یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سفارش ترجمه فایل صوتی انگلیسی در ایران تایپیست

نویسنده: مسعود شیدایی ترجمه فایل تاریخ انتشار: 1401/8/7 ساعت 08:21:14 بازدید: 3454 امتیاز 5 از 1 نظر

ترجمه فایل صوتی انگلیسی شاید یکی از سخت ترین و وقت گیرترین پروژه های ترجمه ای باشد چرا که مترجم حرفه ای در این زمینه ابتدا با مهارت شنیداری آن سنجیده می شود و سپس براساس میزان تسلط به لغات تخصصی و اصول نگارشی. مؤسسه ایران تایپیست در این زمینه بهترین و حرفه ای ترین مترجمین را در اختیار دارد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فایل صوتی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

نحوه ترجمه فایل صوتی انگلیسی

ترجمه فایل صوتی انگلیسی یکی از سخت ترین پروژه های ترجمه است که هر مترجمی امکان انجام آن را دارد چرا که در چنین سفارشاتی فقط اطلاع از کلمات تخصصی متون، سابقه زیاد و دایره لغات بالا شرط لازم هستند اما کافی نیستند. اولین و مهمترین مهارتی که یک مترجم در ترجمه فایل صوتی انگلیسی به آن نیاز دارد مهارت شنیداری یا Listening است چرا که ابتدا باید به خوبی بشنود و متن را متوجه شود و سپس آن را ترجمه کند. برخی از مترجمینی که در این زمینه بسیار حرفه ای هستند همزمان که می شنوند ترجمه را هم تایپ می کنند اما برخی افراد لازم است که ابتدا فایل صوتی را به شکل متن انگلیسی تایپ کنند و سپس متن تایپ شده را از انگلیسی به فارسی ترجمه کنند. فایل های صوتی که برای ترجمه ارسال می شوند شاید پادکست خبری، سخنرانی، فایل های صوتی آموزشی، ترانه و آهنگ، تیزر تبلیغاتی، اضافه کردن زیرنویس به شکل انگلیسی یا فارسی و یا هر فرم دیگری باشد که مترجم باید به خوبی به آنها گوش کند تا بتواند ترجمه دقیق و مفهومی ارائه کند.

ترجمه صوتی انگلیسی

ترجمه فایل صوتی انگلیسی با بهترین قیمت و کیفیت در اسرع وقت با ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فایل صوتی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

محاسبه فوری ترجمه فایل صوتی انگلیسی

ترجمه فایل صوتی انگلیسی در ایران تایپیست نه تنها از لحاظ کیفیت بلکه از لحاظ قیمتی نیز بسیار مناسب است. محاسبه حق الزحمه ترجمه فایل صوتی انگلیسی به عوامل مختلفی بستگی دارد که تا حدی متفاوت از فایل نوشتاری است. به عنوان مثال گاهی اوقات یک فیلم باید ترجمه شود که هزینه ترجمه فایل صوتی این فیلم که در آن دیالوگ ها گردآوری شده، یا ترجمه فایل صوتی یک سخنرانی یا پادکست های خبری، تبلیغات رادیویی، آهنگ و غیره مورد نیاز است. در چنین مواردی ابتدا قیمت گذاری برحسب دقیقه انجام می شود. مثلا در ایران تایپیست با هدف حفظ رضایت مشتریان قیمت استثنایی هر دقیقه 4500 تومان جهت نگارش زبان مبدأ، تایپ و ترجمه در نظر گرفته شده که نسبت به سایر مؤسسات ترجمه ای (با همان سطح از کیفیت) به راحتی تا 3 برابر یا حتی بیشتر، پایینتر در نظر گرفته شده است. البته علاوه بر مدت زمان فایل صوتی، برحسب حجم فایل، واضح نبودن کامل گفتگوها، کیفیت فایل صوتی، لهجه گویندگان و زبان مقصد مثلا انگلیسی به فارسی یا انگلیسی به ترکی و غیره، حق الزحمه نهایی تغییر خواهد کرد. حق الزحمه نهایی فایل صوتی را در کمتر از 10 دقیقه برای شما محاسبه می کنیم.

ترجمه فایل صوتی توسط چه مترجمی انجام میشود؟

ترجمه فایل صوتی انگلیسی فقط توسط مترجمینی انجام می شود که مهارت شنیداری بسیار خوبی داشته باشند و حتی در زبان انگلیسی به لهجه های مختلف مثل بریتیش و امریکن نیز تسلط دارند چرا که برخلاف متون ترجمه ای نوشتاری که فقط نیاز به تسلط به دایره کلمات تخصصی و واژگان عمومی است تا ترجمه مفهومی و روان تحویل مشتریان گردد، در فایل های صوتی یک مترجم ابتدا باید قدرت شنیداری فوق العاده بالایی داشته باشد. به همین دلیل لزوما مترجمی که قدرت و توان بسیار بالایی در ترجمه متون کتبی دارد توانایی ترجمه فایل صوتی انگلیسی را نخواهد داشت اما برعکس آن امکان پذیر است. به هر ترتیب در مؤسسه ایران تایپیست ترجمه فایل های صوتی انگلیسی به مترجمین بسیار ماهر و با سابقه در این زمینه واگذار می شود که با رعایت اصل کیفیت و مفهومی بودن جملات در موعد مقرر تحویل مشتریان داده خواهد شد. لذا با توجه به حساسیت زیاد این نوع سفارشات ترجمه، مترجمین تخصصی در این زمینه استخدام کرده ایم که قادر هستند حجیم ترین سفارشات را در حداقل زمان ممکن با بهترین کیفیت به انجام برسانند.

ترجمه صوتی انگلیسی 
ترجمه فایل صوتی انگلیسی به کمک مترجمین با بالاترین سطح مهارت Listening


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فایل صوتی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

آیا برای ترجمه فایل صوتی انگلیسی از نرم افزار استفاده کنیم؟

ترجمه فایل صوتی انگلیسی امروزه راحتتر هم شده هر چند هنوز چالش هایی هم به همراه دارد. به عنوان مثال نرم افزارهای Bear File Converter، 360 Converter، Sobolsoft در این زمینه قدرتمندتر از سایرین عمل کرده اند به نحوی که می توانید فایل صوتی خود را آپلود کرده و خروجی آن را به شکل فایل متنی در ورد یا پی دی اف یا در فایل تکست تحویل بگیرید. در هر صورت این نرم افزارها چالش هایی هم دارند مثلا اگر فایل خیلی حجیم باشد امکان آپلود مستقیم آن وجود نداشته و باید فایل را برش دهید (کات کنید). اگر کیفیت فایل صوتی پایین باشد شاید تبدیل آن به فایل متنی نیز دقیق نباشد. در هر صورت برای ترجمه فایل صوتی انگلیسی می توان از نرم افزار هم استفاده کرد که در برخی موارد سرعت کار را به شدت بالا می برد. البته برخی از نرم افزارها هستند یا حتی در گوگل هم می توانید سرچ کنید که با سرچ کردن عبارت کلیدی، متن آن را به شما نشان دهد به عنوان مثال اگر سخنرانی شخصیتی مهمی است می توانید تکست آن را در گوگل یا این نرم افزارها جستجو کنید که اگر وجود داشته باشد قابل دریافت خواهد بود.

سریع ترین مترجم فایل صوتی انگلیسی را از کجا باید پیدا کنیم؟

ترجمه فایل صوتی انگلیسی علاوه بر اینکه باید توسط مترجمی کاملا حرفه ای انجام شود نیاز است که مترجم انتخاب شده سرعت بالایی هم داشته باشد چون این نوع سفارشات ذاتا وقت گیر هستند و با توجه به اینکه برخی از پروژه ها حساسیت زیادی دارند به همین منظور باید مترجمی پذیرش کند که قابلیت انجام سریع سفارشات را داشته باشد. در چنین شرایطی سابقه مترجمان و قابلیت تایپ ده انگشتی و از همه مهمتر قدرت بسیار بالای مهارت شنیداری و تسلط به معنای واژگان از عمومی گرفته تا تخصصی، فاکتورهای تأثیرگذار به شمار می روند. همانطور که گفتیم روند ترجمه فایل صوتی انگلیسی متفاوت از محتوای متنی است و به همین دلیل مترجمینی در مؤسسه ایران تایپیست فعالیت دارند که مختص انجام چنین سفارشاتی هستند چرا که در این زمینه سابقه درخشانی در رزومه کاری خود دارند. صدها مترجم با چنین مهارت و قابلیتی در مؤسسه ایران تایپیست مشغول به کار هستند تا در پروژه های عظیم با تقسیم کار بین آنها، سفارش مشتری در حداقل زمان ممکن به سرانجام برسد.
ترجمه فایل صوتی انگلیسی را فقط به مؤسسه ایران تایپیست بسپارید چون مترجمینی که چنین سفارشاتی را قبول می کنند فقط در این زمینه فعالیت دارند و به همین دلیل بسیار حرفه ای و تخصصی هستند که همین عاملی برای تضمین کیفیت ترجمه تخصصی آنها با هزینه بسیار مناسب و ارزان قیمت است. کافیست تعرفه ها را مقایسه کنید.

ترجمه فایل صوتی انگلیسی

ترجمه فایل صوتی انگلیسی با بهترین مترجمین در ایران تایپیست

ثبت سفارش ترجمه فایل صوتی انگلیسی به صورت تضمین شده در ایران تایپیست

ترجمه فایل صوتی انگلیسی به زبان فارسی یا هر زبان دیگری نیازمند تسلط بالای شنیداری به این زبان است. یک مترجم هر چند مسلط به زبان، بدون اینکه فایل های صوتی زیادی را گوش کرده باشد؛ قادر به ترجمه هیچ صوتی از زبان انگلیسی نیست. به طور کلی برای یادگیری هر زبانی از جمله: زبان انگلیسی، نیاز به چهار مهارت زبانی است که عبارتند از: شنیداری، نوشتاری، گفتاری و خواندنی. اما ممکن است یک مترجم به طور کامل به این مهارت ها تسلط نداشته باشد. مترجمی که می خواهد یک متن ساده را ترجمه کند؛ بدون داشتن مهارت های زبانی هم می تواند اقدام به ترجمه کند. اما برای ترجمه فایل صوتی انگلیسی در ایران تایپیست نیاز به مترجمی است که به مهارت شنیداری تسلط دارد. مترجمی که چنین توانایی را دارد؛ می تواند به خوبی نیاز شما را برطرف سازد.

سفارش ترجمه فایل صوتی انگلیسی در ایران تایپیست

سفارش ترجمه فایل صوتی انگلیسی

موسسه ایران تایپیست این تضمین را به شما می دهد که سفارش ترجمه فایل صوتی انگلیسی شما را با کیفیت بالایی انجام دهد. کافیست سفارش خود را حضوری یا غیر حضوری به مترجمین این موسسه بسپارید. آن ها بر حسب تسلط به مهارت شنیداری و تجربه لازم در این راستا می توانند ترجمه سفارشات را پذیرش نمایند. سپس با دقت بالایی شروع به ترجمه آن نمایند. شما چنین امکانی را دارید که فایل های خود را در جهت ترجمه در وب سایت اینترنتی ایران تایپیست، بارگذاری نمایید. بدین ترتیب فایل های شما مستقیما به دست مترجم خواهند رسید. مترجمی که توانایی بالایی در زمینه ترجمه فایل صوتی انگلیسی دارد. البته شما می توانید به مترجم درخواست دهید که فایل انگلیسی را به چه زبانی برای شما ترجمه نماید. بدین ترتیب مترجم چند کار را می بایست به شکل همزمان انجام دهد. ابتدا فایل را گوش کند. آن را بفهمد و سپس شروع به ترجمه آن کند. در نهایت متن ترجمه را تایپ شده به مشتری تحویل دهد.

ثبت سفارشات ترجمه به شکل آنلاین بدون محدودیت زمانی و مکانی

شما می توانید بدون محدودیت زمانی و مکانی نسبت به ثبت سفارش ترجمه فایل صوتی انگلیسی اقدام کنید. بدین ترتیب که می توانید ابتدا در وب سایت اینترنتی موسسه ایران تایپیست، ثبت نام کنید. سپس در هر پاسی از شبانه روز و در هر کجا که هستید؛ می توانید فایل های ترجمه خود را آنلاین ثبت کنید. مترجم های دورکاری در هر یک از زبان های خارجی، سفارش ترجمه فایل صوتی انگلیسی شما را در منزل خود تحویل می گیرند. سپس با دقت بالایی اقدام به ترجمه آن می کنند. ثبت سفارش اینترنتی و آنلاین ترجمه در این موسسه سبب جلوگیری از وقت و انرژی و هزینه های شما می شود. در نتیجه برای شما مزایای بسیار بیشتری نسبت به ثبت سفارش حضوری دارد.

سفارش ترجمه فایل صوتی انگلیسی در ایران تایپیست

ثبت ترجمه آنلاین ترجمه صوتی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فایل صوتی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه فایل صوتی یا تصویریلیست هزینه ترجمههزینه ترجمه انگلیسی به فارسیترجمه تخصصی

سوالات متداول

  • در چنین ترجمه هایی قدرت شنیداری یا Listening مترجم باید بسیار قوی باشد تا پس از شنیدن متن بتواند از طریق تسلط خود به لغات تخصصی و زبان مبدأ، ترجمه روانی ارائه کند.

بله پس از ارسال فایل اصلی یا لینک آن از طریق پنل کاربری، برحسب دقایق، زمینه تخصصی و زبان مبدأ و مقصد و غیره تنها در طی 10 دقیقه پیش فاکتور رایگان ارسال می شود.

مترجمینی که مهارت شنیداری بسیار بالایی دارند و نسبت به زمینه تخصصی سفارش نیز تسلط و تجربه بسیار خوبی داشته باشند.

مترجمین ایران تایپیست با مهارت، سابقه و تسلط بسیار بالا در بیش از 100 زمینه تخصصی و 37 زبان زنده دنیا قادر هستند در سریعترین زمان ممکن، ترجمه فایل صوتی را برای شما انجام دهند


نویسنده: مسعود شیدایی ترجمه فایل تاریخ انتشار: 1401/8/7 ساعت 08:21:14 تعداد بازدید: 3454 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه فوری فایل صوتی انگلیسی ترجمه فایل شنیداری انگلیسی ترجمه فایل صوتی خارجی ترجمه فایل صوتی به زبان انگلیسی ترجمه پادکست انگلیسی

دیدگاه کاربران

یوسفی | 1399-7-6 ساعت 13:50:06 امتیاز :

ممنون از مطلب بی نظیرتون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :