چهارشنبه ۰۲ خرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی شناسنامه کتاب چیست؟

نویسنده: دانیال فرهادی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/9/22 ساعت 09:00:00 بازدید: 2461 امتیاز 0 از 0 نظر

صفحه آرایی شناسنامه کتاب یکی از جمله خدمات فرعی و زیر مجموعه خدمات کلی و اصلیِ صفحه آرایی در ایران تایپیست به شمار می آید. در صورتی که صرفا به طراحی دقیق و منحصر به فرد این بخشِ مهم از کتاب تان فکر می کنید، ما آماده همکاری با شما هستیم. به جز افراد، سفارشات صفحه آرایی شناسنامه کتاب از انتشارات، اساتید و مجموعه های فرهنگی پذیرفته می شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی صفحه مربوط به شناسنامه کتاب چقدر هزینه دارد؟

صفحه آرایی شناسنامه کتاب هویت کتاب به حساب می آید. بسیاری از خوانندگان کتابها ممکن است توجهی به این بخش از کتاب نداشته باشند، اما در عین حال، زمانی پیش می آید که به آن مراجعه کنند. در هر صورت، هدف طراحی و صفحه آرایی شناسنامه کتاب خوانندگان نیستند، بلکه این است که برای کتاب هویت و مشخصات لازم را ایجاد کنیم. به عنوان مثال در بخش شناسنامه کتاب، یک گزینه به اسم «شماره کتابشناسی ملی» وجود دارد که برای هر کتاب مانند اثر انگشت یا شماره ملی برای هر انسان عمل می کند؛ یونیک و متمایز است.

صفحه آرایی شناسنامه کتاب یک سری قوانین از پیش تعیین شده دارد که تنها کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند – نظیر تیم ایران تایپیست – از آن مطلع هستند. تیم ایران تایپیست به پشتوانه سالها تجربه و انجام صفحه آرایی برای شناسنامه‌ی کتاب های مختلف با موضوعات مختلف و ژانر های گوناگون، توانسته است ظاهر و ساختار شناسنامه کتاب ها را تغییر داده و به شکلی زیبا و مطابق معیار های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، به دست خوانندگان/ مخاطبان برساند.

به همین خاطر، اگر کتابی دارید که به صفحه آرایی نیاز دارد، می توانید آن را به ما در ایران تایپیست بسپارید. ما طبق چارچوب های کلی ِ وزارت ارشاد و استاندارد های رایج صفحه آرایی بین المللی آن را برای شما دیزاین کرده و تنظیم می کنیم. در نتیجه، در مرحله‌ی پس از صفحه آرایی (یعنی ارسال برای چاپ و انتشار) دچار مشکل نمی شوید و کتاب برای طراحی و تنظیم مجدد بازگشت نمی خورد. بازگشت هر کتاب از مرحله چاپ و طی نکردن مراحل صحیح و درست در آن باعث می شود تا هزینه و زمان زیادی از شما تلف شود. ما در ایران تایپیست به این امر واقف هستیم و اجازه نمی دهیم تا کتاب شما با هزینه‌ای بیشتر از آنچه برآورد کرده اید، به چاپ و انتشار برسد.

صفحه آرایی شناسنامه کتاب

صفحه آرایی کتاب

صفحه آرایی شناسنامه کتاب های انگلیسی

هر کتابی را که بگشایید، صفحه آرایی شناسنامه آن با سایر کتاب ها متفاوت است. اگرچه محتوا و ترتیب عنوان های آن یکسان است اما تفاوت هایی وجود دارد. صفحه آرایی شناسنامه کتاب با توجه به موضوع، ژانر، قطع، زبان و ... انجام می شود. بنابراین، در نظر گرفتن موضوع کتاب در صفحه آرایی شناسنامه‌ی آن به طور صددرصد موثر است.

صفحه آرایی شناسنامه کتاب برای کتاب های انگلیسی زبان (و ایضاً سایر زبان ها) یکسان است. ممکن است عنوان های آن با هم متفاوت باشند یا موقعیت قرارگیری شان با هم فرق داشته باشد اما در نهایت در شناسنامه‌ی هر کتاب نیاز به تعیین و چاپ ِاین عنوان ها داریم. نمونه ای از این عناوین در تصویر زیر آمده است. هر کتابی که دارای شناسنامه باشد اما یکی دو مورد از عنوان های موجود در تصویر زیر را نداشته باشد، شناسنامه ناقصی دارد.

به همین خاطر، وقتی برای ثبت سفارش صفحه آرایی شناسنامه کتاب در ایران تایپیست اقدام می کنید، ما چشم بسته و بدون بازبینی خروجی را به شما تحویل نخواهیم داد. هرگونه نقصان و ایراد یا کم و کاستی که در شناسنامه کتاب شما باشد، آن را به اطلاعتان می رسانیم. در صورتی که نقصان مربوط به شناسنامه‌ی کتاب تان مربوط به تنظیم و صفحه آرایی باشد، آن را ویرایش کرده و بعد به شما تحویل می دهیم.

بنابراین شما می توانید به تیم ایران تایپیست اعتماد کامل داشته باشید. هیچ پروژه ای در خصوص صفحه آرایی شناسنامه کتاب در ایران تایپیست با مشکل  و ایراد تحویل مشتری داده نشده است؛ تاکید می کنیم، هیچ پروژه ای!

شما می توانید پیش از اقدام برای ثبت سفارش صفحه آرایی شناسنامه کتاب نگاهی به شرکت ها، سازمان ها، ارگان ها و کسب و کارهای بزرگ و کوچکی داشته باشید که به ما اعتماد کرده و پروژه خود را به ایران تایپیست سپرده اند. تجربه همکاری ایران تایپیست با تمامی مشتریانش بیشتر از یک پروژه بوده است، زیرا ما به کیفیت پروژه ها در زمان تحویل بسیار اهمیت می دهیم.

صفحه آرایی شناسنامه کتاب

شناسنامه کتاب


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی شناسنامه کتاب داستان

اگر کتاب های مختلف را با هم مقایسه کنید به نتیجه‌ی جالبی می رسید.‌ هیچ جزء یا عنوانی در کتاب های مختلف (در بخش شناسنامه کتاب) با هم تمایز ندارد. تک تک کتاب ها باید دارای سرشناسه، عنوان و نام پدید آورنده یا نویسنده، شماره کتابشناسی ملی، و غیره باشند. تنها عاملی که موجب تمایز آنها نسب به یکدیگر می شود موضوع شان است. برخی کتاب ها آموزشی، دانشگاهی اند، برخی دیگر دینی و برخی دیگر داستانی و رمان.

برای صفحه آرایی شناسنامه کتاب های داستان، هر نشر دارای چارچوب و قوانینی است. این چارچوب ها و قوانین است که موجب تمایز صفحه آرایی میان نشر های مختلف می شود. ایران تایپیست، افتخار همکاری با انتشارات مختلفی را در ایران داشته است و اغلب پروژه های صفحه آرایی شناسنامه کتاب را با توجه به قالب از پیش تعیین شده و استانداردهای کُلی ِآن نشر به پایان رسانده است. به همین خاطر، بسیاری از نشر های معتبر و دارای مجوز داخلی، در ایران تایپیست سفارش ثبت می کنند.

تعداد ناشرین داخلی که در زمینه چاپ آثار داستانی فعالیت می کنند، به غایت زیاد است. اما ایران تایپیست به دلیل همکاری ِهمزمان و موازی با چندین هزار متخصص ِصفحه آرای با تجربه و خلاق، کلیه سفارشات صفحه آرایی شناسنامه کتاب های داستانی و رمان ها را پذیرش می کند و در زمان/ موعد مقرر به نشرها یا نویسندگان کتاب ها تحویل می دهد.

شما می توانید بدون نگرانی از حجم کاری و کاهش کیفیت ِسفارش صفحه آرایی شناسنامه کتاب هایتان، آنها را به تیم ایران تایپیست بسپارید. ما با توجه به قوانین از پیش تعیین شده برای انتشارات شما، آنها را به نحو احسن انجام خواهیم داد. اگر هیچ چارچوب و قانونی برای صفحه آرایی شناسنامه و سایر بخش های کتاب هایی که به چاپ می رسانید ندارید، تیمِ صفحه آرایی ایران تایپیست به شما کمک می کند تا آنها را تعیین و از قبل تنظیم کنید.

بنابراین می توانید برای هر سفارش صفحه آرایی شناسنامه کتاب ابتدا قوانین کلی انتشارات خود را به ما ارجاع دهید و آراستگی و زیبایی ِنهایی آن را به ما بسپارید.

صفحه آرایی شناسنامه کتاب

نمونه صفحه آرایی

دریافت نمونه صفحه آرایی شناسنامه کتاب به صورت رایگان

برای جلب اعتماد مشتریان ایران تایپیست، راه های مختلفی در نظر گرفته شده است. یکی از این راه ها، دریافت نمونه صفحه آرایی شناسنامه کتاب است. با انجام این کار شما می توانید به عنوان یکی از مشتریان ایران تایپیست از کیفیت خدمات، سطح خدمات و تنوع خدمات ایران تایپیست مطلع شوید.

برای همین در صورتی که قصد دارید از میزان کیفیت خدمات صفحه آرایی شناسنامه کتاب در ایران تایپیست مطلع شوید، پیش از هر اقدامی با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. کارشناسان ایران تایپیست نمونه کارهای مختلف مربوط به زمینه/ ژانر کتاب شما را در اختیارتان قرار می دهند. با بررسی تنوع و طرح های مختلفی که در هر شیوه‌ی صفحه آرایی کتاب (و تک تک بخش های آن) در ایران تایپیست لحاظ شده است می توانید بیشتر تعمق کرده و سپس با صبر و حوصله تصمیم گیری کنید. بنابراین به شما توصیه می کنیم، صرفا به خواندن این مطلب یا بررسی هزینه و قیمت صفحه آرایی شناسنامه‌ی کتابها یا سایر خدمات ما در این حوزه اکتفا نکنید. بنابراین حتما با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

برای بررسی نمونه کارهای انجام شده و به ثبت رسیده در ایران تایپیست در زمینه‌ی صفحه آرایی شناسنامه کتاب باید حتما درخواست دهید. به این خاطر که امکان بررسی و دانلود جداگانه‌ی هریک از آنها به صورت پیشفرض در سایت ما وجود ندارد. پس از بررسی نمونه کارها می توانید اقدام به ثبت سفارش در ایران تایپیست نمایید. به این منظور، فقط کافی است که وارد پنل کاربری خود شده و برای ثبت سفارش اقدام کنید. در صورتی که تا به حال در ایران تایپیست ثبت نام نکرده و پنل کاربری ایجاد نکرده اید، جای نگرانی نیست. شما می توانید از طریق صفحه نخست سایت ما روی دکمه ثبت سفارش کلیک کنید و پس از آن برای ورود/ ثبت نام در ایران تایپیست اقدام کنید.

صفحه آرایی شناسنامه کتاب

تبدیل پایان نامه به کتاب

صفحه آرایی شناسنامه تبدیل پایان نامه به کتاب

بسیاری از کتاب های محبوب و معروف، روزی ایده یا محتوای یک پایان نامه بوده اند. پس چندان بیراه نیست که بسیاری از افراد در تلاش باشند تا برای تبدیل پایان نامه شان به کتاب تلاش کنند. این کار به تقویت و بهبود رزومه‌ی آنها منجر می شود. همچنین اجازه می دهد تا آن اثر در دسترس افراد بیشتری قرار گرفته و بتوانند از بار علمی آن استفاده کنند.

اگر قصد تبدیل پایان نامه به کتاب را دارید و به فکر صفحه آرایی شناسنامه کتاب و کل صفحات آن هستید، می توانید در سایت ایران تایپیست ثبت سفارش کنید. یکی از مزایای آغاز به کار با تیم ایران تایپیست در این زمینه این است که محدودیت ندارید. برای هر منظور و هر هدفی که قصد ثبت سفارش صفحه آرایی داشته باشید، تیم ایران تایپیست در کنارتان است.

در اصل، صفحه آرایی شناسنامه کتاب تنها یکی از جمله خدماتی است که ما به مشتریان مان ارائه می دهیم. بزرگی و وسعت پروژه های صفحه آرایی در ایران تایپیست به حدی است که نیاز است آنها را به دسته های کوچک تر و فرعی تر تقسیم بندی کنیم. بنابراین وقتی کسی برای ثبت سفارش صفحه آرایی شناسنامه کتاب در ایران تایپیست ثبت سفارش می کند، فقط برای دیزاین و طرح زدن ِیک الی دو صفحه از کتاب/ پایان نامه خود اقدام نمی کند. بلکه برای صفحه آرایی جلد، تک تک صفحات کتاب، مقدمه، پی نوشت ها و ... نیز ثبت سفارش می کند.

تقسیم خدمات صفحه آرایی در ایران تایپیست به خدمات کوچکتر مثل «صفحه آرایی شناسنامه کتاب» باعث می‌شود تا اگر مشتری فقط و فقط نیازمند دریافت همین خدمت کوچک بود، مجبور به پرداخت یک هزینه گزاف و سنگین برای صفحه آرایی کلی کتاب یا پایان نامه نشود و هزینه ای که می پردازد صرفا برای تنظیم و طراحی بخش شناسنامه‌ی کتاب او باشد.

صفحه آرایی شناسنامه کتاب

صفحه آرایی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آراییهزینه صفحه آراییصفحه بندی کتاب در wordصفحه بندی کتاب در ایندزاین

سوالات متداول

خیر، عوامل موثر روی هزینه صفحه آرایی به حجم، موضوع و زمان تحویل سفارش مربوط می شود.

بله، نوع و زمینه‌ی کتابی که برای صفحه آرایی ارسال می شود، در هزینه نهایی موثر است. اما در هر صورت، شناسنامه تمامی کتاب ها از نظر عناوین و تعداد صفحات (2 صفحه) یکسان هستند.

بله، اولین و اصلی ترین معیاری که در زمان صفحه آرایی برای تک تک بخش های کتاب ها در نظر گرفته می شود، این است که از چارچوب ها و قوانین وزارت ارشاد خارج نشود.

بله، هر یک از درخواست های شما به طور دقیق و تخصصی بررسی خواهد شد. در صورتی که با چارچوب و قوانین صفحه آرایی منافاتی نداشته باشد، اعمال می شود.


نویسنده: دانیال فرهادی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/9/22 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 2461 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه بندی شناسنامه کتاب صفحه آرایی کتاب صفحه آرایی شناسنامه کتب سفارش صفحه آرایی شناسنامه کتاب صفحه آرایی آنلاین شناسنامه کتاب

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :