دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

خلاصه نویسی داستان

نویسنده: سورنا احمدخانی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/12/16 ساعت 11:00:00 بازدید: 1315 امتیاز 0 از 0 نظر

خلاصه نویسی داستان در ایران تایپیست ثایت کرده است می تواند به کشف اقیانوس های جدید توسط مخاطبین کمک کند؛ زیرا دنیای داستان ها و قصه ها اقیانوسی هستند پر از آرامش و تلاطم در کنار هم که سخنانی ناب و آموزنده را به هر مخاطبی منتقل می کند، به همین دلیل ایران تایپیست به خلاصه نویسی داستان توجه ویژه ای را مبذول می کند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آیا به تنهایی قادر به خلاصه نویسی داستان هستیم؟

خلاصه نویسی داستان در ایران تایپیست مورد استقبال زیادی قرار گرفته است؛ زیرا داستان ها مدتی است که در قالب خلاصه و چکیده از درون کتابهای مکتوب به دنیای مجازی کوچ نموده اند؛ زیرا دیگر افراد زیادی نیستند که کتاب میخرند و یا سراغ کتابهای پرحجم برای مطالعه می روند، افراد در این روزها یا بهانه زمان را می آورند یا حوصله خواندن ندارند، گواه این مطلب نیز کم شدن تیراژ کتابها است که علاوه بر گرانی کاغذ، این موضوع سبب کم شدن تعداد کتابهای چاپ شده می باشد.

بنابراین وقتی در زمانی هستیم که کتابهای مکتوب دیگر مانند گذشته رونق ویژه ای ندارند یکی از راه های چاره، خلاصه نویسی داستان ها و انتشار آنان در شبکه های مجازی است و یا گردآوری آنان در قالب مجموعه داستان ها میباشد؛ خلاصه نویسی داستان  ها که در کنار هم قرار می گیرند کمک می کنند در سریعترین زمان ممکن چندین داستان مطالعه شود.

در همین راستا خلاصه نویسی داستان ها و قصه ها به صورت اصولی توسط یک تیم قوی می تواند به پیشبرد چنین راه حلی کمک بسزایی نماید؛ زیرا به  افرادی نیاز است که کاملا به اصول خلاصه نویسی داستان تسلط دارند و به خوبی می دانند کدام نکات از داستان باید نوت برداری شده و در چکیده درج گردد تا به اصل داستان آسیبی وارد نشود و از اضافه گویی و توضیحات اضافه نیز پرهیز شود.

همچنین این افراد قلم روانی نیز باید داشته باشند؛ زیرا داستان جهت خوانده شدن در گام اول به یک قلم شیوا و رسوا و زبانی شیرین نیاز دارد، در غیر اینصورت قصه ها قطعا خوانده نخواهند شد؛ بنابراین نویسنده چکیده داستان ها نیز باید هم خلاصه اصولی تهیه نماید و هم با زبانی شیرین داستان سرایی نماید.

بدین ترتیب داستان های شیرین و خلاصه شده به دست آمده می توانند به راحتی وارد دنیای مجازی شوند و خواننده های بسیاری را با خود همراه نمایند؛ خوانندگانی که حالا می توانند در زمان فشرده ای داستان های بسیاری را مطالعه کنند. مجموعه ایران تایپیست در همین راستا خلاصه نویسی داستان در خود را تضمین کیفیت می کند و اقدام به جذب متخصصینی حرفه ای در این زمینه نموده است.

خلاصه نویسی داستان

خلاصه نویسی داستان

خلاصه نویسی داستان چقدر طول میکشد؟

خلاصه نویسی داستان در ایران تایپیست توسط متخصصانی انجام می شود که همگی تجربه کافی در زمینه خلاصه نویسی و به ویژه تهیه چکیده از داستان ها و قصه ها را دارند. این افراد به خوبی از اصولی که باید جهت تهیه یک چکیده درست و دقیق و جذاب استفاده شوند اطلاع دارند و به علت تجربه ای که در این کار دارند به راحتی این اصول را به کار می بندند؛ در نتیجه خلاصه نویسی داستان ها در مجموعه ایران تایپیست هر زمان که مشتری می خواهد تحویل داده می شود.

ارزش تحویل سریع کار به مشتری زمانی مشخص می گردد که دیده می شود افراد برای تهیه پروژه هایی زمان کمی مهلت دارند و یا افرادی که برای رونق سایت های خود و یا شبکه های اجتماعی مجبور هستند از خلاصه نویسی داستان ها به صورت مداوم  استفاده نمایند، نیاز به تحویل سریع خلاصه دارد، در چنین زمانی می بینیم مجموعه ای که بتواند کار خلاصه نویسی داستان را هم به صورت باکیفیت و هم سریع تحویل دهد چه قدر قابل اتکا و اعتماد میتواند باشد.

لذا مجموعه ایران تایپیست جهت داشتن چنین تیمی که بتواند با کمک آنان خدمات قابل اعتماد و اتکایی ارائه دهد، همکاران خود را با الزام به حضور فیزیکی در محل کار، محدود ننموده است و اقدام به جلب همکاری متخصصین این حوزه در سراسر کشور نموده تا افرادی که در گوشه و کنار ایران حضور دارند و میتوانند در تمامی ساعات شبانه روز به دلخواه خود و براساس تعهدی که می دهند فعالیت کنند و خلاصه نویسی داستان باکیفیت را در هر زمان که مشتری بخواهد تحویل دهند، به راحتی با مجموعه همکاری نمایند.

اگرچه در این میان باید توجه نمود؛ کیفیت کار هرگز نباید قربانی زمان گردد؛ زیرا داستان ها جهت جلب مخاطب باید همواره استخوان بندی محکمی داشته باشند و هر کسی که کار خلاصه نویسی داستان را انجام می دهد باید به اصل کار وفادار مانده و با زبانی شیوا، کار روایت داستان را به صورت خلاصه انجام دهد؛ بنابراین حساسیت تهیه چکیده از داستان ها بسیار بالا می باشد و نیاز به افراد حرفه ای احساس می گردد.

خلاصه نویسی داستان

اصول خلاصه نویسی داستان


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چگونه میتوانم نمونه ای از خلاصه نویسی را دریافت کنم؟

خلاصه نویسی داستان های انجام شده توسط متخصصین ایران تایپیست در سایت به صورت رایگان قابل دانلود می باشد تا بتوان با مشاهده نمونه کارها تصمیمات لازم را گرفت.

بسیاری از افراد هنوز به خلاصه کردن داستان ها جهت مطالعه عموم اعتقادی ندارند و تصور می کنند به اصل داستان نمی توان چندان وفادار ماند و ارزش و زیبایی داستان آسیب می بیند، لذا مشاهده نمونه کارهای انجام شده در این حوزه به چنین اشخاصی نشان می دهد اگر خلاصه نویسی داستان به صورت درست و حرفه ای انجام شود و شخص خلاصه کننده کاملا به اصول خلاصه نویسی مسلط باشد و قلم شیوایی داشته باشد، به اصل داستان میتوان وفادار بود و خواننده را تا انتها با خود همراه نگاه داشت، گویی خواننده اصل داستان را مطالعه می نماید.

 از سوی دیگر نمونه کارها به افرادی که فعالیت حرفه ای در حوزه ادبیات دارند و این داستان های خلاصه شده را برای استفاده در کلاس های درس و مجلات و سایت های تخصصی و... می خواهند تا براساس این چکیده ها به تجزیه و تحلیل و نقد و بررسی بپردازند یا مبحثی را در یک حوزه مدیریت نمایند، نشان می دهد خلاصه های انجام شده چه کیفیت و دقتی دارند و تا چه اندازه میتوانند برای مقاصد خود مورد استفاده قرار دهند.

در همین راستا باید گفت ایران تایپیست با گردهم آوردن متخصصین حوزه خلاصه نویسی داستان در سراسر کشور و ارجاع کار به صورت تخصصی سعی می کند کارهایی را ارائه دهد که بتوانند متناسب با مقاصد افراد مختلف به کار برده شوند.

متخصصین خلاصه نویسی داستان ها در ایران تایپیست همگی کسانی هستند که در حوزه ادبیات داستان نویسی هم دانش بالایی دارند و هم به لحاظ تجربه خلاصه نویسی، در سطح بسیار بالایی هستند و قادر می باشند کارهای تضمین کیفیت شده ای را تحویل مشتریان دهند. امکان دانلود نمونه کارها هم تصمیم گیری درباره سپردن کار خلاصه نویسی را تسهیل می نماید و هم امکان انتخاب متخصص را به لحاظ کیفیت کار و سبک نوشتن می دهد.

خلاصه نویسی داستان

هزینه خلاصه نویسی داستان

خلاصه نویسی داستان کودکانه به صورت فوری

خلاصه نویسی داستان کودکانه در ایران تایپیست به واسطه حضور متخصصین حرفه ای و متعدد به صورت فوری انجام می شود تا بتوان هر حجمی که مشتری بخواهد داستان های کودکانه را خلاصه نویسی و به مقاصد مختلف مورد استفاده قرار داد.

متخصصین خلاصه نویسی داستان ایران تایپیست به خوبی به این حقیقت واقف می باشند که وقتی قرار است داستان های کودکانه خلاصه شوند ممکن با اهداف مختلفی مورد استفاده قرار گیرند، به طوری که این داستان ها می توانند در قالب کتابهایی مصور به دست کودکان رسند و درسهای زندگی را با زبانی شیرین و ترانه های دلنواز زمزمه نمایند و یک نسل را برای ساختن یک آینده درخشان بسازند.

باید پذیرفت این داستان ها هستند که می توانند بزرگترین درسهای تاریخ را با زبان نرم و شیرین و ساده کودکانه در گوش کودکان نجوا نموده و یا  وقتی خلاصه می شوند در قالب پادکست شب ها برای پخش شوند.

در سوی دیگر چکیده داستان در شبکه های اجتماعی منتشر می شوند تا پدران و مادران برای کودکان خود بخوانند و یا در مجلات چاپ می شوند تا کودکان بخوانند و لذت ببرند، بدین ترتیب همانطور که دیده می شود خلاصه نویسی داستان ها میتوانند مخاطبان کودک خاصی را داشته باشند و آنان را با خود همراه گردانند.

 البته دانشجویانی که در حوزه ادبیات فعالیت می کنند و یا اساتیدی که به فعالیت در حوزه داستان کودکان مشغولند نیز به خلاصه داستان برای تحقیق و نقد و بررسی نیز توجه می کنند و سفارش می دهند تا متخصصین ایران تایپیست کارهای باکیفیت برای ایشان تهیه نمایند.

ایران تایپیست با جلب همکاری متخصصین به صورت دورکاری توانسته است چنین نیازهایی را پاسخگو باشد؛ زیرا عدم الزام متخصصین به حضور فیزیکی در محل کار سبب افزایش تعداد متخصصین خلاصه نویسی شده است و به تولید کارهای باکیفیت و فوری منجر می شود. شاید مجموعه هایی دیگری نیز به خلاصه نویسی داستان ها بپردازند؛ اما برخلاف ایران تایپیست مجموعه های بسیاری کارهای خود را تضمین کیفیت نمی کنند.

خلاصه نویسی داستان

کیفیت خلاصه نویسی داستان

عوامل موثر در هزینه های خلاصه نویسی

خلاصه نویسی داستان در ایران تایپیست با توجه به دورکار بودن متخصصین این مجموعه همواره با هزینه ای رقابتی و منصفانه انجام می شود. در این مجموعه متخصصین در نقاط مختلف کشور حضور دارند و طی آزمون های سختگیرانه انتخاب می شوند تا کارهایی باکیفیت و حرفه ای انجام دهند؛ این افراد ملزم نیستند حضور فیزیکی در محل کار داشته باشند و همچنین ساعات کاری دست خود ایشان است تا هم هزینه خلاصه نویسی داستان کاهش یابد و هم اینکه تنها افراد حرفه ای با مجموعه همکاری داشته باشند تا کارها را سریع و باکیفیت انجام دهند، لذا بدین ترتیب در ایران تایپیست گام مهمی برای رقابتی کردن هزینه ها برداشته شده است.

همچنین از سوی دیگر جهت منصفانه کردن هزینه ها هم برای مشتریان و هم برای متخصصبن به روش های دیگری نیز در کنار دورکارکردن متخصصین اندیشیده شده است؛

بدین ترتیب که استانداردهای ثابتی تعیین شده تا قیمت خلاصه نویسی داستان براساس این استانداردها محاسبه گردد تا مشتریان هرگاه که بخواهند براساس این استانداردها هزینه کار خود را تخمین بزنند و متخصصین نیز بدانند بر چه اساسی دستمزد دریافت خواهند نمود.

در این استاندارد اولین چیزی که در نظر گرفته می شود موضوع پروژه می باشد تا براساس آن هم هزینه برآورد گردد و هم ارجاع کار به صورت تخصصی انجام شود. در گام بعدی این تعداد کلمات هستند که در هزینه خلاصه نویسی نقش مهمی را بازی می نمایند، اگرچه افزایش حجم محتوا باعث می شود هزینه کاهش یابد تا هم مشتری به ثبت سفارش پرحجم تشویق شود و هم حجم کار بالا به درآمد بیشتر متخصصین خلاصه نویسی داستان منجر شود.

البته فرمت ورودی و خروجی نیز معیار دیگری می باشد که بر هزینه تاثیرگذار می باشد، به صورتی که گاهی مشتریان خلاصه فایل صوتی را درخواست می کنند و یا سفارش می دهند محتوا خلاصه شده در قالب پادکست ارائه شود و یا محتوای خلاصه شده به زبان دیگری ترجمه گردد؛ بدین ترتیب تمام این خدمات و این فرمت ورودی و خروجی به تغییر هزینه ها منتهی می گردند.

اما در کل باید گفت ایران تایپیست با تدوین استاندارد رقابتی سعی دارد مشتریان را راضی و متخصصین را با انگیزه نگه دارد.

خلاصه نویسی داستان

سفارش خلاصه نویسی داستان


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه خلاصه نویسیخلاصه نویسیبازنویسیتحلیل آماری

سوالات متداول

متخصصین خلاصه نویسی داستان  در ایران تایپیست طی آزمون های سه گانه سختگیرانه ای انتخاب می شوند و کارهایی که در تخصص آنان است به ایشان ارجاع داده می شود.

خلاصه نویسی هر زمان که مشتری بخواهد تحویل داده می شود؛  اما در کل وقتی کار به صورت یکروزه و یا فوری درخواست می شود هزینه افزایش می یابد.

بله ایران تایپیست با گردهم آوری متخصصین مختلف در مجموعه، نمونه خلاصه نویسی ها را میتواند تهیه و ارائه دهد.

خلاصه نویسی با توجه به حضور متخصصین حرفه ای و دورکار در ایران تایپیست هر زمان که مشتری تقاضا نماید انجام می شود.


نویسنده: سورنا احمدخانی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/12/16 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 1315 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: خلاصه نویسی داستان کودکانه خلاصه سازی داستان خلاصه نویسی قصه خلاصه نویسی داستان های کهن خلاصه نویسی داستان ایرانی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :