پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ساخت بنر با فتوشاپ

نویسنده: شیرین کرم خانی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1403/2/9 ساعت 09:00:00 بازدید: 25 امتیاز 0 از 0 نظر

شاید ابتدا فکر کنید طراحی بنر در فتوشاپ کار بسیار ساده‌ای است. پس از گذشت مدتی و با در نظر داشتن ویژگی‌های متنوع فتوشاپ و آپدیت شدن هر روزه آن باید عنوان کنیم که ابزارهای متنوعی به آن اضافه شده است. به همین منظور شناخت ابزارهای متنوع و آپدیت شدن آنها می‌تواند در طراحی بنر در فتوشاپ به شما کمک ویژه‌ای نماید. در این متن سعی داریم راهنمای جامعی در خصوص طراحی بنر سایت را عنوان کنیم.

ساخت بنر با فتوشاپ

طراحی بنر در فتوشاپ


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

راهنمای جامع برای طراحی بنر در فتوشاپ

داشتن راهنمایی جامع و کامل برای طراحی بنر در فتوشاپ به شما کمک می‌کند تا با سرعت هرچه تمام‌تر بتوانید بنر مد نظر خود را طراحی نمایید. بنرها دارای نمونه‌های مختلفی هستند. در طراحی هر بنر شما باید از ابزارهای متنوعی در نرم‌افزار فتوشاپ استفاده نمایید. وجود ابزارهای متنوع در دنیای پیشرفته امروزی به شما کمک می‌کنند تا با سرعت هرچه تمام‌تر برای طراحی بنر خود اقدام کنید. قبل از آنکه به آموزش طراحی بنر بپردازید، بهتر است نوع بنر خود را مشخص کنید. تعیین نمودن نوع بنر به شما کمک می‌کند تا بدانید که باید از کدام یک از ابزارهای موجود در نرم‌افزار فتوشاپ استفاده کنید. دانستن اطلاعاتی در خصوص ابعاد و اندازه، رنگ‌های مد نظر برای طراحی بنر، بهترین نحوه و شیوه برای انتخاب عکس‌ها و موارد مختلف دیگر می‌توانند در داشتن بنر بی‌نظیر برای سایت یا شبکه‌های اجتماعی به شما کمک نمایند.

یکی از مهمترین مواردی که باید به عنوان راهنمای جامع در طراحی بنر در فتوشاپ بدانید، ابعاد، اندازه و رزولوشن تصویر بنر طراحی شده است. بنر طراحی شده توسط شما باید دارای موارد و ویژگی‌های متعددی باشد.  یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که باید قبل از طراحی به آن توجه کنید، ابعاد و اندازه استاندارد تعیین شده برای هر بنر است. معمولاً بنرهای اینستاگرامی دارای ابعاد و اندازه‌های مخصوص به خود هستند. همچنین بنر سایت نیز به دلیل الگوریتم گوگل و با توجه به نحوه چیدمان صفحات سایت باید دارای اندازه مخصوص به خود باشد. رزولوشن تصویر یا کیفیت تصویر ارائه شده می‌تواند در زمان بزرگ یا کوچکتر شدن بنر چاپی شما بر روی وضوح تصویر ارائه شده، تاثیرگذار باشد. قطعاً راهنمای جامع در خصوص ابعاد و اندازه‌ها، رزولوشن تصویر، ارتباط میان رنگ‌های انتخاب شده با برند شما و موارد مختلف دیگر می‌تواند در داشتن یک بنر جذاب که توسط فتوشاپ طراحی کرده‌اید، تاثیرگذار باشد.

ابزارهای متعددی برای برش، تغییر رنگ، تغییر اندازه در صفحه اصلی فتوشاپ در فایل سمت چپ و نوار ابزار قرار گرفته در آن قسمت وجود دارند. شما با استفاده از ابزارهای عنوان شده و با در نظر داشتن نیازتان و همچنین نیاز بازار و یا مخاطبان خود می‌توانید برای طراحی بنر در فتوشاپ اقدام کنید. 

ساخت بنر با فتوشاپ

طراحی بنر تبلیغاتی و بنر اینستاگرامی

یادگیری قدم به قدم برای ایجاد بنرهای شگفت‌انگیز

شما قدم به قدم در طراحی بنر در فتوشاپ می‌توانید به مرحله‌ای برسید که بنر شگفت انگیز و ویژه‌ای را خلق کرده باشید. تنها شرط موجود برای داشتن بنری بی‌نظیر و خلاقانه آن است که پله پله صفحات را یکی پس از دیگری در برنامه فتوشاپ ایجاد کنید. برای مثال اگر بنر شما دارای یک متن، یک تصویر، چند منحنی در صفحه اصلی بنر و …  ‌می باشد، می‌توانید صفحات و لایه‌ها را یکی پس از دیگری در همان صفحه اصلی فتوشاپ تعیین کنید. این موضوع به شما این امکان را می‌دهد تا اگر قصد داشتید رنگ موارد عنوان شده را تغییر دهید، بدون آنکه تاثیری بر رنگ دیگر اعضای صفحه اصلی فتوشاپ داشته باشید، بتوانید به تغییر مد نظر خود بینجامید. پس از آنکه لایه‌های موجود و مورد نظر خود را بر اساس طرح ابتدایی انتخاب کردید، حال می‌توانید به سراغ مرحله بعدی بروید و از ابزارهای متنوع در فتوشاپ استفاده کنید.

در هر لایه برای طراحی بنر در فتوشاپ بهتر است موارد عنوان شده را به صورت کلی طراحی کنید و سپس به سراغ لایه بعدی بروید. در این حالت شما می‌توانید بهترین متن‌ها با عنوانی بسیار جذاب و گیرا را انتخاب کنید. متن شما یا عنوانی که برای تیتر اصلی بنر­تان انتخاب می‌کنید، باید هیجان انگیز و البته جدید باشد. همچنین بهتر است از فونت مناسب برای نوشتن عنوان و متن‌های دیگر موجود در بنر استفاده کنید. در نظر داشته باشید که باید عنوان انتخاب شده بولد و البته بزرگتر از متن‌های دیگر موجود در بنر باشد. حتی برای جذاب کردن متن خود می‌توانید آن را درون یک ابر و یا یک کادر جذاب و بی‌نظیر قرار دهید.

ساخت بنر با فتوشاپ

طراحی بنر خلاقانه

در لایه‌های بعدی برای طراحی بنر در فتوشاپ بهتر است به برند تان توجه کنید. اگر برند شما در زمینه فروش لوازم آرایشی فعالیت می‌کند بهتر است عکسی مرتبط در لایه دیگر قرار دهید. شما در برنامه فتوشاپ می‌توانید عکس‌هایی را که خودتان گرفته‌اید و آنها را دانلود نموده‌اید، تغییر دهید. به عبارت دیگر می‌توانید به کمک برنامه فتوشاپ عکس‌های موجود را ادیت کنید و رنگ آنها را نیز تعویض نمایید. این موارد می‌توانند در جلب نظر مخاطب تاثیر بسزایی داشته باشند. توجه داشته باشید که نباید ادیت‌های شما حالت مصنوعی پیدا کند. اگر محصولی را به فروش می‌رسانید بهتر است عکس واقعی از محصول­تان را برای جلب رضایت مشتریان در بنر قرار دهید. بدین صورت در گام بعدی عکس شما آماده است.

در قدم بعدی برای طراحی بنر در فتوشاپ بهتر است از اشکال هندسی مانند دایره، مربع، مستطیل و حتی اشکال مختلف غیرمتقارن استفاده نمایید. قرار دادن این اشکال با رنگ‌های متفاوت و جذاب در پس زمینه بنر شما می‌تواند نظر مخاطبین را جلب کند. همچنین در این قدم بهتر است عکس‌ها و موارد دیگر موجود در لایه‌های مختلف از نظر رنگ با یکدیگر هارمونی داشته باشند. داشتن تناسب یا هارمونی برای رنگ‌های مورد استفاده در بنر شما می‌تواند هم بنر شما را زیبا کند و هم مخاطب با دیدن بنر شما لذت ببرد. بدین صورت و تنها با چند قدم ساده در طراحی بنر در فتوشاپ می‌توانید نظر مخاطبین را به سمت بنر خود جلب کنید. بسیاری از افراد در زمینه فروش و برای طراحی بنر تبلیغاتی از این نمونه شیوه‌ها استفاده می‌کنند.

ساخت بنر با فتوشاپ

بنر سایت بسازید!!!


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

استفاده بهینه از قابلیت‌های فتوشاپ برای انواع طراحی بنر

امروزه برنامه‌های متعددی برای طراحی بنر تبلیغاتی، بنر سایت، بنر اینستاگرامی و بنرهای متنوع دیگر وجود دارد. از میان برنامه‌های تولید شده، یکی از بهترین نرم‌افزارهای موجود در حال حاضر فتوشاپ می‌باشد. بسیاری از افراد حرفه‌ای و طراحان خبره در زمینه طراحی و تولید بنرهای متنوع، طراحی و تولید لوگو و … از فتوشاپ استفاده می‌کنند. فتوشاپ یک نرم‌افزار رایگان و در دسترس عموم است. از طرفی وجود ابزارهای متنوع برای طراحی بهتر بنر و موارد مختلف دیگر سبب شده است تا هر کاربری بتواند به سادگی از این نرم‌افزار با آموزش‌های ابتدایی استفاده نماید. استفاده عالی و بهینه از قابلیت‌هایی که در این نرم‌افزارتوسط شرکت سازنده تعبیه شده است می‌تواند هم سرعت شما را در طراحی افزایش دهد و هم با توجه به خلاقیت شما در زمینه طراحی نمونه‌های نهایی ویژه و منحصر به فردی را به بازار عرضه نماید.

بنر تبلیغاتی و بنرهای دیگری مانند بنر سایت و اینستاگرام نیازمند خلاقیت و استفاده از ابزارهای متنوع هستند. به همین منظور شما باید با آموزش‌های ابتدایی و لازم در خصوص استفاده از نرم‌افزار فتوشاپ بتوانید از این قابلیت‌ها استفاده نمایید. در بسیاری از موارد شما می‌توانید به صورت دستی و با کمک موس طراحی‌های خود را ایجاد کنید. برای مثال ایجاد طراحی لبه بنر به صورت نیم دایره و موارد مختلف دیگر با دست نیز امکان‌پذیر است. همچنین شما می‌توانید با استفاده از ابزارهایی که به صورت کاملاً رایگان بر روی این نرم‌افزار قرار گرفته است تنها با یک کلیک ساده دور تا دور بنر خود را به صورت منحنی درآورید.

روش‌های طراحی بنر در فتوشاپ بسیار زیاد هستند. به عبارت دیگر به تعداد هر فرد و ایده‌هایی که در ذهن خود دارد روش و شیوه برای طراحی بنر در فتوشاپ موجود است. برخی از افراد انواع طراحی بنر را در فتوشاپ به دسته‌بندی سایزها و یا شکل بنر طراحی شده اختصاص می‌دهند. در حالت کلی بنرها به دو دسته بنر متحرک و بنر ثابت طبقه‌بندی خواهند شد. بنرهای متحرک امروزه یکی از انواع طراحی‌های جذاب موجود در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها می‌باشند. بدین صورت شما با در نظر داشتن نیاز خود و با توجه به خلاقیت­تان می‌توانید با استفاده از ابزارهایی که در برنامه فتوشاپ قرار گرفته است، بهترین بنرها را تولید نمایید.

ساخت بنر با فتوشاپ

ساخت بنر متحرک و ثابت

ایجاد طرح‌های بصری جذاب و متفاوت در بنر

زمانی که قصد دارید برای طراحی بنر در فتوشاپ اقدام کنید، شما به یک طرح جذاب و بصری نیاز خواهید داشت. ابتدایی‌ترین موردی که همه ما به آن فکر می‌کنیم الگوبرداری از طرح‌های بنرهای رقیبان­مان است. به همین دلیل بسیاری از بنرهای طراحی شده شبیه به یکدیگر می‌شوند. داشتن تفاوت و ایجاد خلاقیت در طراحی انجام شده توسط شما با نرم‌افزار فتوشاپ می‌تواند از سوی بیننده و یا مخاطبین جذاب‌تر باشد. اگر به دنبال طراحی بنر در فتوشاپ برای تبلیغات هستید این مورد یعنی متفاوت بودن طرح‌های ایجاد شده توسط فتوشاپ می‌تواند به شما در افزایش تعداد مشتریان­تان و یا خدمات گیرندگان شما کمک کند.

بسیاری از افراد برای طراحی بنر در فتوشاپ از طرح‌های بصری استفاده می‌کنند. در علم هنرهای بصری افرادی که به طراحی علاقه مند هستند با اشکال هندسی متفاوت که شکل خاصی به خود گرفته‌اند، آشنا می‌شوند. به همین دلیل علم هنرهای بصری به شما کمک می‌کند تا بتوانید به خلق اشکال هندسی جدیدتر بپردازید. اشکال هندسی و جذابی که شما از یک دایره یا نیم دایره تهیه کرده‌اید، می‌تواند با شکلی که هنرمند دیگر ایجاد می‌کند متفاوت باشد. دنیای هنرهای بصری زمانی که به طراحی­ها راه پیدا کردند تنوع و خلاقیت را افزایش دادند. دلیل اصلی ایجاد خلاقیت در زمینه طراحی، امروزه وجود هنرهای بصری می‌باشد.

اهمیت استفاده از ابزارهای متنوع در طراحی

زمانی که برای طراحی بنر در فتوشاپ اقدام می‌کنید شما به ابزارهای متنوع نیاز دارید. تصور کنید می‌خواهید از اینترنت استفاده کنید و در گوگل داروی خاصی را جستجو کنید. اگر گوگل دارای ابزارهای متنوع برای پیدا کردن داروی مد نظر شما و خواص آن نباشد، قطعاً شما با مشکل روبرو خواهید بود. در دنیای دیجیتال استفاده از ابزارهای متنوع چه برای طراحی و چه برای جستجوی موارد مختلف می‌توانند به شما در افزایش سرعت­تان کمک کنند. از طرفی این ابزارها هستند که به شما دسترسی و امکان این را می‌دهند تا بتوانید با ایجاد طرحی هنری و البته بصری تفاوتی را در نمونه کارهای خود با نمونه همکار دیگر ایجاد کنید. قطعا موردی که به ذهن شما خطور می‌کند با مواردی که در طراحی به ذهن همکار شما خواهد رسید، متفاوت است. اگر شما ابزار موجود برای ایجاد و خلق بنر طراحی شده خود در ذهن­تان را نداشته باشید، نمی‌توانید آن را به صورت ملموس تولید کنید.

ساخت بنر با فتوشاپ

استفاده از ابزارها برای طراحی بنر در فتوشاپ

هوش مصنوعی در کنار طراحی بنر در فتوشاپ می‌تواند به شما به عنوان یک ابزار پیش فرض کمک نماید. نه تنها ابزار هوش مصنوعی بلکه ابزارهای دیگر و متنوع موجود در بازار برای کپی و …. استفاده نمایید. اگر ابزارهای انتخاب شده برای طراحی بنر در فتوشاپ رایگان باشد، هزینه شما در انتهای طراحی کاهش پیدا خواهد کرد. این موضوع می‌تواند در مقرون به صرفه بودن هزینه‌های شما برای طراحی تاثیرگذار باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی بنر طراحی کاراکتر طراحی گرافیکی هزینه طراحی گرافیکی

سوالات متداول

امکان طراحی بنر در فتوشاپ بدون استفاده از ابزارهای متنوعی که در این نرم‌افزار وجود دارد، امکان‌پذیر نیست. شما باید از ابزارهای متنوع برای پیشبرد اهداف خود در زمینه طراحی استفاده کنید.

شما می‌توانید برای طراحی بنر ابتدا از هوش مصنوعی و برای تکمیل نمودن آن بر اساس نیازهای خودتان از فتوشاپ استفاده نمایید. همچنین می‌توانید ابتدا توسط هنر بصری خود در فتوشاپ بنر مد نظر را طراحی نمایید و سپس از هوش مصنوعی برای تکمیل نمودن آن استفاده کنید.

در قدم‌های ابتدایی برای طراحی بنر بهتر است به ابعاد و اندازه، شکل ظاهری بنر و حتی رنگ آن توجه کنید.

برای طراحی و تولید بنر در فتوشاپ آن هم بنر تبلیغاتی بهتر است از کلمات جذابی به عنوان متن استفاده کنید. این موضوع نظر مخاطبین شما را به خود جلب خواهد کرد و استراتژی تبلیغاتی شما نیز به بهترین شکل ممکن عمل نموده است.


نویسنده: شیرین کرم خانی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1403/2/9 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 25 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ساخت بنر با photoshop طراحی بنر با فتوشاپ ساخت بنر استوری با فتوشاپ ساخت بنر تبلیغاتی با فتوشاپ ساخت بنر تسلیت با فتوشاپ

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :