جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی بروشور به زبان خارجی

نویسنده: دانیال فرهادی صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/8/8 ساعت 15:32:16 بازدید: 1443 امتیاز 4 از 1 نظر

طراحی و صفحه آرایی بروشور به هر یک از زبان های خارجی نسبت به بروشورهای زبان فارسی نیاز به دقت نظر بیشتری داشته و حتما در روند صفحه آرایی این گونه از بروشورها باید به نکات ریز و درشت و خاصی در این زمینه توجه ویژه ای شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

برای صفحه آرایی بروشور به زبان خارجی نیاز است که حتما یک سری اصول مربوط به بروشورهای زبان خارجی را رعایت کنید. به عنوان مثال: با همان فونت و همان اندازه قلمی که برای طراحی و صفحه آرایی بروشورهای فارسی استفاده کرده اید؛ نمی توانید از آن ها در بروشورهای خارجی هم استفاده کنید. چون هر زبانی فونت خاص خود را می طلبد و نیاز دارد تا از اندازه قلم های مخصوصی در طراحی گرافیکی و صفحه آرایی آن ها استفاده شود. ضمن اینکه شما می بایست در طراحی و صفحه آرایی بروشورهای مختلف به زبان خارجی از تصاویر باکیفیت و خاصی استفاده کنید که جذابیت خاصی به بروشورهای مورد نظر شما می بخشند.

هر چقدر شما بتوانید طراحی های جدید و خاصی را در بروشورهای خود پیاده سازی کنید؛ می توانید افراد بیشتری را به سمت بروشورهای طراحی شده خود جذب کنید. هدف از طراحی بروشورهای مختلف برای تبلیغ هر نوع محصولی در کسب و کارهای مختلف نیز وجود همین جلب توجه مشتریان و افراد و کاربران بسیار زیادی است تا با جذب به بروشور مورد نظر نسبت به خرید محصول تبلیغ شده یا معرفی کسب و کار نامبرده شده در بروشورهای خارجی اقدام کنید. موسسه ایران تایپیست با سال ها کسب تجربه و تخصص در این زمینه یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما به شمار می آید که شما می توانید سفارش های طراحی صفحه آرایی بروشورهای زبان خارجی را در این موسسه با طراحی های خلاقانه و نوآورانه به ثبت برسانید تا بدین ترتیب بتوانید از خدمات خاص و منحصر به فرد این موسسه نهایت بهره را ببرید.

صفحه آرایی بروشور به زبان خارجی

صفحه آرایی بروشورهای خارجی

صفحه آرایی بروشور به زبان خارجی با رعایت نکات دقیق آن

صفحه آرایی بروشور به زبان خارجی همیشه حاوی نکات دقیق و حساب شده بیشتری نسبت به بروشورهای فارسی بوده است. چرا که این بروشورها را در نمایشگاه های بین المللی یا هر گونه همایش و نشست های خارجی و بین المللی مورد استفاده قرار می دهند. در نتیجه اگر بروشورهای طراحی شده از مقبولیت بالایی برخوردار نباشند؛ به هیچ عنوان نمی توانند مشتری خارجی را جذب کنند. به همین علت در زمینه طراحی یا صفحه آرایی بروشور به زبان خارجی، می بایست نکات دقیق تری را با ذکر جزئیات بیشتر رعایت کرد. اینجاست که می توان یک بروشور را در شأن و جایگاه همایش بین المللی طراحی و آماده کرد. توجه داشته باشید که حتما از تصاویر بسیار با کیفیت خارجی در بروشورها استفاده کنید که چشم هر فردی را مات و مبهوت و غرق آن می سازد. شما در این زمینه باید نهایت خلاقیت را به کار گیرید.

صفحه آرایی بروشور به زبان خارجی

صفحه آرایی بروشور به زبان خارجی

صفحه آرایی بروشور به زبان خارجی باید بر اساس فونت های معروف و مورد پسند همان زبان باشد. به واقع شما می بایست به این درک رسیده باشید که برای هر زبانی بهتر است از چه فونتی استفاده کنیم. اندازه قلم ها، استفاده از رنگ های متنوع و جذاب، تیترهای دل فریب و خاص، طراحی های خلاقانه و جدید و... همگی از مهمترین این نکات هستند. هر چند که طراحان زبده و البته با تجربه در زمینه صفحه آرایی بروشور به زبان های خارجی به خوبی به این مسائل واقف هستند. آن ها بر حسب تجربه و ذوق و قریحه خویش تمامی سعی خود را می کنند تا بتوانند رضایت مشتری را جلب نمایند. طراحان موسسه ایران تایپیست از چنین امتیاز ویژه ای برخوردار هستند. پس بهتر است با اطمینان خاطر قلبی نسبت به ثبت سفارش های خود در این موسسه معتبر اقدام کنید.

انجام فرآیند صفحه آرایی های بروشور به تمامی زبان ها

صفحه آرایی بروشور تنها مربوط به زبان فارسی نیست. علاوه بر ایجاد بروشورهایی به این زبان، شما می توانید با توجه به نیاز خود از بروشورهای حرفه ای به سایر زبان ها هم استفاده کنید. شما می توانید بروشورهای نوشته شده به زبان عربی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، حتی چینی و کره ای و... را در اختیار داشته باشید. اما برای اینکه بازخورد خوبی را برای هر یک از این بروشورها دریافت نمایید؛ بایستی به تمامی نکات صفحه آرایی بروشور توجه داشته باشید. هنر طراح و ذوق و سلیقه وی در زمینه طراحی و صفحه آرایی، می تواند خالق بروشورهای بسیار خلاقانه، هنری و جالب توجهی باشد. این بروشورها توسط طراحان ایران تایپیست به خوبی قابل انجام است.

صفحه آرایی بروشور به زبان خارجی

 صفحه آرایی بروشور


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آراییهزینه صفحه آراییطراحی گرافیکیصفحه بندی کتاب در ایندزاین

سوالات متداول

بله؛ برای جذب کاربران و افراد بیشتر در بروشورها، بهتر است  حتما یک سری اصول استاندارد را در این راستا مورد توجه قرار داد.

هر چقدر طراحی ها خلاقانه و نوآورانه تر باشد؛ تأثیر آن ها به مراتب بسیار بالا و منحصر به فرد می باشد. 

شما می توانید سفارش های خود را در این راستا در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید. 

کلیه نکات و اصولی که سبب زیباسازی بروشورها به زبان خارجی می شوند و سبب جذب افراد بیشتری به آن ها می شوند را بهتر است در نظر داشت. 


نویسنده: دانیال فرهادی صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/8/8 ساعت 15:32:16 تعداد بازدید: 1443 امتیاز 4 از 1 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی بروشور به زبان عربی صفحه آرایی بروشور به زبان چینی صفحه آرایی بروشور به زبان ترکی صفحه آرایی بروشور به زبان انگلیسی صفحه آرایی بروشور به زبان آلمانی

دیدگاه کاربران

ناشناس | 1402-11-29 ساعت 14:12:27 امتیاز :

خوب بود ممنونم

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :