چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی مجله علمی

نویسنده: سارا اخلاقی صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/7/4 ساعت 09:00:00 بازدید: 700 امتیاز 0 از 0 نظر

صفحه آرایی مجله علمی یکی از داغ ترین و محبوب ترین گروه از سفارشاتی است که داخل ایران تایپیست ثبت می شود تا برای تحت تاثیر قرار دادنِ مخاطبان مورد استفاده قرار گیرد. زیرا همانطور که می دانید، تبلیغات و حتی محتوای مجله شما می تواند تا 50 درصد از راه ِجذب ِمخاطب جدید و وفادار نگه داشتن مخاطبان ِ قبلی را طی کند. 50 درصد دیگر به صفحه آرایی مجله علمی و جذابیت بصری آن نیاز دارد.

طبق تحقیقات انجام شده، بسیاری از مخاطبان مجله ها اذعان کرده اند که در نگاه اول جذب ظاهر یک مجله می شوند و پس از آن تصمیم می گیرند که برای خواندن محتوای آن اقدام کنند. البته در اینجا، قصد ما کاهش اهمیت محتوا نیست. بلکه جلوه دادن تاثیر غیر قابل انکار صفحه آرایی مجله علمی است. آیا تا کنون برای صفحه آرایی مجله علمی خود فکری کرده اید؟ اگر خیر پیشنهاد می کنیم پیش از اقدام برای هر عملِ دیگری ابتدا این مطلب را تا انتها بخوانید. زیرا صفحه آرایی یک بازتاب دهنده‌ی قوی برای محتوا است و هر صاحب امتیاز ِمجله ای که از این موضوع مطلع باشد و از آن به نفع خود استفاده کند می تواند به موفقیت ِچشمگیری برسد. بنابراین اگر مجله‌ای علمی دارید و گمان می کنید که نیازی به صفحه آرایی ندارد، بهتر است از خواندن ادامه این مطلب که زمان کوتاهی از وقت ارزشمندتان را صرف خواهد کرد، غافل نشوید. در صورت وجود سوال می توانید با ما در ایران تایپیست ارتباط بگیرید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی مجله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی مجله علمی کودکان

 بسیاری از مجلات معتبر که در حوزه کودک و نوجوان فعالیت می کنند، با اصول و قوانین به روز در دنیای طراحی و صفحه آرایی همراه شده اند. اگر مجله‌ای که محوریت علمی دارد، نیاز به صفحه آرایی داشته باشد، باید آن را مطابق ضوابط و معیار های خاصی صفحه آرایی کرد. بنابراین هر مجله ای – با توجه به گروهِ سنی مخاطبان و موضوع یا محوریت – استایل ِمخصوص به خود را دارد. اگر در حوزه تولید و نشر مجله علمی کودکان فعالیت می کنید می توانید با همکاری با ایران تایپیست استایل مخصوص ِخود را ایجاد کنید. زیرا همانطور که میدانید، این فقط شما نیستید که در این زمینه مشغول به فعالیت هستید و قطعا رقبایی دارید که تلاش می کنند از شما پیشی بگیرند و به اولین و بهترین مجله‌ی علمی ِکودکان در ایران تبدیل شوند. برای تبدیل شدن به بهترین، تنها محتوای مجله نیست که کیفیت شما را فریاد می زند.

بلکه شما به حنجره‌ی دیگری برای فریاد زدنِ کیفیت خود بدون نیاز به تبلیغات زیاد یا گران و پر زرق و برق نیازمند هستید که « صفحه آرایی مجله علمی» نام می گیرد. گرافیست ها و طراحانِ ایران تایپیست به واسطه سالها تجربه، همکاری با انواع و اقسام ِشرکت های مختلف از کوچک تا بزرگ – از نظر نوع سازمان و حیطه‌ی فعالیت – تا خصوصی و دولتی می توانند در ایجاد هویت برای مجله های مختلف و به خصوص صفحه آرایی مجله علمی کودکان به شما کمک کنند. تنها کافی است تا پروژه‌ی خود را به ما برون سپاری کنید تا بتوانید از خدمات با کیفیت و سریع ِایران تایپیست بهره مند شوید. شما می توانید با ساخت یک استایل – به واسطه انتخاب ِپالت رنگ منحصر بفرد، ساختار و قالب ِدارای چارچوب و اِلمان یا عناصر گرافیکی ویژه – برای خود یک هویت ایجاد کنید و به شناخته شده ترین مجله در ایران تبدیل شوید.

صفحه آرایی مجله علمی

صفحه آرایی مجله علمی

چرا نباید صفحه آرایی مجله علمی را به هر موسسه ای سپرد؟

مجلات علمی جزء آن گروه از مجلاتی هستند که غالبا برای مخاطبان عمومی نوشته می شوند – مگر اینکه بسیار بسیار تخصصی باشند. بنابراین اکثریت ِآنها طوری به دست مخاطب می رسند که مطالب قرار گرفته داخل‌شان قابل فهم برای مخاطب باشد. پس هر شخصی می تواند آن مجله را به دست گرفته و بخواند، داخل تصاویر و نمودار ها و تئوری هایی که با زبان طراحی و صفحه آرایی به وی منتقل می شود قفل شود و برای مدتی روی آن تامل کند، تنها به این شرط که همه چیز داخلِ آن مجله درست در سرِ جای خودش قرار گرفته باشد. متن گوشه ای قرار نگرفته باشد و تصاویر بی ربط نزدیک ِآن قرار نداشته باشد یا حاشیه ها بیشتر از متن خودنمایی نکنند و ... .

پس شخصی که می تواند برای صفحه آرایی مجله علمی اقدام کند، باید بسیار با تجربه باشد و نمونه کارهای مشابه در این زمینه، داشته باشد. استفاده از افراد خبره و کاربلد در امر صفحه آرایی مجله علمی می تواند آن مجله را به جایگاهی ویژه برساند. بسیاری از موسسات برای انجام ِصفحه آرایی ِمجله ها یا بسیار نوپا هستند یا تجربه کافی در این زمینه را اخذ نکرده اند یا اینکه هزینه‌ی بسیار زیادی را در قبال صفحه آرایی مجله علمی از بسیاری مشتریان اخذ می کنند و در نهایت خروجی ِتحویل داده شده از جانب آنها نه در خور ِآن مجله است و نه می تواند رضایت یک مدیر مجله را کسب کند. در حقیقت درست است که بسیاری از مدیران مجلات از اصول صفحه آرایی و طراحی ظاهری مجله آگاه نیستند اما در عین حال، آنها به واسطه‌ی کاری که دارند از بسیاری از جنبه ها اطلاعات دارند و می توانند تفاوت طراحی خوب و طراحی ِبد را متوجه شوند – یا حتی صفحه آرایی نامناسب و بی کیفیتی که برای آن هیچ وقتی اختصاص داده نشده است و چه بسا تنها یک کپی از مجلات داخلی یا خارجی است!

صفحه آرایی مجله علمی

مجله علمی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی مجله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی مجله علمی و تخصصی دانشگاهی

وقتی با مجله های علمی سروکار دارید و به طور خاص مخاطبانی دارید که دانشجو، استاد، عضو هیئت علمی و .. هستند باید مجله ای مناسب ِ این گروه از جامعه ارائه دهید که تمرکزش نه بر روی عکس و رنگ و لعاب است بلکه باید توجهات را به سمت متن و حقایقی که در حال بیان کردن‌شان هستید، معطوف کنید. این امر برای مجلات علمی در مقایسه با مجله هایی که می توانند بسیار آسان تر و بی دغدغه تر یا بدون نیاز به خرج دادن وسواس از تصاویر استفاده کنند، کار را دشوار تر می کند ولی اگر کار طراحی و صفحه آرایی مجله علمی و تخصصی دانشگاهی را به شخصی بسپارید که در این زمینه تجربه و دانش داشته باشد، خیال تان از بابت ِانجام ِآن درست خواهد شد. 

مردم اغلب مجلات را به این دلیل خریداری می کنند که درگیر زرق و برق ِآن می شوند اما برای صفحه آرایی مجله علمی و تخصصی دانشگاهی زرق و برق بی معنا است. توصیف ِصحیح و درست در این مجلات حرف نخست را می زند و انتقال صحیح و سلیس مطلب می تواند به ترغیب مخاطب برای خریدنِ نسخه‌ی بعدی مجله بیشتر شود. در اینجا حرفی از تبلیغات نیست! البته که تبلیغات و سایر متد ها می توانند به فروش بیشتر و ترغیب مخاطب برای خرید جلد بعد کمک کنند اما همه چیز تبلیغات نیست. شما حتی بدون صفحه آرایی مجله علمی و تخصصی دانشگاهیِ مناسب و حساب شده نمی توانید تبلیغ ِ خوبی داشته باشید زیرا در حال نشان دادن ظاهر مجله به مخاطب هستید و باید او را از این نظر به سمت خود جلب کنید. اگر قرار باشد در مورد محتوای مجله نیز صحبتی کنید، دیگر مخاطب برای خرید و خواندن ِآن ترغیب نمی شود! اگر از این زاویه به مسئله صفحه آرایی مجله علمی و تخصصی دانشگاهی نگاه کنید بهتر متوجه اهمیت ِآن خواهید شد.

صفحه آرایی مجله علمی

صفحه آرایی مجله

صفحه آرایی مجله علمی در سایز A4

اهمیت سایز و اندازه را نباید در تولید و نشر مجله نادیده گرفت. مناسب بودن اندازه یک مجله از نظر فیزیکی باعث جابجایی و مطالعه‌ی آسان ِآن می شود. مثلا سایز A4 یک سایز مناسب  و قابل حمل است. اگر از کاغذ های سبک در تولید ِآن مجله استفاده شود، جابجایی ِآن برای مخاطب مناسب تر خواهد بود و ترجیح می دهد آن را همه جا همراه خود ببرد. اما اگر همین سایز به یک سایز بزرگتر تغییر کند – بر فرض محال – تصور کنید که چقدر جابجایی و حملِ آن سخت تر خواهد بود. بسیاری از مجله ها در همین اندازه‌ی مناسب تولید می شوند. اگر سایز مجله تان از قبل مشخص باشد، صفحه آرایی آن بسیار آسان تر انجام خواهد شد.

زیرا طراحی و صفحه آرایی مجله علمی – یا هر نوع مجله‌ی دیگری – معمولا بسته به سایز ِآن انجام می شود و هرچقد فضای در دسترس برای قرار دادن متن و تصاویر و سایر عناصر کمتر باشد باید آنها را به طور بهینه در کنار هم قرار داد و برعکس، هرچه فضا – سایز مجله – بیشتر باشد این طراح است که باید برای عدم ایجاد فضای منفی و سفید داخل مجله فکری کند و در غیر این صورت، ظاهر مجله دچار مشکل خواهد شد. اگر برای مجله تان به کمک ایران تایپیست یک استایل ِمناسب و یک چارچوب مشخص تعیین کرده باشید به سادگی می توانید آن را به مخاطب ارائه کنید و شاهد جذبِ او به سمت مجله تان باشید. همین مسائل ریز و درشت است که می تواند یک مجله را به یک مجله محبوب و دیگری را به یک مجله عادی و معمولی تبدیل کند که از هر 10 مخاطب تنها یک یا دو نفر نگاهی به آن می اندازند. بنابراین برای تحت تاثیر قرار دادنِ مخاطب تان فکری کرده اید؟ اگر خیر، برای صفحه آرایی مجله علمی ِتان – در هر سایز و اندازه ای – با ایران تایپیست تماس حاصل کنید.

صفحه آرایی مجله علمی

قالب لایه باز صفحه آرایی مجله علمی

دریافت فایل قالب لایه باز صفحه آرایی مجله علمی

برخی از مدیران مجله ها به استفاده از قالب های آماده برای صفحه آراییِ مجله های علمی ِخود علاقه مند هستند که این راهکار، هم از نظر اقتصادی و هم زمان ِارائه مجله و رساندن ِآن به دست مخاطب بسیار حساب شده و مطمئن است. با اینکه طعم و مزه‌ی ثبت سفارش صفحه آرایی مجله علمی با استفاده از یک قالب ِآماده برای آن متفاوت است، اما این روش نیز یک استراتژی ِ مناسب است که توسط بسیاری از مدیران مجلات استفاده میشود. اگر به استفاده از این روش علاقه مند هستید، مفتخریم که اعلام کنیم در ایران تایپیست امکان دریافت قالب لایه باز برای صفحه آرایی مجله علمی وجود دارد. و برای این منظور کافی است که شما با کارشناسان ِما تماس حاصل نمایید تا بتوانید این قالب ها را خریداری کرده و دریافت نمایید و برای مجله خود استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که این قالب ها کاملا استاندارد بوده و طبق اصول و قواعد مربوط به صفحه آرایی مجله علمی و فرهنگی طراحی شده اند. بنابراین هیچ مشکل یا ایرادی واضح و مشخص در آنها وجود نخواهد داشت. در صورتی که نیاز به اعمال ِتغییر در این قالب ها باشد – که با سلیقه و نیاز ِشما همخوانی ندارند – می توانید برای سفارشی سازی ِآن اقدام کنید. جهت انجام این کار تنها کافی است تا با کارشناسانِ ما در ایران تایپیست تماس حاصل نمایید و درخواست خود را مطرح نمایید تا مورد بررسی قرار گیرد. در صورتی که در مورد صفحه آرایی مجله علمی خود نیاز به دریافت مشاور دارید نیز نگران نباشید. با برقراری تماس با کارشناسان ِما می توانید از این خدمت ِویژه بهره مند شوید.

صفحه آرایی مجله علمی

صفحه آرایی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی مجله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آرایی مجلههزینه صفحه آراییهزینه تنظیم مقاله با مجلهصفحه آرایی

سوالات متداول

از جمله این عوامل می توان به حجم پروژه، زمان تحویل و سایز مجله اشاره کرد.

رعایت اصل سادگی، پرهیز از شلوغ کردن یا ایجاد فضاهای منفی در هر صفحه از مجله، طراحی مطابق موضوع و ساختار مجله، ایجاد رعایت در هر صفحه و استفاده از تکنیک ها و نرم افزار های به روز برای صفحه آرایی.

کلیه نرم افزار های به روز مانند ورد، ایندیزاین و ...

بله، شما می توانید برای اطلاع از هزینه نسبی که براساس شرایط پروژه تان باید بپردازید، به بخش هزینه  و زمان در سایت ایران تایپیست مراجعه کنید. یا اینکه با کارشناسان ما از طریق راه های ارتباطیِ موجود، تماس حاصل نمایید.


نویسنده: سارا اخلاقی صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/7/4 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 700 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی مجلات علمی صفحه آرایی مجله های علمی صفحه بندی مجله علمی صفحه آرایی مجله علمی دانش آموزی صفحه بندی مجلات علمی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :