دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سفارش خلاصه نویسی برای آزمون ها

نویسنده: سارا اخلاقی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/12/17 ساعت 14:00:00 بازدید: 337 امتیاز 0 از 0 نظر

خلاصه نویسی برای کنکور در موسسات آموزشی امروزه برای آماده سازی دانش آموزان جهت این آزمون مهم، به آنها بسیار توصیه می گردد که مطالعه نمایند؛ زیرا تجربه ثابت نموده است کسانی که در نزدیکی کنکور خلاصه های خوب کتابها را مطالعه میکنند، نتایج بهتری را به دست می آورند. لذا به تمامی داوطلبین توصیه میگردد در کنار مطالعه مطالب به صورت کامل، خلاصه آنها را تهیه و در انتهای مطالعه بخوانند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آنها  وقتی کل کتاب را میخوانند با انبوهی از مطالب روبرو می شوند که  به علت توضیحات نکات است که سبب می شود مطالب کلیدی لابه لای انبوهی از کلمات گم شوند، لذا وقتی قرار است در آزمونی مانند کنکور که سوالات تستی هستند، نکات طلایی مورد سوال قرار بگیرند، این همه پراکندگی مطالب سبب کاهش تمرکز بر روی کلمات کلیدی شده و حتی میتوانند سبب نادیده گرفتن نکات مهم گردند.

بنابراین خلاصه نویسی برای کنکوری  نیاز است که با به کار بردن اصول خلاصه نویسی و درج نکات تخصصی ذکر شده در کتابها این نکات مهم را برجسته نماید، لذا همه افراد قادر نیستند همه کتابها را به خوبی خلاصه نمایند.

 بسیاری از دانش آموزان به اصول خلاصه نویسی که کمک میکنند فرد بتواند نکات مهم را استخراج نماید و توضیحات اضافی را حذف کند مسلط نیستند، نمی توانند پیوستگی مطالب را رعایت کنند؛ بنابراین تهیه خلاصه نویسی برای کنکور بری این افراد بسیار دشوار بوده و ممکن است حتی  با ذکر مطالب اضافی، خلاصه را از اصل کتاب هم طولانی تر کنند و یا حتی نکات مهم نادیده گرفته شود. در این میان البته کسانی نیز هستند که زمان کافی برای خلاصه نمودن این کتابها را ندارند.

به همین دلیل در مجموعه ایران تایپیست برای رفع این مشکلات، کار  خلاصه نویسی برای کنکور انجام می گردد و متخصصین مجموعه  با متمرکز و برجسته نمودن نکات مهم در کنار هم، سعی می کنند کاری باکیفیت ارائه دهند. کاری که داوطلبین با اطمینان خاطر به آنها اعتماد می کنند.

سفارش خلاصه نویسی برای آزمون ها

سفارش خلاصه نویسی برای کنکور


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

خلاصه نویسیهزینه خلاصه نویسیتهیه پاورپوینتبازنویسی

سوالات متداول

بله در ایران تایپیست فایل ها را برای خلاصه نویسی می توان با واتس اپ و تلگرام به صورت 24 ساعته و فوری ارسال نمود.

بله، در ایران تایپیست به علت حضور مترجمین و متخصصین خلاصه نویسی، امکان ترجمه و خلاصه نویسی همزمان وجود دارد.

بله در ایران تایپیست هر چه قدر سفارش خلاصه نویسی حجیم باشد، سبب می شود هزینه خلاصه نویسی کاهش یابد، البته کیفیت کار همیشه بالا است.

بله، در سایت ایران تایپیست به علت انجام کارها توسط افراد متخصص، خلاصه نویسی همیشه تضمین کیفیت می شود و حجم  و زمان انجام کار تاثیری در کیفیت ندارند.


نویسنده: سارا اخلاقی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/12/17 ساعت 14:00:00 تعداد بازدید: 337 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: خلاصه نویسی برای آزمون ها خلاصه نویسی برای کنکوری ارشد خلاصه نویسی برای کنکوری لیسانس خلاصه نویسی برای کنکوری کارشناسی خلاصه نویسی برای کنکوری دکتری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :