جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

در سفارشات فوری هزینه ترجمه مقاله علمی چقدر افزایش میابد؟

نویسنده: مینا رسولی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/15 ساعت 11:11:47 بازدید: 364 امتیاز 0 از 0 نظر

بحث مهم و غیر قابل چشم پوشی در هزینه ترجمه مقاله علمی وجود دارد و آن افزایش میزان پرداختی نهایی شما با توجه به عادی- نیمه فوری – فوری شدن تحویل پروژه ترجمه است. در حالت عادی که هزینه ها طبق روند عادی محاسبه می شوند و مشمول هزینه افزایشی نخواهند بود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

در سفارشات فوری هزینه ترجمه مقاله علمی چقدر افزایش میابد؟

هزینه ترجمه فوری مقاله

اما در حالت نیمه فوری و فوری، هزینه ترجمه مقاله علمی دستخوش تغییر چشمگیری خواهد شد. در حالت فوری، کاملا طبیعی است که زمان تحویل براساس نوع ترجمه و حجم آن نصف می شود. کاملا بدیهی است که در این حالت هم برای سفارش های مختلف نصف شدن زمان تحویل متغیر خواهد بود؛ مانند محاسبه هزینه ترجمه مقاله علمی. در این حالت دستمزد نهایی که باید پرداخت کنید دو برابر می شود. طبعا این مسئله می تواند برای شما هزینه بر باشد، اما جای نگرانی نیست.

هزینه ترجمه مقاله علمی در حالت فوری و نیمه فوری که برای شما در نظر گرفته ایم نیز مقرون به صرفه و مناسب می باشد. اگر امکان پرداخت هزینه دو برابر را به هر دلیل نداشته باشید می توانید از حالت نیمه فوری استفاده کنید. این حالت برای رفاه حال مشتریان در نظر گرفته شده است و هزینه ترجمه مقاله علمی در حالت نیمه فوری نسبت به حالت فوری کمتر می باشد. پس براساس شرایط مقاله و نیاز خود میتوانید یکی از دو مدل نامبرده را انتخاب کنید. البته باز هم جای ذکر دارد که وقتی سفارش شما حجیم باشد و نیاز به تحویل فوری داشته باشد، مشمول تخفیف حجمی خواهد شد و شما ملزم به پرداخت هزینه ای گزاف نخواهید شد.

هزینه ترجمه مقاله علمی برای زبان های مختلف براساس تعداد صفحات و تعداد کلمات موجود در آنها به طور استاندارد در ایران تایپیست محاسبه شده است و در بخش هزینه و زمان به تفکیک برای هر زبان به طور مجزا قرار داده شده است که می‌توانید به آن مراجعه کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه سریعلیست هزینه ترجمهتنظیم مقاله به فرمت مجلهویرایش گرامری مقاله انگلیسی

سوالات متداول

اگر مقاله شما بیشتر از 2500 کلمه داشته باشد، به مراتب براساس حجم مقاله تان از 3 درصد تا 13 درصد مشمول تخفیف حجمی خواهید شد.

به دلیل آنکه زمان تحویل سفارش نصف میشود.

50 درصد پرداختی سهم مترجم است.

بله با مراجعه به سایت ایران تایپیست میتوانید با استفاده سامانه آنلاین هزینه ترجمه خود را محاسبه کنید و برای راهنمایی بیشتر نیز میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.


نویسنده: مینا رسولی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/15 ساعت 11:11:47 تعداد بازدید: 364 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ترجمه فوری مقاله قیمت ترجمه فوری مقالات علمی سایت ترجمه فوری ارزان مقاله هزینه سفارش ترجمه فوری مقالات علمی نرخ ترجمه فوری مقاله

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :