یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی و طراحی فهرست مجله

نویسنده: سورنا احمدخانی صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/8/17 ساعت 10:59:17 بازدید: 1211 امتیاز 0 از 0 نظر

چرا صفحه آرایی فهرست از صفحه آرایی محتوای مجله اندکی مهم تر است؟ طبق آمار های منتشر شده، کسانی که به سراغ مجلات می روند، عموما از طرفداران کتاب ها و روزنامه ها بیشتر هستند؛ چرا که مجلات، موضوعات مشخصی دارند و پراکنده نیستند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

به عنوان مثال ممکن است شما در یک روزنامه مباحث مختلف فرهنگی، هنری، اقتصادی، اجتماعی، ورزشی را مطالعه کنید، اما در یک مجله‌ی مُد، صرفا اطلاعات مربوط به دنیای فشن و دیزاین را مطالعه کنید. این خبر خوبی برای کسانی است که در زمینه انتشار مجلات فعالیت می کنند، زیرا می توانند با سرمایه گذاری در بخش صفحه آرایی مجله‌ی خود مخاطبان بیشتری جذب کنند؛ به خصوص در بخش فهرست.

اما چرا صفحه آرایی فهرست از صفحه آرایی محتوای مجله اندکی مهم تر است؟ چون اولین صفحه ای است که مخاطب به آن نگاهی می اندازد و محتوای مجله را مرور و بررسی می کند. زمانی که شما نتوانید از ابتدایی ترین صفحه مجله مخاطبان نیمه فعال و بالقوه را بیرون بکشید، چطور می توانید با سرمایه گذاری در صفحه آرایی سایر بخش های مجله، موفق عمل کنید؟ فهرست مانند یک پیش نمایش یا مقدمه برای زیباییِ مجله شما عمل می کند و در یک ثانیه حرف ِخود را به کُرسی می نشاند؛ پس بسیار بهتر است که برای صفحه آرایی فهرست مانند سایر صفحات مجله‌تان، برنامه ریزی داشته باشید.

صفحه آرایی فهرست مجله نیز مانند مابقی صفحات اهمیت دارد و باید پیرو ِالگوی آن‌ها باشد. لازم به ذکر است که محتوای مجله و موضوع ِآن تعیین کننده نوع صفحه آرایی است (به طور معمول) اما صفحه آرایان خلاق ایران تایپیست، با ترکیب تکنیک ها و مدل های مختلف می توانند نوآوری های جدید در این زمینه فراهم کنند. البته، این تنها یک ادعای صرف نیست. شما می توانید نمونه کارهای سابق ما را بررسی نمایید تا به خوبی متوجه میزان خلاقیت و کیفیت صفحه آرایی فهرست مجلات در ایران تایپیست شوید.

صفحه آرایی و طراحی فهرست مجله

صفحه آرایی و طراحی فهرست مجله

توجه ویژه به صفحه آرایی فهرست مجله و طراحی خارق العاده آن

به صفحه آرایی فهرست مجله و طراحی های آن همواره می بایست نگاه ویژه تری داشت. چرا که شما وقتی می خواهید مجله ای را برای اولین بار مطالعه کنید؛ بلافاصله به صفحه فهرست آن می روید. در صورتی که طراحی فهرست و نوع مطالب موجود در آن طبق فهرست، نگاه شما را به آن مجله جذب کند؛ اقدام به خرید آن می کنید. پس بهتر است تمرکز بیشتری روی طراحی های مربوط به فهرست مطالب مجلات شود تا بتوان به واسطه همین مسئله، مشتری بیشتری را جذب کرد. طراحان نیز بر حسب تجربه خود در زمینه صفحه آرایی فهرست مجله، به اجماع به این نکته دست یافته اند که فهرست مجلات تا چه میزان می تواند مهم باشد. به همین جهت تمامی هم و غم خود را برای بکارگیری طراحی های خارق العاده مبذول می دارند. چرا که هدف اولیه آن ها جذب مشتری و میزان رضایت آن هاست.

صفحه آرایی و طراحی فهرست مجله

صفحه آرایی فهرست مجله

صفحه آرایی فهرست مجله می تواند به شکل هنرمندانه ای انجام شود. شاید فهرست مطالب موجود در یک مجله، بیش از دو صفحه هم نباشد؛ اما در همین دو صفحه باید نهایت دقت و تمرکز را به کار بست. دقت نظر در کنار سرعت عمل می تواند کیفیت کار شما را ارتقاء بخشد. در این زمینه نقش تجربه و تخصص طراح به خوبی نمود می یابد. به همین جهت بهتر است سفارش های خود را به موسسه ها و طراحان با تجربه تر بسپارید. موسسه ایران تایپیست، از جمله این مراکز به شمار می آید که در حوزه ها و زمینه های کاری بسیار زیادی مشغول می باشد. صفحه آرایی فهرست مجله و طراحی های خارق العاده آن نیز از جمله همین فعالیت های آن ها به شمار می آید. بنابراین شما می توانید با سپردن سفارش های خود به آن ها از وجود کوله باری از تجربه و تخصص آن ها نهایت بهره وری را داشته باشید.

تفاوت فهرست مجلات طراحی شده با صفحه آرایی یا عدم توجه به صفحه آرایی

برای درک بهتر نسبت به اهمیت صفحه آرایی فهرست مجله ها و طراحی های آن ها بهتر است مجلات مختلف را با هم مقایسه کنید. مجلاتی که در آن ها به صفحه آرایی و طراحی فهرست توجه داشته اند را با مجلاتی که به هیچ گونه اهمیتی به صفحه آرایی و طراحی فهرست قائل نشده اند. تفاوت به وضوح در هر یک از آن ها مشخص می گردد. این را می توان حتی در فروش آن مجله و استقبال علاقه مندان و مشتریان به آن یا عدم استقبال به آن ها متوجه شد. مجله هایی که به خوبی به صفحه آرایی فهرست و طراحی های آن توجه کرده اند؛ با فروش و استقبال بیشتر مشتریان همراه می گردند. بنابراین بهتر است در همان ابتدا طراحی مجلات خود را به یک طراح با ذوق و هنرمند بسپارید تا از این مزیت بهره مند شوید.

صفحه آرایی و طراحی فهرست مجله

 فهرست طراحی شده مجلات


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه صفحه آراییصفحه آرایی مقاله انگلیسیصفحه آرایی مجلهصفحه آرایی - قرارداد با انتشارات

سوالات متداول

هیچ محدودیتی از نظر موضوع وجود ندارد.

قیمت گذاری بر اساس حجم، زمان تحویل هر سفارش محاسبه می شود.

بله، می توانید برای مجلات دارای محتوای عکس نیز سفارش ثبت کنید.

از نظر تعداد سفارشات، هیچ محدودیتی در ایران تایپیست وجود ندارد.


نویسنده: سورنا احمدخانی صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/8/17 ساعت 10:59:17 تعداد بازدید: 1211 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی فهرست مجله صفحه بندی فهرست صفحه آرایی فهرست مطالب صفحه آرایی مجله صفحه آرایی فهرست نشریه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :