دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

خلاصه نویسی قصه

نویسنده: سارا اخلاقی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1401/4/2 ساعت 09:00:00 بازدید: 442 امتیاز 0 از 0 نظر

خلاصه نویسی قصه و داستان در ایران تایپیست دنیای تازه ای را در پیش چشم مخاطبان ترسیم می کند که در آن نکات تازه ای را در قالب بیانی شیرین و جذاب  آموزش می دهند. چه کسی می تواند انکار کند قصه گویی و داستان سرایی نمیتوانند بینش افراد را بسازند، نمی توانند انسان بسازند؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

طریقه خلاصه نویسی قصه و داستان به چه صورت است؟

 خلاصه نویسی قصه و داستان در ایران تایپیست اگر این روزها مورد توجه قرار گرفته است به دنیای مجازی و رسانه ها و ارتباطات جمعی باز می گردد که قدرتمندانه در عصر حاضر توانسته اند انسان ها را احاطه کنند و تمام اوقات فراغت آنها را قدرتمندانه در اختیار خود بگیرند.

 مدت هاست که این رسانه ها توانسته اند به قدری در پر کردن زمان افراد موفق عمل نمایند که محدود شدن زمان برای مطالعه کتاب کاملا طبیعی به نظر می آید، لذا شاید بتوانیم این حقیقت را بپذیریم که هر روز که می گذرد حوصله مطالعه کتاب کمتر می شود و خوانندگان کتابها کاهش می یابد، به صورتی که روزگاری کودکان و نوجوانان زیادی برای پر کردن اوقات فراغت خود به سمت مطالعه کتاب قصه ها می رفتند و  خواندن داستان و یا گوش کردن به آن جزو لذت بخش ترین لحظات زندگی آنان بود و تمایل به عضو شدن در کتابخانه های عمومی بالا  بود.

 اما اکنون این حقیقت تلخ حاکم است که کودکان و نوجوانان چندان به سمت مطالعه کتاب ها نمی روند و ترجیح می دهند بازی های کامپیوتری انجام دهند. در حقیقت گیم ها و شبکه های اجتماعی عرصه را برای مطالعه کتاب تنگ نموده اند، لذا لازم است تدبیری اندیشیده شود وگرنه پیش چشم نسل آینده چیزهایی   را ترسیم می کنند که همخوانی  با اصول اخلاقی و انسانی ندارند.

خلاصه نویسی قصه

سفارش خلاصه نویسی قصه

در همین راستا مجموعه ای مانند ایران تایپیست به سمت جذب افرادی پیش رفته است که می توانند  داستان ها و قصه ها را به طریقی خلاصه نمایند که بدون آسیب  وارد کردن به محتوا و نکات ذکر شده در داستان، در قالب بیانی شیرین و رسا؛ اما به صورت چکیده چیزی را که باید گفت انتقال دهند.

این محتواهای خلاصه شده در شبکه های اجتماعی و سایت ها منتشر می شوند تا خوانده شوند، برای دانش آموزان در مجلات و... چاپ  شوند، در مدارس و سرکلاس ها مطالعه شوند و یا  تبدیل به پادکست شده و در کتابخانه های مجازی و .... گوش داده شوند.

خلاصه نویسی قصه های کهن ایرانی

خلاصه نویسی قصه های کهن ایران تایپیست به خوبی توانسته اند ثابت نمایند آنچه در فرهنگ ما ایرانیان است و یا شاید در نهاد ما قرار داده شده است تمایل به داشتن قهرمان و اسطوره پرستی دارد و با تغییر نسل ها فرق ننموده و ما همواره در هر سنی و عهدی از شنیدن افسانه های ناب ایرانی لذت می بریم. لذا وقتی خلاصه قصه های کهن ایرانی در اختیار افراد مختلف قرار می گیرد، اگر خلاصه نویسی به صورت درستی انجام شده باشد جذابیت و کشش بالا است.

خدمت خاصی که نیاز به قلمی قوی و دانش زیاد دارد؛ زیرا داستان های کهن، نویسندگان بزرگی دارند که قلم آنان با گذشت حتی صدها سال همچنان برای مخاطب خاص و عام جذاب است و جمله به جمله این داستان ها درس هایی را با زبانی شیرین و غیر مستقیم به مخاطب منتقل می نماید که هر نویسنده ای توان نوشتن چنین آثاری را ندارد.

خلاصه نویسی قصه

قیمت خلاصه نویسی قصه

 به همین دلیل است که افسانه های کهن ایرانی داستان های مثال زدنی می باشند و کسی که اقدام به خلاصه نمودن آنها می کند هم باید قلم قوی داشته باشد و هم در زمینه آیین نگارش و ادبیات دانش بالایی داشته باشد و همچنین به اصول خلاصه نویسی قصه ها مسلط باشد.  

چنین خلاصه نویسی میتواند همانطور که نقال ها در سالهای دور مخاطب را جذب می نمودند مخاطب را با خود همراه کند. در همین راستا می بینیم ایران تایپیست برای جلب همکاری افراد حرفه ای در خلاصه نویسی قصه های قدیمی، روش دورکاری را برگزیده و با محدودیت متخصصین مواجه نشده و از حضور افراد خبره و مستعد در این کار بهره می برد.

متخصصین ایران تایپیست همگی در زمینه خلاصه نویسی تجربه کافی دارند؛ بنابراین با توجه به تسلطی که به آیین نگارش دارند و آشنایی کافی که با افسانه های کهن ایرانی کسب نموده اند، سعی می کنند هماره محتوایی را در اختیار مخاطبان قرار دهند که با حفظ وفاداری به اصل محتوا، چکیده ای به زبان ساده و روان؛ اما جذاب است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

خلاصه نویسی قصه و داستان کودکانه به صورت آنلاین

خلاصه نویسی قصه و داستان کودکانه همواره یکی از جذابترین خدمات ایران تایپیست است که توسط متخصصین مجموعه ارائه می شود.

کودکان همیشه عاشق داستان و قصه هستند، هر کودکی از شنیدن داستان لذت می برد و با قصه به آرامی می خوابد، اگرچه مدتهاست که خواندن داستان های بلند و پر جاذبه برای کودکان توسط والدین کمتر شده و مدارس نیز آنقدر در پی تقویت هوش ریاضی و آموزش حل مسائل پیچیده هستند که قصه گویی و آموزش کودکان از طریق داستان ها به حاشیه رانده شده است.

خلاصه نویسی قصه

خلاصه نویسی قصه

لذا در چنین  زمانی نیاز به آوردن قصه و داستان ها به گوشی ها و سرکلاس ها بیشتر می باشد و این راه حل با کمک خلاصه نویسی قصه و داستان کودکانه در مجموعه ای مانند ایران تایپیست قابل اجرا شده است؛ زیرا این مجموعه با درک این نیاز و اهمیت ترغیب کودکان به مطالعه و خواندن و شنیدن قصه به خلاصه نویسی داستان ها روی آورده است و با توجه به این حقیقت  با فراهم کردن شرایط همکاری افراد با تجربه در این حوزه سعی می کند شرایطی را به وجود آورد که بتوان قصه ها را به همان شیرینی و جذابیتی که نوشته شده اند در فرم خلاصه نیز به همان گونه ارائه داد تا بتوان در هر محیطی داستان را خواند و کودکان را با خود همراه نمود.

کودکان داستان های شیرین و ساده را  دوست دارند؛ قصه هایی که بتوان در آن در نقش شخصیت های مختلف ظاهر شده و همزاد پنداری نمود، لذا خلاصه ای که نتواند چنین حسی را در آنها ارضا کند، نمیتواند موفق عمل نماید، به همین دلیل ایران تایپیست حساسیت بالایی در انتخاب متخصصین خود داشته و تنها افراد حرفه ای و باتجربه که قلمی شیوا و جذاب دارند به همکاری انتخاب می کند.

در همین راستا همچنین جهت جلب اعتماد مشتریان  نمونه کارهای اعضای مجموعه در سایت  قرار گرفته است تا با دیدن سبک کار و قلم آنان و مقایسه با کار اصلی، مشتریان در اخذ تصمیمات خود اطمینان بیشتر داشته باشند.

آیا خلاصه نویسی قصه نیاز به مهارت و تکنیک خاصی دارد؟

خلاصه نویسی قصه نیاز به مهارت نویسنده در نویسندگی و آشنایی و تسلط کافی به اصول خلاصه نویسی دارد. باید فرد بتواند داستان را به گونه ای خلاصه نماید که خلاصه به اصل قصه وفادار مانده و همان مطالب را؛ اما در قالب متن بسیار کوتاهی به مخاطب منتقل نماید و رعایت این اصول خلاصه نویسی تجربه و مهارت می خواهد. بسیار ساده انگارانه است که تصور شود تنها با خواندن قصه و بدون داشتن مهارت در خلاصه نویسی میتوان یک چکیده خوب تهیه نمود.

در این چکیده باید مطالب به گونه ای پشت سر هم قرار گیرند که در عین اینکه مطالب مهم قصه ذکر می شوند، محتوا به صورت جذاب و رسایی به دنبال هم قرار گیرند تا گویی مخاطب یک داستان کوتاه می خواند، داستانی پر کشش؛ اما کوتاه و بدون توضیحات اضافی که به مخاطب این نوید را می دهد در عرض چند دقیقه انگار  می تواند چند صفحه را بخواند.

باید این حقیقت را پذیرفت این خلاصه ها گاهی مورد اتکا قرار گرفته و نمایش نامه ای برای کودکان می شوند، گاهی در سایتی درج شده و در زیر آن تحلیل و نظر منتقدین درج می شود، گاهی در قالب برنامه ای برای افراد مختلف پخش می شود، وقتی یک متن می تواند چنین نقش هایی را بیابد کاملا طبیعی است در مجموعه ای مانند ایران تایپیست برای تهیه چنین متونی به متخصصینی که مهارت های ویژه ای دارند اعتماد شود؛ زیرا این مجموعه کلیه متون خلاصه شده خود را تضمین کیفیت می نماید و وقتی مرجعی اقدام به تضمین کیفیت کارهای خود می کند لازم است کار را تنها به متخصصین حرفه ای  ارجاع دهد.

خلاصه نویسی قصه

خلاصه نویسی قصه های کودکان

این متخصصین با تجربه بر اساس مهارتی که دارند نکات مهم داستان را استخراج نموده و از توضیحات و بیان نکات اضافی پرهیز می نمایند تا متن هم خلاصه شود و همان بیان کننده نکات مهم داستان باشد. باید در اصل ماجرا تغییری دیده نشود.  هر دخل و تصرفی در داستان باید با اجازه نویسنده اصلی قصه باشد.

کدام سایت ارزانترین خلاصه نویسی قصه را ارائه میدهد؟

خلاصه نویسی قصه ارزان شاید در نگاه اول مورد توجه همگان قرار گیرد؛ اما کیفیت کار و جایی که این کار در آنجا ارائه خواهد شد، در گام های بعدی تاثیر بسیار زیادی در تصمیم افراد می گذارند.

به طوری که وقتی قرار است این خلاصه ها چاپ شوند و در قالب مجموعه ای از چکیده داستان های نویسندگان معروف باشند، با توجه به حساسیتی که وجود دارد و اعتبار کار، کاملا تصمیم گیری بر اساس هزینه ها تحت تاثیر قرار می گیرد، اگرچه هزینه همواره مورد توجه می باشد.

خلاصه نویسی قصه

سفارش آنلاین خلاصه نویسی قصه

در همین راستا ایران تایپیست به عنوان هلدینگی که خدمات کاملی جهت ترجمه و تایپ و خلاصه نویسی و تهیه پادکست و.. انجام میدهد با تعیین استانداردهای مشخصی سعی نموده از یک سو هزینه ها را منصفانه و کاملا رقابتی تعیین کند و از طرف دیگر هزینه ها به گونه ای باشند که سبب از بین رفتن انگیزه متخصصین مجموعه نگردند.

اما در این میان قابل ذکر است ایران تایپیست جهت تعدیل قیمتها و حفظ کیفیت بالای کار به سمت همکاری با متخصصین به صورت دورکاری پیش رفته است، بدین ترتیب افراد باتجربه در سراسر کشور با ایران تایپیست در حوزه خلاصه نویسی قصه به صورت باکیفیت و ارزان همکاری نموده و کارهای خوبی را ارائه می دهند.

بنابراین قبل از تصمیم گیری در حوزه ارجاع کار خلاصه نویسی توصیه می گردد در سایت ثبت نام نموده؛ هم نمونه کارهای رایگان متخصصین مجموعه را ببینید و هم با ثبت سفارش، فاکتور رایگان دریافت نمایید تا بدین ترتیب بتوانید هم کیفیت کارهای مجموعه های مختلف را مقایسه نمایید و هم با در نظر گرفتن سرعت انجام کار و کیفیت قیمت ها کارها را باهم مقایسه کنید.

ایران تایپیست سعی دارد با فراهم نمودن شرایطی که به تصمیم گیری درست کمک بسیاری  می کنند مشتریان را یاری رساند به خدمات مناسب و حرفه ای و ارزانی دسترسی پیدا کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

خلاصه نویسیهزینه خلاصه نویسیخدمات دانشجوییسرچ در گوگل

سوالات متداول

بله در سایت  ایران تایپیست جهت کمک به مشتریان برای اخذ تصمیم درست امکان دانلود نمونه خلاصه نویسی قصه فراهم شده است.

در ایران تایپیست هزینه خلاصه نویسی قصه بر اساس حجم کار و نوع محتوا متفاوت است و وقتی به صورت فوری انجام می شود،  هزینه تقریبا دو برابر بیشتر می شود.

خیر در مجموعه  ایران تایپیست خلاصه نویسی قصه ها توسط افراد حرفه ای انجام می گردد، لذا کیفیت در هر روش ثبت سفارشی تضمین شده است.

خلاصه نویسی قصه های کهن ایرانی که به صورت اشعار هستند، توسط افرادی با دانش بالا در حوزه ادبیات انجام می گردد.


نویسنده: سارا اخلاقی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1401/4/2 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 442 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: خلاصه نویسی قصه قدیمی خلاصه نویسی قصه کودکانه سفارش خلاصه نویسی قصه خلاصه نویسی قصه آنلاین خلاصه نویسی حرفه ای قصه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :