دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

خلاصه نویسی فوری برای کنکور انسانی

نویسنده: شیرین کرم خانی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/12/17 ساعت 12:00:00 بازدید: 1134 امتیاز 0 از 0 نظر

خلاصه نویسی برای کنکور انسانی به بهترین شکل و فوری؛ خلاصه نویسی است که  حسن آن تنها به سرعت تهیه شدن آن نیست، بلکه باید به گونه ای باشد که به صورت دقیق و درست نکات مهم را نیز منتقل نماید؛ زیرا هدف از خلاصه نویسی ارائه مطالب به شکلی است که بتوان در مدت زمانی بسیار کوتاه، به صورت فشرده مطالعه نمود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

زیرا کتابهای رشته انسانی کتابهایی هستند که به سبب توضیحات و تشریح مطالب، حجیم می باشند و همچنین مطالب آنها بیشتر محفوظات می باشند، لذا وقتی قرار است دانش آموزان چندین کتاب حجیم این چنینی را برای کنکور آزمون دهند؛ کاملا طبیعی می باشد بعضی از مطالب مهم را فراموش نمایند، به همین دلیل خلاصه نویسی برای کنکور انسانی ضروری است و باید در عین اینکه از توضیحات اضافی دوری می می شود تمامی نکات مورد پرسش در کنکور، در خلاصه نویسی گنجانده شوند.

البته این یک سوی ماجرا است؛ این مطالب چون تشریحی و توضیحی نیز می باشند، باید قلم روان و شیوایی نیز داشته باشند تا برای خواننده قابل درک باشند.

در ایران تایپیست که کار خلاصه نویسی برای کنکور انسانی را به صورت فوری انجام میشود؛ متخصصین جهت رعایت نکات بالا سعی می کنند از روش درختی استفاده نمایند؛ یعنی به ذکر مطالب به صورت درختی پرداخته و توضیحات اضافی را حذف نمایند؛ البته تمامی نکات مهم ذکر می شوند و همچنین با قلم شیوایی نیز نوشته می شوند تا خواننده در اسرع وقت مطالب مهم را در کنار هم و با رعایت پیوستگی مطالعه نماید.

ایران تایپیست جهت داشتن چنین متخصصانی با چنین مهارتی، اقدام به جذب افراد باتجربه در حوزه خلاصه نویسی برای کنکور  از سراسر کشور کرده است؛ زیرا کاملا طبیعی می باشد اگر قرار است کار باکیفیت و فوری آماده شود با تعدادی محدود همکار انجام نخواهد شد و نیازمند همکاری متخصصین متعدد می باشد. خلاصه نویسی های انجام شده بدین ترتیب می توانند به خواننده کمک نمایند در آزمون موفق عمل نماید.

خلاصه نویسی فوری برای کنکور انسانی

 قیمت خلاصه نویسی برای کنکور


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

خلاصه نویسیهزینه خلاصه نویسیرفرنس نویسیتهیه پاورپوینت

سوالات متداول

خلاصه نویسی منابع کنکور انسانی توسط دانش آموخته هایی با دانش بالا انجام می شود؛ بنابراین نکات مهم متون به صورت روان و سلیس در متون درج می گردند.

دانش آموختگانی که در ایران تایپیست خلاصه نویسی انجام می دهند افرادی با تجربه و حرفه ای هستند، لذا کار فوری هم در صورت درخواست انجام می شود.

بله، خلاصه نویسی در ایران تایپیست به صورت آنلاین ثبت سفارش شده و توسط کارشناسان دورکار به صورت آنلاین و فوری انجام می شود.

خیر، همه متون در ایران تایپیست به صورت تضمین کیفیت شده خلاصه نویسی می گردند تا تمامی کارها قابل اطمینان باشند.


نویسنده: شیرین کرم خانی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/12/17 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 1134 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: خلاصه نویسی فوری کنکور انسانی خلاصه نویسی دروس انسانی خلاصه نویسی کنکور انسانی خلاصه نویسی فوری دروس سفارش خلاصه نویسی کنکور

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :