یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

در سفارش فوری ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت چقدر افزایش میابد؟

نویسنده: فرهاد محمدی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/12 ساعت 10:40:40 بازدید: 392 امتیاز 0 از 0 نظر

در ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت سفارش های فوری کمی متفاوت می باشد. به عبارت دیگر در ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت سفارش های فوری 2 برابر سفارش های عادی می باشد. زیرا این با کاهش مدت زمان تحویل قیمت سفارش نیز افزایش میابد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

در سفارش های فوری ترجمه سختی کار مترجمان بسیار بیشتر از فایل های معمولی می باشد زیرا آنها باید به ترجمه و تایپ کاملا مسلط باشند تا بتوانند به سرعت سفارش مورد نظر را تهیه کنند. انجام سفارش های تخصصی را در کوتاه ترین زمان ممکن در موسسات مختلف ترجمه نمی توان به راحتی پیدا کرد که همین مزیت مجموعه ایران تایپیست باعث شده است که در ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت سفارش های فوری 2 برابر سفارش های معمولی باشد.

ایران تایپیست با استخدام مترجمان مجرب و مسلط به زبان های گوناگون به ویژه انگلیسی توانسته است که سفارش های با کیفیتی را در کمترین زمان ممکن به مشتریان خود ارائه کند. البته منظور از جمله «ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت سفارش های فوری 2 برابر سفارش های عادی می باشد» این نیست که دقیقا قیمت سفارش فوری 2 برابر سفارش عادی است؛ بلکه منظور جمله این است که در ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت سفارش فوری به دلیل افزایش سختی در حدود 2 برابر بیشتر از سفارش های عادی می باشد. ایران تایپیست با استراتژی استخدام زیاد مترجمان و تایپیست های با تجربه توانسته است که سفارش های خود را به سرعت تحویل دهد و همین امر سبب شده است تا دانشجویان و دانش آموزان برای انجام امور تحقیقاتی و تهیه جزوه های درسی خود از موسسه ی ایران تایپیست کمک بگیرند. این مقاله قصد داشت تا شما را با سایتی که در خدمات خود مانند: ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت مناسبی را به مشتریان خود ارائه می دهد و همچنین عوامل موثر در قیمت گذاری ترجمه ها، آشنا کند.

در سفارش فوری ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت چقدر افزایش میابد؟

ترجمه تخصصی و فوری در ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه سریعهزینه ترجمه فارسی به انگلیسیدوبله تولید زیرنویس

سوالات متداول

بله، قیمت سفارش های فوری حدود 2 برابر بیشتر از سفارش های عادی می باشد.

زیرا سختی کار مترجمان در سفارش های فوری بیشتر است.

خیر، سفارش در کمترین زمان ممکن تنها در برخی موسساتی انجام پذیر است که این موسسات نیز گاها برای انجام اینگونه سفارشات هزینه های بالایی را از مشتریان دریافت می کنند.

ایران تایپیست برای تحقق اولویت موسسه خود، یعنی رضایت مشتریان حاضر است تا از سود بیشتر خود گذشت کند و قیمت سفارش ها را طوری تنظیم کند که حق مترجمان نیز ضایع نشود.


نویسنده: فرهاد محمدی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/12 ساعت 10:40:40 تعداد بازدید: 392 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه سفارش فوری ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت ترجمه فوری فارسی به انگلیسی نرخ ترجمه فوری به انگلیسی قیمت ترجمه فوری هزینه ترجمه فوری فارسی به انگلیسی متون

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :