شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سفارش ترجمه

نویسنده: دانیال فرهادی سفارش ترجمه تاریخ انتشار: 1401/2/31 ساعت 09:00:00 بازدید: 781 امتیاز 0 از 0 نظر

سفارش ترجمه در تمامی روزهای هفته و 24 ساعته از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر در ساعت کاری و در روزهای غیر کاری از ساعت 6 تا 12 شب امکان پذیر است و مشتریان و دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی می توانند سفارش خود را در این ساعت ها در سایت شرکت ایران تایپیست ثبت کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سفارش ترجمه متون به زبان ایتالیایی

زبان ایتالیایی بعد از انگلیسی و فرانسه یکی از زبان های لاتین قاره سرسبز اروپا است و ایرانیان بسیار زیادی در این کشور زندگی می کنند. بخاطر مناسبات تجاری و سیاسی کشور چکمه ای شکل ایتالیا با ایران، مترجم هایی در حوزه زبان ایتالیایی کار می کنند. مترجم های کتبی و همزمان به تجار و دانشجویان در این حوزه، خدماتی را عرضه می کنند. یکی از کاربردهای زبان ایتالیایی، استفاده از ترجمه و زبان ایتالیایی در حوزه تجارت است. موسسه ایران تایپیست، مترجم مورد نیاز شما را برای ترجمه همزمان و مکاتبات تجاری در اختیار شما قرار می دهد. شما با این روش می توانید نه تنها به زبان انگلیسی بلکه به زبان ایتالیایی نیز با تجار مذاکره کنید.

حوزه دیگر ترجمه فیلم ها و ویدیوهای مستند، زبان ایتالیایی است. شما می توانید فایل های صوتی و ویدیویی زبان ایتالیایی را از طریق پنل کاربری خود ارسال کرده و بعد از مدت زمان مشخص شده آن را دریافت کنید. شما می توانید سفارش ترجمه فوری را در هر زمان دلخواهی ثبت کنید. مترجم های زبان ایتالیایی سفارش ترجمه شما را در حوزه ترجمه کتاب دریافت کرده و با دقت هر چه تمام انجام می دهند. مترجم های موسسه سفارشات مشتریان را دریافت کرده و کار را شروع می کنند. مترجم های این حوزه سفارش مشتریان را با بالاترین دقت و کیفیت انجام می دهند.

در صورتی که مشتری از کیفیت کار ناراضی باشد می تواند مبلغ واریزی خود را از شرکت ایران تایپیست پس بگیرد. ترجمه این زبان مانند انگلیسی روان و سلیس انجام می شود. کمتر دانشجویی را می توان یافت که در حوزه ترجمه زبان ایتالیایی مهارت لازم و کافی را داشته باشد. به همین دلیل اکثر قریب به اتفاق دانشجویان ترجیح می دهند که این سفارشات را به موسسه ایران تایپیست بسپارند. مترجم های نیتیو زبان ایتالیایی این موسسه کار را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

سفارش ترجمه

سفارش ترجمه ایتالیایی

سفارش ترجمه آلمانی تخصصی با کمترین قیمت

بیش از 150 مترجم زبان آلمانی، در زمینه ترجمه سفارشات متن کار می کنند. مترجم های این حوزه با آزمون های آنلاین برگزیده شده و حتی در این زمینه از مترجم های که زمانی مقیم آلمان بوده اند نیز استفاده می شود.  مترجم های زبان آلمانی می توانند فایل های صوتی و تصویری را نیز ترجمه کنند. سفارش ترجمه فایل های صوتی و تصویری سفارش نسبت به متن بالا بوده و این نوع فایل ها به دقیقه محاسبه می شوند. ترجمه آلمانی هم مانند سایر زبان ها انجام می شود و هیچ تفاوتی در انجام کار برای موسسه وجود ندارد. مترجم های مجموعه، سفارش را با بهترین کیفیت انجام می دهند. سفارش ترجمه آلمانی با کمترین قیمت در موسسه ایران تایپیست انجام می شود. اگر قیمت موسسه ایران تایپیست را با سایر موسسات ترجمه بررسی کنید متوجه هزینه پایین خواهید شد.

مترجم های این موسسه بالاترین کیفیت را با هزینه پایینی انجام می دهند. سفارش ترجمه در هر سه حوزه متون، همزمان و فایل های صوتی و تصویری به انجام می رسد. تمامی فایل های سفارش ترجمه با دقت هر چه تمام انجام می شود و تا در نهایت رضایت مشتریان برآورده شود. تیم کنترل کیفیت همیشه سفارش ترجمه را کنترل می کند تا کارها به بهترین شکل ممکن به انجام برسد. برآورده کردن رضایت مشتریان اولین هدف این موسسه است. سفارش ترجمه زبان آلمانی اگرچه با کمترین هزینه انجام می شود ولی از کیفیت بالایی برخوردار است. زبان آلمانی در مقایسه با انگلیسی قدری سخت است ولی با این وجود، مترجم های ایران تایپیست سفارش ها را انجام می دهند. مترجم های زبان آلمانی، سفارشات را با رعایت کلیه اصول انجام می دهند. زبان آلمانی در مقایسه با انگلیسی، سخت است ولی با این وجود مترجم های این حوزه، سفارشات را با دقت هرچه تمام انجام می دهند.

سفارش ترجمه

سفارش ترجمه آلمانی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آیا در ثبت سفارش محدودیت تعداد کلمات وجود دارد؟

برای ثبت سفارش ترجمه انگلیسی به فارسی و بالعکس هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید فایل های خود را ارسال کنید. در صورتی که با محدودیت زمانی مواجه هستید، توصیه می کنیم که سفارش خود را زودتر ثبت کنید. در ثبت سفارش هیچ محدودیتی وجود ندارد. می توانید هر تعداد فایل را آپلود و ارسال کنید و در ضمن حتی سفارش ترجمه کتاب را از پنل کاربری خود مشخص نمایید. سفارش ترجمه کتاب های دانشگاهی و غیر دانشگاهی را نیز از پنل کاربری خود ثبت کرده و فایل ها را ارسال نمایید. می توانید از مشاوره های کارشناسان شرکت ایران تایپیست استفاده کنید. رضایت کاربران در هر دو نوع سفارش – عادی و فوری - اولین هدف موسسه ایران تایپیست است. در هر صفحه 250 کلمه وجود دارد و شما می توانید به هر تعداد که بخواهید می توانید فایل های خود را آپلود کنید. شما می توانید سفارش ترجمه مقالات و کتاب های های علمی و داستانی خود را در پنل کاربری خود ثبت کنید. در صورتی که حجم سفارش بیش از حد مجاز باشد، می توانید از تخفیف های مشخص شده موسسه ایران تایپیست استفاده کنید.

شما می توانید سفارش ترجمه خود را در هر تعداد کلمه ثبت کنید تا به بهترین صورت ممکن انجام شود. بسیاری از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا، پایان نامه های خود را به این موسسه می سپارند چرا که کیفیت و دقت بالای این موسسه بر همگان آشکار شده است. شما دانشجویان محترم در هر مقطع تحصیلی دانشگاهی که باشید می توانید به موسسه ایران تایپیست اعتماد کرده و سفارش ترجمه خود را به این موسسه بسپارید. شما می توانید سفارشات غیر دانشگاهی را نیز ثبت کنید. در صورتی که دوست دارید تا مقالات علمی شما در مجلات خارجی نیز چاپ شود می توانید این نوع سفارشات را نیز برای موسسه ایران تایپیست ارسال کنید.

سفارش ترجمه

عدم محدودیت در سفارش ترجمه

سفارش ترجمه بروشور و کاتالوگ

سفارش ترجمه بروشور و کاتالوگ یکی از مواردی است که اکثر شرکت ها در این حوزه ثبت سفارش می کنند. مترجم های ایران تایپیست بروشور و کاتالوگ سفارش شما از هر زبان مبداء به فارسی و بالعکس ترجمه می کنند. بروشور و کاتالوگ برای بسیاری از شرکت های مستقر در پایتخت مهم بوده و بنابراین ارائه بروشور و کاتالوگ محصولات به مشتریان می تواند باعث جلب رضایت آن ها شده و در نهایت منجر به فروش بالای محصولات شود. شما می توانید قبل از ثبت سفارش ترجمه، از بخش پرسش و پاسخ، بازدید کرده و سوالات عمومی را که اکثر کاربران مطرح می کنند را مشاهده کرده و در صورتی که جواب مورد نظر خود را نیافتید، با مسئولین شرکت ایران تایپیست تماس بگیرید. بعد از تمام شدن سفارش ترجمه، تیم کنترل کیفیت شرکت فایل را به دقت بررسی کرده و آن را با نسخه اصلی مطابقت می دهد و در نهایت بعد از تایید درستی فایل در پنل کاربری کاربر قرار می گیرد. مترجم فایل سفارش ترجمه را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد و تمامی جملات با بالاترین کیفیت ترجمه می شود.

ترجمه دقیق مترجم ها از مزایای موسسه ایران تایپیست محسوب می شود. بروشور و کاتالوگ یکی از مهمترین سفارشات شرکت های تجاری بوده که بیشتر آن ها در تهران مستقر هستند. سفارش ترجمه بروشور و کاتالوگ محصولات مختلف تجاری موجب خواهد شد تا مشتریان بتوانند راحت نسبت به خرید محصولات تصمیم بگیرند. بسیاری از مدیران شرکت ها نسبت به ترجمه دقیق بروشور و کاتالوگ حساس هستند و ترجمه دقیق این فایل ها مهم بوده و لازم است که با دقت هر چه تمام انجام شود. مترجم هایی که کار ترجمه بروشور و کاتالوگ را انجام می دهند لازم است که با دقت و حساسیت خیلی زیادی کار را انجام دهند تا مشتریان در نوبت های بعدی سفارش را به مترجم با سابقه عالی ارجاع دهند.

سفارش ترجمه

سفارش ترجمه بروشور و کاتالوگ

سفارش ترجمه و تولید زیرنویس SRT  و چسبان

هر کدام از فایل های سفارش ترجمه را به زیرنویس فایل SRT تبدیل شده یا به صورت زیرنویس به ویدیو الصاق می شود. البته این خدمات جداگانه ای محسوب شده و هزینه آن از کاربر دریافت می شود. هر چقدر که حجم سفارشات شما بیشتر باشد، به همان اندازه مبلغ بیشتری دریافت خواهد شد. در صورتی که شما انجام این کار را در موسسه ایران تایپیست ثبت کنید، سفارش ترجمه شما با کمال دقت انجام خواهد شد و دیگر لازم نیست که این کار را به موسسه دیگری واگذار کنید. در این صورت شما ناچار هستید که مبلغ اضافه ای را پرداخت کنید ولی این که این کار در این موسسه انجام می شود و شما از هزینه های اضافی خلاص شده و در نهایت صفر تا صد سفارش ترجمه فیلم و ویدیوهای خود را در موسسه ثبت کرده و تحویل خواهید گرفت. شما می توانید فیلم ها و ویدیو کلیپ های ویدیویی خود را در به هر زبان لاتین ارسال کنید تا ترجمه و زیرنویس SRT شده یا به ویدئو چسبانده شود. برای چسباندن متن های زیرنویس از روش های خاصی استفاده می شود که امروزه در استودیوهای عکاسی و مونتاژ از این روش ها استفاده می شود.

توجه کنید که در سفارش ترجمه، زیرنویس دار کردن و چسباندن زیرنویس به فیلم کاری زمان بر بوده و مشتری لازم است که تا انجام دقیق کار، صبر و حوصله لازم را داشته باشد. ترجمه و تولید زیرنویس SRT  و چسبان از هر زبان لاتین به فارسی و بالعکس انجام می شود. دوبله تمامی ویدیوهای به هر زبان لاتین با کیفیت بالا امکان پذیر است و مشتریان می توانند سفارش خود را در این زمینه با اطمینان کامل ثبت کنند. شرکت های مختلف می توانند سفارش خود را در حجم بالایی ثبت کنند تا توسط مترجم های این موسسه به بهترین شکل ممکن به انجام برسد و مشتریان از کار تحویل گرفته شده راضی خواهند بود.

سفارش ترجمه

سفارش ترجمه و تولید زیرنویس SRT  و چسبان


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیلیست هزینه ترجمهترجمه فایل صوتی یا تصویریاعزام مترجم به محل

سوالات متداول

شما می توانید سفارش خود را به هر تعداد که دوست داشته باشید ثبت کنید. محدودیتی در تعداد کلمه وجود ندارد.

انجام سفارش متناسب با تعداد کلمات شما مشخص می شود. مدت زمان در فاکتوری پنل کاربری شما مشخص است. در صورتی که کتاب شما کم حجم باشد، مقاله شما در مدت زمان اندکی ترجمه خواهد شد.  

به محض ثبت سفارش بروشور و کاتالوگ، پیش فاکتور رایگانی را می توانید در پنل کاربری خود دریافت کنید. با این وجود، شما می توانید با مسئولین هماهنگی شرکت تماس گرفته و در این مورد مشورت کنید.

شرکت ایران تایپیست با بسیاری از مترجم های برگزیده و شاخصی کار می کند و بنابراین شما می توانید فیلم ها و کلیپ های ویدیویی خود را به هر زبان دلخواهی از پنل کاربری خود ارسال کنید.


نویسنده: دانیال فرهادی سفارش ترجمه تاریخ انتشار: 1401/2/31 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 781 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش ترجمه آنلاین سفارش ترجمه فوری سفارش ترجمه متن سفارش ترجمه فایل صوتی سفارش ترجمه دانشجویی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :