنبال ثبت سفارش از مجموعه ایران تایپیست باشید. در ابتدا بگوییم روند ثبت سفارش بسیار آسان بوده و تنها مدت زمان کوتاهی از وقت شما را می‌گیرد. در ابتدا کافی است وارد سایت شوید و با درج اطلاعات، ثبت‌نام کنید. این اطلاعات شامل نام، نام خانوادگی، ایمیل، شماره تلفن و رمز عبور می‌شوند. بعد از اینکه ثبت‌نام کردید، یک صفحه در اختیار شما گذشته خواهد شد که در آن خدمات مجموعه ذکر شده‌اند. شما باتوجه‌به سفارشی که دارید، باید گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.

برای طراحی بنر باید روی طراحی گرافیکی کلیک کنید. با این کار یک صفحه برای شما باز می‌شود که حاوی اطلاعات مختلفی است. شما باید این اطلاعات را با دقت پر کرده تا تیم طراحی بتوانند بدون مشکل مقصود شما را درک کنند. بعد از آن باید منتظر تأییدیه سفارش خود بمانید. همان‌طور که مشاهده کردید روند ثبت سفارش مثل نوشیدن یک لیوان آب است و شما با مشکلی روبه‌رو نخواهید شد. با این حال اگر فکر می‌کنید هنوز به کمک بیشتری نیاز دارید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه ایران تایپیست تماس برقرار کنید. مطمئن باشید کارشناسان به خوبی شما را در زمینه طراحی انواع بنر راهنمایی خواهند کرد.

طراحی بنر اصفهان

نحوه ثبت سفارش در ایران تایپیست

مشاوره رایگان خدمات طراحی بنر

قطعاً انواع خدمات طراحی بنر اصفهان با پیچیدگی‌های خود همراه هستند؛ به همین علت در این شرایط به حضور یک تیم مشاوره نیاز خواهد بود. هنگام مشاوره به شما گفته خواهد شد کدام بنرها می‌توانند جذابیت بیشتری برای سایت و شبکه اجتماعی شما داشته باشند. در واقع درباره المان‌های گرافیکی، فونت‌ها، سایز آن‌ها، روان‌شناسی رنگ‌ها و... با شما صحبت خواهد شد. تمامی این مشاوره‌ها به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرند. تنها هدفی که مجموعه ایران تایپیست دارد، کسب رضایت مشتریان است. اگر می‌خواهید با کمک بنر خود مشتریان زیادی جذب کنید، تعامل زیادی داشته باشید، به رتبه برتر سئو برسید و همچنین برندسازی انجام دهید، کافی است از مشاوره‌های رایگان ایران تایپیست در زمینه خدمات طراحی بنر کمک بگیرید.

طراحی بنر اصفهان

ارائه انواع مشاوره‌ها قبل از طراحی بنر

هزینه طراحی بنر چقدر است؟

یکی از سؤالات متداولی که در رابطه با این موضوع پرسیده می‌شود این است هزینه طراحی بنر اصفهان چقدر است؟ به‌طورکلی نمی‌توان پاسخ مشخصی به این سؤال داد؛ زیرا پارامترها و عوامل مختلفی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و باعث افزایش یا کاهش هزینه‌های مرتبط با طراحی می‌شوند. قبل از اینکه نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید، پیشنهاد می‌دهیم حتماً این فاکتورها را شناسایی کنید تا بتوانید برآوردی از هزینه‌های موجود داشته باشید. در لیست زیر می‌توانید چند نمونه از فاکتورهای مؤثر روی هزینه طراحی بنر را مشاهده کنید:

  • ابعاد بنر

از جمله مهم‌ترین پارامترهای تأثیرگذار روی هزینه طراحی بنر می‌توانیم به ابعاد اشاره داشته باشیم. شبکه اجتماعی، نوع سایت، مکانی که در نظر دارید و... می‌توانند تعیین‌کننده ابعاد بنر باشند. قاعدتاً هر چقدر یک بنر بزرگ‌تر باشد، به همان اندازه نیز به هزینه بیشتری برای پرداخت نیاز خواهد بود.

  • نوع طرح

هر کس باتوجه‌به هدفی که در سر دارد، نیازمند طرح متفاوتی برای بنر خود است. نوع طرح می‌تواند باعث تغییر هزینه‌ها شود. به‌عنوان‌مثال هر چقدر طرح‌ها پیچیدگی بیشتری داشته باشند، به همان اندازه نیز باید هزینه بالاتری برای آن پرداخت کرد؛ زیر طرح‌های پیچیده به زمان بیشتری نیاز دارند تا روی بنر پیاده‌سازی شوند. معمولاً برندهای بزرگ ترجیح می‌دهند از طرح‌های پیچیده‌تر بهره ببرند تا از این طریق بتوانند مخاطبان خاصی را به خود جلب کنند.  

طراحی بنر اصفهان

تأثیر طرح بر هزینه طراحی بنر

  • مدت‌زمان لازم برای سفارش

گزینه دیگری که روی هزینه طراحی بنر اصفهان تأثیر می‌گذارد، مدت‌زمان لازم برای پیش بردن پروسه است. به طور معمول هنگام ثبت سفارش یک مدت‌زمان مشخص در اختیار کاربر گذاشته می‌شود تا از زمان دقیق آماده شدن بنر خود مطلع باشد؛ اما گاهی اوقات سفارشات فوری هستند و طراح باید در سریع‌ترین زمان آن‌ها را آماده کند. در این شرایط هزینه پرداختی افزایش خواهد یافت.

  • نوع بنر

یکی دیگر از پارامترهای تأثیرگذار روی هزینه طراحی بنر، نوع بنر است. بنرها انواع مختلفی دارند که شامل ثابت و متحرک می‌شوند. هر کدام از این بنرها ساختار مخصوص به خود را برای طراحی به خود اختصاص داده‌اند؛ به همین علت طبیعی است قیمت آن‌ها نیز دستخوش تغییراتی شود. کسب‌وکارهای تازه تأسیس ترجیح می‌دهند از بنرهای ثابت استفاده کنند؛ زیرا در کنار داشتن طرح‌های ساده، قیمت کمتری را نیز به خود اختصاص داده‌اند.

افرادی که در بازار رقابت برندها فعالیت دارند، ترجیح می‌دهند از بنرهای پویا استفاده کنند؛ زیرا طرح‌های پیچیده‌تری دارند و می‌توانند نظر افراد بیشتری را به خود جلب کنند. در کل بنرهای ثابت در مقایسه با نوع متحرک قیمت ارزان‌تری دارند. مجموعه ایران تایپیست با بهره‌مندی از بهترین طراحان هر دو نوع بنر را در بهترین کیفیت ممکن طراحی خواهد کرد.

طراحی بنر اصفهان

انواع مختلف بنر ثابت و پویا

  • تعداد سفارش‌ها

تعداد سفارش‌ها نیز می‌تواند روی هزینه طراحی بنر تأثیرگذار باشد. افراد باتوجه‌به اهداف خود به تعداد مختلفی بنر نیاز دارند تا از آن‌ها در مکان‌های گوناگون بهره ببرند. هر چقدر فرد سفارش‌های بالاتری درخواست کند، به همان اندازه نیز باید هزینه‌های بیشتری کنار بگذارد. البته لازم به ذکر است در مجموعه ایران تایپیست هزینه‌ها به گونه‌ای تعیین خواهند شد که مشتریان بتوانند راحت نسبت به پرداخت آن‌ها اقدام کنند.

  • تعداد دفعات ویرایش

طبیعی است بنر اولیه مورد تأیید مشتری نباشد و بخواهد تغییراتی در آن لحاظ کند. با این حال نکته‌ای که باید بدانید این است درخواست برای ویرایش نیز روی هزینه نهایی طراحی بنر اصفهان تأثیر خود را خواهد گذاشت؛ ازاین‌رو اگر ویرایش بیشتری درخواست کنید، باید هزینه اضافی نیز بپردازید.  

  • نوع محتوا

از نوع محتوا نیز می‌توانیم به عنوان المان مؤثر دیگر یاد کنیم. بنرها محتویات یکسانی ندارند؛ ازاین‌رو طبیعی است قیمت آن‌ها با یکدیگر تفاوت داشته باشد. برخی بنرها بیشتر حاوی متن هستند؛ در حالی که برخی از عکس‌ها و گرافیک بیشتری تشکیل شده‌اند. همچنین برخی بنرها نیاز به طراحی تصویر دارند. قاعدتاً در این شرایط هزینه‌ها سیر صعودی خواهند داشت. در یک نگاه کلی می‌توانیم این‌طور بیان کنیم هر چقدر المان‌های یک بنر بیشتر باشند، شما نیز نیازمند پرداخت هزینه بالاتری خواهید بود؛ پس قبل از اینکه نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید، حتماً درباره مواردی که قصد دارید در بنر خود بگنجانید، تحقیقات لازم را داشته باشید.

طراحی بنر اصفهان

محتوای گوناگون در یک بنر

سخن آخر

اصفهان از جمله شهرهای صنعتی به حساب می‌آید که امکان رشد کسب‌وکارها در آنجا بسیار بالا است؛ به همین علت برای تبلیغ برند خود پیشنهاد می‌دهیم از بنر استفاده کنید. طراحی بنر به خدمات گوناگونی تقسیم می‌شود که هر کدام از آن‌ها کاربردها و ویژگی‌های خود را دارند. در این مطلب سعی کردیم به معرفی این خدمات بپردازیم که شامل طراحی بنر اینستاگرام، سایت، محیط و... می‌شوند. اگر می‌خواهید بنرهای شما در بهترین کیفیت ممکن طراحی شوند، می‌توانید با مجموعه ایران تایپیست در ارتباط باشید. این مجموعه تا به امروز برای سازمان‌ها و برندهای گوناگونی بنر طراحی کرده است که تمامی آن‌ها کیفیت بالایی دارند. اگر به دنبال طراحی بنر اصفهان هستید، کافی است با کارشناسان تماس بگیرید و به صورت رایگان از خدمات مشاوره بهره ببرید. 

طراحی بنر اصفهان

بررسی طراحی بنر در اصفهان


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی بنرطراحی پوسترطراحی کاتالوگهزینه طراحی گرافیکی

سوالات متداول

در مجموعه ایران تایپیست خدمات طراحی بنر گزینه‌های مختلفی را شامل می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به بنر سایت، اینستاگرام، تبلیغاتی و محیطی اشاره کنیم.

میزان هزینه پرداختی باتوجه‌به هدف و نوع بنر متفاوت خواهد بود. عوامل گوناگونی می‌توانند هزینه طراحی بنر را دستخوش تغییر کنند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به ابعاد، نوع بنر، تعداد المان‌های گرافیکی و... اشاره کنیم.

امروزه مجموعه‌های مختلفی در زمینه طراحی بنر فعالیت دارند؛ اما شما باید به دنبال گزینه‌ای باشید که بتواند نازل‌ترین قیمت را در اختیار شما بگذارد. ایران تایپیست می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل باشد.

بله؛ افرادی که هنوز درباره طراحی بنر اصفهان دچار تردید هستند، می‌توانند با کارشناسان ایران تایپیست تماس بگیرند تا راهنمایی‌ لازم به آن‌ها ارائه شود. مشاوره‌ها به صورت رایگان هستند.


نویسنده: ساره هدایتی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/9/26 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 124 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش طراحی بنر اصفهان طراحی بنر تبلیغاتی در اصفهان طراحی بنر آنلاین اصفهان طراحی بنر فوری در اصفهان سایت طراحی بنر اصفهان

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :