شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

اصول مورد نیاز برای صفحه آرایی چیست؟

نویسنده: سارا اخلاقی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/8/30 ساعت 22:00:00 بازدید: 386 امتیاز 0 از 0 نظر

همان طور که در تعریف صفحه آرایی چیست؟ با برخی از تعاریف و روال کار صفحه آرایی آشنا شدید. بنابراین حتما می دانید که اصول صفحه آرایی چیست؟ به طور کلی به مجموعه کارهایی که به منظور زیباسازی کتاب ها و مقالات انجام می گیرد؛ اصول صفحه آرایی اطلاق می شود. به این صورت که بایستی در کنار نگارش مطالب ارزنده، به فکر طراحی جلد صفحات رویی و پشتی، انتخاب تصاویر مناسب و رنگی و با کیفیت بسیار مطلوب، استفاده از حاشیه های دور هر صفحه، استفاده استاندارد فاصله خطوط نسبت به همدیگر، استفاده از فونت و قلم مناسب برای هر نوع متنی متناسب با نوع متن نگارش شده، استفاده از قالب های مختلف برای انواع شعر و متون مختلف و هر یک از اصول دیگری که در نهایت سبب زیباتر شدن صفحات یک کتاب، مقاله و پایان نامه می شود تا در چشم بیننده هم در همان نگاه نخست زیباتر خود را جلوه سازد.

با در نظر گرفتن هر یک از این اصول صفحه آرایی است که یک کتاب یا هر تألیف دیگری می تواند سرتر و بهتر از سایر کتاب های دیگر از نظر میزان فروش قلمداد گردد. بنابراین نویسندگانی که نمی دانند اصول صفحه آرایی چیست؟ یا چه کارهایی را در این خصوص می بایست انجام دهند؛ بهتر است به این نکات توجه داشته باشند. چرا که در نظر داشتن هر یک از این نکات در نهایت می تواند روی کتاب یا هر نوع تألیف دیگر تأثیر بسیار زیادی بگذارد. برای اینکه بخواهید این گونه از سفارش های خود را به دست منابع معتبر و مطرح بسپارید که به خوبی می دانند اصول صفحه آرایی چیست؟ و چه قوانینی را باید پیاده کرد؟ می توانید برای این منظور سفارش های خود را به دست افراد مجرب در این زمینه بسپارید. موسسه ایران تایپیست می تواند یکی از بهترین گزینه های خوب پیش روی شما در این زمینه باشد. پس می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری با این موسسه در ارتباط باشید.

اصول مورد نیاز برای صفحه آرایی چیست؟

اصول صفحه آرایی

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آراییهزینه صفحه آراییصفحه آرایی-قرارداد با سازمان دولتیصفحه آرایی پایان نامه

سوالات متداول

اصول صفحه آرایی شامل یک سری مواردی است که همگی این موارد سبب زیباتر شدن هر یک از تألیفات شما می گردد. 

برای انجام اصول صفحه آرایی می بایست حتما حساسیت بالایی به خرج داد تا بتوان این اصول را به صورت استاندارد پیاده سازی کرد. چرا که ممکن است سبب فروش بیشتر و رغبت بیشتر مشتری به آن گردد. 

افراد و مراکزی که در این زمینه سابقه کار و فعالیت دارند؛ از جمله موسسه ایران تایپیست نسبت به این موضوع کاملا واقف هستند. 

هلدینگ ایران تایپیست را می توان یکی از بهترین موسسه های پیش رو در این زمینه دانست. 


نویسنده: سارا اخلاقی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/8/30 ساعت 22:00:00 تعداد بازدید: 386 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: اصول صفحه آرایی قواعد صفحه آرایی روند صفحه آرایی شیوه نامه صفحه آرایی دستور صفحه آرایی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :