چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

خلاصه نویسی داستان کوتاه

نویسنده: دانیال فرهادی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/8/8 ساعت 20:00:00 بازدید: 20920 امتیاز 5 از 2 نظر

خلاصه نویسی داستان کوتاه در ایران تایپیست توسط متخصصینی انجام می شود که همگی نه تنها به اصول خلاصه نویسی آشنایی دارند، بلکه به واسطه استمرار در این کار، مهارت لازم را نیز کسب نموده اند تا کارهایی ارائه دهند که مخاطبان را می تواند تا انتها با خود همراه گرداند. اگر خلاصه نویسی داستان کوتاه  به خوبی انجام نشود گوشی برای گوش کردن نخواهد یافت.

خلاصه نویسی داستان کوتاه برای انشا

خلاصه نویسی داستان کوتاه برای انشا  در ایران تایپیست مدت کوتاهی است که به صورت ویژه و حرفه ای انجام میشود؛ اما نکته قابل تامل در خصوص این خدمت این است که در همین مدت کوتاه، توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب کند؛ زیرا وقتی خلاصه نویسی داستان کوتاه انجام می گردد و در قالب انشا در سر کلاس خوانده میشود جذابیتی که با خود به همراه دارد کلاسهای خشک و رسمی را به کلاس های پرهیجان و جذاب تبدیل می نماید.

داستان های پرکشش وقتی با قلمی شیرین و رسا همراه می شوند در خلق یک دنیای خیالی که مخاطبان می توانند خود را به جای شخصیت های داستان قرار دهند و در طی مدت خواندن خلاصه، در آن حال و هوا زندگی نمایند اتفاقی است که در دنیای کودکان و نوجوانان بسیار اتفاق می افتد. باید پذیرفت جذبه و کشش داستان عناصری هستند که مخاطب را با خود همراه می نمایند؛ بنابراین در خلال جملات و کلمات چنین زبانی، می توان هم از دردها گفت و هم از خوشی، هم  تلخی را کاست و هم پشت پرده شیرینی های ظاهری را عیان نمود.

 چه بسیار درسها و شورهایی که در قالب داستان و در دل آن ها منتقل می شوند و باورها و علایق مخاطبان را تغییر می دهند. در طول تاریخ بارها اتفاق افتاده است که با داستان ها توانسته اند رفتار یک نسل را تحت کنترل درآورند.

خلاصه نویسی داستان کوتاه

متخصصین خلاصه نویسی داستان کوتاه

اما در این سو اکنون شاهد کودکان و نوجوانانی هستیم که مشغول بازی های کامپیوتری و شبکه های اجتماعی هستند  و نیاز دارند حالا با ورود داستانهای کوتاه خلاصه شده  در قالب انشا، با مطالبی روبرو شوند که شاید مانند بازی ها تحرک ظاهری در صفحه ندارند؛ اما روح دارند، زنده اند و با آنان سخن می گویند و  از دنیای دیگری تعریف می کنند که هم جذاب است و هم آوای خوشی دارد؛ آوای خوشی که درسهای مهمی را ترانه وار زمزمه می نمایند، لذا کاملا طبیعی است در همین مدت کوتاه، خلاصه نویسی داستان کوتاه برای انشا در ایران تایپیست توجه زیادی را معطوف خود سازد و در جلب نظر مخاطب موفق عمل کند.

خلاصه نویسی یک کتاب داستان کوتاه برای نوجوانان

خلاصه نویسی داستان کوتاه برای نوجوانان جذابیت خاصی دارد؛ زیرا کتابها دیگر کودکانه نیستند؛ اما طرف صحبتشان افراد بزرگسال هم نیست، اگرچه کتابهای جذاب، بزرگسالان را نیز میتوانند با خود همراه کنند، لذا کتابهای داستانی که به خوبی و به صورت حرفه ای خلاصه می شوند مخاطبان محدودی ندارند.

البته لازم به ذکر است با توجه به اینکه در خلاصه نویسی داستان کوتاه باید به اصل کتاب وفادار ماند، قلم شیوا و رسایی نیز نیاز است؛ زیرا خلاصه کتاب داستان باید همانند خود کتاب آنقدر کشش داشته باشد که نوجوانان سخت پسند را مجذوب و همراه نماید.

 نوجوانی دوره سنی خاصی است؛ مخاطب نوجوان نه مانند کودک، ساده و قابل پیش بینی می باشد و نه همانند بزرگسالان کاملا منطقی است، لذا ترکیبی کاملا متفاوت دارد که سبب شده سلیقه خاصی نیز داشته باشد. ما در میان نوجوانان هنجارشکنی را شاهد هستیم، نوآوری خاصی می بینیم و در سوی دیگر هیجانات و احساسات زودگذر را شاهد می باشیم که همگی باهم اتفاقات مهم و بسیار تاثیر گذاری را در زندگی فرد میتوانند رقم بزنند، چه بسیار تغییر مسیرهایی که در نوجوانی اتفاق می افتد و فرد را در تمام عمر دچار چالش می کنند؛ بنابراین خلاصه نویسی داستان کوتاه برای نوجوانان حساسیت خاصی دارد و مجموعه ای مانند ایران تایپیست به آن اهمیت خاصی می دهد.

خلاصه نویسی داستان کوتاه

سفارش خلاصه نویسی داستان کوتاه

البته باید توجه نمود ایران تایپیست نیز برای جلب نظر مخاطبان این گونه انشاها، جهت خلاصه نویسی داستان کوتاه، خود را به حضور متخصصان حضوری محدود ننموده و با دادن امکان دورکاری به متخصصین خود، تنها با حرفه ای ها کار می کند. لذا کیفیت کار خلاصه نویسی داستان کوتاه همیشه بالا می باشد.

باید قبول کرد قصه ها و داستان ها با وجود اینکه جذاب هستند؛ اما به علت کمتر خریداری شدن کتابها، اکنون شانس کمی برای خوانده شدن دارند؛ ولی وقتی قرار است به صورت خلاصه  ارائه گردند،  می توان بر سر کلاس ها برد تا تعداد زیادی از افراد در سر کلاس حاضر شوند و  مخاطب این داستانها شوند.

داستان ها و خلاصه نویسی داستان کوتاه ثابت کرده اند می تواند همانند دریا همیشه برای مخاطبان هدیه ای داشته باشند؛ هدایایی که می توانند زندگی افراد را به کلی دگرگون نمایند.

خلاصه نویسی داستان های کوتاه ایرانی

خلاصه نویسی داستان کوتاه به خصوص داستان های کوتاه ایرانی به صورت ویژه ای مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است؛ زیرا در روزهایی که اینترنت و دنیای مجازی تمام زندگی افراد را در سیطره خود گرفته است، جای خالی داستان های کوتاه ایرانی به خوبی دیده می شود.

داستان های کوتاه ایرانی قصه هایی پر رمز و راز و پر از درس هستند که  دنیایی براساس انسانیت و بشر دوستی را ترسیم می نمایند، نویسنده های داستانهای ایرانی به ویژه داستان های کهن ایرانی در قصه های خود سعی می کنند همانند یک پدر دلسوز عمل کنند؛ آنان مخاطب را چون کودکی عزیز پنداشته و دستان او را می گیرند و با خود گام به گام در یک راه پیش می برند و در این راه، هر گام درسی برای مخاطب وجود دارد که آرام در گوش او نجوا می شود و این نجواها تجربه ای را به گونه ای شیرین می آموزند و فرد با هر قدم، رشد می کند و می بالد.

همچنین داستان های کوتاه اصیل ایرانی هم خوش ساختار هستند و هم بیان شیرینی دارند، کششی  که توانسته است نسل های بسیاری را با خود همراه نماید، لذا ایران تایپیست از یک سو به علت اهمیت وفاداری به اصل داستان و لزوم رعایت این موضوع در خلاصه نویسی داستان کوتاه سعی می کند کسانی را دعوت به همکاری نماید که تسلط کافی به اصول داستان نویسی دارند و کاملا میدانند چگونه بدون زدن آسیب به اصل داستان، وقایع را به صورت چکیده بیان نمایند و از سوی دیگر لزوم حفظ شیوایی و رسایی داستان کسانی را انتخاب کرده که قلم شیوایی نیز دارند تا جذابیت داستان تحت تاثیر خلاصه نویسی داستان کوتاه کاهش نیابد، به همین دلیل دیده می شود  خلاصه نویسی داستان کوتاه ایرانی توانسته است در ایران تایپیست سفارشات زیادی را رقم بزند.

خلاصه نویسی داستان کوتاه

قیمت خلاصه نویسی داستان کوتاه

متخصصین خلاصه نویسی داستان کوتاه ایران تایپیست که به صورت دورکاری با مجموعه همکاری می نمایند در کارهای خود سعی دارند داستان های ایرانی با کیفیت بالا ارائه دهند تا از ارزش این داستان ها کاسته نشود و همانند اصل داستان مخاطبان از خواندن و شنیدن قصه لذت زیادی را تجربه نمایند.

خلاصه نویسی داستان کوتاه برای کودکان دبستانی

خلاصه نویسی داستان کوتاه برای کودکان دبستانی را شاید بتوان یکی از دشوارترین نوع داستان نویسی در نظر گرفت؛ زیرا مخاطبان کودکانی هستند که قرار است هم پیام ها به آنها منتقل شود و هم برایشان لذت بخش باشد؛ خلاصه نویسی که باید با جملات ساده همراه و برای کودکان دبستانی قابل فهم باشند، البته  در عین اینکه چنین مشخصاتی را باید دارا باشند، باید  جاذبه و کشش خاصی را نیز داشته باشند تا کودکان  هم سخنان آموزنده بیاموزند و هم از شنیدن و خواندن این خلاصه ها لذت ببرند.

به همین دلیل خلاصه نویسی داستان کوتاه برای کودکان به ویژه داستانهایی که خود زبان دشوارتری دارند و وقتی قرار است برای کودکان دبستانی خلاصه شوند باید به زبان ساده و کودکانه ای نوشته شوند در مجموعه ای مانند ایران تایپیست حساسیت بالایی دارد.

 در سالهای نه چندان دور که کتاب داستان های کوتاه برای کودکان دبستانی خریداری و خوانده می شدند، شاید اینقدر لزوم خلاصه نویسی داستان ها مشخص نمی شد؛ اما اکنون که دنیای مجازی حتی کودکان دبستانی را با خود همراه کرده و در نتیجه آن افت خواندن کتاب در بین کودکان دبستانی نیز دیده می شود، لذا یکی از بهترین کارها، خلاصه نویسی داستانهای کوتاه است که بتواند در قالب مجموعه هایی در اختیار کودکان قرار گیرد.

 حتی این خلاصه نویسی داستان کوتاه را  می توان به صورت پادکست ارائه داد تا کودکان بشنوند و همان حسی را بیابند که در طی سالها، کودکان شب ها به قصه ها گوش می دادند و می خوابیدند.

خلاصه نویسی داستان کوتاه

زمان خلاصه نویسی داستان کوتاه

از سوی دیگر حتی این داستان ها  به صورت چکیده میتوانند وارد دنیای مجازی شوند تا همانطور که کودکان به گوشی های همراه علاقه نشان می دهند در اختیارشان قرار داده شود تا بخوانند؛ بنابراین هم خواندن آنها تقویت می شود و هم به صورت غیرمستقیم مطالب آموزنده را می آموزند.

بدین ترتیب مجموعه ایران تایپیست با توجه به حضور متخصصین رشته های مختلف، در کنار خلاصه نویسی داستان کوتاه، ترجمه داستان ها از زبان های مختلف به فارسی، تولید پادکست و... را انجام میدهد تا در راستای تولید محتوا برای کودکان دبستانی با جدیت گام بردارد.

خلاصه نویسی داستان کوتاه به صورت آنلاین

 خلاصه نویسی داستان کوتاه به صورت آنلاین  در ایران تایپیست کمک می کند امکان ثبت سفارش در این سایت برای همه افراد امکان پذیر باشد. شاید اگر چند سال پیش کسی می خواست در یک شهر کوچک دور افتاده یک داستان را خلاصه نماید با دشواری زیادی روبرو می شد؛ زیرا اگر شخص خود به اصول خلاصه نویسی مسلط نبود و یا قلم رسایی نداشت مجبور بود کسی را پیدا کند که چنین کاری را بتواند انجام دهد که این نیز واقعا دشوار بود و حتی در بسیاری از مواقع که افراد آشنا به اصول خلاصه نویسی پیدا می شدند، زمان لازم را جهت انجام کار در اختیار نداشتند؛ بنابراین یافتن مجموعه هایی که چنین خدماتی را به خوبی و به موقع ارائه دهند، خود مشکل ساز بود.

 البته باید پذیرفت حتی اکنون که اینترنت و دنیای مجازی با قدرت زیادی کارها را به صورت آنلاین نموده اند، باز مجموعه ای که خدمات خلاصه نویسی داستان کوتاه را به خوبی انجام دهند در شهرستان های زیادی حضور ندارند و یا کم است.

به همین دلیل مجموعه ای مانند ایران تایپیست نیاز است که با انجام خدمات غیرحضوری خلاصه نویسی داستان کوتاه امکان انجام کار چکیده نویسی به صورت آنلاین و باکیفیت را برای همگان در سراسر کشور فراهم کند و  مراجعه حضوری با تمام دشواریها و هزینه هایی که دارد به راحتی با روش ثبت سفارش آنلاین جایگزین شود.

البته لازم به ذکر است انجام کار به صورت آنلاین سبب شده است ایران تایپیست بتواند از متخصصین خلاصه نویسی داستان کوتاه در سراسر کشور نیز دعوت به همکاری نماید تا با توجه به محدود نشدن مجموعه به همکاری با افرادی که می توانند حضور فیزیکی داشته باشند، با افراد متعدد و حرفه ای کار کند و بتواند کارها را با هر حجمی به صورت چکیده ارائه دهد و همچنین در زمان تحویل کار نیز محدودیتی نداشته باشد.

خلاصه نویسی داستان کوتاه

خلاصه نویسی داستان کوتاه

مجموعه هایی که با متخصصین به صورت حضوری همکاری دارند هم تعداد متخصصین کمتری دارند و هم به علت محدودیت حضور افراد، از انجام کارهای فوری باز می مانند و همچنین در هزینه نیز در مقابل خدمات غیرحضوری که هزینه آنها منصفانه و رقابتی شده است، عقب بماند، به همین دلیل خلاصه نویسی داستان کوتاه برای مشتریان در ایران تایپیست گزینه مناسبی شده است.

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

خلاصه نویسیهزینه خلاصه نویسیتهیه پاورپوینتبازنویسی

سوالات متداول

بله، خلاصه نویسی داستان کوتاه برای انشا  در ایران تایپیست به علت حضور متخصصین متعدد که دور کار هستند،  به صورت فوری انجام می شود.

بله، ایران تایپیست  برای کسانی که از پنل خود 30 نفر را دعوت کنند، تخفیفی را درنظر گرفته است، البته کیفیت همچنان بالا است.

بله، باتوجه به اینکه کد متخصص همراه با نمونه کار خلاصه نویسی داستان کوتاه ایرانی در سایت وجود دارد، امکان انتخاب متخصص وجود دارد.

خلاصه نویسی داستان کوتاه برای کودکان دبستانی در ایران تایپیست بر اساس حجم محتوا، موضوع و فرمت ورودی و خروجی محاسبه می گردد.


نویسنده: دانیال فرهادی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/8/8 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 20920 امتیاز 5 از 2 نظر

کلمات کلیدی: خلاصه نویسی داستان کوتاه کودکان خلاصه نویسی داستان کوتاه برای انشا خلاصه نویسی آنلاین داستان کوتاه خلاصه نویسی فوری داستان کوتاه خلاصه نویسی داستان کودکانه کوتاه

دیدگاه کاربران

Fatemeh | 1402-7-14 ساعت 16:48:20 امتیاز :

سلام‌ من اول خلاصه نویسی دوست نداشتم ولی بعد چند بار خلاصه نویسی به خلاصه نویسی داستان ها علاقه مند شدم.

خانم احمدی ازمشهد | 1401-10-26 ساعت 22:29:30 امتیاز :

سلام منم خلاصه نویسی دوست دارم انجام بدم تابه حاا انجام ندادم ولی علاقه دارم وبرای درسهای بچه هام‌خلاصه نپیسی کردم اگه صلاح میدونیدبگیدوباشماره ی من تماس بگیریدمتن بدیدخلاصه کنم یااول داستان کوتاه وبفرستین من مابیقیشوتادوصفحه کامل میکنم

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :