چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ساخت بنر اینستاگرام با ایده‌های بی‌نظیر

نویسنده: زهرا خلف زاده طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1403/2/26 ساعت 09:00:00 بازدید: 56 امتیاز 0 از 0 نظر

آنلاین شاپ‌های جدید با ساخت بنر حرفه‌ای اینستاگرام به فروش بیشتر خود کمک می­کنند. از گذشته تا به امروز یکی از روش‌های منطقی و البته تاثیرگذار برای فروش بیشتر محصولات و یا ارائه خدمات مختلف استفاده از بنر تبلیغاتی بوده است. با روی کار آمدن تکنولوژی‌های جدید و پلتفرم‌های مختلف مانند اینستاگرام ساخت بنر حرفه‌ای اینستاگرام جایگاه ویژه‌ای یافت.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ساخت بنر حرفه ای اینستاگرام با ایده‌های خلاقانه

یکی از نکات و رازهایی که باید در ساخت بنر حرفه‌ای اینستاگرام به آن توجه کنید، داشتن ایده خلاقانه است.  اگر شما از ایده‌های گذشته استفاده کنید و بنری مشابه بنر برندهای دیگر بسازید، نظر مخاطبین خود را جلب نکرده‌اید. برای مثال زمانی که به اینستاگرام مراجعه می‌کنید ممکن است حوزه فعالیت خود را سرچ نمایید و مشاهده کنید که افراد بسیار زیادی در حوزه فعالیتی شما کار می‌کنند. قطعاً جلب رضایت مشتری به برند شما کار ساده‌ای نیست. شما باید دارای مزیت رقابتی ویژه‌ای باشید و به وسیله ایده‌های خلاقانه مزیت رقابتی خود را به مشتریان معرفی کنید. این وظیفه توسط بنر حرفه‌ای اینستاگرام طراحی شده انجام می‌پذیرد. دلیل اصلی این مورد را می‌توانیم در فروش آنلاین محصولات و ارائه خدمات مختلف از طریق پلتفرم جدید اینستاگرام معرفی کنیم. شما نیز باید برای ساخت بنر حرفه‌ای اینستاگرام با ایده‌های خلاقانه اقدام کنید.

ساخت بنر حرفه‌ای اینستاگرام

ساخت بنر حرفه­ای اینستاگرام

زمانی که برای ساخت بنر حرفه‌ای اینستاگرام اقدام می‌کنید، انتخاب ایده بر عهده خود شماست. اگر طراح هستید و قصد دارید برای برند خودتان و یا دیگران فعالیت کنید باید یا ایده را از کارفرما دریافت کنید یا ایده جدید را به کارفرما انتقال دهید. ایده‌های جدید در طراحی بنر تبلیغاتی، چه بنر اینستاگرام و چه بنر سایت باشد، می‌توانند نظر مخاطبین را بیشتر از پیش جلب کنند. برای مثال برخی از برندها سعی می‌کنند برای معرفی خودشان به افراد بیشتر از شما کمک دریافت کنند. تصور کنید به یک پیج وارد شده‌اید و در کپشن یا زیرنویس پست‌ها نوشته شده است، در صورت لایک کردن پست و در نهایت تک کردن دوستانتان در پست و یا در کامنت‌ها می‌توانید یک هدیه بگیرید. این ترفند که معمولاً در بنرهای طراحی شده از آن استفاده می‌شود تا به ترغیب مشتری‌ها یا خدمات گیرندگان بیانجامد، یک ترفند جدید و البته ایده خلاقانه است.

استفاده از یک شخصیت کارتونی جذاب و جدید که خودتان به طراحی آن پرداخته‌اید، می‌تواند در ساخت بنر حرفه‌ای اینستاگرام تاثیرگذار باشد. برای مثال اگر مغازه عروسک فروشی دارید و می­خواهید از طریق فروش آنلاین درآمد بسیار زیادی داشته باشید، می‌توانید با ساخت یک شخصیت کارتونی یا انیمیشنی نظر بسیاری از کودکان و نوجوانان را به خود و برندتان جلب کنید. این نمونه از ترفندهای بازاریابی یا مشارکت مخاطبین با شما در روند فعالیت­تان می‌تواند در اینستاگرام بسیار جذاب و البته درگیر کننده باشد. شما با در نظر گرفتن این نمونه از ایده‌ها و با توجه به برندتان می‌توانید روش‌های مختلف دیگر را استفاده کنید تا برای ساخت بنر اینستاگرام ویژه خود اقدام نمایید. البته در این روند بهتر است به یونیک بودن و جدید بودن ایده خود نیز توجه کنید که قطعاً مخاطبین بیشتری را به سمت پیج شما نسبت به استفاده از ایده‌های قدیمی می‌کشاند.

نکات کلیدی برای طراحی بنر حرفه‌ای در اینستاگرام

برای ساخت بنر حرفه‌ای اینستاگرام پس از آنکه ایده خود را پیدا کردید حال باید نکات کلیدی برای طراحی را بدانید. اگر ایده جذابی داشته باشید اما در زمینه طراحی قدرتمند عمل نکنید، بنر طراحی شده شما می‌تواند با شکست مواجه شود. برای آنکه بتوانید به بهترین شکل ممکن اقدام کنید، بهتر است به نکات کلیدی زیر توجه نمایید:

ساخت بنر حرفه‌ای اینستاگرام

طراحی بنر با نرم افزار حرفه­ ای

  • پس از آنکه ابزار و یا نرم‌افزار مخصوص را برای ساخت بنر حرفه‌ای اینستاگرام باز کردید، باید اندازه و سایز بنر را تعیین کنید. سایز بنرها در پلتفرم اینستاگرام بر اساس نوع کاربردشان متفاوت خواهند بود. بنرها در اینستاگرام به چند دسته بنر استوری، بنر پست و … طبقه‌بندی می‌شوند. هرچه بنر انتخاب و طراحی شده بر اساس سایز اصلی و استاندارد اینستاگرام تولید شود، می‌تواند نظر مخاطبین بیشتری را به سمت برند و پیجتان جلب کند. به همین دلیل در پله اول برای آنکه صفحه خود را انتخاب کنید و سپس لایه‌های مختلف را برای مثال در برنامه فتوشاپ اعمال نمایید، بهتر است ابعاد و اندازه بنر اینستاگرام خود را در نظر داشته باشید. همچنین به نحوه قرارگیری صفحه و رزولوشن نیز توجه کنید.
  • سعی کنید در زمان ساخت بنر حرفه‌ای اینستاگرام از لوگوی خود استفاده نمایید. اگر به تازگی برندتان را تاسیس کرده‌اید و هیچ لوگویی برای برندتان و یا آنلاین شاپ تان ندارید، بهتر است فعالیت­تان را همین جا مختل کنید. وجود یک لوگوی رسمی آن هم در ابتدایی‌ترین قسمت صفحه بنر می‌تواند اعتماد مشتریان را برای خرید یا دریافت خدمات مختلف از برند شما جلب کند. به همین دلیل ساخت لوگو با رنگ‌های مخصوص به برند شما می‌تواند در روند فعالیت مثبت و افزایشی شما کمک نماید.
  • بهتر است برای طراحی منحصر به فرد و ساخت بنر حرفه‌ای اینستاگرام به آرکی­تایپ‌های برندتان بپردازید. برای مثال آرکی­تایپ برند مک دونالد به دلیل استفاده از رنگ‌هایی مانند زرد و قرمز هیجان و جذابیت را به بیننده انتقال می‌دهند. شما با در نظر داشتن نوع محصولاتتان و یا خدماتی که به مشتریان ارائه می‌دهید، می‌توانید آرکی­تایپ مد نظر خود را بیابید. پس از دریافت آرکی­تایپ می‌توانید رنگ بنر خود را انتخاب کنید. این مورد تا حدود زیادی به شما در جذابیت بیشتر بنر طراحی شده‌تان کمک خواهد کرد. یک دست بودن صفحه اصلی اینستاگرام شما با بنر اینستاگرام طراحی شده می‌تواند جذابیت برند شما را افزایش دهد.

نه تنها این نکات بلکه هزاران نکته و راز موفقیت دیگر می‌توانند در ساخت بنر حرفه‌ای اینستاگرام به شما کمک نمایند. مهمترین چیز برای شروع فعالیت و طراحی و ساخت بنر حرفه‌ای اینستاگرام برای شما داشتن استراتژی است. با داشتن یک استراتژی یا برنامه خاص که می‌توانید یکی پس از دیگری پله‌های موفقیت را طی کنید، قطعاً می‌توانید در انتها بنر اینستاگرام ویژه‌ای داشته باشید.

ساخت بنر حرفه‌ای اینستاگرام

طراحی بنر اینستاگرام با ایده جدید


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بهترین ابزارها و تکنیک‌ها برای ساخت بنر جذاب

قطعاً شما به صورت دستی و ساده نمی‌توانید برای ساخت بنر حرفه‌ای اینستاگرام اقدام کنید. شاید یکی از نکات اصلی برای ساخت بنر حرفه‌ای اینستاگرام استفاده از ابزارها و تکنیک‌های حرفه‌ای نیز باشد. طراحانی که از گذشته برای طراحی بنرهای مختلف اقدام می‌کردند، رفته رفته با آموزش‌های متعدد و استفاده از ابزارها و همچنین فراگیری تکنیک‌های ویژه به افراد حرفه‌ای تبدیل شدند. آنها امروزه در زمینه طراحی و تولید بنر تبلیغاتی مانند بنر سایت، بنر اینستاگرام و … با به کارگیری ابزارهای متنوع موجود در جامعه سرعت خود را برای طراحی و تولید افزایش می‌دهند. این کار به افزایش درآمد آنها نیز می‌انجامد. از طرفی استفاده از ابزارها و تکنیک‌های جدید در نرم‌افزارهای مختلف سبب می‌شوند تا کیفیت کار و بنر خروجی نسبت به گذشته بیشتر باشد.

فتوشاپ همواره یکی از ابزارهایی است که برای ساخت بنر حرفه‌ای اینستاگرام مورد استفاده قرار می­گیرد. وجود ابزارهای مختلفی مانند ابزار برش، ابزار ادیت، افکت و حتی امکان تغییر سایز و اندازه بنرها از مواردی هستند که بسیاری از افراد حرفه‌ای برای طراحی بنر تبلیغاتی از فتوشاپ استفاده می‌کنند.

EASY BANNER CREATOR یکی از ابزارهای جدید و البته کاربردی است که برای ساخت بنر حرفه‌ای اینستاگرام با سرعت بسیار بالا از آن استفاده می‌شود. در این نرم‌افزار شما می‌توانید با سهولت بسیار بالایی برای طراحی بنر خود اقدام کنید. قالب‌های متنوع این نرم‌افزار به شما این امکان را می‌دهند که در هر حوزه‌ای فعالیت می‌کنید بتوانید بنر جذابی تولید نمایید. وجود افکت‌ها و همچنین پالت‌ها و طیف‌های رنگی مختلف و جذاب از نظر هر برند در این نرم‌افزار سبب شده است تا بسیاری از طراحان تازه کار و البته حرفه‌ای از این نرم‌افزار استفاده کنند.

BANNER DESIGNER PRO نیز یکی از ابزارهای پرمخاطب برای ساخت بنر حرفه‌ای اینستاگرام است. زمانی که از این نرم‌افزار استفاده می‌کنید شما می‌توانید به صورت همزمان بر روی چند بنر با موضوع‌های مختلف فعالیت کنید؛ بدون اینکه تاثیری بر روی طراحی و تولید بنر دیگر داشته باشند. شما همچنین می‌توانید به واسطه این نرم‌افزار برای طراحی و تولید بنر متحرک اقدام کنید. همچنین در نهایت طراحی و تولید خود می‌توانید با استفاده از حجم‌های متنوع و متعدد برای دانلود بنر تبلیغاتی طراحی شده خود اقدام نمایید.

ساخت بنر حرفه‌ای اینستاگرام

طراحی بنر اینستاگرام در فتوشاپ

به جرات می‌توانیم عنوان کنیم که برای ساخت بنر حرفه‌ای اینستاگرام ادوبی ایلوستریتور با نرم‌افزار فتوشاپ برابری می‌کند. این نرم‌افزار یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای گرافیکی موجود در بازار است که برای طراحی و تولید بنر اینستاگرام، بنر سایت و … می‌توانید از آن استفاده نمایید. این نرم‌افزار قابلیت مهم مقیاس پذیری را دارد. همچنین شما می‌توانید در ابعاد متنوعی برای تهیه و تولید بنر خود اقدام کنید. در نهایت نیز خروجی فایل‌های مدنظر به صورت pdf، EPS و … می­باشند.

با توجه به نرم‌افزارها و ابزارهای عنوان شده شما می‌توانید برای طراحی و ساخت بنر حرفه‌ای اینستاگرام اقدام کنید.  در نظر داشته باشید که تکنیک‌های متعدد برای تولید و طراحی بنر ویژه مد نظر شما در هر نرم‌افزار متفاوت هستند. شما باید برای استفاده ساده‌تر و بهتر از کلاس‌های آموزشی استفاده نمایید.

چگونه با استفاده از رنگ‌های مناسب، بنرهای جذاب ایجاد کنیم؟

همانطور که در قسمت‌های بالا عنوان کردیم برای ساخت بنر حرفه‌ای اینستاگرام شما باید دارای استراتژی باشید. پس از آنکه درک کردید ماهیت کلی و آرکی­تایپ برند شما چیست، حال باید از رنگ مناسب برای طراحی بنر برندتان استفاده کنید. تصور کنید برند شما یک برند لوکس و جذاب است که محصولات گران قیمتی را تولید می‌کند. حال شما برای معرفی برندتان و یا برای ارائه خدمات مختلف از رنگ‌های صورتی و یا قرمز که نشان دهنده هیجان هستند، استفاده می‌کنید. عدم هماهنگی رنگ‌ها در بنر طراحی شده از سوی شما می‌توانند برندتان را تا حدود زیادی زیر سوال ببرند. به همین منظور بهتر است برای طراحی بنر از رنگ‌هایی استفاده کنید که تا حدود زیادی با برند شما همخوانی دارند.

رنگ سبز نشانه پویایی و آرامش است. اگر در زمینه پرورش گل و گیاه و یا فروش کودهای مختلف گیاهی فعالیت می‌کنید، رنگ سبز می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این رنگ همچنین برای برندهایی مانند برند فروش مواد غذایی و تا حدودی در صنعت مد و فشن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رنگ مشکی و همچنین رنگ بنفش در زمان ساخت بنر حرفه‌ای اینستاگرام برای برندهایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که برندهای لوکس با محصولات بی‌نظیر و منحصر به فرد هستند. استفاده از چنین رنگ‌هایی نشانه قدرت است و شما می‌توانید با استفاده از رنگ‌های مشکی و بنفش قدرت و حرفه‌ای بودن خودتان را در زمینه فعالیت­تان به نمایش بگذارید.

ساخت بنر حرفه‌ای اینستاگرام

طراحی بنر با خلاقیت

به همین منظور استفاده از رنگ‌های خاص و البته مناسب هر برند می‌تواند در ساخت بنر حرفه‌ای اینستاگرام به شما کمک کند تا نظر بیشتر مخاطبین را به سمت خود جلب کنید و آنها را به سوی برندتان بکشانید.

سریعترین راه برای ساخت بنر اثرگذار در اینستاگرام

برای آنکه بتوانید در ساخت بنر حرفه‌ای اینستاگرام با سریع‌ترین سرعت اقدام کنید، بهترین روش آن است که استراتژی خودتان را بشناسید. پس از آنکه استراتژی مد نظر خود را درک کردید و به جذاب بودن و داشتن ایده‌های متنوع آن پی بردید، حال می‌توانید برای ساخت بنر توسط ابزارهای متنوع اقدام کنید. پس از استفاده از ابزارهای مختلف شما می‌توانید با سرعت بسیار زیاد برای ساخت بنر خود اقدام نمایید. داشتن ایده‌های جذاب و البته جدید می‌توانند در افزایش سرعت روند شما برای طراحی و تولید یک بنر اثرگذار تاثیر بسیار زیادی داشته باشند. استفاده از المان‌های مخصوص به برندتان و همچنین مورد استفاده قرار دادن رنگ‌های متناسب با برند شما در طراحی بنر سبب اثرگذاری بیشتر خواهند شد.

ساخت بنر حرفه‌ای اینستاگرام

چگونه بنر اینستاگرام طراحی کنیم؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی بنر طراحی کاتالوگ طراحی لوگو طراحی کاراکتر

سوالات متداول

تا به امروز فتوشاپ یکی از بهترین نرم‌افزارهای موجود بوده است که با تکنیک‌های متنوع آن می‌توانید برای طراحی بنر اینستاگرام، بنر سایت و بنرهای مختلف تبلیغاتی دیگر اقدام کنید.

ساخت بنر حرفه‌ای اینستاگرام منوط به آن است که ایده جدید داشته باشید. همچنین ساخت بنر تبلیغاتی متحرک می تواند جذابیت بنر شما را افزایش دهد.

یکی از مهمترین نکاتی که در ساخت بنر حرفه‌ای اینستاگرام باید به آن توجه کنید، انتخاب بهترین رنگ بر اساس برندتان و یا محصولات¬تان است.

بر اساس نوع بنر طراحی شده که متحرک یا ثابت باشد و همچنین بر اساس حرفه‌ای بودن یا مبتدی بودن فرد طراح می‌توانیم قیمت‌های متنوعی از یک بنر حرفه‌ای اینستاگرام را مشاهده کنیم.


نویسنده: زهرا خلف زاده طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1403/2/26 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 56 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ساخت بنر حرفه‌ای اینستاگرام طراحی بنر حرفه‌ ای اینستاگرام ساخت بنر استوری اینستاگرام طراحی گرافیکی بنر ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :