شنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی فهرست

نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/11/7 ساعت 16:00:00 بازدید: 2370 امتیاز 0 از 0 نظر

صفحه آرایی فهرست می تواند برای آرایش و تنظیمات محتوای موجود در یک روزنامه، کتاب، مجله یا هر محتوای متنی ِدیگری مفید باشد و آنها را به شکلی حساب شده و کاملا درست در مقابل مخاطب قرار دهد. به جز محتواهای متنی، صفحه آرایی فهرست برای تصاویر، آگهی ها و سایر قالب های محتوایی معمولا در روزنامه ها و نشریات، مورد استفاده قرار می گیرد. این چیدمان درست و دقیق به خوانندگان یا مخاطبان کمک می کند تا برای یافتن هر مطلب و هر عنوان ِمهم، دائما بین صفحات مختلف به شکل سردرگم جابجا نشوند و بتوانند تنها در چند دقیقه آن را بیابند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

طبق یک نظرسنجی ِ انجام شده از مردم در این مورد، اغلب کتاب ها یا مجلات و روزنامه های دارای فهرست ِزیبا و دقیق، بهتر از یک نمونه‌ی مشابه دیگر اما بی فهرست عنوان شده است. البته تعجبی هم ندارد! همواره نظم و ترتیب و زیبایی پیروز این میدان ها هستند. علاوه بر این، فهرست هایی که شکل ساده ای دارند و تقریبا بسیار basic در صفحات ابتدایی ِیک محتوا قرار می گیرند، از فهرست های صفحه آرایی شده منطبق با موضوع و بسیار مدرن و امروزی محبوبیت ِکمتری دارند.

امروزه صفحه آرایی فهرست ها دیگر به یک صفحه‌ی خاص در ابتدای یک کتاب یا مجله یا روزنامه خلاصه نمی شود. با مدرن تر شدن محتواهایی که به دست مردم در سراسر دنیا می رسد، نوین شدن شیوه های صفحه آرایی نیز به خوبی مشهود است. شما می توانید صفحه آرایی فهرست را بر روی جلد یک مجله یا کتاب مشاهده کنید، به این معنا که جلد با فهرست مطالب تلفیق شده است. یا می توانید آن را در صفحه ی آخر یک روزنامه بیابید، یا فقط یک عدد با سایز بزرگ را (که همان شماره صفحه است) در کنار عنوان (به صورت خلاصه) مشاهده کنید. این طراحی و صفحه آرایی ها، بسیاری از منتشر کنندگان مجلات، کتاب ها، روزنامه ها و ... را ترغیب می کند که برای دیزاین و زیباسازی ِفهرست مطالب خود اقدام موثری کنند. در صورتی که شما نیز به دنبال مدرن سازی فهرست مطالب مجله، روزنامه، کتاب و پایان نامه یا جزوات خود هستید، پیشنهاد می کنیم تا ادامه این مطلب را حتما تا انتها دنبال کنید.

صفحه آرایی فهرست چیست؟

صفحه آرایی فهرست یک کتاب، مجله، روزنامه و هر نوع محتوای دارای صفحات متعدد و طولانی ِدیگر به عمل زیبا سازی، چیدمان درست و دقیق فهرست گفته می شود که با صفحه آرایی و تنظیم ِچیدمان مربوط به محتوای موجود در آن کتاب، مجله، روزنامه و ... همخوانی دارد. فهرست ها دیگر امروز به شکل ابتدایی ِخود شبیه نیستند. آنها انواع و اقسام ِمختلفی دارند که هر کدام یک نوع صفحه آرایی خاص و مخصوص می طلبد. به بیان دیگر، شما ملزم نیستید تا طراحی و چیدمان فهرست خود را مانند یک جدول با نقطه چین های ممتد یا خطوط پیوسته که عنوان یک مطلب را به شماره صفحه وصل می کند، طراحی کنید.

چندین و چند مدلِ مختلف از فهرست بندی و به تبع آن صفحه آرایی فهرست بندی موجود است که به جذابتر شدن و زیباتر شدن محتوای شما در صفحات نخست یک کتاب، مجله، روزنامه، پایان نامه و غیره، کمک می کند. صفحه آرایی فهرست یک اجبار و ضرورت به حساب می آید؛ چرا که طبق نظر بسیاری از افراد فعال در این حوزه، یک لیست ِ کامل است که مورد نیاز تمام آثار در قالب کتاب، روزنامه ها، مجلات و غیره است. در عین حال، برای برخی از محتواهای متنی و تصویری نیازی به وجود فهرست نیست. اما برای آن گروه از محتواهایی که فهرست دارند، صفحه آرایی به شدت مورد نیاز و ضروری می باشد. در مورد این محتواها و ضروری بودن صفحه آرایی در ادامه بیشتر صحبت خواهیم کرد. در ایران تایپیست صفحه آرایی فهرست مطالب کتاب با بهترین قیمت گذاری و مزایا با تکنیک های مختلف و گوناگون انجام می پذیرد. کافی است که شما در سایت ما ثبت سفارش انجام دهید و پس از پرداخت ِهزینه‌ی اولیه، منتظر دریافت سفارش صفحه آرایی فهرست مطالب خود باقی بمانید. اگر به درستی نمی دانید که محتوای متنی یا تصویری شما نیاز به درج فهرست و سپس آراستن دارد یا خیر، می توانید از ما در ایران تایپیست مشاوره رایگان دریافت کنید.

صفحه آرایی فهرست

صفحه آرایی

صفحه آرایی فهرست مطالب کتاب

صفحه آرایی فهرست یک کتاب، اگرچه در نگاه اول انتخابی بسیار زمانبر و هزینه بر است اما در عمل به نفع محتوای یک کتاب عمل میکند. این نفع بُردن هم برای شما به عنوان منتشر ِکننده‌ی آن حائز اهمیت است و سود دارد و هم برای مخاطبی که از آن استفاده می کند. در عمل، بسیاری از کتاب ها وجود دارند که فهرست ندارند و نیازی هم به صفحه آرایی برای آنها وجود ندارد.

کتاب های دارای فرمت استاندارد (درسی، زندگی نامه، ادبی و غیره) به ژانر ِخود وابسته هستند و براساس ِآنها نیاز یا عدم نیاز به وجود درج فهرست و سپس صفحه آرایی ِ آن انجام می شود. عموما کتاب هایی که دارای محتوای علمی هستند یا مقالاتی که تبدیل به کتاب شده اند، به فهرست و صفحه آرایی کتاب نیاز دارند؛ به خصوص کتاب هایی که در یک فصل ِکامل‌شان زیر عنوان های فراوانی وجود دارد و نیاز به فهرست بندی برای آنها جهت جستجو و یافتن راحتتر محتوا به شدت احساس میشود.

در نقطه مقابل کتاب های داستانی و ادبی، به خصوص داستان ها، کمتر نیاز به فصل بندی، درج فهرست و صفحه آرایی مخصوص فهرست دارند؛ چرا که خطر لو رفتن داستان با درج عنوان های آنها در صفحه اول (یا یک صفحه واحد) وجود دارد. البته این یک الزام نیست و شما می توانید کتاب های قطور و حجیم ِداستانیِ بسیار زیادی را بیابید که دارای صفحه آرایی فهرست هستند.‌

در کل، ساده سازیِ دسترسی خواننده به محتوای ِکتاب هدف اصلی فهرست بندی ِآن است و در نتیجه این شما هستید که می توانید با توجه به محتوایی که ارائه می دهید، در مورد فهرست بندی آن تصمیم گیری کنید. اغلب نوع فهرست بندی و آرایشِ آنها نیز به شکل و ساختار کتاب بستگی دارد؛ من باب مثال برای صفحه آرایی فهرست یک کتاب قضایی، نمی توان به اندازه یک کتاب هنری یا اجتماعی و فرهنگی از اِلمان های گرافیکی و ... استفاده کرد و رعایت چارچوب در این مورد بسیار حائز اهمیت است.

صفحه آرایی فهرست

صفحه آرایی فهرست مطالب کتاب


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی و طراحی فهرست مجله

چرا صفحه آرایی فهرست از صفحه آرایی محتوای مجله اندکی مهم تر است؟ طبق آمار های منتشر شده، کسانی که به سراغ مجلات می روند، عموما از طرفداران کتاب ها و روزنامه ها بیشتر هستند؛ چرا که مجلات، موضوعات مشخصی دارند و پراکنده نیستند. به عنوان مثال ممکن است شما در یک روزنامه مباحث مختلف فرهنگی، هنری، اقتصادی، اجتماعی، ورزشی را مطالعه کنید، اما در یک مجله‌ی مُد، صرفا اطلاعات مربوط به دنیای فشن و دیزاین را مطالعه کنید. این خبر خوبی برای کسانی است که در زمینه انتشار مجلات فعالیت می کنند، زیرا می توانند با سرمایه گذاری در بخش صفحه آرایی مجله‌ی خود مخاطبان بیشتری جذب کنند؛ به خصوص در بخش فهرست.

اما چرا صفحه آرایی فهرست از صفحه آرایی محتوای مجله اندکی مهم تر است؟ چون اولین صفحه ای است که مخاطب به آن نگاهی می اندازد و محتوای مجله را مرور و بررسی می کند. زمانی که شما نتوانید از ابتدایی ترین صفحه مجله مخاطبان نیمه فعال و بالقوه را بیرون بکشید، چطور می توانید با سرمایه گذاری در صفحه آرایی سایر بخش های مجله، موفق عمل کنید؟ فهرست مانند یک پیش نمایش یا مقدمه برای زیباییِ مجله شما عمل می کند و در یک ثانیه حرف ِخود را به کُرسی می نشاند؛ پس بسیار بهتر است که برای صفحه آرایی فهرست مانند سایر صفحات مجله‌تان، برنامه ریزی داشته باشید.

صفحه آرایی فهرست مجله نیز مانند مابقی صفحات اهمیت دارد و باید پیرو ِالگوی آن‌ها باشد. لازم به ذکر است که محتوای مجله و موضوع ِآن تعیین کننده نوع صفحه آرایی است (به طور معمول) اما صفحه آرایان خلاق ایران تایپیست، با ترکیب تکنیک ها و مدل های مختلف می توانند نوآوری های جدید در این زمینه فراهم کنند. البته، این تنها یک ادعای صرف نیست. شما می توانید نمونه کارهای سابق ما را بررسی نمایید تا به خوبی متوجه میزان خلاقیت و کیفیت صفحه آرایی فهرست مجلات در ایران تایپیست شوید.

صفحه آرایی فهرست

صفحه آرایی و طراحی فهرست مجله

صفحه آرایی فهرست جزوات آموزش دروس کنکوری اساتید

صفحه آرایی فهرست فقط به کتاب ها و مجلات، روزنامه ها و کلیه مطبوعات الکترونیکی و چاپی محدود نیست و شما می توانید برای صفحه آرایی فهرست پایان نامه ها، جزوه ها و متونی که درسی هستند نیز در ایران تایپیست ثبت سفارش کنید. صفحه آرایی فهرست ِیک پایان نامه یا جزوه نیز می تواند برای به دست آوردن درک کلی از محتوای آن و دسترسیِ آسان تر به صفحات و عناوین آن مورد استفاده قرار بگیرد؛ در حقیقت اساسی ترین هدف ایجاد و صفحه آرایی فهرست جزوات آموزش دروس کنکوری اساتید، این موضوع است.

همچنین این موضوع برای کنکوری هایی که فرصت جستجو در جزوه های مختلف را ندارند، و دستیابی سریع به اطلاعات و همچنین منظم و مرتب بودن فهرست مطالب (همراه با متن جزوه) برای آنها در اولویت است، همواره از جزواتی استقبال می کنند که دارای نظم و رعایت اصول و قواعد صفحه آرایی باشد (حتی غیر مستقیم). بنابراین اگر به فکر طراحی و دیزاین جدیدی برای جزوات خود به عنوان یک استاد هستید، یا دانشجو یا دانش آموزی هستید که قصد دارید فهرست مطالب ِجزوه خود را صفحه آرایی کنید، می توانید ایران تایپیست را برای شروع همکاری انتخاب نمایید. در ایران تایپیست، بهترین و خبره ترین طراحانی که در این زمینه فعالیت داشته اند، انتخاب خواهند شد. ‎

صفحه آرایی فهرست جزوات آموزش دروس کنکوری اساتید حتی از دیدگاه اقتصادی، باعث فروش بهتر و درخواست بیشمار سیل مشتاقانی خواهد شد که نیازمند تهیه یک جزوه‌ی کاملا بی نقص و شکیل (مربوط به یک درس خاص) هستند اما به دلیل پراکندگی مطالب و جزواتی که در دسترس است، اقدام به تهیه آنها نمی کنند. بنابراین صفحه آرایی فهرست جزوات آموزش دروس کنکوری اساتید از نگاهی دیگر نیز می تواند مفید باشد و آن ارتقای اهمیت و زیبایی جزوه از نگاه دانشجویان و دانش آموزانی است که به آن نیاز دارند. بنابراین، اگر به فکر فروش بهتر جزوات خود هستید یا قصد دارید آن را در اختیار تعداد زیادی از مخاطبان قرار دهید، ایران تایپیست به شما پیشنهاد می کند که به جز صفحه آرایی کلیه صفحات ِآن، به فکر فهرست بندی و سپس دیزاین و طراحی ِصفحات آن نیز باشید.

صفحه آرایی فهرست

صفحه آرایی فهرست جزوات آموزش دروس کنکوری

فونت مناسب برای صفحه آرایی فهرست چیست؟

در صفحه آرایی فهرست و طراحی ظاهر یک محتوای متنی، هرگز ملاک بر روی ثابت نگه داشتن هیچ ویژگی‌ای نیست. شما می توانید به طور منظم در طی بازه های زمانی فونت، رنگ و اِلِمان هایی که در صفحه آرایی انتخاب می شود را تغییر دهید تا به این واسطه از راکد شدن ِ ظاهر محتوای خود جلوگیری کنید (به عنوان مثال انجام ِاین کار برای مجلات که در طی بازه های زمانی ماهانه، هفتگی یا ... منتشر میشوند بسیار مناسب است).

همچنین می توانید براساس فونت ِمتناسب با موضوع هر محتوا صفحه آرایی فهرست مطالب خود را تعیین کنید. به بیان دیگر، هر محتوایی بر اساس موجودیتی که دارد، یک یا چند نوع فونت خاص لازم دارد. این موضوع برای گرافیست ها و صفحه آرا هایی که سالهاست در این زمینه فعالیت می کنند یک موضوع اثبات شده است و ممکن است از نظر شما به عنوان مشتری یا مخاطب بسیار عجیب به نظر برسد!

در حقیقت، هر گاه فونت مناسبی را برای صفحه آرایی فهرست (و ایضاً کل محتوای خود) انتخاب نکنید، سایر طراحی ها و باید ها و نباید های اعمال شده برای صفحه آرایی اصطلاحا به بار نخواهد نشست. اینکه چطور باید فونت مناسب برای صفحه آرایی فهرست را انتخاب کنید، به ما در ایران تایپیست بسپارید. طراحان ِما بر اساس تجربه و تخصصی که در این زمینه دارند، فونت مناسب برای صفحه آرایی فهرست را برای سفارش شما تعیین کرده و سایر طراحی های لازم را با استفاده از نرم افزار های صفحه آرایی انجام خواهند داد. در صورتی که نکات و نظرات خاص ِخود را در مورد انتخاب فونت مناسب برای صفحه آرایی دارید می توانید آن را با طراح/ گرافیست مورد نظر مطرح کنید. نظرات و نکات شما برای انجام صفحه آرایی به طور کامل در نظر گرفته خواهد شد تا رضایت کامل از جانب شما مشتری گرامی حاصل شود.

صفحه آرایی فهرست

صفحه آرایی فهرست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه صفحه آراییصفحه آرایی مقاله فارسیصفحه آرایی مقاله انگلیسیصفحه آرایی پایان نامه

سوالات متداول

بله، مدل های مختلفی مانند ستونی، جدول، رویکرد نوع محور، تصویری، شبکه ای و غیره.

براساس محتوا و موضوع ِآن صفحه آرایی انجام می شود و کارشناسان ما بهترین راهنمای شما هستند.

بله، شما می توانید در پنل خود چندین سفارش متعدد ثبت کنید.

زمان تحویل به نوع سفارش بستگی دارد اما شما میتوانید درخواست فوری ثبت کنید.


نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/11/7 ساعت 16:00:00 تعداد بازدید: 2370 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی فهرست کتاب صفحه آرایی فهرست مجله صفحه آرایی فهرست مقاله صفحه آرایی فهرست نشریه صفحه آرایی فهرست آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :