جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

رفرنس نویسی در پروپوزال به چه صورت است؟

نویسنده: مرتضی صمدی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/9/17 ساعت 11:00:00 بازدید: 773 امتیاز 0 از 0 نظر

پیش از نگارش پایان نامه، نگارش پروپوزال با در نظر گرفتن اصول رفرنس نویسی در پروپوزال پیش روی هر دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری قرار دارد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رفرنس نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بنابراین دانشجویان این سطح از مقطع تحصیلی می بایست با اصول استاندارد رفرنس نویسی به خوبی آگاه باشند و هر یک از آن ها را هم در پایان نامه های خود و هم در پروپوزال خویش به خوبی رعایت کنند. برای رعایت کردن اصول رفرنس نویسی در هر یک از پروپوزال های پایان نامه، می بایست به بخش دستورالعمل های اجرایی نگارش پایان نامه در دانشگاه مورد نظر مراجعه کرد.

هر چند که به طور کلی اصول رفرنس نویسی در تمامی کتب، مقالات و پایان نامه های مختلف طبق یک دستورالعمل کلی می بایست در هر یک از ترجمه ها و تالیف ها و ویراستاری ها رعایت گردد؛ ولی ممکن است رفرنس نویسی در پروپوزال در هر یک از دانشگاه های مختلف با سایر دانشگاه های دیگر با تفاوت هایی هم همراه باشد که در این صورت می بایست به دانشگاه مورد نظر مراجعه نمود تا تغییرات جزئی مورد نظر در آن دانشگاه را در پایان نامه های خود پیاده سازی نمایید. بر همین اساس افراد متخصصی که در موسسه ایران تایپیست مشغول به کار و فعالیت هستند؛ به خوبی به این مسئله واقف هستند که بایستی اصول رفرنس نویسی در پروپوزال را درست متناسب با دستورالعمل های نگارش پایان نامه در دانشگاه مورد نظر صورت بخشند. چرا که در برخی از دانشگاه ها ممکن است تغییراتی از نظر جا به جایی در رفرنس نویسی وجود داشته باشد و هر دانشگاهی ممکن است فونت استانداردی را به جهت یک دست بودن پایان نامه های نوشته شده در دانشگاه خود به دانشجویان و پژوهشگران معرفی نماید که در این صورت می بایست دقیقا طبق همان فونت و ترتیب بندی ها اصول رفرنس نویسی را در هر یک از پروپوزال های مقطع کارشناسی ارشد و دکتری اعمال کرد.

رفرنس نویسی در پروپوزال به چه صورت است؟

رفرنس نویسی در پروپوزال


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رفرنس نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

خلاصه نویسیهزینه رفرنس نویسیصفحه آراییرفرنس نویسی

سوالات متداول

بله؛ رفرنس نویسی در هر یک از پروپوزال های پایان نامه نیز به مانند اصل پایان نامه طبق ترتیب بندی خاصی باید رعایت گردد. 

برای این منظور می بایست طبق دستورالعمل های نگارش پایان نامه در دانشگاه مورد نظر خود تغییرات را اعمال کنید. 

شما می توانید وارد وب سایت اینترنتی ایران تایپیست شوید و درخواست خود را اینترنتی به ثبت برسانید. 

تجربه ثابت کرده است که بهترین و مجرب ترین افراد متخصص در این راستا در هلدینگ ایران تایپیست سالیان سال گرد هم آمده اند تا خدمات شایان توجهی را به مشتریان خویش ارائه دهند.


نویسنده: مرتضی صمدی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/9/17 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 773 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: روند رفرنس نویسی در پروپوزال استایل های رفرنس نویسی در پروپوزال شیوه رفرنس نویسی در پروپوزال رفرنس دهی پروپوزال سفارش رفرنس نویسی در پروپوزال

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :