دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

خلاصه نویسی حرفه ای کتاب و چاپ آن

نویسنده: سیما خورشیدی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/11/27 ساعت 13:38:09 بازدید: 2200 امتیاز 5 از 1 نظر

خلاصه نویسی حرفه ای کتاب به آموزش و افزایش مطالعه بسیار می تواند کمک نمایند. مطالعه کتابهای حجیم چند صفحه ای زمان زیادی را می طلبد در حالی که بسیاری از افراد زمان و حوصله لازم را برای مطالعه این کتاب ها ندارند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

کتابهای درسی زیادی وجود دارد که افراد به دنبال مطالعه و یادگیری آنها هستند؛ اما وقت نمی کنند، این در حالی است که مطالب کتابها بسیار مفید می باشد و یادگیری آنها در افزایش دانش بسیار نقش مهمی را می تواند بازی نماید.

خلاصه نویسی حرفه ای کتاب و چاپ آن

خلاصه نویسی حرفه ای

 در این میان کتابهای رفرنس و کتابهای تخصص علمی نسبت به سایر کتابها طرفداران زیادی دارند که دوست دارند آن را مطالعه کنند اما فرصت نمی کنند.  آزمون های مختلف یکی از موقعیت هایی می باشند که می طلبد داوطلبین و یا آزمون دهندگان این کتابها را مطالعه نمایند، به همین دلیل خلاصه نویسی حرفه ای کتاب و چاپ آن در ایران تایپیست انجام می شود.

 ایران تایپیست می خواهد با خلاصه نویسی کتاب این فرصت را به همه خوانندگان بدهد که به راحتی به مطالعه کتابهای علمی و حجیم بپردازند و مفاهیم آن را نیز به خوبی یاد بگیرند، کتاب وقتی خلاصه شود مطالعه سریعتر شده و یادگیری راحت تر می گردد.

نوشتن یک کتاب به صورتی که هم مطالب اضافی نوشته نشود و هم نکات مهم وجود داشته باشند، نیاز به دقت و دانش کافی دارد، لذا افرادی که در ایران تایپیست برای خلاصه نویسی کتابها همکاری می نمایند متخصص در زمینه ای میباشد که کتاب به آنها ارجاع می شود.

آنها با موضوع کتاب به خوبی آشنایی دارند و به راحتی کتاب را مطالعه نموده و نکات لازم را یادداشت می کنند و طبق یک نقشه ذهنی مطالب را پشت سر هم می چینند. بدین ترتیب خلاصه کتاب به دست آمده قابل اتکا و اعتماد بوده و  با اجازه مترجم و یا نویسنده کتاب قابل چاپ است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه خلاصه نویسیهزینه چاپ و نشر کتابتایپ کتابخدمات مقاله

سوالات متداول

خلاصه نویسی حرفه ای کتاب با توجه به اهمیتی که کیفیت کار دارد، توسط  کسانی انجام می شود متخصص و باتجربه می باشند.

اگرچه خلاصه نویسی حرفه ای کتاب در ایران تایپیست به صورت دورکاری است و تعداد افراد متخصص این کار زیاد است؛ اما حداقل جهت تحویل کار باکیفیت یک ماه  زمان نیاز است.

کتاب در هر زمینه ای که باشد به علت همکاری با افراد دانش آموخته رشته های مختلف در ایران تایپیست، خلاصه نویسی حرفه ای در هر زمینه ای انجام می شود.

 بله، امکان خلاصه نویسی حرفه ای کتاب در زمینه های مختلف وجود دارد،  لذا نویسنده های متخصص خوب و مسلطی کتاب های مهندسی را خلاصه می نمایند.


نویسنده: سیما خورشیدی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/11/27 ساعت 13:38:09 تعداد بازدید: 2200 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: خلاصه نویسی حرفه ای کتاب خلاصه نویسی حرفه ای کتب خلاصه نویسی حرفه ای رفرنس خلاصه نویسی حرفه ای منابع درسی خلاصه نویسی حرفه ای برای چاپ

دیدگاه کاربران

طناز لطفی خواه | 1400-8-13 ساعت 09:45:46 امتیاز :

همه چیز با حجم کمتر خلاصه شد. ممنون از تیم باتجربه و ماهرتون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :