جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب کودک با ورد

نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/8/1 ساعت 12:45:59 بازدید: 1440 امتیاز 0 از 0 نظر

شاید گمان کنید که صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب برای کودکان کار چندان سختی نباشد؛ فقط کافی است متناسب با موضوع نقاشی یا تصاویر و اِلمان های رنگی را به همراه تعیین میزان فضای منفی یا سفید در هر صفحه تعیین کنیم و در نهایت، صفحه آرایی کتاب به پایان می رسد!! اما سخت در اشتباه هستید. 

همان گونه که برای ساخت یک فیلم یا نوشتن یک کتاب برای کودک باید دو برابر (بیشتر از فیلم و کتاب های مخصوص بزرگسالان) زمان و فکر اختصاص داد تا به آنها کمک کرد موضوعی را بیاموزند یا با مفهومی آشنا شوند، برای صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب های کودک هم به میزان دو برابر باید وقت و هزینه اختصاص داد. 

شاید باورش کمی سخت باشد اما صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب های کودکان بیشتر از کتاب های بزرگسالان اهمیت دارد. ما در این نوع صفحه آرایی با گروهی از مخاطبان روبرو هستیم که دنیای پراکنده ای دارند، سریعا تحت تاثیر قرار می گیرند و سریعا می توانند نسبت به موضوعی که یک ثانیه پیش برایشان جذاب بوده، دلسرد و بی توجه شوند. صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب های کودکان باید به ذهن پراکنده و پر فراز و نشیب آنها چارچوب مشخصی دهد و کمک کند مطالب درج شده در کتاب را به خوبی و با شوق بیاموزند. در این نوع صفحه آرایی ما باید بیشتر به تصاویر، نمودار ها و اشکال گرافیکی اهمیت دهیم و برای آن ها را در صفحه بیشتر از متن جا و مکان قائل شویم. 

این در حالی است که برای صفحه آرایی کتاب های مخصوص بزرگسالان درج متن بیشتر و محتوای حجیم اهمیت دارد. کودکان کمتر حوصله خواندن دارند و بیشتر عاشق کتاب هایی هستند که رنگ بندی شاد و ظاهر جذابی داشته باشد. شما می توانید صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب های کودکان را به ما بسپارید، چون مانند هر گروه دیگری از مخاطبان، به خوبی از سلیقه و ویژگی های آنان آگاهی داریم.

صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب کودک با ورد

صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب کودک

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه بندی کتاب در wordهزینه صفحه آرایی کتابصفحه بندی کتاب در ایندزاینصفحه آرایی مجله

سوالات متداول

خیر، بسته به حجم پروژه هزینه صفحه آرایی تعیین می شود.

شما ابتدا باید در سایت ما ثبت نام کنید و سپس از طریق پنل کاربری خود نسبت به ثبت سفارشات جداگانه اقدام نمایید.

در ایران تایپیست جهت ارتقای رضایت مشتریان همواره تخفیف (بسته به شرایط هر سفارش) ارائه می شود.

از کلیه تکنیک های به روز مانند تصویرسازی، سفید خوانی و .. در صفحه آرایی کتاب های مخصوص کودکان انجام می شود.


نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/8/1 ساعت 12:45:59 تعداد بازدید: 1440 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب کودک صفحه آرایی کتاب کودکان صفحه آرایی کتاب کودک در ورد صفحه آرایی صفحات کتاب در ایندیزاین صفحه بندی صفحات داخلی کتاب کودک

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :