دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

خلاصه نویسی داستان چقدر طول میکشد؟

نویسنده: سورنا احمدخانی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/12/16 ساعت 14:00:00 بازدید: 957 امتیاز 0 از 0 نظر

خلاصه نویسی داستان در ایران تایپیست توسط متخصصانی انجام می شود که همگی تجربه کافی در زمینه خلاصه نویسی و به ویژه تهیه چکیده از داستان ها و قصه ها را دارند. این افراد به خوبی از اصولی که باید جهت تهیه یک چکیده درست و دقیق و جذاب استفاده شوند اطلاع دارند و به علت تجربه ای که در این کار دارند به راحتی این اصول را به کار می بندند؛ در نتیجه خلاصه نویسی داستان ها در مجموعه ایران تایپیست هر زمان که مشتری می خواهد تحویل داده می شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ارزش تحویل سریع کار به مشتری زمانی مشخص می گردد که دیده می شود افراد برای تهیه پروژه هایی زمان کمی مهلت دارند و یا افرادی که برای رونق سایت های خود و یا شبکه های اجتماعی مجبور هستند از خلاصه نویسی داستان ها به صورت مداوم  استفاده نمایند، نیاز به تحویل سریع خلاصه دارد، در چنین زمانی می بینیم مجموعه ای که بتواند کار خلاصه نویسی داستان را هم به صورت باکیفیت و هم سریع تحویل دهد چه قدر قابل اتکا و اعتماد میتواند باشد.

لذا مجموعه ایران تایپیست جهت داشتن چنین تیمی که بتواند با کمک آنان خدمات قابل اعتماد و اتکایی ارائه دهد، همکاران خود را با الزام به حضور فیزیکی در محل کار، محدود ننموده است و اقدام به جلب همکاری متخصصین این حوزه در سراسر کشور نموده تا افرادی که در گوشه و کنار ایران حضور دارند و میتوانند در تمامی ساعات شبانه روز به دلخواه خود و براساس تعهدی که می دهند فعالیت کنند و خلاصه نویسی داستان باکیفیت را در هر زمان که مشتری بخواهد تحویل دهند، به راحتی با مجموعه همکاری نمایند.

اگرچه در این میان باید توجه نمود؛ کیفیت کار هرگز نباید قربانی زمان گردد؛ زیرا داستان ها جهت جلب مخاطب باید همواره استخوان بندی محکمی داشته باشند و هر کسی که کار خلاصه نویسی داستان را انجام می دهد باید به اصل کار وفادار مانده و با زبانی شیوا، کار روایت داستان را به صورت خلاصه انجام دهد؛ بنابراین حساسیت تهیه چکیده از داستان ها بسیار بالا می باشد و نیاز به افراد حرفه ای احساس می گردد.

خلاصه نویسی داستان چقدر طول میکشد؟

اصول خلاصه نویسی داستان


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه خلاصه نویسیخلاصه نویسیبازنویسیتهیه پاورپوینت

سوالات متداول

خیر، خلاصه نویسی در مجموعه ایران تایپیست همواره توسط متخصصین انجام می شود، لذا کلیه کارها به صورت با کیفیتی انجام می شوند.

خلاصه نویسی هر زمان که مشتری بخواهد تحویل داده می شود؛  اما در کل وقتی کار به صورت یکروزه و یا فوری درخواست می شود هزینه افزایش می یابد.

بله، در صورتی که از دوستان خود به وسیله پنل ایران تایپیست دعوت به عمل آورید، از تخفیفات می توانید استفاده نمایید.

بله، ایران تایپیست تنها کار خلاصه نویسی داستان را به متخصصین ارجاع می دهد، لذا خلاصه نویسی به صورت فوری هم بسیار باکیفیت است.


نویسنده: سورنا احمدخانی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/12/16 ساعت 14:00:00 تعداد بازدید: 957 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: خلاصه نویسی داستان فوری خلاصه نویسی داستان سریع خلاصه سازی فوری داستان خلاصه نویسی قصه خلاصه نویسی داستان کتاب

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :