جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه مقاله علمی

نویسنده: نیما رفیعی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/15 ساعت 11:01:11 بازدید: 429 امتیاز 0 از 0 نظر

هزینه ترجمه مقاله علمی مختلف بسته به شرایط  و ویژگی های آن تعیین می شود. از این رو نمی توان برای یک طیف از مقالات یک مدل هزینه خاص در نظر گرفت یا آنها را صرفا براساس موضوع و حوزه تخصصی یا نیاز به ترجمه متوسط یا عالی طبقه بندی کرد. در ایران تایپیست ترجمه مقاله با بهترین کیفیت و طبق اصول و قواعد خاصی انجام می شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه ترجمه مقاله علمی

ترجمه مقاله

هزینه ترجمه مقاله علمی به چه عواملی بستگی دارد؟

با ورود به هر سایت و مرکز ارائه خدمات ترجمه مقاله با لیستی از هزینه ها مواجه می شوید که در بسیاری از موارد، در مورد آنها توضیحات کافی و کاملی وجود ندارد. اولین شرط برای برقراری ارتباط بین مشتری و مترجم و مرکز ارائه دهنده خدمات ترجمه همین شفاف سازی می باشد. حتی اگر توضیحات کوتاه و مختصری را هم در مورد هزینه ترجمه مقاله علمی بیابید، همگی شامل عدد و رقم های مختلفی هستند که براساس ترجمه عالی تا ضعیف تقسیم بندی شده اند. این در حالی است که ترجمه در بهترین کیفیت خود معنای اصلی و عام اش را باز می یابد و تعیین یک عدد یا یک سری عدد کلی برای قیمت ترجمه نباید روی کیفیت آن موثر باشد.

ما در ایران تایپیست برای محاسبه هزینه ترجمه قواعد را تغییر داده ایم. یکسری فاکتور ها و قوانین کلی برای محاسبه هزینه ترجمه مقاله علمی وجود دارد و سپس این شرایط ثابت نسبت به کوتاه بودن، حجیم بودن، فورس ماژور بودن، حوزه تخصصی و اعمال ضریب افزایشی و ... دستخوش تغییر می شوند. این روش محاسبه جداگانه به مراتب منصفانه تر و دقیق تر خواهد بود. چه هدف شما ثبت سفارش برای ترجمه مقالات دانشجویی باشد، چه بخواهید برای ترجمه مقاله ISI اقدام کنید، قصد داشته باشید مقاله خود را به مراکز پژوهشی بین المللی بفرستید، احتیاج به ثبت سفارش ترجمه های تجاری و یا برای بهبود رزومه و ثبت در آن به ترجمه احتیاج داشته باشید، ما شما را یاری می کنیم که به نتیجه مطلوب و دلخواه خود دست پیدا کنید.

به این دلیل که ترجمه های عالی و دارای یک سطح کیفی، در ایران تایپیست، هزینه بر نیستند و کاملا مقرون به صرفه و منصفانه برای مشتری محاسبه می شوند. کاهش هزینه ترجمه مقاله علمی فاصله بین شما (به عنوان مشتری) و ایران تایپیست را کاهش خواهد داد.

هزینه ترجمه مقاله علمی

هزینه ترجمه مقاله علمی

هزینه ترجمه مقاله علمی از فارسی به انگلیسی

درست است که هنگامی که از هزینه ترجمه مقاله علمی صحبت می کنیم صرفا منظورمان هزینه ترجمه مقاله علمی انگلیسی به فارسی و برعکس نیست، اما نمی توان از تعداد پُر شمار و محدود ناپذیر این نوع درخواست ها چشم پوشی کرد. درخواست ترجمه از فارسی به انگلیسی و برعکس از جمله سفارشات ترجمه ای است که به درخواستِ تخفیف بیشتری از سمت مشتریان منجر می شود و ما یک نوع تخفیف حجمی برای این منظور در نظر گرفته ایم. به این معنی که با افزایش حجم مقاله که قصد ترجمه ی آن را دارید، می توانید مشمول تخفیف حجمی ما شوید و هزینه کمتری را بپردازید. در حالت عادی مثلا هزینه برای یک مقاله 10 صفحه ای بیشتر از مقاله ای 20 صفحه ای خواهد بود چون حجم مقاله بیشتر می باشد. البته این مثال بسیار کلی است، در بخش هزینه و زمان در سایت ایران تایپیست به طور دقیق توضیح داده شده است که این نوع تخفیف چه شرایط و چه قوانینی دارد.

هزینه ترجمه مقاله علمی از فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی با هم متفاوت است. اگر قصد ثبت ترجمه مقاله از فارسی به انگلیسی را داشته باشید باید نسبت به مدل ترجمه انگلیسی به فارسی هزینه بیشتری را بپردازید چون اصولا برگرداندن مطالب و محتوای داخل مقاله از زبان بومی به زبان بیگانه دشوار تر بوده و نیازمند اختصاص زمان بیشتر است. البته در این زمینه کلیه مترجمان ایران تایپیست این امکان را دارند که ترجمه ها را از زبان بومی به زبان دیگر، با حفظ کیفیت عالی برگردانند و کیفیت در این رابطه تاثیری در محاسبه هزینه ترجمه مقاله علمی نخواهد داشت. همانطور که اشاره کردیم، کیفیت یکی از مباحث ثابت در ایران تایپیست است که هرگز دچار تغییر و یا افت، نخواهد شد. لازم به ذکر است که هزینه ترجمه مقاله علمی فارسی به انگلیسی به صورت فوری، نیمه فوری و عادی نیز دستخوش تغییر می شود.

هزینه ترجمه مقاله علمی

ترجمه مقاله علمی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه ترجمه چکیده مقاله های علمی برای نوشتن پایان نامه

بسیاری از مقالاتی که نیاز به ترجمه دارند علمی هستند و تعداد کثیری از آنها برای نگارش پایان نامه مورد استفاده قرار می گیرند. اما همواره میزان هزینه ترجمه مقاله علمی نکته مهمی است. در پاره ای از موارد ارجاع بسیاری از دانشجویان و درخواست کنندگان چکیده ترجمه مقاله های علمی بر این اساس است که به دلیل پایین بودن درجه اهمیت ترجمه، می توان آن را برای ترجمه ی عادی و با کیفیت معمولی برون سپاری کرد و به دست یک مترجم تازه کار یا در حد آماتور سپرد. اما این اشتباه نتیجه کار شما را تحت شعاع قرار خواهد داد.

ترجمه کیفی، به صحت مطالب موجود در مقاله و محتوای پایان نامه تان منجر می شود و در صورتی که قصد داشته باشید آن را به مراجع بین المللی معتبر یا ژورنال ها نیز ارائه دهید، نیاز به پرداخت هزینه ترجمه مقاله علمی برای بار دوم نخواهید داشت. این امر بدیهی، شما را ملزم خواهد کرد که برای پرداخت هزینه ترجمه مقاله علمی کمتر و ترجمه بی کیفیت اقدام نکنید. اگر به ترجمه چکیده مقاله نیاز دارید، ما در ایران تایپیست به شما کمک می کنیم تا ترجمه مفید و مورد قبولی را با هزینه پایین و مقرون به صرفه ارائه کنید. هزینه ترجمه مقاله علمی به انگلیسی و سایر زبان ها براساس نوع زبان و تعداد کلمات در این شرایط هم مشمول متغیر هایی است که از آن ها از ابتدا صحبت کردیم؛ مثل زمان تحویل، رشته، حجم چکیده و ...

لازم به ذکر است که بدانید در صورتی که در فاکتور نهایی سفارش تان عددی بالاتر از 100000 تومان وجود داشته باشد، می توانید برای دریافت نمونه ترجمه رایگان اقدام کنید. به این صورت که ترجمه ی بخشی از مقاله شما به سه مترجم مختلف داده شده و سپس در نهایت با دریافت بخشی از ترجمه از سمت هر سه آنان می توانید برای پیگیری کار با یکی از آنها دست به انتخاب بزنید.

هزینه ترجمه مقاله علمی

هزینه ترجمه

هزینه ترجمه مقاله علمی در کدام سایت مناسب تر است؟

اگر جزء گروهی هستید که به دنبال پیدا کردن بهترین سایت برای ترجمه مقاله با بهترین هزینه ترجمه مقاله علمی هستید، باید مقایسه های بسیاری انجام دهید. این مقایسه ها اطلاعات متعددی را در اختیارتان قرار می دهد. به عنوان مثال می توانید با اطلاعات درج شده در بخش هزینه و زمان تحویل در سایت ایران تایپیست و تخمین هزینه نهایی در مقایسه با سایر هزینه هایی که از آنها به عنوان ترجمه عالی، خوب، متوسط و ضعیف یاد می شود، ذهنیت بهتری از هزینه ترجمه مقاله علمی به دست آورید. این موضوع در کنار مقایسه هزینه ترجمه مقاله علمی برای زبان های مختلف نیز اطلاعات بیشتری به شما می دهد.

برای هزینه ترجمه مقاله علمی زبان فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی و سایر زبان های مرسوم و رایج و پر درخواست برای ترجمه ما در ایران تایپیست سعی کردیم هزینه ها را تا جای ممکن کاهش دهیم و میزان معقولی را در نظر بگیریم تا ثبت سفارش ترجمه و پرداخت هزینه ترجمه مقاله علمی برای مشتریان راحت تر انجام شود.

حتی اگر هزینه ترجمه مقاله علمی بسیار زیاد باشد و در کنار آن مشمول تخفیف حجمی شوید، می توانید پرداخت را به صورت قسطی انجام دهید. در حالت عادی 60 درصد هزینه اصلی در ابتدا و 40 درصد باقی مانده در انتها ترجمه دریافت خواهد شد. اگر این روش و شیوه پرداخت برای شما مقدور نیست می‌توانید با کارشناسان در ایران تایپیست هماهنگ کنید تا هزینه ترجمه مقاله علمی برایتان قسط بندی شود. سپس در بازه های زمانی تعیین شده می‌توانید پرداخت را انجام دهید بدون اینکه مجبور باشید محتمل هزینه های بیشتر باشید یا اینکه به خاطر بالا بودن هزینه ترجمه مقاله علمی از ثبت سفارش جا بمانید. در کنار این مزایا برای هزینه ترجمه مقاله علمی و کیفیت بالای ترجمه، کلیه مترجمان در ایران تایپیست در سطح عالی و پیشرفته هستند، و ترجمه های شما را در اسرع وقت تحویل خواهند داد.

هزینه ترجمه مقاله علمی

هزینه ترجمه مقاله

در سفارشات فوری هزینه ترجمه مقاله علمی چقدر افزایش میابد؟

بحث مهم و غیر قابل چشم پوشی در هزینه ترجمه مقاله علمی وجود دارد و آن افزایش میزان پرداختی نهایی شما با توجه به عادی- نیمه فوری – فوری شدن تحویل پروژه ترجمه است. در حالت عادی که هزینه ها طبق روند عادی محاسبه می شوند و مشمول هزینه افزایشی نخواهند بود. اما در حالت نیمه فوری و فوری، هزینه ترجمه مقاله علمی دستخوش تغییر چشمگیری خواهد شد. در حالت فوری، کاملا طبیعی است که زمان تحویل براساس نوع ترجمه و حجم آن نصف می شود. کاملا بدیهی است که در این حالت هم برای سفارش های مختلف نصف شدن زمان تحویل متغیر خواهد بود؛ مانند محاسبه هزینه ترجمه مقاله علمی. در این حالت دستمزد نهایی که باید پرداخت کنید دو برابر می شود. طبعا این مسئله می تواند برای شما هزینه بر باشد، اما جای نگرانی نیست.

هزینه ترجمه مقاله علمی در حالت فوری و نیمه فوری که برای شما در نظر گرفته ایم نیز مقرون به صرفه و مناسب می باشد. اگر امکان پرداخت هزینه دو برابر را به هر دلیل نداشته باشید می توانید از حالت نیمه فوری استفاده کنید. این حالت برای رفاه حال مشتریان در نظر گرفته شده است و هزینه ترجمه مقاله علمی در حالت نیمه فوری نسبت به حالت فوری کمتر می باشد. پس براساس شرایط مقاله و نیاز خود میتوانید یکی از دو مدل نامبرده را انتخاب کنید. البته باز هم جای ذکر دارد که وقتی سفارش شما حجیم باشد و نیاز به تحویل فوری داشته باشد، مشمول تخفیف حجمی خواهد شد و شما ملزم به پرداخت هزینه ای گزاف نخواهید شد.

هزینه ترجمه مقاله علمی برای زبان های مختلف براساس تعداد صفحات و تعداد کلمات موجود در آنها به طور استاندارد در ایران تایپیست محاسبه شده است و در بخش هزینه و زمان به تفکیک برای هر زبان به طور مجزا قرار داده شده است که می‌توانید به آن مراجعه کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهترجمه مقاله ISIخدمات مقاله استخراج مقاله از پایان نامه

سوالات متداول

عمده هزینه ترجمه مربوط به حجم و تعداد کلمات مقاله و حوزه تخصصی مورد نظر است و هزینه تایپ آن رایگان است.

با مراجعه به سایت ایران تایپیست و استفاده از سامانه آنلاین رایگان آن و یا تماس با کارشناسان مربوطه این مرکز.

مقاله شما باید بیشتر از تعداد مشخصی(250 کلمه)، کلمه داشته باشد

شما میتوانید نمونه ترجمه های سابق را به صورت رایگان دریافت کنید.


نویسنده: نیما رفیعی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/15 ساعت 11:01:11 تعداد بازدید: 429 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: قیمت ترجمه مقاله علمی نرخ ترجمه مقاله علمی تعرفه ترجمه مقاله علمی برآورد هزینه ترجمه مقاله علمی هزینه ترجمه مقالات علمی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :