دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

خلاصه نویسی حکایت

نویسنده: دانیال فرهادی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1401/4/1 ساعت 09:00:00 بازدید: 976 امتیاز 0 از 0 نظر

خلاصه نویسی حکایت های شیرین پارسی چکیده کردن قندهای این زبان اصیل است که در طی قرن های متمادی  وارد زندگی مردمان شده و با روح و روان مخاطبان عجین گشته اند تا فرهنگ یک ملت ساخته شود، لذا وقتی سخن از خلاصه نویسی در مجموعه ایران تایپیست می شود پرداختن به خلاصه نویسی حکایت ها خود داستان دیگری می یابد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

برای خلاصه نویسی حکایت چه کارهایی باید کرد؟

خلاصه نویسی حکایت، خلاصه قصه هایی است که پر از پند و درس هستند و چه قدر جای خالی آنها در دنیای مجازی احساس می شود. حکایت های کتابهای پارسی داستان هایی هستند که جمله جمله آنها در طی سالهای زیادی توانسته اند در انسان سازی و کمک به آدم ها در انتخاب راه درست در زندگی کمک کنند، چه کسی می تواند ادعا کند این حکایت ها در او نمی توانند تاثیر بگذارند یا حداقل او را برای چند ثانیه ای به فکر فرو نمی برند.

ایران تایپیست در همین راستا  در میان خدمات خاص خود خلاصه نویسی حکایت ها  را نیز به عنوان یک خدمت  ویژه قرار داده است تا بتواند کمک کند حکایتهای شیرین فارسی هرچه قدر هم به ظاهر ثقیل بیایند، اما با زبان ساده و خلاصه در قالب جملات سلیس و روان بیان شوند.

خلاصه نویسی حکایت

سفارش خلاصه نویسی حکایت

متخصصین خلاصه نویسی حکایت ها در ایران تایپیست به خوبی با ادبیات و زبان فارسی آشنا هستند و همواره  سعی می کنند با مطالعه آثار فاخر فارسی، دانش خود را به روز نگه دارند تا بتوانند خلاصه نویسی حکایت های مختلف  را در قالب چکیده ای قابل قبول  ارائه دهند؛ آنان کسانی هستند که به علت مطالعه مداوم این حکایت ها کاملا به شالوه حکایت مسلط می باشند.

در همین راستا در هنگام ارجاع کار خلاصه نویسی حکایت، متخصصین خلاصه نویسی حکایت ایران تایپیست در ابتدای کار حکایت ها را به دقت می خوانند، پیکره اصلی حکایت را استخراج میکنند، نکات و توضیحات اضافه را حذف می نمایند و در نهایت چکیده ای می نویسند که در عین اینکه که به اصل مطلب وفادار است؛ اما به دور از هرگونه توضیح و تشریح اضافه است.

البته این حقیقت را نباید نادیده گرفت که خلاصه نویسی حکایت باید شیرین و جذاب نیز نگاشته شود؛ زیرا در غیر اینصورت در جذب مخاطب موفق نخواهد بود. خلاصه نویسی حکایت ها وارد کلاس های درس و صفحات و شبکه های اجتماعی و کتب و مجلات می شوند  و وظیفه دارند مخاطبان خود را همراه نگه دارند.

لذا ایران تایپیست با توجه به چنین حساسیت ها و دشواری هایی که در خلاصه نمودن حکایات وجود دارند، در انتخاب متخصصین خلاصه نویسی حکایت خود سعی می کند دقت زیادی را مبذول کرده و تلاش کند نظر مشتریان را جلب نماید.

خلاصه نویسی حکایت برای دانش آموزان

خلاصه نویسی حکایت برای دانش آموزان در ایران تایپیست و ارائه آنها در مدارس، مجلات، کتابها و شبکه های اجتماعی خدمتی است که در همین عمر کوتاه خلاصه نویسی حکایت رونق چشمگیری را نشان داده است، البته به ویژه از زمانی که آموزش آنلاین به صورت گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد خلاصه نویسی حکایت های شیرین قدیمی بیشتر از قبل مود توجه قرار گرفته است.

 این حکایات خلاصه می شوند و در شبکه های اجتماعی وایرال می گردند؛ زیرا همه خوب می دانند نوشته های مفصل معمولا شانس چندانی برای خوانده شدن ندارند و شاید باید بپذیریم سرانه مطالعه در جامعه کم است و اغلب افراد حوصله خواندن مطالب طولانی را ندارند.

 بنابراین مجموعه ای مانند ایران تایپیست نیاز است تا  با کمک متخصصین حرفه ای و باتجربه خود با تهیه چکیده حکایات و ارائه نمونه خلاصه نویسی حکایت های جذاب به جلب نظر دانش آموزان کمک کند.

خلاصه نویسی حکایت

هزینه خلاصه نویسی حکایت

البته متخصصین خلاصه نویسی حکایت ها در ایران تایپیست به خوبی به این حقیقت واقف هستند که حکایت هایی که زبانی دشوارتری نسبت به فارسی سلیس امروزی دارند، برای دانش آموزان اغلب مشکل هستند؛ زیرا درک چنین حکایت هایی مخصوصا در سنین پایین کمتر است، به همین دلیل خلاصه نویسی حکایت ها به زبان ساده و سلیس، به افزایش تمایل محصلین به خواندن حکایت ها منجر می شوند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

در همین راستا چاپ کتابهایی که حاوی خلاصه نویسی حکایت ها هستند در افزایش مطالعه کتب کمک می نمایند. میتوان درسهای بزرگی را با این داستان های کوتاه به کودکان و نوجوانان داد؛ درس هایی که در بسیاری از داستانهای سطحی با موضوع تکراری دیده نمی شود و تاثیر عمقی در افراد جهت بهتر زندگی کردن نمی گذارند.

بنابراین کاملا طبیعی است ایران تایپیست سعی کند با جلب همکاری متخصصین از سراسر کشور به صورت دورکاری خلاصه نویسی حکایت تضمین شده ارائه دهد. تنها یک خلاصه خوب از یک حکایت با ارزش، ارزش چاپ شدن را دارد، لذا خدمات باید تضمینی و قابل قبول باشند.

خلاصه نویسی حکایت به صورت غیرحضوری و آنلاین

خلاصه نویسی حکایت به صورت غیر حضوری و آنلاین در سایت ایران تایپیست همانند سایر خدمات مجموعه انجام می گیرد. ایران تایپیست اکنون در کنار خدمات تایپ و ترجمه، خدماتی مانند خلاصه نویسی حکایت را انجام می دهد که سبب شده سفارشات مجموعه هم کامل باشد و هم تنوع بسیار بالایی را به خود ببینند.

اکنون افراد در سایت ایران تایپیست حتی سفارش ترجمه حکایتهای مختلف از زبان های دیگر را می دهند و سپس، سفارش خلاصه نویسی حکایت ترجمه شده را درخواست می نمایند و یا بالعکس فایل حکایت های فارسی را ارسال می نمایند و درخواست می کنند خلاصه گردند و به زبان دیگری ترجمه شوند، لذا کارهای انجام شده به خوبی در راستای اهداف سفارش دهنده ها مورد استفاده قرار می گیرد.

در همین راستا باید توجه نمود که  خلاصه نویسی حکایت ها در مجلات درج و مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرند و یا از ایران تایپیست درخواست می شود در قالب فایل صوتی ارائه شوند که البته با توجه به حضور متخصصین مختلف در مجموعه،  خدمات به صورت کامل انجام می شود.

در ادامه باید متذکر شویم جهت جلب اعتماد مشتریان، نمونه کارهای متخصصین به صورت رایگان در سایت قابل دانلود است و میتوان متخصص مورد نظر را براساس کیفیت کار او انتخاب نمود و به علت تضمینی بودن کار مطمئن بود کیفیت همانند همان نمونه سایت خواهد بود.

خلاصه نویسی حکایت

خلاصه نویسی حکایت

لذا  با قاطعیت می توان گفت به علت تضمینی بودن خدمات ایران تایپیست، فایل های مجموعه قابل اعتماد می باشند و چون متخصصین مجموعه دورکار و متعدد هستند محدودیت حجم نیز وجود ندارد، در نتیجه خدمات آنلاین و غیرحضوری به صورت 24 ساعته پشتیبانی و انجام می شوند تا بدین ترتیب مشتریان با سایتی کار کنند که میتواند نیازهای متفاوت آنان را به خوبی و به صورت سریع برآورده سازد.

 باید پذیرفت اگر قرار بود همکاران مجموعه حضور فیزیکی داشته باشند، خدمات آنلاین خلاصه نویسی حکایت از چنین تنوع و جامعیتی برخوردار نمی شد و یا کیفیت کار بالا نبود.

هزینه خلاصه نویسی حکایت چگونه محاسبه میشود؟

 خلاصه نویسی حکایت در ایران تایپیست توانسته است نظر افراد زیادی را به خود جلب نماید؛ زیرا خلاصه کردن حکایت توانسته کمک نماید مطالب مهم داستان ها به صورت فشرده به مخاطبان زیادی انتقال یابد، لذا کاملا طبیعی است که ثبت این سفارش در حال افزایش باشد.

 در همین راستا ایران تایپیست به عنوان مجموعه ای که به رضایت مشتریان اهمیت زیادی میدهد و از سوی دیگر حفظ انگیزه همکاران خود را بسیار مهم می شمارد،  جهت برآورد هزینه خلاصه نویسی اصول خاصی را در نظر گرفته است.

 در حقیقت با توجه به اینکه هزینه همواره نشان داده جزو معیارهای مهم برای ارجاع کار می باشد و در تصمیم گیری افراد جهت ثبت سفارش خلاصه نویسی تاثیر مهمی دارد، در همین راستا در ایران تایپیست برای محاسبه هزینه، استاندارد خاصی تعریف شده است؛ در این استاندارد معیارهایی مانند حجم محتوا و زمینه آن مهم است، البته با افزایش حجم، قیمتها کاهش می یابد و مشتری با ثبت سفارش و دریافت فوری فاکتور به تفاوت قیمت ها پی می برد.

در این میان باید توجه نمود باتوجه به اینکه ایران تایپیست جهت ارائه خدمات تضمین کیفیت شده و در اسرع وقت و تنوع خدمات، به همکاری با متخصصین به صورت دورکاری اقدام نموده است، بدین ترتیب در کل هزینه خلاصه نویسی کاهش اتفاق افتاده تا در کنار رقابتی بودن،  کاملا منصفانه باشد. اگرچه خلاصه نویسی خدمتی است که مجموعه های زیادی چنین کاری را انجام نمیدهد؛ اما با این وجود ایران تایپیست می خواهد کاری باکیفیت و با قیمت مناسب ارائه دهد تا در مقایسه با سایر مجموعه ها کار بهتری باشد.

خلاصه نویسی حکایت

خلاصه نویسی حکایت آنلاین

 در همین راستا متخصصین مجموعه که در سراسر کشور حضور دارند با دقت و علاقه خاصی کار خلاصه نویسی را انجام میدهند و سعی دارند نظر مشتریان را جلب نمایند؛ آنان به خوبی این موضوع را می دانند که حکایت شیرین است و اگر خلاصه آن شیرین بیان نشود، هرچه قدر هم به اصل متن وفادار باشد، خواننده با متن همراه نخواهد شد.

چگونه سفارش خلاصه نویسی حکایت را در ایران تایپیست ثبت کنیم؟

خلاصه نویسی حکایت ها به صورت باکیفیت و تضمینی مدتی است که در هلدینگ ایران تایپیست توسط متخصصین مجموعه به صورت دورکاری انجام می شود. این مجموعه جهت رفاه حال مشتریان و ایجاد فرصت برابر برای همه افراد جهت استفاده از خدمات به صورت برابر و بهترین نوع خود، اقدام به انجام کارها به صورت آنلاین نموده است. در خدمات آنلاین ایران تایپیست افراد می توانند در سایت ثبت نام نموده و بعد از ثبت سفارش و دریافت فاکتور اقدام به نهایی کردن سفارش خود نمایند.

 در همین راستا لازم به ذکر است به غیر از ارسال فایل های سفارش از طریق سایت، از طریق شبکه های اجتماعی مانند واتس اپ و تلگرام نیز می توان فایل های پر حجم را ارسال نمود.

ارسال آنلاین فایل ها و ثبت سفارش اینترنتی در سایت ایران تایپیست  بدین ترتیب توانسته است مشکلات مراجعات حضوری را برطرف نماید، تردد در هوای کثیف و تابستان های گرم و یا ماندن در پشت ترافیک در شهر شلوغ دیگر با ثبت سفارش آنلاین وجود ندارند، لذا از یکسو هزینه خلاصه نویسی کاهش یافته و از سوی دیگر سرعت کار بسیار افزایش یافته است.

خلاصه نویسی حکایت

کیفیت خلاصه نویسی حکایت

در مراجعات حضوری، رفت و آمد و ثبت سفارش بسیار زمانبر بود،  برای بسیاری از افراد اصلا مراجعه به علت فاصله جغرافیایی امکان پذیر نبود؛ زیرا از شهر دیگر نمی شد به جایی مانند تهران تردد کرد، لذا در مواقع زیادی اشخاص از دستیابی به یک خدمت حرفه ای محروم میشدند؛ اما اکنون همه می توانند سفارش خلاصه نویسی بدهند. همچنین به علت دور کار بودن متخصصین، افراد باتجربه و حرفه ای  هم می توانند با ایران تایپیست همکاری کنند.

باید پذیرفت ثبت سفارشات به صورت آنلاین در ایران تایپیست به علت ارائه کار باکیفیت و سریع می تواند در راستای افزایش مطالعه حکایت ها واقعا مفید واقع گردد. خلاصه حکایات حتی به صورت پادکست و یا جهت مقایسه و نقد و تحلیل و بررسی هم حتی استفاده می شوند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه خلاصه نویسیخلاصه نویسیخدمات دانشجوییسرچ در گوگل

سوالات متداول

خیر، مجموعه ایران تایپیست متخصصین با تجربه ای دارد که  خلاصه نویسی حکایت را در هر فرمتی که باشد انجام می دهند.

بله، هزینه خلاصه نویسی را  میتوان تقسیط کرد؛ یعنی 60 درصد در ابتدای کار  و مابقی را در زمان اتمام کار پرداخت کرد.

بله ایران تایپیست متخصصین متعددی دارد، لذا محتواهای پر حجم نیز در این مجموعه جهت خلاصه نویسی ثبت سفارش می شوند.

افراد متخصص در زمینه خلاصه نویسی با توجه به تجربه ای که دارند، چکیده بسیار با کیفیتی ارائه می دهند تا  کار را بتوان تضمین کیفیت کرد.


نویسنده: دانیال فرهادی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1401/4/1 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 976 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: خلاصه نویسی حکایت ایرانی خلاصه نویسی حکایت قدیمی خلاصه کردن حکایت خلاصه نویسی فوری حکایت خلاصه نویسی دقیق حکایت

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :