جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

رایج ترین روش برای رفرنس نویسی مقالات خارجی کدام است؟

نویسنده: شیرین کرم خانی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/11/20 ساعت 20:00:00 بازدید: 719 امتیاز 0 از 0 نظر

رفرنس نویسی مقالات خارجی با مقالات داخلی تفاوت هایی دارد. روش های مختلفی برای این دسته از مقالات نیز وجود دارد که با استناد به هر یک از آن ها می توان اصول رفرنس نویسی را در مقالات خارجی نیز پیاده سازی نمود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رفرنس نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

همان طور که در مقالات داخلی از روش دستی و خودکار برای رفرنس نویسی استفاده می شود؛ در مقالات خارجی نیز به همین روال می باشد. به این صورت که شما در صورت تمایل می توانید از نرم افزارهای مختلفی برای رفرنس نویسی استفاده کنید که با استفاده از هر یک از آن ها قادر به تسریع و تسهیل در روند رفرنس نویسی مقالات خارجی خود متناسب با نشریه بین المللی در هر یک از دانشگاه های مطرح دنیا باشید. با توجه به دستورالعمل های نگارشی هر یک از مقالات خارجی برای چاپ مقاله در نشریه خود، هر یک از دانشجویانی که می خواهند مقالات خود را به نشریه های بین المللی بفرستند؛ می بایست ابتدای امر دستورالعمل های نگارشی را به طور کامل مورد مطالعه قرار داده و اصول رفرنس نویسی مقاله خود را طبق اصول رفرنس نویسی مقالات خارجی درج شده در نشریه مورد نظر تغییر دهد تا شرایط را برای چاپ مقاله خویش در آن نشریه تسهیل بخشد. مسلما چاپ یک مقاله در نشریه های خارجی برای هر فردی یک امتیاز ویژه و بسیار مطلوب به شمار می آید. به همین جهت هر مقاله ای را نمی توان در نشریه های معتبر خارجی به چاپ رساند؛ بلکه تنها مقالاتی در این گونه از نشریه ها به چاپ می رسند که تمامی شرایط لازم و استاندارد یک مقاله در سطح نشریه مورد نظر را داشته و اصول رفرنس نویسی مقالات خارجی طبق دستورالعمل های نشریه مورد نظر نیز در آن ها رعایت شده اند تا بدین ترتیب داور مقاله حکم به تایید مقاله مذکور در نشریه خود دهند. بنابراین برای چاپ مقاله خود در این گونه از نشریه ها، بهتر است سفارش اصول رفرنس نویسی مقالات خارجی را در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید تا از انجام فرآیند رفرنس نویسی در مقاله خود اطمینان حاصل نمایید.

رایج ترین روش برای رفرنس نویسی مقالات خارجی کدام است؟

رعایت اصول رفرنس نویسی مقالات خارجی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رفرنس نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

رفرنس نویسیهزینه رفرنس نویسیخلاصه نویسیبازنویسی

سوالات متداول

برای مقالات خارجی نیز می توان از روش های خودکار با استفاده از نرم افزارهای خاص به جهت رعایت اصول رفرنس نویسی استفاده کرد.

بله؛ برای رفرنس نویسی هر یک از مقالات خارجی نیز می توان از روش های دستی و نرم افزارهای مختلف نیز استفاده کرد. 

برای این منظور بهتر است سفارش های خود را به یک موسسه معتبر همچون ایران تایپیست بفرستید تا از ارائه خدمات در این موسسه مطمئن شوید. 

هلدینگ ایران تایپیست را می توان یکی از بهترین موسسه ها در این زمینه دانست. 


نویسنده: شیرین کرم خانی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/11/20 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 719 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: روش رفرنس نویسی مقالات خارجی متد رفرنس نویسی مقالات خارجی استایل رفرنس نویسی مقالات خارجی رفرنس نویسی مقالات خارجی با APA رفرنس نویسی ونکوور مقالات خارجی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :