چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ساخت پاورپوینت فوری

نویسنده: بهرام حسینی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/11/15 ساعت 14:00:00 بازدید: 323 امتیاز 0 از 0 نظر

گاهی ممکن است که دانشجویان و سخنرانان به نیاز به سخنرانی و ارائه های درسی به صورت فوری دارند و لازم است که پرزنتیشن خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده کنند، بدن جهت نیاز به ساخت پاورپوینت فوری دارند. کمبود زمان و نداشتن مهارت کافی باعث می شود که ساخت پاورپوینت فوری با کیفیت نباشد و اسلایدها آنقدر حرفه ای و تخصصی تهیه نشده باشند که بتواند قابل ارائه در مجامع مختلف باشند. به همین منظور ما در ایران تایپیست خدمات ساخت پاورپوینت فوری را برای کاربرانمان فراهم کرده‌ایم تا آن دسته از افرادی که نیاز  به پاورپوینت فوری به صورت آنلاین دارند و می خواهند در کمترین زمان ممکن ابزاری حرفه ای و تخصصی برای ارائه خود در اختیار داشته باشند، به راحتی و بدون دغدغه به هدف خود برسند. لذا پیشنهاد می کنیم که از خدمات ساخت پاورپوینت فوری در ایران تایپیست استفاده کرده و با خیال راحت متن سخنرانی خود را آماده کنید. تمامی خدمات ایران تایپیست پشتیبانی ۲۴ ساعته داشته و ضمن فوریت کار توانسته کیفیت خود را حفظ کند و در سطوح کیفی بالایی از استانداردها باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تهیه پاورپوینت خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ساخت پاورپوینت فوری و حرفه ای برای شرکت ها

معمولا افرادی به ساخت پاورپوینت فوری شرکتی نیاز دارند که می‌خواهند گزارش‌های مالی و هزینه‌ای شرکت خود را در هیئت مدیره ارائه دهند و یا محصول تولید شده و یا استراتژی کار خود را در کنفرانس‌ها و مجامع مختلف با دیگران به اشتراک بگذارند. معمولا این نوع گردهمایی‌ها به یک‌باره پیش می‌آید و به همین جهت افراد برای ارائه مطالب خود نیاز به ساخت پاورپوینت فوری داشته و زمان زیادی برای طراحی اسلایدها ندارند. این در حالی است که برای اعتبار شرکت و پوزیشن کاری خود باید پاورپوینتی طراحی ‌کنند که بسیار حرفه‌ای باشد تا بتواند نظر مخاطبان را جلب کند و یا تأثیر مثبتی در نظر هیئت مدیره بگذارد. از طرفی کارمندان وقت کافی برای ساخت پاورپوینت نداشته و شاید مهارت کافی برای تهیه آن را هم نداشته باشند و با ابزارهای مختلف این نرم افزار جهت طراحی اسلایدها آشنا نباشد. بدین ترتیب تنها راه چاره آن است که سفارش تهیه پاورپوینت خود را واسپاری کنند. ایران تایپیست با در اختیار داشتن بهترین کارشناسان و تکنسین ها آماده است تا سفارش ساخت پاورپوینت فوری و حرفه‌ای را برای شرکت های و موسسات مختلف پذیرش کند و در کمترین زمان ممکن به شما تحویل دهد. در نظر داشته باشید که فوری بودن سفارش شما هرگز بر روی کیفیت آن تاثیر نخواهد گذاشت و ما هرگز کیفیت را فدای سرعت نخواهیم کرد و با در اختیار داشتن کارشناسان فوری کار می توانیم پاورپوینت شما را مطابق با استانداردهای خاص و مد نظرتان در کمترین زمان ممکن طراحی کنیم. زمانی که شما سفارش‌های ساخت پاورپوینت فوری را با پاورپوینت سفارش های عادی مقایسه می کنید، متوجه می شوید که از لحاظ کیفیت هیچ تفاوتی با هم ندارند. ما همواره به دنبال کسب رضایت مشتریان و کاربران خود هستیم؛ کافی است با بررسی انواع نمونه کارهای پاورپوینت که به صورت رایگان قابل دریافت هستند، کیفیت و خروجی کار را ارزیابی و بررسی نمایید.

ساخت پاورپوینت فوری

ساخت پاورپوینت فوری و حرفه ای برای شرکت ها و موسسات

ساخت پاورپوینت فوری و ارزان

به طور کلی در تمامی موسسات استفاده از خدمات ارائه شده در لاین فوری، مانند ساخت پاورپوینت فوری مستلزم پرداخت هزینه بیشتری است.  ایران تایپیست نیز از این قاعده مستثنا نبوده و به بیانی ساده تر در این مرکز هزینه ساخت پاورپوینت فوری نسبت به ساخت پاورپوینت در سفارش های عادی کمی بیشتر است و هرچه زمان شما برای ساخت پاورپوینت کمتر باشد هزینه نیز بیشتر خواهد شد. اما این را در نظر بگیرید که سیاست های مالی ایران تایپیست به گونه‌ای پایه ریزی شده اند که در نهایت دارای به صرفه ترین تعرفه ها و هزینه ها است. به گونه‌ای که در قیاس با سایر موسسات می‌توان گفت که ایران تایپیست حتی در ساخت پاورپوینت فوری نیز ارزان ترین قیمت ها را به مشتریانش عرضه می دارد. دقت کنید که هرگز گول تبلیغات پوچ افراد سودجو را نخورید و همواره سفارشتان را به دست مراکزی بسپارید که معتبر هستند. شما می‌توانید با ثبت سفارش ساخت پاورپوینت فوری در ایران تایپیست در کمتر از ۵ دقیقه فاکتور هزینه را به صورت رایگان دریافت نمایید و ضمن مقایسه هزینه‌ها، به راحتی در خواهید یافت که ایران تایپیست دارای مقرون به صرفه ترین تعرفه هاست، حتی در لاین فوری نیز این قانون برقرار است. این در حالی است که شما امکان پرداخت قسطی را نیز برای هزینه‌های ساخت پاورپوینت فوری دارید و می توانید در دو مرحله هزینه‌ها را پرداخت کنید. ما با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی، جهت رفاه حال کاربران تمهیدات ویژه ای اندیشیده ایم تا همگان بتوانند به بهترین کیفیت ها دسترسی داشته باشند. سفارشات مختلف هزینه های متفاوتی را دارند اما برای آنکه از هزینه ساخت پاورپوینت فوری خود مطلع شوید و پارامترهای موثر در آن را بشناسید، بهترین کار آن است که با استفاده از شماره های مندرج در سایت با کارشناسان ما تماس گرفته، تا با بررسی نوع سفارش شما، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما اعلام هزینه کنند.

ساخت پاورپوینت فوری

ارزان‌ترین پاورپوینت فوری


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تهیه پاورپوینت خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ساخت پاورپوینت فوری برای پروژه های کلاسی

اگر دانش آموز یا دانشجو باشید قطعاً تا به حال تجربه ساخت پاورپوینت فوری پروژه های کلاسی برای شما پیش آمده است.  از آنجایی که دانش‌آموزان و دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی فرصت و زمان کافی برای ساخت پاورپوینت ندارد، لذا مجبورند آن را در دقیقه های ۹۰ و لحظه آخری تهیه کرده و در ارائه های کلاسی خود از آن استفاده کنند. که در بعضی مواقع به دلیل عدم وجود مهارت کافی نتیجه ساخت پاورپوینت فوری مطلوب نخواهد بود و در نهایت با بی‌کیفیتی و غیر حرفه‌ای بودن پاورپوینت، نمره مورد نظر را کسب نخواهند کرد. لذا بهترین چاره چیست؟ پاسخ سوال شما در دستان توانمند کارشناسان مجموعه ایران تایپیست نهفته است. شما می‌توانید با واسپاری ساخت پاورپوینت فوری خود در ایران تایپیست از با کیفیت ترین و حرفه‌ای‌ترین پاورپوینت ها برخوردار شوید. به گونه ای که می‌توانید با در اختیار داشتن یک ابزار تخصصی در ارائه های خود با اعتماد به نفس کامل حاضر شده و پروژه های کلاسی خود را به بهترین شکل ارائه دهید. برای ایران تایپیست تفاوتی ندارد که رشته تخصصی و موضوع پروژه کلاسی شما جهت ساخت پاورپوینت فوری چیست. از آنجایی که ما کارشناسانی را در اختیار داریم که در رشته‌های مختلف تحصیل کردند و تخصص و مهارت کافی در زمینه ساخت پاورپوینت فوری دارند، با ارجاعات تخصصی سفارش شما به آن‌ها، می‌توانیم ضمن ساخت یک پاورپوینت حرفه ای، به صورت تخصصی در موضوع مورد نظر شما نیز وارد عمل شویم. در نظر داشته باشید که برای ساخت پاورپوینت فوری محدودیتی در فرمت فایل های ارسالی شما وجود ندارد. شما می‌توانید فایل مورد نظر خود را در فرمت ورد، پی دی اف، عکس، فایل صوتی، فایل ویدئویی و یا حتی آدرس وب‌سایت نیز برای ما ارسال کنید تا ضمن تایپ مطالب مورد نظر، پاورپوینت شما در کمترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت آماده تحویل گردد.

ساخت پاورپوینت فوری

ساخت فوری ترین پاورپوینت برای پروژه های کلاسی

ساخت پاورپوینت فوری با نرخ دانشجویی

ساخت پاورپوینت فوری برای دانشجویان در حوزه تحقیقاتی، پروژه های کلاسی، دفاع از پایان نامه، دفاع از پروپوزال، و از سایر اهداف دیگر می تواند در ایران تایپیست به ثبت رسیده و توسط کارشناسانی که در حوزه تخصصی شما تحصیل کرده‌اند، انجام شود. در ایران تایپیست ساخت پاورپوینت فوری برای دانشجویان با تعرفه های بسیار مناسبی ارائه می شود. شما می توانید از طریق گزینه های زیر هزینه ساخت پاورپوینت فوری خود را کمتر کنید این در حالی است که تمامی تعرفه‌های ایران تایپیست مقرون به صرفه بوده و نسبت به سایر موسسات از هزینه‌های رقابتی برخوردار است. با این حال شما با شرایط و تمهیدات زیر می‌توانید هزینه ساخت پاورپوینت فوری خود را کمتر کنید.

  1. اگر در زمان ثبت نام کد معرف یعنی همان اعضای ایران تایپیست را وارد کنید به اندازه ۴ تا ۵ درصد تخفیف خواهید داشت.
  2. با ارسال پیامک تبلیغاتی ایران تایپیست از طریق پنل کاربری به سی نفر از دوستان و آشنایانتان می توانید از تخفیف ۵ تا ۶ درصدی موسسه برخوردار شوید.
  3. تخفیف دیگری که ما برای کاربران در نظر گرفته ایم مختص نمایندگی‌ها است. منظور از نمایندگی ها، مراکزی است که محل کار دارند و جز مراکز خدماتی محسوب شده و به صورت دائمی با ما کار می‌کند. این مراکز به طور کلی دارای تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی هستند.

 بدین ترتیب شما می توانید در هزینه ساخت پاورپوینت فوری خود از تخفیف های خوبی بهره مند شوید. در ضمن به خاطر داشته باشید که امکان پرداخت قسطی برای هزینه پاورپوینت در ایران تایپیست نیز فراهم است و شما می توانید هزینه های آن را در دو قسط پرداخت کنید و ملزم به پرداخت کل هزینه در ابتدای سفارش نیستید. در مرحله اول شما ملزم به پرداخت ۶۵ درصد از هزینه کل در هنگام ثبت سفارش هستید و زمان تحویل آن یعنی بعد از انجام سفارش، شما باید مابقی هزینه را پرداخت نمایید.

ساخت پاورپوینت فوری

ساخت پاورپوینت فوری با نرخ دانشجویی

نحوه قیمت گذاری برای ساخت پاورپوینت فوری چگونه است؟

نحوه قیمت گذاری برای ساخت پاورپوینت فوری به عوامل مختلفی بستگی دارد. در نظر داشته باشید که هزینه ساخت پاورپوینت در حالت عادی کمتر از حالت فوری است  و تعرفه ثبت سفارش به صورت فوری تقریباً دو برابر حالت عادی لحاظ می‌شود. به طور کلی هزینه ساخت پاورپوینت فوری به نوع پاورپوینت، مبدا فایل، حجم مطالب و زمان درخواستی شما وابسته است. یک اسلاید استاندارد در ایران تایپیست شامل ۱۵۰ کلمه است و هزینه ساخت یک اسلاید ساده؛ با متن ساده در سال ۱۴۰۰ برابر 3۰۰ تومان در نظر گرفته می‌شود. این در حالی است که اگر شما بخواهید از آپشن و خدمات بیشتری در اسلایدهای خود استفاده کنید طبعاً به هزینه ساخت اسلاید شما اضافه خواهد شد. برای آنکه با هزینه ساخت پاورپوینت فوری خود آشنا شوید بهتر است با کارشناسان ما تماس گرفته و منتظر صدور فاکتور باشید. برای آن که یک ذهنیت کلی در ارتباط با هزینه های تهیه پاورپوینت در ایران تایپیست داشته باشید، شما را با ذکر چند مثال راهنمایی خواهیم کرد. اگر فایل مبدا شما برای تهیه پاورپوینت، مقاله باشد، هزینه پایه تهیه پاورپوینت در حالت عادی و برای ۳۰ اسلاید برای دانشجویان کارشناسی در حدود ۳۰ هزار تومان برای دانشجویان کارشناسی ارشد در حدود ۴۵ هزار تومان و برای دانشجویان دکترا در حدود ۶0 هزار تومان برآورد خواهد شد. این در حالی است که اگر فایل مبدا برای تهیه پاورپوینت سی اسلایدی، پایان نامه باشد هزینه اعلام شده در حالت عادی برای دانشجویان کارشناسی در حدود ۱۲۰ هزار تومان خواهد بود و برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا به ترتیب ۲۲۰ و ۳۲۰ هزار تومان برآورد خواهد شد. تمامی هزینه های اعلامی برای ساخت پاورپوینت در حالت عادی گزارش شده است و سفارشات فوری دارای ضریب هزینه هستند. در نظر داشته باشید که مهم نیست فایل مبدا شما چه باشد، هر فایلی را که ارسال کنید ما امکان ساخت پاورپوینت فوری را برای شما فراهم می کنیم.  بدین معنا که اگر فایل مورد شما پایان نامه، مقاله، کتاب، فایل صوتی، فایل تصویری، صفحات سایت یا فایل ویدیویی باشد امکان تهیه بهترین و علمی ترین پاورپوینت با هر سطح و شیوه ای برای شما در ایران تایپیست میسر است.

ساخت پاورپوینت فوری

نحوه قیمت گذاری برای ساخت پاورپوینت


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تهیه پاورپوینت خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه تهیه پاورپوینتتهیه پاورپوینتویراستاریتایپ فایل صوتی

سوالات متداول

بله شما می توانید سفارش ساخت پاورپوینت خود را به صورت فوری و سریع نیز ثبت کنید.

ایران تایپیست ارزان‌ترین و باکیفیت ترین مرکز برای ساخت پاورپوینت فوری است.

خیر شما می توانید در موضوعات و رشته‌های مختلف سفارش خود را ثبت کنید.

این بدان معناست که شما ملزم به پرداخت کل هزینه در ابتدای ثبت سفارش نیستید و می‌توانید آن را در دو مرحله پرداخت کنید. در مرحله اول باید ۶۵ درصد هزینه کل بپردازید و در زمان تحویل سفارش مابقی را می‌توانید پرداخت کنید.


نویسنده: بهرام حسینی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/11/15 ساعت 14:00:00 تعداد بازدید: 323 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ساخت پاورپوینت فوری و سریع ساخت اسلاید پاورپوینت فوری سفارش ساخت پاورپوینت فوری ساخت پاورپوینت فوری و آنلاین تهیه پاورپوینت فوری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :