یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

در ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت چگونه محاسبه میشود؟

نویسنده: آیدا وحدت ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/12 ساعت 10:32:47 بازدید: 419 امتیاز 0 از 0 نظر

در ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت یکی از مهمترین معیار ها برای مشتریان است. به طوری که می توان این فاکتور را به عنوان یکی از دغدغه های اصلی مشتریان معرفی کرد. هدف مجموعه ایران تایپیست رضایت مشتریان است. بنابراین تمامی افراد این مجموعه تلاش می کنند تا مشتریان بدون داشتن هیچگونه دغدغه ای سفارش دهند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مجموعه ایران تایپیست علاوه بر داشتن نویسندگان و مترجمان حرفه ای، حسابداران با تجربه ای نیز دارد؛ که این حسابداران با محاسبه دقیق برای ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت بسیار مناسبی را مشخص کرده اند. قیمتی که برای ترجمه فارسی به انگلیسی در مجموعه ایران تایپیست ارائه شده است نسبت به کیفیت ترجمه متن ها بسیار مقرون به صرفه می باشد. اگر بخواهیم رو راست باشیم مجموعه ایران تایپیست گاها از سود خود به نفع مشتریان گذشت می کند. زیرا همانطور که گفته شد اولویت این مجموعه رضایت مشتریان است. در سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت به عوامل مختلفی مانند: تعداد کلمات موجود در یک صفحه (به صورت استاندارد 250 کلمه در یک صفحه)، عمومی یا تخصصی بودن متن ها و ... بستگی دارد. به طور مثال اگر شما 1 صفحه حاوی 250 کلمه  متن فارسی داشته باشید و بخواهید این صفحه را به انگلیسی عمومی ترجمه کنید، قیمت این سفارش در سال 99 تقریبا 6250 تومان می شود.

به عبارت دیگر قیمت هر کلمه برای ترجمه فارسی به انگلیسی عمومی 25 تومان می باشد. هر چقدر که تعداد کلمات و صفحات شما بیشتر باشد، ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت کمتری خواهد داشت. به طور مثال اگر شما بین 10 تا 24 صفحه ترجمه فارسی به انگلیسی داشته باشید، مجموعه ایران تایپیست به شما 3 درصد تخفیف خواهد داد. یعنی به جای هر کلمه 25 تومان در سال 99، شما برای هر کلمه تنها 24/2 تومان پرداخت خواهید کرد. ایران تایپیست معمولا به مشتریان خود بسته به نوع سفارش و تعداد صفحات سفارش بین 3 تا 13 درصد تخفیف می دهد.

در ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت چگونه محاسبه میشود؟

ترجمه فارسی به انگلیسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهویرایش گرامری مقاله انگلیسیتنظیم مقاله به فرمت مجلهتنظیم مقاله به فرمت مجله

سوالات متداول

بله، متن های طولانی برای ترجمه در ایران تایپیست شامل تخفیف خواهد بود. تخفیف های این مجموعه معمولا بین 3 تا 13 درصد براساس متن مشتریان تعیین خواهد شد.

در ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت به عواملی مانند: تخصصی یا عمومی بودن متن، تعداد کلمات و ... بستگی دارد.

بله، ایران تایپیست برای سفارش هایی که صفحات آنها بین 201 تا 499 می باشد، حدود 11 درصد تخفیف دارد.

در سال 99 قیمت هر کلمه در ترجمه فارسی به انگلیسی برای متن های عمومی حدود 25 تومان می باشد


نویسنده: آیدا وحدت ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/12 ساعت 10:32:47 تعداد بازدید: 419 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تخمین قیمت ترجمه فارسی به انگلیسی هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی برآورد هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی محاسبه قیمت ترجمه فارسی به انگلیسی تعرفه ترجمه فارسی به انگلیسی آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :