چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سفارش تایپ صوتی

نویسنده: آیدا وحدت تایپ صوتی تاریخ انتشار: 1400/5/13 ساعت 15:21:36 بازدید: 934 امتیاز 0 از 0 نظر

سفارش تایپ صوتی، همیشه متقاضیان خاص خود را داشته است اما امروزه با توجه به گسترش پدیده آموزش الکترونیک و محوریت یافتن آموزش مجازی، تقاضا برای این نوع از سفارش بیش از پیش شدت یافته است. بر همین مبنا، بر آن شدیم تا در این یادداشت، نگاهی به این نوع از خدمات داشته و تلاش کنیم تا جزئیات کلیدی و مهمی را در مورد آن به رشته تحریر درآوریم. اگر شما نیز یکی از متقاضیان ثبت سفارش تایپ صوتی هستید، مطالعه این یادداشت برای شما خالی از لطف نیست.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ صوتی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سفارش تایپ صوتی

بدون دغدغه و نگرانی در مورد نوشتن جزوه در کلاس‌های آنلاین شرکت کنید

 

تعرفه سفارش تایپ فایل صوتی بر چه مبنایی محاسبه می‌شود؟

نیازی به توضیح نیست که قطعاً انجام سفارش تایپ صوتی، سازوکار متمایزی را می‌طلبد؛ این تفاوت در سازوکار انجام سفارش، بر موضوعات مختلفی اثرگذار است. پیش از هر چیز باید در نظر داشت که انجام سفارش تایپ صوتی، بیش از سبک عادی سفارش زمانبر بوده و نیازمند انرژی و تمرکز بیشتری است. با این وجود منطقی به نظر می‌رسد که هزینه انجام آن نیز، با رو متمایزی محاسبه شود. در تعرفه این نوع از سفارش، چهار شاخصه را می‌توان اثرگذار پیش‌بینی کرد. اولین شاخصه مهم در محاسبه هزینه، مدت زمان فایل صوتی است؛ ما در ایران تایپیست، یک نرخ پایه برای هر ساعت از فایل صوتی در نظر گرفته و بر این مبنا عمل می‌کنیم. بدیهی است که با بیشتر شدن زمان فایل صوتی، هزینه انجام سفارش بیشتر خواهد شد. موضوع دیگری که اهمیت دارد، زبان فایل صوتی است؛ بدیهی است که با تغییر زبان از فارسی به انگلیسی یا سایر زبان‌های زنده دنیا، هزینه انجام سفارش نیز بیشتر خواهد شد. و اما در نهایت، وضوح صدا و زمان تعیین‌شده برای تحویل، دو شاخصه دیگری هستند که بر هزینه اثر مستقیمی دارند؛ وضوح صدای کمتر و زمان تحویل کوتاه‌تر، هزینه بیشتر.

سفارش تایپ صوتی

نگارش جزوات کلاس‌های آنلاین خود را به ما بسپارید

 

سفارش تایپ صوتی فایل آموزش آنلاین را به کجا بسپاریم؟

بعد از شیوع ویروس کرونا، تقریباً تمام کلاس‌های درسی و فضاهای آموزشی، به سمت مجازی شدن و برگزاری آنلاین پیش رفتند. تا جایی که امروزه بدون آموزش آنلاین، هیچ تدریس و یادگیری قابل تصور نیست. همزمان با فراگیری این سبک از آموزش، تقاضا برای انجام تایپ صوتی فایل آموزش آنلاین، از سوی کاربران سایت ایران تایپیست رو به افزایش نهاد؛ تا جایی که امروزه به یکی از پرمتقاضی‌ترین سفارش‌های سایت تبدیل شده است. ما نیز در مجموعه ایران تایپیست تلاش کردیم تا با توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز برای انجام هرچه بهتر این نوع از سفارش تایپ صوتی، به‌مانند همیشه، نهایت همکاری را با کاربران داشته باشیم. در حال حاضر بدون نگرانی در مورد زمان تحویل، کیفیت انجام سفارش و همچنین قیمت نهایی، می‌توانند از سریع‌ترین، مقرون به صرفه‌ترین و دقیق‌ترین پروژه‌های صوتی برای یادگیری بهره ببرند. ما به خوبی می‌دانیم که ایجاد جزوات قابل درک از طریق آموزش‌های آنلاین، تا چه حد در موفقیت شما اهمیت دارد.

سفارش تایپ صوتی

تایپ سریع در ایران تایپیست، صرفاً یک شعار نیست

 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ صوتی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تحویل سفارش تایپ صوتی چقدر طول می‌کشد؟

پر واضح است که این موضوع وابسته به مدت زمان فایل صوتی، کیفیت، زبان و نوع محتوای آن، متغیر است. پس در مجموع بدون داشتن یک دید کلی نسبت به پروژه نمی‌توان به طور قطعی در مورد زمان تحویل آن توضیحاتی ارائه داد. اما در این بین آنچه اهمیت دارد، تعهد بالای تیم ایران تایپیست در قبال انجام هرچه سریع‌تر سفارشات است. کافیست تا به تعهد، تخصص و تجربه اعضای این تیم اعتماد داشته و بدانید که قطعاً در کوتاه‌ترین زمان ممکن، سفارش پردازش، نگارش و تحویل خواهد شد. از سویی دیگر اما، می‌توانید از آپشن سفارش فوری استفاده کنید. در سفارش فوری، متقاضی در قبال انجام فوق سریع سفارش تایپ صوتی، هزینه بیشتری را تقبل می‌کند. در حالت نرمال و برای سفارش‌های عادی، برای پردازش و نگارش سفارش تایپ صوتی در حالت تایپ فوری، هزینه دو برابر خواهد شد. گاهاً پرداخت مبلغی دو برابر مبلغ اصلی نه‌تنها ارزش دارد، بلکه حتی یک موقعیت عالی و طلایی محسوب می‌شود! پس اگر در موقعیت خاصی هستید و به انجام سفارش در حالت فوق سریع نیاز دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا به سراغ سفارش فوری بروید.

در سفارش تایپ صوتی فایلم را چگونه ارسال کنم؟

در سفارش  تایپ فایل صوتی، شما دو امکان مختلف برای ارسال صوت مورد نظر دارید. در حالت اول می‌توانید در هنگام پیشروی در مراحل ثبت سفارش، از یک فیلد خاص برای ارسال فایل خود کمک بگیرید. در فیلد پیوست، با انتخاب و وارد کردن، فایل مورد نظر آپلود و به پیوست سفارش برای نویسنده گرامی ارسال خواهد شد. اما در حالت دوم می‌توانید از آپشن تکمیل سفارش با تلگرام، که پیش‌تر توضیحات کاملی در مورد آن ارائه شده است، استفاده کنید. در این حالت پس از تکمیل سفارش، با فعال کردن تیک سفارش حضوری، می‌توانید شماره سفارش را دریافت کرده و سپس از طریق تلگرام با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید. از همین طریق می‌توانید فایل صوتی مورد نظر خود را برای مجموعه ایران تایپیست ارسال کنید. پس می‌توان گفت در مجموع با این دو روش، می‌توان از امکان ثبت سفارش تایپ صوتی استفاده کرد. قطعاً با در نظر داشتن این دو سیستم، هیچ محدودیتی پیش روی کاربران و متقاضیان این سبک از سفارش به چشم نمی‌خورد.

سفارش تایپ صوتی

با پرداخت هزینه بیشتر، سرعت بسیار بیشتری در انجام سفارش ایجاد خواهد شد

 

آیا در ثبت سفارش تایپ صوتی مدت زمان فایل محدودیت دارد؟

همانطور که پیش‌تر نیز بارها این موضوع را مورد تأکید قرار داده و به شکل عملی در سازوکار ایران تایپیست قابل لمس است، همواره تقاضا و انتظارات کاربر در اولویت هستند. این بدان معنی است که در هر شرایطی، هم ساختار سایت و هم عملکرد اعضای تیم به نحوی است که در راستای پاسخگویی به انتظارات منطقی کاربر باشد. در این مورد خاص نیز، باید گفت که هیچ محدودیتی وجود ندارد. بدیهی است که با افزایش مدت زمان فایل، هزینه انجام سفارش تایپ صوتی بیشتر خواهد شد و این کاملاً طبیعی است. اما از این نظر که آیا محدودیتی وجود دارد، باید گفت پاسخ منفی است؛ ما در مسیر برآورده ساختن انتظارات و خواست‌های منطقی کاربران هیچ مانعی نمی‌بینیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ صوتی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپ فایل صوتیسفارش تایپ فوریتایپ از فایل صوتیهزینه تایپ فایل صوتی

سوالات متداول

هرچند ممکن بسته به اقتضائات یک سفارش معیارهای جدیدی ایجاد شوند اما مدت زمان فایل، زبان و کیفیت در کنار تایم تعیین‌شده برای تحویل آن، معیارهای ثابتی هستند.

بدیهی است که برای کاهش زمان انجام سفارش، به صرف وقت، انرژی و تمرکز بیشتری نیاز است. با این وجود باید گفت نرخ انجام سفارش در این حالت 2 برابر خواهد شد.

کافیست تا فایل در شرایط نرمالی بوده و همچنین محتویات آن قابل شنیدن و درک باشد.

تعیین این موضوع بدون اطلاع از جزئیات سفارش ممکن نیست. می‌توانید برای اطلاع دقیق از این موضوع با بخش پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.


نویسنده: آیدا وحدت تایپ صوتی تاریخ انتشار: 1400/5/13 ساعت 15:21:36 تعداد بازدید: 934 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ فایل صوتی تبدیل فایل صوتی به متن تایپی تایپ فایل صوتی فارسی تایپ فایل صوتی انگلیسی پیاده سازی صوت به متن

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :