پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

رفرنس نویسی از سایت

نویسنده: دانیال فرهادی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1401/12/8 ساعت 12:00:00 بازدید: 2890 امتیاز 0 از 0 نظر

رفرنس نویسی از سایت برای آن دسته از دانشجویان و پژوهشگرانی که برخی از مطالب مهم موجود در مقالات، پایان نامه ها و کتب خویش را از وب سایت های داخلی و خارجی استخراج می کنند؛ بسیار حائز اهمیت می باشد. به جهت رعایت سازی اصول رفرنس نویسی از سایت می توانید سفارش های خود را در زمینه در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رفرنس نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

طریقه رفرنس نویسی از سایت در پایان نامه

رفرنس نویسی از سایت به همان قدری حائز اهمیت است که رفرنس نویسی در کتب و مقالات و پایان نامه ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. به همین جهت هر یک از دانشجویان و پژوهشگرانی که در حین نگارش مطالب علمی خود، در کنار استفاده از کتب و مقالات زیاد، از مطالب موجود در وب سایت های داخلی و خارجی هم استفاده می کنند؛ می بایست با اصول و قوانین مربوط به چگونه اعمال رفرنس نویسی از سایت آشنا باشند. چرا که در یک وب سایت هم طراحی وجود دارد که حکم همان نویسنده و مولف یا دانشجو را در کتب و مقالات و پایان نامه ها ایفاء می کند. همان طور که می دانید شیوه رفرنس نویسی در کتب و مقالات به این ترتیب است که ابتدا نام خانوادگی و سپس نام نویسنده و پس از هر یک از این دو نام عنوان یا موضوع مقاله و کتاب مورد نظر می بایست قید شود؛ اما در خصوص رفرنس نویسی از سایت در پایان نامه نیز روال کار به همین ترتیب است.

اما پروسه رفرنس نویسی از سایت های مختلف ایرانی و خارجی با تغییراتی همراه است. به این صورت که به جای نام نویسنده و پژوهشگر در وب سایت های مختلف، می بایست به نام طراح سایت یا بهتر است به نام شرکت و موسسه صاحب وب سایت مورد نظر اشاره داشت. بنابراین سایتی که از آن مطلبی را در پایان نامه خود استخراج کرده اید؛ در وهله نخست اگر دارای نویسنده بود؛ نام خانوادگی و نام آن قید می گردد و اگر فاقد نویسنده بود یا نام آن ذکر نشده بود؛ باید به نام عنوان و سازمان مربوطه به جای نام نویسنده بسنده کنید. پس از آن باید سال انتشار مطلب استخراج شده در سایت را در پایان نامه خود قید کنید که در چه سالی این مطلب در سایت مورد نظر نوشته شده است. پس از آن در پایان می بایست به ترتیب عنوان صفحه اینترنتی و لینک یا آدرس آن صفحه درج می گردد تا اصول رفرنس نویسی از سایت نیز به درستی در سفارش های شما رعایت شده باشد.

رفرنس نویسی از سایت

ثبت آنلاین سفارش های رفرنس نویسی

رفرنس نویسی از سایت در مقالات به صورت آنلاین

رفرنس نویسی از سایت های مختلف داخلی و خارجی در صورت استفاده از هر یک از این سایت ها در مقالات شما امری لازم و ضروری است. به این صورت که شما می بایست در صورت استفاده از سایت های مختلف در مقالات خویش، آدرس دقیق سایت مورد نظر را به همراه لینک آن در مقالات خود درج کنید. دانشجویان و پژوهشگرانی که به نگارش مقالات مختلف همت گمارده اند؛ می بایست در صورت استفاده از سایت های مختلف، هم در ارجاع دهی درون متنی و هم در بخش منابع به سایت ها هم به عنوان یکی از منابع در کنار کتاب ها، مقالات و پایان نامه ها اشاره داشته باشند. اصول و ترتیب بندی رفرنس نویسی از سایت در مقالات به روش های مختلف، کاملا استاندارد می باشد.

به این صورت که اگر شما بخواهید مقاله های به رشته نگارش درآورده خود را جهت چاپ در نشریه های علمی – پژوهشی به هر یک از نشریه ها و ژورنال های داخلی و خارجی بفرستید؛ طبیعتا می بایست طبق دستورالعمل های نگارشی نشریه مورد نظر اصول رفرنس نویسی از سایت را در مقاله خود پیاده سازی کنید. هر نشریه برای رعایت سازی اصول رفرنس نویسی، دستورالعمل ها و شیوه نامه های مربوط به خود را دارد که شما می بایست متعهد و ملزم به رعایت سازی هر یک از آن ها باشید تا شرایط را برای چاپ مقاله خود در آن نشریه خاص فراهم کنید. برای این منظور شما می توانید به صورت آنلاین و اینترنتی سفارش های رفرنس نویسی از سایت را به موسسه آنلاین و اینترنتی ایران تایپیست بسپارید تا از ارائه خدمات با کیفیت در این موسسه بتوانید نهایت بهره را برده و شانس مقاله خود را برای پذیرش در هر نشریه معتبر و مطرحی به مراتب ارتقاء بخشید. موسسه نامبرده شده یکی از بهترین مراکز آنلاین و اینترنتی در زمینه رفرنس نویسی از سایت و سایر منابع دیگر می باشد که شما می توانید با اطمینان خاطر تمام، سفارش های خود را در آن به ثبت برسانید.

رفرنس نویسی از سایت

رفرنس نویسی با استفاده از نرم افزار اندنوت


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رفرنس نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

رفرنس نویسی از سایت در اندنوت

اگر از سایت های مختلف در هر یک از تألیفات خود استفاده کرده اید؛ رفرنس نویسی از سایت مربوط به هر یک از آن ها را می توانید به روش های مختلفی اعمال کنید. روش دستی رفرنس نویسی یکی از ساده ترین و پیش پا افتاده ترین روش های مرسوم در این زمینه است. اما علاوه بر آن می توانید از روش های خودکار و پیشرفته تر نیز استفاده به عمل آورید که استفاده از نرم افزارهای پیشرفته در این زمینه می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما به حساب آید. نرم افزار اندنوت یکی از همین نرم افزارها و برنامه های پیشرفته ای به حساب می آید که شما می توانید با استفاده از قابلیت ها و امکانات موجود در این نرم افزار، اصول رفرنس نویسی از سایت را به خوبی با سرعت عمل و دقت نظر بیشتر در بازه زمانی کمتری به پیش ببرید.

اما طبیعتا باید به خاطر داشته باشید که کار کردن با این نرم افزار، نیاز به آموزش و تخصص دارد. پس در صورتی شما می توانید به رفرنس نویسی از سایت با استفاده از نرم افزار اندنوت همت بگمارید که کار کردن با این نرم افزار را به خوبی بدانید. در غیر این صورت بهتر است سفارش های خود را در این زمینه به دست افراد متبحر و توانمندی بسپارید که نسبت به نرم افزار مربوطه تخصص و تسلط لازم را دارند. شما می توانید این گونه افراد توانمند را در موسسه معتبر ایران تایپیست بیابید. بنابراین در صورتی که بخواهید هر یک از مقالات، پایان نامه ها و یا کتب ترجمه ای و تألیفی خود را به جهت رعایت سازی اصول رفرنس نویسی از سایت با استفاده از نرم افزار اندنوت به یکی از موسسه های فعال در این زمینه بسپارید؛ می توانید هلدینگ ایران تایپیست را جزء بهترین گزینه پیش روی خود به حساب آورید.

رفرنس نویسی از سایت

رفرنس دهی از سایت

رفرنس دهی از سایت به روش ونکوور

روش های مختلفی برای رفرنس نویسی از سایت وجود دارد که یکی از رایج ترین این روش ها، روش ونکوور می باشد. در روش ونکوور معیارها و استانداردهایی تعریف شده است که هر یک از دانشجویان و پژوهشگران را مجاب به رعایت سازی آن ها می کند. بنابراین روش ونکوور با سایر روش های دیگر یکسان نیست. هر چند که در کل تمامی این روش ها، برای آدرس دادن منابع استخراج شده پژوهشگر و دانشجو در حین نگارش تألیفات مختلف وی به وجود آمده است. در صورتی که شما در حین نگارش مقالات، پایان نامه ها و کتب ترجمه ای یا تألیفی خود از سایت های داخلی و خارجی مختلفی استفاده کرده باشید؛ می بایست هم در ارجاع دهی درون متنی و هم در نگارش منابع پایانی هر یک از این تألیفات مختلف خود، اصول رفرنس نویسی از سایت را به درستی طبق استانداردهای رفرنس نویسی به روش ونکوور پیاده سازی کنید. برای این منظور می بایست طبق شیوه زیر عمل کنید:

نام خانوادگی نویسنده و مولف، حرف اول نام کوچک وی، عنوام صفحه اینترنتی استخراج شده، نام شهر، نام ناشر و سال انتشار مطلب درج شده در سایت مورد نظر به ترتیب.

بدین ترتیب اگر شما بخواهید مقالات، پایان نامه و کتب خویش را به چاپ برسانید و از آن ها دفاع کنید؛ در صورتی که نشریه، دانشگاه یا ناشر، روش ونکوور را برای رفرنس نویسی از سایت انتخاب کرده اند؛ می بایست طبق این شیوه و ترتیب بندی که در بالا به آن اشاره شد؛ اصول رفرنس نویسی را در هر یک از تألیفات خود پیاده سازی کنید تا مقالات، پایان نامه ها و کتب شما مورد پذیرش در هر یک از این نشریه ها، دانشگاه ها و ناشران مختلف واقع گردد. در هر صورت شما می توانید سفارش های خود را در این زمینه در موسسه معتبر و باسابقه ایران تایپیست بسپارید تا این موسسه به خوبی اصول رفرنس نویسی از سایت را در هر یک از تألیفات شما به روش ونکوور – در صورت تمایل و نیاز به این روش- طبق استانداردهای لازم پیاده سازی نماید.

رفرنس نویسی از سایت

رفرنس نویسی یا ارجاع دهی درون متنی از سایت

نحوه رفرنس نویسی به سایت در متن چگونه است؟

تا پیش از این شما با شیوه رفرنس نویسی از سایت در بخش نگارش منابع و رفرنس های مورد استفاده در فایل های خود آشنا شدید و دانستید که برای پیاده سازی اصول رفرنس نویسی از سایت در هر یک از مقالات، پایان نامه ها و کتب خویش می بایست طبق چه ترتیب بندی و اصولی عمل کنید. اما بخش دیگری در رفرنس نویسی نیز بایستی مورد توجه شما پژوهشگر و دانشجو قرار بگیرد و آن هم بخش ارجاع دهی درون متنی است. به این صورت که اگر در دل متن خود از یک منبع اینترنتی استفاده کرده باشید؛ به جهت رعایت سازی اخلاق حرفه ای در حین نگارش می بایست پس از درج مطلب مورد نظر در هر یک از تألیفات خویش، پرانتزی را باز کنید و سپس نام نویسنده یا شرکت همراه با سال نشر مطلب استخراج شده در آن وب سایت را بیاورید.

با توجه به این مسئله که در وب سایت ها، همانند کتاب و مقالات، شماره صفحه وجود ندارد؛ بنابراین تنها نام نویسنده و صاحب شرکت به همراه سال انتشار آن مطلب داخل پرانتز در دل متن می بایست ذکر گردد. ارجاع دهی درون متنی و رعایت کردن اصول مربوط به آن نیز از دیگر مسائلی است که نگاه داوران مقاله و پایان نامه و کتب مختلف به آن معطوف بوده و ممکن است در صورت عدم رعایت سازی اصول مربوط به رفرنس نویسی از سایت در دل متن یا همان ارجاع دهی درون متنی، ایرادهایی بر شما متحمل گردانند که در این صورت بهتر است برای رفع آن ها بشتابید. به همین جهت است که توصیه می شود در همان ابتدا سفارش های خود را در زمینه پیاده سازی اصول رفرنس نویسی از سایت به مراکز معتبری همچون موسسه ایران تایپیست بسپارید تا خیال خود را از پیاده کردن این اصول در هر یک از تألیفات خویش راحت و آسوده خاطر کنید.

رفرنس نویسی از سایت

رفرنس نویسی از سایت


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رفرنس نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه رفرنس نویسیرفرنس نویسیتحلیل آماریتهیه پاورپوینت

سوالات متداول

بله؛ رفرنس نویسی در هر یک از سایت های مختلف نیز همانند سایر منابع دیگر، دارای اصول خاص مربوط به خود می باشد. 

شیوه رفرنس نویسی پایان نامه ها از سایت های داخلی و خارجی به مانند کتب و مقالات است. با این تفاوت که اگر منبع سایت باشد؛ باید در صورت نبود نام نویسنده، به نام سازمان و به جای موضوع، به نام و لینک صفحه اینترنتی مورد نظر اشاره کرد.

بله؛ شما می توانید مقالات خود را در این  راستا در مراکز آنلاین مطرح و معتبر همچون ایران تایپیست به ثبت برسانید. 

هلدینگ ایران تایپیست را می توان یکی از بهترین مراکز آنلاین در این زمینه به شمار آورد. 


نویسنده: دانیال فرهادی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1401/12/8 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 2890 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: رفرنس نویسی از وبسایت رفرنس دهی از سایت منبع نویسی از سایت مرجع نویسی از سایت ارجاع دهی سایت

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :