چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

خلاصه نویسی داستان کوتاه برای کودکان دبستانی

نویسنده: نازنین بیات خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/8/9 ساعت 12:00:00 بازدید: 1543 امتیاز 0 از 0 نظر

خلاصه نویسی داستان کوتاه برای کودکان دبستانی را شاید بتوان یکی از دشوارترین نوع داستان نویسی در نظر گرفت؛ زیرا مخاطبان کودکانی هستند که قرار است هم پیام ها به آنها منتقل شود و هم برایشان لذت بخش باشد؛ خلاصه نویسی که باید با جملات ساده همراه و برای کودکان دبستانی قابل فهم باشند، البته  در عین اینکه چنین مشخصاتی را باید دارا باشند، باید  جاذبه و کشش خاصی را نیز داشته باشند تا کودکان  هم سخنان آموزنده بیاموزند و هم از شنیدن و خواندن این خلاصه ها لذت ببرند.

به همین دلیل خلاصه نویسی داستان کوتاه برای کودکان به ویژه داستانهایی که خود زبان دشوارتری دارند و وقتی قرار است برای کودکان دبستانی خلاصه شوند باید به زبان ساده و کودکانه ای نوشته شوند در مجموعه ای مانند ایران تایپیست حساسیت بالایی دارد.

 در سالهای نه چندان دور که کتاب داستان های کوتاه برای کودکان دبستانی خریداری و خوانده می شدند، شاید اینقدر لزوم خلاصه نویسی داستان ها مشخص نمی شد؛ اما اکنون که دنیای مجازی حتی کودکان دبستانی را با خود همراه کرده و در نتیجه آن افت خواندن کتاب در بین کودکان دبستانی نیز دیده می شود، لذا یکی از بهترین کارها، خلاصه نویسی داستانهای کوتاه است که بتواند در قالب مجموعه هایی در اختیار کودکان قرار گیرد.

 حتی این خلاصه نویسی داستان کوتاه را  می توان به صورت پادکست ارائه داد تا کودکان بشنوند و همان حسی را بیابند که در طی سالها، کودکان شب ها به قصه ها گوش می دادند و می خوابیدند.

خلاصه نویسی داستان کوتاه برای کودکان دبستانی

زمان خلاصه نویسی داستان کوتاه

از سوی دیگر حتی این داستان ها  به صورت چکیده میتوانند وارد دنیای مجازی شوند تا همانطور که کودکان به گوشی های همراه علاقه نشان می دهند در اختیارشان قرار داده شود تا بخوانند؛ بنابراین هم خواندن آنها تقویت می شود و هم به صورت غیرمستقیم مطالب آموزنده را می آموزند.

بدین ترتیب مجموعه ایران تایپیست با توجه به حضور متخصصین رشته های مختلف، در کنار خلاصه نویسی داستان کوتاه، ترجمه داستان ها از زبان های مختلف به فارسی، تولید پادکست و... را انجام میدهد تا در راستای تولید محتوا برای کودکان دبستانی با جدیت گام بردارد.

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

خلاصه نویسیهزینه خلاصه نویسیسرچ در گوگلخدمات دانشجویی

سوالات متداول

خلاصه نویسی داستان کوتاه برای کودکان دبستانی در ایران تایپیست به علت همکاری متخصصین با تجربه و متعدد در هر زمان که تقاضا شود، قابل انجام است.

در سایت ایران تایپیست هر حجمی از خلاصه نویسی داستان کوتاه برای کودکان دبستانی با توجه به انجام کار توسط متخصصین، انجام می شود.

خلاصه نویسی داستان کوتاه برای کودکان دبستانی در ایران تایپیست بر اساس حجم محتوا، موضوع و فرمت ورودی و خروجی محاسبه می گردد.

خلاصه نویسی داستان کوتاه برای کودکان دبستانی در ایران تایپیست با توجه به وجود مترجمین متخصص به زبان انگلیسی قابل انجام است.


نویسنده: نازنین بیات خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/8/9 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 1543 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: خلاصه نویسی داستان کوتاه برای کودکان خلاصه نویسی داستان کوتاه برای دبستانی ها سفارش خلاصه نویسی داستان کوتاه خلاصه نویسی داستان های کوتاه خارجی خلاصه نویسی داستان های کوتاه اصیل ایرانی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :