چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سفارش ترجمه پایان نامه به انگلیسی

نویسنده: شیرین کرم خانی ترجمه پایان نامه تاریخ انتشار: 1400/6/17 ساعت 13:56:03 بازدید: 939 امتیاز 0 از 0 نظر

سفارش ترجمه پایان نامه به انگلیسی به دلیل حساسیت بسیار بالا حتما لازم است که توسط مترجمین حرفه ای و با سابقه در زمینه تخصصی مشخص شده عهده دار انجام آن شوند که هلدینگ ایران تایپیست با در اختیار داشتن بهترین مترجمین ایران، ضامن کیفیت ترجمه سفارش شماست.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه پایان نامه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

نرخ ترجمه پایان نامه به انگلیسی چطور محاسبه میشود؟

سفارش ترجمه پایان نامه به انگلیسی همانند سایر سفارشات ترجمه محاسبه می شود و دقیقا همان فاکتورها در نظر گرفته می شوند اما دو تفاوت عمده دارد که کار ترجمه پایان نامه دانشجویان را به زبان انگلیسی مشکل تر و بسیار حساس تر می کند. زبان مبدأ فارسی است و ترجمه فارسی به انگلیسی هزینه بیشتری دارد. دوم اینکه سفارش ترجمه پایان نامه به انگلیسی بسیار مهمتر است چرا که در نهایت از پایان نامه مقاله استخراج می گردد و برای چاپ آن در ژورنال های معتبر خارجی باید بسیار با کیفیت، مفهومی و جمله بندی روان داشته باشد. اما سایر فاکتورها یکسان محاسبه می شوند مثل زمینه تخصصی و تاریخ تحویل. شما دانشجویان و فارغ التحصیلان عزیز و گرامی کافیست ابتدا در سایت هلدینگ ایران تایپیست ثبت نام کنید، که ثبت نام تنها چند دقیقه زمان می برد. پس از آن می توانید سفارش ترجمه پایان نامه به انگلیسی خود را با مشخص کردن زمینه تخصصی، تعداد کلمات، زبان مبدأ و مقصد و تاریخ تحویل ثبت کنید تا پس از صدور رایگان پیش فاکتور و پرداخت آن، به بهترین مترجم (مترجمان) تخصصی و حرفه ای واگذار شود. 

سفارش ترجمه پایان نامه به انگلیسی
سفارش ترجمه پایان نامه به انگلیسی در اسرع وقت همراه با قیمت و کیفیت عالی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه پایان نامه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

چرا باید پایان نامه خودم را به انگلیسی ترجمه کنم؟

سفارش ترجمه پایان نامه به انگلیسی از گزینه های بسیار مهم و ضروری پیش روی دانشجویان است، کسانی که قصد دارند نظر یک استاد راهنما یا دانشگاه را در خارج از کشور جلب کنند تا با موافقت کادر علمی و دانشگاه، ویزای تحصیلی بگیرند، یکی از مواردی که نیاز دارند، ارسال سابقه و رزومه تحصیلی و زمینه تحقیق پایان نامه است. در این مواقع برحسب درخواست دانشگاه مقصد دانشجو نیاز به سفارش ترجمه پایان نامه به انگلیسی پیدا می کند و در برخی مواقع نیز تنها به ترجمه چکیده پایان نامه نیاز دارد در هر صورت به نسخه ترجمه شده از آن نیاز است. در چنین شرایطی حتی اگر فرد متقاضی به زبان انگلیسی تسلط کامل هم داشته باشد، زمان کافی نخواهد داشت پس بهترین کار برون سپاری به مؤسسه ای است که در این زمینه بسیار تخصصی عمل می کند و با داشتن مترجمین حرفه ای و با سابقه و کاملا مسلط به لغات تخصصی، می تواند ترجمه بسیار با کیفیت و با مفهوم روان قابل و فهمی ارائه کند. اینجا جایی است که ایران تایپیست با بهترین کیفیت و قیمت به کمک شما می آید.

چگونه باید سایتی را برای ترجمه پایان نامه به انگلیسی اعتماد کنم؟

سفارش ترجمه پایان نامه به انگلیسی راحت نیست چرا که باید سفارش خود را در مؤسسه ترجمه ای ثبت کنید که مترجمین کاملا تخصصی و حرفه ای در زمینه علمی مورد نظر شما داشته باشد و ترجیحا تعداد مترجمین آن زیاد باشند تا اگر عجله داشتید امکان تقسیم کار بین مترجمین حرفه ای مختلف وجود داشته باشد. حتی باید به سابقه مؤسسه هم نگاه کنید، ترجمه پایان نامه نسبت به مقاله متفاوت است، ترجمه مقاله هم دنیای متفاوتی با ترجمه متن دارد. لذا باید چک کنید که در این زمینه چقدر سابقه فعالیت داشته و رضایتمندی مشتریان به چه صورتی بوده است. برای سفارش ترجمه پایان نامه به انگلیسی حتما موارد فوق را در کنار حسن انجام کار یعنی حفظ کیفیت و تحویل به موقع و همچنین قیمت مناسب در نظر بگیرید. مؤسسه ایران تایپیست از هر لحاظ اصل مشتری مداری را رعایت کرده تا نه تنها ترجمه پایان نامه شما را فقط مترجمین حرفه ای و فارغ التحصیل رشته مدنظر انجام دهند بلکه از لحاظ قیمت نیز برای شما مثمر ثمر باشد.

سفارش ترجمه پایان نامه به انگلیسی
سفارش ترجمه پایان نامه به انگلیسی از مهمترین و حساس ترین سفارشات ترجمه 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه پایان نامه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

چگونه باید‌ مترجم ‌متخصص رشته خودم را برای ترجمه پایان نامه به انگلیسی انتخاب کنم؟

سفارش ترجمه پایان نامه به انگلیسی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و اصلا نباید مترجمی که تخصصی نیست و یا اینکه سابقه کار ترجمه پایان نامه را ندارد، عهده دار آن شود. پیدا کردن و انتخاب مترجمی که هم سابقه بسیار خوبی داشته باشد و هم در زمینه تخصصی شما اشراف کاملی به لغات تخصصی داشته باشد کار راحتی نیست به همین دلیل شما می توانید با پیدا کردن مؤسسه ترجمه ای کاملا معتبر این مشکل را در سریع ترین زمان حل کنید. مؤسسه ایران تایپیست با داشتن چنین مترجمین حرفه ای که در هر زمینه ده ها مترجم بسیار زبده فعالیت می کنند توانسته به خوبی نگرانی مشتریان خود را از بابت کیفیت و روان بودن متن ترجمه رفع کند. ثبت سفارش ترجمه پایان نامه به انگلیسی به دلیل حساسیت زیاد آن معمولا به شکل تخصصی ویژه انجام می شود که پشتیبانی ویژه ای برای آن در نظر گرفته می شود و متن ترجمه مجددا توسط کارشناسان و مترجمین حرفه ای چک می گردد. همچنین می توانید قبل از ثبت سفارش ترجمه پایان نامه به انگلیسی با کارشناسان و مشاورین ما نیز تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.

چرا باید قبل از ترجمه پایان نامه به انگلیسی نمونه ترجمه رایگان دریافت کنم؟

سفارش ترجمه پایان نامه به انگلیسی یکی از حساس ترین و مهمترین سفارشات ترجمه ای در کنار ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات برای چاپ در ژورنال های خارجی است و به دلیل اینکه پایان نامه ها بسیار تخصصی و حجیم هستند به همین دلیل مشتریان باید مطمئن باشند، مترجم یا مترجمینی که این سفارش را پذیرش می کنند، کاملا نسبت به لغات تخصصی اشراف کامل دارند و حتی در صورت امکان فارغ التحصیل این رشته باشند. ضمن اینکه در برخی موارد تحویل به موقع و سریع سفارش نیز مطرح است. لذا در چنین مواردی مشتریان می توانند قبل از ثبت سفارش ترجمه پایان نامه به انگلیسی درخواست نمونه ترجمه رایگان بدهند تا با کیفیت کار مترجم یا مترجمین انتخابی آشنا شوید و در صورت داشتن رضایت، سفارش خود را با پرداخت حق الزحمه مشخص شده نهایی کنید. البته نگران هزینه ها نباشید، همانطور که گفتیم نمونه ترجمه رایگان است و تعرفه ترجمه نیز در ایران تایپیست نسبت به سایر مؤسسات ترجمه ای همراه با کیفیت بسیار بالا، کاملا پایینتر است. ضمنا در سفارشات حجیم مثل سفارش ترجمه پایان نامه به انگلیسی شامل تخفیف نیز خواهید شد.
سفارش ترجمه پایان نامه به انگلیسی خود را به مؤسسه ایران تایپیست بسپارید که با داشتن چندین سال سابقه و به پشتوانه بهترین مترجمین ایران در این مجموعه توانسته بهترین خدمات را به مشتریان ارائه کند و در تمامی خدمات، هزینه پایین، کیفیت بالا و تحویل در موعد مقرر در نظر گرفته شده اند.

سفارش ترجمه پایان نامه به انگلیسی
سفارش ترجمه پایان نامه به انگلیسی با بهترین قیمت و کیفیت در ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه پایان نامه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیترجمه دانشجوییصفحه ارایی (تنظیم) پایان نامههزینه ترجمه فارسی به انگلیسی

سوالات متداول

  • مشابه با سایر سفارشات پس از مشخص کردن پارامترهای مختلف مثل تعداد کلمات، زمینه تخصصی، نوع سفارش، زمان تحویل و غیره.

  • در ایران تایپیست برای ترجمه های حجیم امکان پرداخت فصل به فصل وجود دارد و هم اینکه برای هر فصل تا 2 هفته امکان ادیت رایگان در نظر گرفته شده است تا ترجمه کاملا مطابق با نظر شما باشد.

  • کافیست زمینه تخصصی را مشخص کنید، همکاران ما سفارش را به مترجم تخصصی و با تجربه مربوطه تحویل می دهند.

برای اینکه بتوانید از بین نمونه های داده شده بهترین نوع را انتخاب کنید تا کیفیت از همان ابتدا مورد تأیید شما باشد. متن ترجمه انتخابی نیز به صورت تصادفی از داخل فایل ارسالی شما انتخاب می گردد.


نویسنده: شیرین کرم خانی ترجمه پایان نامه تاریخ انتشار: 1400/6/17 ساعت 13:56:03 تعداد بازدید: 939 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه پایان نامه فارسی ترجمه کردن رساله به انگلیسی تز دکتری با ترجمه انگلیسی پایان نامه به زبان انگلیسی مترجم برای ترجمه پایان نامه ترجمه کردن از فارسی به انگلیسی پایان نامه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :