شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

در زمان ثبت سفارش ترجمه تخصصی مقالات پرداختی باید انجام شود؟

نویسنده: دانیال فرهادی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/8/24 ساعت 14:00:00 بازدید: 354 امتیاز 0 از 0 نظر

همانطور که بارها اشاره کردیم، هزینه‌ی ترجمه تخصصی مقالات توسط تیم حرفه‌ای و متخصص سایت ایران تایپیست بسیار مناسب بوده و این هزینه مناسب کیفیت را زیر سوال نخواهد برد؛ در واقع کیفیت بالای ترجمه تخصصی مقالات، مهم‌ترین تضمینی است که ایران تایپیست به کاربران خود می‌دهد. اما در مواردی که حجم یک متن زیاد باشد و برای مثال کاربران جهت ترجمه تخصصی مقالات ای اس ای تخصصی سفارش ثبت کنند، هزینه‌ی ترجمه تخصصی این مقالات پر حجم مسلما سنگین خواهد بود و افراد امکان پرداخت این هزینه به یکباره را نخواهند داشت. یکی از مهم‌ترین خدمات ارائه شده توسط ایران تایپیست برای راحت بودن کاربران و مشتریان خود به هنگام پرداخت هزینه ترجمه تخصصی مقالات با موضوعات مختلف، ایجاد این امکان برای کاربران است تا بتوانند هزینه‌های زیاد ترجمه تخصصی را به صورت اقساطی پرداخت کنند. در واقع پرداخت هزینه‌ی ترجمه تخصصی به شکل اقساطی، تنها برای مقالات بسیار حجیم وجود خواهد داشت.

در روش پرداخت اقساطی، کاربران می‌توانند طبق یک دوره‌ی زمانی خاص به طور مثال بعد از به پایان رسیدن کار ترجمه تخصصی مقالات، برای پرداخت بخشی از هزینه‌ی تعیین شده برای ترجمه مقالات تخصصی مورد نظر اقدام کنند. در واقع نیازی نیست که هزینه‌ی کلی ترجمه تخصصی در زمان شروع کار پرداخته شود؛ کاربران بخشی از هزینه کلی ترجمه مقالات تخصصی مورد نظر خود را در آغاز کار پرداخت می‌کنند و مابقی هزینه در پایان کار و یا به شکل اقساطی در دفعات از پیش تعیین شده پرداخته می‌شود و هیچ فشاری در پرداخت هزینه وجود ندارد. هزینه بسیار مناسب در عین کیفیت بسیار بالای ترجمه مقالات تخصصی، امکان پرداخت اقساطی هزینه‌های کلی انجام ترجمه تخصصی و مهارت بسیار بالای مترجمان این سایت برای انجام ترجمه مقالات تخصصی به شکل کاملا دقیق، مزایای مهم ثبت سفارش ترجمه تخصصی در سایت معتبر ایران تایپیست است که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت.

در زمان ثبت سفارش ترجمه تخصصی مقالات پرداختی باید انجام شود؟

ثبت سفارش ترجمه تخصصی مقالات

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهترجمه تخصصیترجمه مقاله ISIترجمه کتاب

سوالات متداول

بله. برای مثال هزینه ترجمه مقالات تخصصی پزشکی به نسبت ترجمه تخصصی مقالات رشته هنر بیشتر است.

روش پرداخت هزینه متفاوت است. اما بخشی از این هزینه به طور حتم باید در ابتدا پرداخت شود.

کیفیت بالای ترجمه در ایران تایپیست تضمین شده است و ارتباطی با هزینه ندارد.

بله. کار ترجمه با کیفیتی بالا و هزینه کاملا مناسب انجام می‌شود.


نویسنده: دانیال فرهادی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/8/24 ساعت 14:00:00 تعداد بازدید: 354 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ترجمه تخصصی مقالات ترجمه تخصصی مقالات اقساطی قیمت ترجمه تخصصی مقالات تعرفه ترجمه تخصصی مقالات برآورد قیمت ترجمه تخصصی مقالات

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :