جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

رایج ترین سبک های رفرنس نویسی انگلیسی کدامند؟

نویسنده: زهرا خلف زاده رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/12/18 ساعت 09:00:00 بازدید: 792 امتیاز 0 از 0 نظر

سبک های بسیار زیاد و متنوعی از رفرنس نویسی انگلیسی درست مانند رفرنس نویسی های فارسی وجود دارد که شما می توانید با استفاده هر یک از آن ها رفرنس نویسی مقالات، پایان نامه یا کتاب های ترجمه ای و تألیفی خویش را به خوبی در تألیفات خویش اعمال کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رفرنس نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هر یک از این سبک ها، قوانین و قواعد خاص خود را دارند که بر حسب قوانین ارائه شده در هر یک از این سبک ها می توان اصول رفرنس نویسی انگلیسی را به صورت یک دست رعایت کرد. از جمله این سبک های رایج می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • رفرنس نویسی به روش apa
  • رفرنس نویسی به روش هاروارد
  • روش شیکاگو
  • به روش ونکوور

در هر یک از این روش های مذکور، قاعده و قانون هایی وجود دارد که می بایست آن ها را به درستی و طبق اصول استاندارد خود در مقاله، پایان نامه یا کتاب های خویش اعمال کنید. به عنوان مثال: در صورتی که مقاله ای را به زبان انگلیسی به رشته نگارش درآورده اید و مجله و نشریه مورد نظر روش شیکاگو را برای رفرنس نویسی انگلیسی کلیه مقالات درج شده در نشریه خود در نظر گرفته است؛ به جهت یک دست بودن اصول رفرنس نویسی در آن نشریه، می بایست شما نیز همانند سایر پژوهشگران و دانشجویان دیگر، اصول رفرنس نویسی مقاله خود را طبق اصول و ترتیب بندی و قواعد و قوانین سبک شیکاگو تغییر دهید.

تا تمامی نکات این سبک رفرنس نویسی در مقاله شما به خوبی رعایت گردد و سپس مقاله خود را به نشریه مورد نظر ارسال نمایید. در صورت ضیق وقت یا نبود تخصص لازم، شما می توانید سفارش های خود را در این زمینه در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید. موسسه ایران تایپیست با تجربه چندین و چند ساله خود در زمینه رفرنس نویسی انگلیسی این توانایی را دارد تا نیاز شما را به بهترین نحو ممکن خود به خوبی پاسخ دهد.

رایج ترین سبک های رفرنس نویسی انگلیسی کدامند؟

رایج ترین سبک های رفرنس نویسی انگلیسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رفرنس نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه رفرنس نویسیخدمات دانشجوییتحلیل آماریخلاصه نویسی

سوالات متداول

برای پیاده کردن اصول رفرنس نویسی مربوط به مقالات، پایان نامه و کتاب های مختلف، روش هایی وجود دارد که هر یک از آن ها قواعد و قوانین خاص خود را دارند. 

از جمله رایج ترین روش هایی که برای رفرنس نویسی کلیه مقالات، پایان نامه ها و کتاب های انگلیسی وجود دارد؛ می توان به روش apa، شیکاگو، ونکوور و هاروارد اشاره کرد. 

 هر یک از روش های مذکور خاص نشریه ها و مجلات مختلفی می باشند که شما به جهت یک دست کردن مقاله خود با سایر مقالات درج شده در نشریه مورد نظر می بایست اصول استاندارد روش مذکور را در نظر بگیرید. 

هلدینگ ایران تایپیست یکی از بهترین موسسه هایی است که شما می توانید سفارش های خود را به این موسسه بسپارید. 


نویسنده: زهرا خلف زاده رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/12/18 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 792 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سبک رفرنس نویسی انگلیسی استایل رفرنس نویسی انگلیسی روش رفرنس نویسی انگلیسی متد رفرنس نویسی انگلیسی رفرنس نویسی انگلیسی اندنوت

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :