شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

رفرنس نویسی و ارجاع دهی برای چیست؟

نویسنده: سهیل آریانپور رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/5/13 ساعت 12:41:18 بازدید: 808 امتیاز 4 از 1 نظر

هر پژوهشگر حرفه ای به خوبی می داند که رفرنس نویسی چیست؟ و به چه منظوری از رفرنس و ارجاع دهی برای تالیفات و ترجمه های خود از آن ها استفاده می کند. اما در صورتی شما پژوهشگری تازه واردی هستید و نمی دانید رفرنس نویسی چیست؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رفرنس نویسی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

 

و به چه منظوری می بایست اصول دقیق و استاندارد آن را رعایت کرد؟ بهتر است در نظر داشته باشید که رفرنس نویسی و ارجاع دهی بیشتر به جهت اصل وفاداری در نوشتن و جلوگیری از سرقت ادبی است. منظور از سرقت ادبی این است که هر پژوهشگری در حین نوشتن و تالیف هر کتاب، مقاله یا پایان نامه ای، در صورتی که از منابع مختلفی استفاده می کند؛ می بایست به درستی و کامل، مطلب استخراج شده را به منبع اصلی آن ارجاع دهد تا مطلب گرفته شده از کتب دیگر را به مطالب خود منتقل نسازد و مرتکب سرقت ادبی نگردد.

بنابراین حتی اگر یک جمله کوتاه هم از یک منبع دیگری استفاده کرده است؛ می بایست به متن خود سندیت بخشیده و آن را با ذکر دقیق منبع و آدرس کامل آن در کتاب یا پایان نامه و مقاله خویش بیاورد تا ضمن قوی تر کردن مطالب نوشته شده بتواند کاملا نسبت به متن نوشته خود متعهد بوده و اصول وفاداری را در این خصوص رعایت کند. به همین جهت است که رفرنس نویسی و ارجاع دهی در هر مطلبی از اهمیت بسزایی برخوردار است و بایستی در هر نوشته ای به خوبی انجام شود. شما می توانید درخواست رفرنس نویسی خود را به هلدینگ ایران تایپیست بسپارید تا مسئولین این شرکت بتوانند با توجه به نیاز شما اصول رفرنس نویسی را در متن شما پیاده سازی کرده تا در نهایت کتاب یا مقاله و پایان نامه شما را به مراحل نهایی چاپ برسانند. ایران تایپیست در این زمینه متخصصان بسیار زیاد و حرفه ای را به کار گرفته است که با استفاده از آن ها توانسته است نیاز طیف وسیعی از مشتریان خود را پاسخ گوید.

رفرنس نویسی و ارجاع دهی برای چیست؟

جلوگیری از سرقت ادبی با رفرنس نویسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رفرنس نویسی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

رفرنس نویسیخدمات دانشجوییتایپ مقالهتایپ کتاب

سوالات متداول

رفرنس دهی و ارجاع دهی به جهت جلوگیری از سرقت ادبی و وفاداری نسبت به متن نوشته شده و تالیف شده پژوهشگران است.

در رفرنس نویسی می بایست اصولی به درستی هم در ارجاع دهی و هم در منابع نویسی صورت گیرد تا یک کتاب، مقاله یا پایان نامه قابل دفاع و چاپ باشد. 

بهترین شیوه ارجاع دهی و رفرنس نویسی، رعایت تمامی اصول رفرنس نویسی با ذکر ترتیب بندی خاص آن ها و با استفاده از ابزارهای خودکار می باشد که با کمترین عیب و ایراد ممکن محقق شدنی است. 

کافیست در ایران تایپیست ثبت نام کنید و سفارش خود را ثبت کنید و زیر 5 دقیقه فاکتورخود را تحویل گرفته و نسبت به نهایی سازی سفارش اقدام نمایید.


نویسنده: سهیل آریانپور رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/5/13 ساعت 12:41:18 تعداد بازدید: 808 امتیاز 4 از 1 نظر

کلمات کلیدی: رفرنس نویسی رفرنس دهی ارجاع دهی درج منابع درج مواخذ

دیدگاه کاربران

ديبا عراقچی | 1400-7-22 ساعت 10:11:19 امتیاز :

رفرنس نویسی جز کاراییه که نمیشه به هرجایی سپرد. مرسی که برام به بهترین شکل انجام دادین

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :