جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

رفرنس نویسی پایان نامه

نویسنده: شیرین کرم خانی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1401/12/8 ساعت 09:00:00 بازدید: 254 امتیاز 0 از 0 نظر

رفرنس نویسی پایان نامه یکی از بخش هایی است که هر یک از دانشجویان رشته های مختلف دانشجویی در سراسر کشور می بایست اصول آن را در پایان نامه های خویش به خوبی پیاده سازی نمایند. در صورت وجود سفارش هایی از این دست با کیفیت بالا می توانید سفارش های خود را به صورت حضوری و غیر حضوری در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رفرنس نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

رفرنس نویسی در پایان نامه مطابق شیوه نامه های دانشگاه

با توجه به این مسئله مهم که رفرنس نویسی پایان نامه در هر یک از دانشگاه ها مختلف در سراسر کشور، ممکن است با تغییراتی همراه باشد؛ دانشجویان می بایست حتما طبق شیوه نامه های دانشگاه خود نسبت به پیاده سازی اصول رفرنس نویسی مبادرت ورزند. البته بهتر است توجه داشته باشید که به طور کلی اصول رفرنس نویسی و ترتیب بندی آن، یکسان است و در بیشتر مواقع با نام خانوادگی و نام نویسنده در بخش منابع نویسی شروع می شود؛ با این اوصاف باز هم اصول و ترتیب بندی رفرنس نویسی پایان نامه در هر یک از دانشگاه های مختلف با سایر دانشگاه های دیگر متفاوت می باشد.

بنابراین اگر دانشجوی لیسانس، فوق لیسانس یا دکتری در یکی از دانشگاه های مختلف سراسر کشور هستید؛ به منظور رعایت سازی اصول رفرنس نویسی در پایان نامه خود می بایست شیوه نامه یا دستورالعمل های نگارشی مربوط به پایان نامه در دانشگاه خود را به خوبی مطالعه نمایید و سپس اقدام به رعایت سازی اصول استاندارد آن کنید. در صورت ضیق وقت یا عدم شناخت نسبت به اصول رفرنس نویسی پایان نامه یا هر دلیل دیگری، اگر بخواهید سفارش های خود را در این راستا در یکی از مراکز و موسسه های مختلف به ثبت برسانید؛ بایستی حتما نام دانشگاه خود را به آن ها اعلام دارید تا مرکز و موسسه مورد نظر بر اساس شیوه نامه دانشگاه محل تحصیل شما اقدام به رفرنس نویسی پایان نامه مورد نظر کند. تجربه چندین و چند ساله موسسه ایران تایپیست در طی این سال ها نشان دهنده آن بوده است که این موسسه در همان روز نخست با در نظر گرفتن نام دانشگاه شما و با در دست داشتن شیوه نامه های هر یک از دانشگاه ها و شناخت نسبت به آن ها، توانسته است نیاز مشتریان خویش را به خوبی پاسخ گوید. شما نیز می توانید در صورت تمایل سفارش های رفرنس نویسی پایان نامه های خود را به این مرکز و موسسه بسپارید.

رفرنس نویسی پایان نامه

رفرنس نویسی پایان نامه

رفرنس نویسی پایان نامه با endnote

اصول و قواعد رفرنس نویسی پایان نامه ها را می توان به روش های مختلف اعمال کرد. علاوه بر روش دستی رفرنس نویسی، شما می توانید با استفاده از روش های خودکار و نرم افزارهای پیشرفته با قابلیت های بیشتر نیز به این مهم مبادرت ورزید. نرم افزار endnote یکی از همین برنامه هایی به شمار می آید که با استفاده از آن می توانید سریعتر اصول رفرنس نویسی را در پایان نامه های خود به خوبی پیاده سازی کنید. قابلیت هایی که نرم افزار مربوطه در زمینه رفرنس نویسی دارد؛ سبب شده است تا شما بتوانید به جای دل بستن به شیوه دستی وارد کردن اصول رفرنس نویسی پایان نامه، با استفاده از این روش بتوانید با سرعت عمل و دقت نظر بیشتر و خیلی راحت تر به هدف مورد نظر خود در این زمینه دست یابید. در صورت نداشتن تخصص و آشنایی با نرم افزار مربوطه شما می توانید سفارش های خود را در این زمینه به موسسه باسابقه ایران تایپیست بسپارید. چرا که در این موسسه افراد باسابقه کار بالایی وجود دارند که نسبت به نرم افزار اندنوت آشنایی و تسلط بسیار زیادی دارند.

با توجه به همین مسئله دیگر نیازی نیست که ساعت ها وقت و انرژی خود را صرف آموزش نرم افزار مربوطه کنید؛ بلکه می توانید سفارش های خود را در این زمینه در موسسه ایران تایپیست به عنوان یکی از بهترین موسسه های پیش رو در این زمینه به ثبت برسانید. موسسه ایران تایپیست یکی از بهترین موسسه هایی می باشد که شما می توانید سفارش های خود را در آن به صورت حضوری و غیر حضوری به ثبت برسانید و از کیفیت ارائه خدمات رفرنس نویسی پایان نامه با استفاده از نرم افزار اندنوت بتوانید به خوبی بهره مند گردید. بر حسب تجربه چندین و چند ساله اخیر در موسسه ایران تایپیست می توان این موسسه را یکی از بهترین مراکز و موسسه های فعال در زمینه رفرنس نویسی انواع پایان نامه ها دانست.

رفرنس نویسی پایان نامه

رفرنس نویسی پایان نامه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رفرنس نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

رفرنس نویسی پایان نامه به روش ونکوور

رفرنس نویسی پایان نامه به روش های مختلفی انجام می شود. به طور کلی در هر یک از دانشگاه های مختلف در سراسر کشور، شیوه نامه و دستورالعمل های مختلفی در زمینه نگارش رفرنس نویسی پایان نامه ها وجود دارد. هر یک از دانشگاه های سراسر کشور، شیوه نامه های خود را طبق روش های رایج رفرنس نویسی در سراسر جهان تهیه و تنظیم می کنند. یکی از همین شیوه های رایج رفرنس نویسی که در پایان نامه ها رایج و مرسوم می باشد؛ رفرنس نویسی به روش ونکوور می باشد. هر چند که این شیوه از رفرنس نویسی بیشتر برای پایان نامه ها و ژورنال های پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.

به این صورت که این دسته از دانشجویان می بایست به منظور رعایت سازی اصول رفرنس نویسی در پایان نامه های خود طبق شیوه ونکوور پیش بروند. شیوه ونکوور برای رفرنس نویسی پایان نامه ها بدین ترتیب است که دانشجو می بایست برای ارجاع دهی درون متنی از شماره های مختلف به صورت بالانویس استفاده کند. به این صورت که از هر منبعی که در پایان نامه خود در آن استفاده کرده است؛ عددی به صورت بالانویس درج می شود تا آدرس آن منبع را ذکر کند. طبق این روش شماره رفرنس های موجود در متن می بایست قبل از کاما، نقطه، کولون یا سمی کولون باشد. در خصوص نگارش بخش منابع پایان نامه های خود نیز می بایست به این نکته توجه داشته باشید که هر یک از منابع ذکر شده می بایست طبق ترتیب حروف الفبا باشد. هر آدرسی هم ترتیب بندی و اصول خود را دارد که در صورت ارجاع به یک کتاب به شرح زیر می باشد:

نام خانوادگی و نام نویسنده، عنوان یا موضوع کتاب، شماره ویرایش آن، محل نشر و ناشر و سال انتشار کتاب.

بنابراین رفرنس نویسی پایان نامه به روش ونکوور می بایست طبق ترتیب بندی خود باشد که ترتیب رفرنس های مقاله و پایان نامه به این روش هم مختلف می باشد. 

رفرنس نویسی پایان نامه

محاسبه آنلاین هزینه

محاسبه آنلاین هزینه رفرنس نویسی پایان نامه

معمولا هزینه سفارش های رفرنس نویسی پایان نامه ها برای دانشجویان در کنار کیفیت ارائه خدمات از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. به این صورت که هر یک از دانشجویان برآن بوده اند تا همواره مراکز و موسسه هایی را بیابند که در عین حال که خدمات ارزنده و قابل توجهی را به آن ها ارائه می دهند؛ قیمت های به صرفه ای را نیز از آن ها بستانند. همین امر سبب شده است تا طیف وسیعی از دانشجویان رو به ثبت سفارش های خود در موسسه ایران تایپیست آورند. چرا که این موسسه یکی از بهترین موسسه های پیش رو در زمینه رفرنس نویسی پایان نامه به شمار می آید و توانسته است در طول سال ها خدمت رسانی به مشتریان خویش به آن ها خدمات ارزنده ای را ارائه دهد. بنابراین در صورتی که می خواهید سفارش های خود را با هزینه های به صرفه و ایده آلی به ثبت برسانید؛ بهتر است نام ایران تایپیست را به خاطر داشته باشید.

یکی از نکات قابل توجهی که در موسسه ایران تایپیست وجود دارد؛ محاسبه آنلاین هزینه های سفارش مشتری می باشد. به این صورت که هر یک از مشتریان این موسسه می توانند تا پیش از ثبت سفارش رفرنس نویسی پایان نامه خود در این موسسه وارد وب سایت اینترنتی ایران تایپیست شده و با توجه به نوع نیاز خود در این زمینه بتوانند نسبت به قیمت سفارش خویش آگاه باشند. محاسبه قیمت سفارش های هر یک از مشتریان مختلف این موسسه به آن ها این امکان را داده است تا بتوانند قیمت های ارائه شده در این موسسه را با سایر موسسه های دیگر مقایسه کنند و در صورت به صرفه بودن قیمت های ارائه شده در این موسسه نسبت به سایر موسسه های دیگر تصمیم بهتری مبنی بر ثبت سفارش های خود در هر یک از این مراکز بگیرند. پارامترها و معیارهای مختلفی وجود دارند که مشتری می تواند بر حسب هر یک از آن ها و با توجه به نیاز خود در زمینه رفرنس نویسی پایان نامه، به صورت آنلاین تا پیش از ثبت سفارش خود نسبت به قیمت سفارش خویش آگاه گردد.

رفرنس نویسی پایان نامه

مشاوره تلفنی رایگان

مشاوره تلفنی رایگان رفرنس نویسی پایان نامه

همان طور که گفته شد؛ موسسه ها و مراکز بسیاری سفارشات رفرنس نویسی پایان نامه های دانشجویان را بر عهده می گیرند که در هر یک از آن ها خدمات قابل توجهی ارائه می گردد. در این بین موسسه ایران تایپیست نسبت به سایر مراکز و موسسه های دیگر سرآمد می باشد. این موسسه در راستای اصل مشتری مداری و برطرف کردن نیاز هر یک از آن ها در تلاش بوده است تا امکانات قابل توجهی را در اختیار مشتریان خویش قرار دهد. یکی از همین امکانات، مشاوره تلفنی رایگان در خصوص رفرنس نویسی پایان نامه است. به این صورت که شما می توانید تا پیش از ثبت سفارش های خود در این موسسه در صورت به وجود آمدن هر گونه ابهام و سوالی می توانید از وجود مشاوره تلفنی رایگان در موسسه ایران تایپیست استفاده به عمل آورید.

به این صورت که می توانید با هر یک از شماره های درج شده در وب سایت اینترنتی ایران تایپیست تماس حاصل نمایید و از وجود کارشناسان خبره موسسه مورد نظر به صورت تلفنی هر گونه مشاوره در زمینه های مختلف از جمله: مشاوره تلفنی رایگان در زمینه رفرنس نویسی پایان نامه بهره مند شوید. وجود این امکان و در دست قرار دادن آن در اختیار تمامی مشتریان خود باعث شده است هر یک از دانشجویان و پژوهشگران مختلف که نیاز به رفرنس نویسی پایان نامه داشته باشند؛ بتوانند با خیال راحت تری سفارش های خود را در این مرکز به ثبت برسانند. چرا که دیگر هیچ گونه حرف و حدیث و ابهامی تا پیش از ثبت سفارش برای آن ها به وجود نمی آید. به این صورت که آن ها می توانند سوالاتی از قبیل: هزینه هر یک از سفارش ها با توجه به معیارها و پارامترهای مختلف، کیفیت ارائه شده خدمات، نرم افزارهای کاربردی در زمینه رفرنس نویسی پایان نامه و تسلط افراد متخصص در این زمینه و... را از مشاورین تلفنی ایران تایپیست بپرسند تا با خیال راحت تری سفارش های خود را در این مرکز به ثبت برسانند.

رفرنس نویسی پایان نامه

رفرنس نویسی پایان نامه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رفرنس نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه رفرنس نویسیرفرنس نویسیتحلیل آماریخلاصه نویسی

سوالات متداول

خیر؛ اصول و قواعد و حتی ترتیب بندی رفرنس نویسی در هر یک از دانشگاه ها مطابق با شیوه نامه های همان دانشگاه است. 

هلدینگ ایران تایپیست با شناخت نسبت به شیوه نامه های مختلف در هر یک از دانشگاه های سراسر کشور و پیاده سازی این اصول در پایان نامه ها یکی از بهترین مراکز موجود در این راستا به شمار می آید. 

بله؛ شما می توانید سفارش های خود را در این زمینه به ثبت برسانید تا از امکانات این نرم افزار به خوبی بهره مند شوید. 

از عددهای بالانوشت در این روش استفاده می شود. 


نویسنده: شیرین کرم خانی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1401/12/8 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 254 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: رفرنس دهی پایان نامه رفرنس نویسی پایاننامه مرجع نویسی پایان نامه ارجاع دهی پایان نامه رفرنس نویسی پایان نامه ارزان

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :