پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

راهنمای کامل طراحی بنر سایت با استفاده از فتوشاپ

نویسنده: یلدا پارسا طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1403/2/10 ساعت 09:00:00 بازدید: 40 امتیاز 0 از 0 نظر

طراحی بنر سایت با فتوشاپ یکی از پر استفاده‌ترین زمینه های موجود برای طراحی از این نرم‌افزار است. شما با نرم‌افزار فتوشاپ می‌توانید موارد متنوعی را طراحی و تولید کنید. افراد حرفه‌ای برای طراحی بنر سایت با فتوشاپ اقدام می‌کنند. در این متن قابلیت‌هایی که می‌توانید از آنها استفاده کنید تا طراحی بنر سایت جذابی داشته باشید را عنوان می کنیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

استفاده بهینه از قابلیت‌های فتوشاپ در طراحی بنرهای سایت

طراحی بنر سایت با فتوشاپ مانند طراحی‌های دیگر نیز امکان‌پذیر است. اگر سایت فروشگاهی و یا هر سایت دیگری را داشته باشید خوب می‌دانید که برای رشد و پیشرفت سایت‌تان نیاز دارید تا از برنامه‌های مختلف استفاده کنید و بنر مخصوص به خودتان را در سایت نشر دهید. دیجیتال مارکتینگ امروزه رشد و گسترش بسیار زیادی داشته است. به همین دلیل شما می‌توانید از طریق سایت‌ها و یا شبکه‌های مختلف اجتماعی و تنها با نشر یک بنر جذاب نظر مخاطبین بسیار زیادی را به سمت پیج خود و یا برندتان جلب کنید. در چنین حالتی شما برای طراحی بنرهای تبلیغاتی و یا بنرهای متنوعی مانند بنر سایت به نرم‌افزارهای مختلف نیاز دارید. یکی از بهترین نرم‌افزارهای موجود که ابزارهای متنوعی در آن وجود دارد، برنامه فتوشاپ است.

شما به واسطه برنامه فتوشاپ می‌توانید برای طراحی بنر سایت،  بنر اینستاگرام، بنر تبلیغاتی و موارد مختلف دیگر اقدام کنید. یکی از دلایلی که افراد حرفه‌ای از برنامه فتوشاپ استفاده می‌کنند، وجود ابزارهای متنوع در این نرم‌افزار است. برای مثال استفاده از نرم‌افزار ادیت کننده عکس در برنامه فتوشاپ به شما این امکان را می‌دهد که هر عکسی را به رنگ دلخواه خود تغییر دهید و آن را به تصویر مد نظر خود تبدیل نمایید.

ابزارهای دیگری مانند وجود فونت‌های متنوع در فتوشاپ به شما این امکان را می‌دهند تا متن اصلی و یا عنوان نوشته شده در بنر تان را جذاب‌تر کنید. همچنین قابلیت ساخت بنر سایت به صورت متحرک توسط این نرم‌افزار وجود دارد. شما در ابتدا لایه‌های مختلف برنامه فتوشاپ را انتخاب می‌کنید و در هر لایه نوشته، عکس، زمینه، رنگ و موارد مختلف دیگر را تنظیم می‌نمایید. سپس توسط ابزارهای متنوع در این نرم‌افزار می‌توانید لایه‌ها را یکی پس از دیگری به حرکت درآورید. لایه‌ها به شکل خاصی از چپ و راست یا از وسط تصویر در بنر شما ظاهر می‌شوند. در این حالت جذابیت بنر تولید شده شما را افزایش خواهند داد.

طراحی بنر سایت با فتوشاپ

طراحی بنر سایت با فتوشاپ

زمانی که برای طراحی بنر سایت با فتوشاپ اقدام می‌کنید، قطعاً استفاده بهینه از این نمونه ابزارها به شما در افزایش سرعت فعالیت­تان کمک خواهد کرد. به همین منظور فتوشاپ یکی از ابزارهای حرفه‌ای برای طراحان بنر است.

نکات و راهنمایی‌های کلیدی برای ایجاد تبلیغات بصری جذاب

طراحی بنر سایت با فتوشاپ تنها منوط به استفاده از نرم‌افزار فتوشاپ نیست. شما باید ایده‌های خلاقانه و جدیدی داشته باشید تا مخاطبانتان را زمان مشاهده بنر در سایت‌های متنوع میخکوب کنید. یکی از روش‌هایی که به وسیله آن می‌توانید در زمینه تبلیغات نسبت به رقیبان خود بهتر عمل کنید ایجاد تبلیغات بصری جذاب در سایت‌های مختلف است. شما با استفاده از هنرهای بصری می‌توانید در طراحی بنرهای تبلیغاتی خود به گونه‌ای عمل کنید که مشتریان و یا مخاطبین سایت شما با بنر طراحی شده ارتباط بیشتری برقرار کنند. در این حالت است که با افزایش کلیک بر روی بنر سایت شما در سایت انتخاب شده برای نشر بنر، می‌توانید افراد زیادی را با برندتان آشنا کنید.

طراحی بنر سایت با فتوشاپ آن هم با روش تبلیغات هنرهای بصری به شما کمک می‌کند تا در زمینه بازاریابی اینترنتی به صورت تاثیرگذار فعالیت کنید. برای مثال اگر یک رستوران بسیار بزرگ در شهر تهران را مدیریت می‌کنید به تبلیغات نیاز دارید. برای طراحی بنر سایت با فتوشاپ و ارائه آن به سایت‌هایی که مخاطبین شما در آنها به گشت و گذار می‌پردازند باید به چند اصول زیر در زمینه تبلیغات بصری جذاب توجه کنید:

  • سعی کنید به صورت دوستانه با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید. در این حالت باید متن موجود بر روی بنر سایت طراحی شده شما دارای لحن صمیمانه باشند.
  • بهتر است برای داشتن تبلیغات بصری جذاب در بنرهایتان خودتان را با مخاطبین سایتتان همراه سازید. اطلاعاتی در خصوص علاقه و سلیقه مخاطبینتان مانند آب و هوا، رنگ مورد علاقه، گروه سنی، مجرد یا متاهل بودن و … به دست آورید.
  • سعی کنید در زمینه طراحی بنر سایت با فتوشاپ اطلاعات مفیدی را به مخاطبانتان القا کنید.
  • بهتر است در طراحی بنر سایت با فتوشاپ صادق باشید و از دروغ گفتن برای بولد کردن محصول یا خدمات تان جلوگیری نمایید.
  • کیفیت بنر طراحی شده خود را با توجه به نیاز مشتریان افزایش دهید.
  • سعی کنید از اشکال هندسی جذاب با رنگ‌های بی‌نظیر برای جلب توجه بیشتر استفاده نمایید.

طراحی بنر سایت با فتوشاپ

اصول طراحی بنر سایت با روش طراحی بصری

با در نظر داشتن این نکات شما می‌توانید در زمینه طراحی بنر سایت با فتوشاپ آن هم به روش هنرهای بصری به بهترین شکل ممکن عمل کنید. شروع تبلیغات بصری برای برند شما می‌تواند نتایج بسیار جذابی را به ارمغان آورد. شما باید در بنر­تان به این روش به گونه‌ای عمل کنید که مخاطب با دیدن بنر شما به وجد بیایند. همچنین از آن لذت ببرد. متن موجود در این نمونه از تبلیغات باید به گونه‌ای انتخاب شوند که مشاهده کننده پس از دیدن این بنر احساس نیاز به خرید محصول شما یا دریافت خدمات را در زندگیش حس کند. بدین صورت می‌توانید برای طراحی بنر سایت با فتوشاپ به بهترین شکل ممکن اقدام کنید. نه تنها برای طراحی بنر سایت بلکه برای طراحی بنر اینستاگرام،  بنر تبلیغاتی و … نیز می‌توانید از این روش استفاده نمایید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

نکات حرفه‌ای در طراحی بنر سایت با فتوشاپ

شما درک کردید برای طراحی بنر سایت با فتوشاپ نیاز دارید تا از تکنیک‌های بصری استفاده کنید. حال باید نکات و تکنیک‌های حرفه‌ای را نیز بدانید. اگر شما بتوانید اصول طراحی بنر سایت با فتوشاپ با تکنیک‌های بصری و تکنیک‌های حرفه‌ای را در طراحی خود اعمال کنید، نتیجه ایجاد شده می‌تواند سبب افزایش مشتریان و یا افزایش خدمات گیرندگان شما باشد.

یکی از مهمترین نکاتی که برای طراحی بنر سایت و یا هر بنر دیگری باید به آن توجه کنید، سایز بنر طراحی شده است. اگر قصد دارید برای طراحی بنر یا بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر اقدام کنید باید ابعاد و اندازه بسیار بزرگی را در نظر بگیرید. این موضوع در حالی رخ می‌دهد که ابعاد و سایز بنر تبلیغاتی در سایت اینترنتی نسبت به بیلبوردهای تبلیغاتی متفاوت خواهد بود. به همین دلیل برنامه فتوشاپ در زمان ابتدایی طراحی از شما درخواست می‌کند تا سایز مد نظر بنرتان را انتخاب کنید. با روند پله پله‌ای فتوشاپ شما می‌توانید یکی پس از دیگری نکات موجود را رعایت کنید. سپس بنری بی‌نظیر را دانلود نمایید و در سایت‌های مختلف آن را نشر دهید.

مهمترین نکته دیگری که به شما در زمینه حرفه‌ای بودن برای طراحی بنر سایت با فتوشاپ کمک می‌کند استفاده از ابزارهای متنوع مانند سلکشن و یا مدل­های نمونه موجود برای طراحی صفحه اصلی بنر هستند. شما به واسطه نمونه‌های آماده شده می‌توانید به راحتی صفحه اصلی بنر خود را دانلود نموده و تغییرات متنوعی مانند رنگ، متن، فونت و …  را اعمال کنید.

طراحی بنر سایت با فتوشاپ

طراحی بنر با ابزارهای فتوشاپ

برای طراحی بنر سایت با فتوشاپ شما نیازی ندارید تا یکی پس از دیگری اشکال مختلف را از روی صفحه اصلی یا لایه فتوشاپ قرار دهید و به صورت دستی برای تغییر آنها اقدام کنید. شما تنها با استفاده از کلیک بر روی ابزارهای مختلف موجود در برنامه فتوشاپ می‌توانید از آن­­ها استفاده نمایید. برای مثال فرم اصلی بنر را از حالت مستطیل نوک تیز به مستطیل هلالی تبدیل کنید. همچنین می‌توانید قسمت‌های مختلف یک شکل هندسی را به رنگ‌های متفاوتی تغییر دهید.

این موارد سبب می‌شوند که هر فرد به عنوان یک طراح بتواند با سلیقه خود به طراحی بنری متفاوت بپردازد. در این حالت شما بنری را طراحی می‌کنید که هیچ فرد دیگری آن را طراحی نکرده است. برای حرفه‌ای شدن در این زمینه به خلاقیت‌های بسیار زیادی نیاز دارید. همچنین برای رشد می‌توانید از بنرهای نمونه موجود الگوبرداری کنید.

تکنیک‌های پیشرفته برای طراحی حرفه‌ای و ارتباط بین المان‌ها

تصور کنید به یک سایت مراجعه نموده اید و در آن بنر تبلیغاتی می­بینید. چند روز است که به آن بنر تبلیغاتی و متنی که بر روی آن نوشته شده است فکر می­کنید. همچنین به عنوان یک طراح به این نکته می‌اندیشید که استفاده از اشکال و المان‌های مختلف موجود در فتوشاپ چگونه می‌توانند در کنار یکدیگر به چنین ارتباط پیچیده‌ای برسند و نظر مخاطب را جلب کنند. طراحان برای آنکه بتوانند به صورت تکنیکال نظر مخاطب را جلب کنند از روش‌های ویژه‌ای مانند هارمونی و ارتباط میان المان‌ها استفاده می‌کنند.

اگر سایت شما در زمینه آموزش خیاطی فعالیت می‌کند، طراحی بنر سایت با فتوشاپ آن هم با استفاده از المان‌های مخصوص خیاطی می‌تواند خیاطان بسیار زیادی که به سایت‌های متنوع مراجعه می‌کنند را به سمت سایت شما بکشاند. همه ما خوب می‌دانیم که المان‌های مربوط به خیاطی سوزن، نخ، قرقره، چرخ خیاطی و …  است.  در نتیجه با دیدن یک المان جذاب و یک طراحی بی‌نظیر که ادغامی از موارد عنوان شده باشد به عنوان یک خیاط وارد سایت معرفی شده، خواهیم شد. طراحان حرفه‌ای نه تنها در هماهنگ سازی رنگ‌ها و متن با یکدیگر به صورت دقیق عمل می‌کنند، بلکه برای انتخاب المان نیز سعی می‌کنند از روش‌های متنوع و البته سرگرم کننده استفاده نمایند. همین موضوع آنها را به افراد حرفه‌ای برای طراحی بنر سایت با فتوشاپ تبدیل کرده است.

طراحی بنر سایت با فتوشاپ

تناسب و هارمونی میان رنگ، المان و ... در بنر سایت

المان‌ها، رنگ‌ها، نشانه‌های اختصاری، لوگو، متن اختصاصی، شعار و حتی داستانی که شما به تنهایی از برندتان یا کسب و کارتان تعریف می‌کنید می‌تواند برای بینندگان و شنوندگان جذاب باشد. به همین منظور شما بستری را آماده کرده‌اید تا با استفاده از آن مخاطبین بتوانند به سایت شما مراجعه کنند. صفحه فرودی که شما برای بنر تبلیغاتی خود انتخاب می‌کنید، هارمونی و تناسب میان المان‌ها و متن صفحه فرود، وعده هایی که در متن و یا عکس بنر به شنوندگان و بینندگان عنوان کرده‌اید، می‌توانند نظر مخاطب را جلب کنند.

راهنمایی برای استفاده از رنگ‌ها، فضاها و نوشتار در طراحی بنر وبسایت

همانطور که در بالا عنوان کردیم برای طراحی بنر سایت با فتوشاپ باید به ویژگی‌های متنوعی مانند رنگ توجه کنید. متخصصین حوزه بازاریابی به این نکته اندیشیدند که هر رنگی بیان کننده احساسات مختلفی از بینندگان و شنوندگان است. برای مثال رنگ زرد نماد شوق و هیجان است. کسب و کارهایی مانند مک دونالد و کی‌اف‌سی به دلیل هیجان، شور و ذوق موجود در برند خود در طراحی لوگو از این رنگ­ استفاده نمودند. رنگ مشکی و بنفش نماد قدرت و لوکس بودن برند شماست. همچنین رنگ‌هایی مانند سفید که نماد صلح است، نشان دهنده برندهای مردمی می­باشند.

در نتیجه انتخاب رنگ برای ساخت و طراحی بنر سایت با فتوشاپ می‌تواند تاثیر بسزایی در جذب مخاطب و جلب آنها داشته باشد. زمانی که مخاطبین به سایت‌های مختلف مراجعه می‌کنند اگر رنگ خاصی در طراحی بنر استفاده کرده باشید نظر آنها را جلب خواهید کرد. شاید همین رنگ بتواند سبب کلیک آنها بر روی بنر و ورود به صفحه اصلی سایت شما شود.

یکی از نکات دیگری که در طراحی بنر سایت با فتوشاپ باید به آن اشراف داشته باشید، تفکیک کردن فضاهای موجود در بنر است. برخی از افراد بنر سایتی طراحی می‌کنند که فضاهای خالی بسیار زیادی دارد و از طرفی نوشته‌ها در هم تنیده شدند. وقتی فردی بنر این چنینی را مشاهده می‌کند متوجه متن نوشته شده در بنر نخواهد شد. از طرفی اگر به صورت پراکنده هر متن را در قسمتی از بنر عنوان کنید و تنها قصد داشته باشید بنر را پر کنید ممکن است مخاطبین به بنر طراحی شده شما جذب نشوند. 

طراحی بنر سایت با فتوشاپ

چگونه در فتوشاپ یک بنر عالی طراحی کنیم؟

سعی کنید بنر­تان همواره مرتب باشد. همچنین سعی کنید متن خوانایی بنویسید و ابعاد و اندازه متن را بر اساس سایز بنر تعیین نمایید. هرگز فضای خالی را در بنرتان قرار ندهید. سعی کنید فضاهای خالی موجود را در صورت امکان با اشکال متنوع و المان‌های مخصوص پوشش دهید.

لحن نوشته شما در طراحی بنر سایت با فتوشاپ تاثیر بسزایی بر روی جذب مخاطب خواهد داشت.  بنر دوستانه و صمیمانه که افراد را به همراهی و مشارکت دعوت می‌کند موفق‌تر از بنرهای دیگر عمل خواهد کرد. در نتیجه در زمان طراحی بنر سایت با فتوشاپ سعی کنید برای فروش محصولات خود و یا تخفیف فصل از کلماتی مانند off، حراجی، قیمت مناسب، تخفیف و …  استفاده نمایید. اگر قصد دارید جایزه دهید و یا قرعه کشی در کار است، کلمات این چنینی می‌تواند نظر مخاطبین را با لحن دوستانه و البته جذاب جلب نماید.

طراحی بنر سایت با فتوشاپ

طراحی بنر سایت با فتوشاپ


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی گرافیکی طراحی بنر طراحی پوستر هزینه طراحی گرافیکی

سوالات متداول

وجود غلط املایی به صورت دانسته در طراحی بنر سایت برای ایجاد صمیمیت و یا جلب مخاطب گاهی یکی از روش‌های موجود می‌باشد. این موضوع به بنر سایت طراحی شده شما و دلیل بنر تبلیغاتی شما بستگی دارد.

یکی از روش‌های برتر موجود برای طراحی بنر سایت با فتوشاپ استفاده از خلاقیت بصری برای تبلیغات پیشرفت است.

گاهی استفاده از رنگ‌های متضاد مخصوصاً برای فروش لوازم جانبی گوشی موبایل می‌تواند جذاب باشد. در نظر داشته باشید که اگر سایتتان در زمینه روانشناسی فعالیت می‌کند، استفاده از یک رنگ واحد آن هم با توجه به موضوع گفتگو بهترین گزینه برای طراحی بنر سایت شماست.

با توجه به میزان حرفه‌ای بودن شما و همچنین بر اساس استفاده از ابزارهای مختلف و یا عدم استفاده از آنها می‌توانیم زمان‌های متفاوتی را برای طراحی بنر سایت از یک روز تا یک هفته عنوان کنیم.


نویسنده: یلدا پارسا طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1403/2/10 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 40 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی بنر سایت با فتوشاپ طراحی بنر وبسایت طراحی گرافیکی بنر طراحی بنر سایت با photoshop ساخت بنر سایت با فتوشاپ

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :