دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

خلاصه نویسی حرفه ای برای کنکور

نویسنده: پوریا عرب خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/11/27 ساعت 13:31:36 بازدید: 827 امتیاز 5 از 1 نظر

خلاصه نویسی حرفه ای برای کنکور یکی از پردرخواست ترین سفارشات ایران تایپیست است که با وجود نوپا بودن خدمت خلاصه نویسی در این مجموعه، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

باید پذیرفت تمامی خانواده هایی که دانش آموز در منزل دارند به کنکور مجبور هستند بیندیشند، لذا از آن زمان که دانش آموزان وارد دبیرستان می شوند در تمام طول چهار سال، خانواده ها و دانش آموزان همیشه دغدغه یادگیری و تسلط بر دروس را دارند تا دانش آموزان با کسب رتبه خوب بتوانند در رشته مورد نظر قبول شده و درس بخوانند، لذا کاملا طبیعی است استفاده از خلاصه دروس یک توصیه عالی برای این افراد محسوب گردد.

چگونه می توان این همه کتاب را که به عنوان منابع کنکور محسوب می گردد و همگی پرحجم نیز می باشند به طور کامل به ذهن سپرد، در حالی که همه قبول دارند بسیاری از مطالب تنها توضیح برای یادگیری بهتر هستند. حال آنکه برای کنکور نکات خاصی مورد سوال قرار می گیرند، لذا وقتی هدف مرور مطالبی است که قبلا مطالعه شده و ذهن آشنایی کاملی دارد، خواندن کل کتاب هم زمانبر می باشد جهت تسلط کافی بر مطالب، چاره ای دیگر باید اندیشید.

خلاصه نویسی حرفه ای برای کنکور

بهترین خلاصه نویسی حرفه ای

به همین خاطر چاره ای جز خلاصه نویسی حرفه ای برای کنکور باقی نمی ماند. به همین دلیل در کنار والدین دانش آموزان، موسسات کنکور نیز در این سالها به دنبال خلاصه نویسی کاملا حرفه ای و معتبر می باشند. خلاصه کردن کتب درسی برای کنکور نیاز به افرادی دارد که خود به این مطالب تسلط دارند، آنان باید کتاب  را به خوبی خوانده باشند تا به طور دقیقی خلاصه نمایند.

 همچنین باید شخص خلاصه کننده به خوبی با نکاتی که باید در خلاصه نویسی رعایت شود، آشنا باشد  و از سوی دیگر خود نیز نویسنده خوبی باشد تا جملات سلیس و روان ارائه دهد؛ زیرا اگر اطلاعات به خوبی به خواننده منتقل نشود افراد نمی توانند مطالب را تا آخر دنبال کرده و تسلط پیدا نمایند.

البته نکته دیگری که ایران تایپیست به آن بسیار اهمیت می دهد؛ تجربه شخص خلاصه کننده در زمینه کنکور می باشد؛ زیرا این شخص باید بداند در سوالات درس مورد نظر کدام نکات مورد سوال قرار می گیرند، چه مطالبی را حتما دانش آموز باید مطالعه نموده و به خاطر بسپارد، لذا آشنایی کامل به سوالات پرتکرار در کنکور و اطلاعاتی که مدنظر قرار می گیرد و نکات طلایی و کلیدی هستند، برای تمامی کسانی که در این مجموعه برای خلاصه نویسی حرفه ای همکاری می نمایند ضروری می باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه خلاصه نویسیخلاصه‌سازی کتاب و چاپ آنبازنویسیتقویت رزومه

سوالات متداول

بله، افرادی زیادی با ایران تایپیست  در زمینه خلاصه نویسی حرفه ای  همکاری می کنند، لذا امکان تحویل کار در هر حجمی وجود دارد.

کسانی که خلاصه نویسی حرفه ای کنکور را انجام میدهند کسانی هستند که متخصص و باتجربه بوده و سوالات کنکور سال های قبل را نیز مدنظر قرار می دهند

در ایران تایپیست ثبت نام کرده و سپس  خلاصه نویسی حرفه ای دروس کنکور  را به صورت آنلاین سفارش دهید.

بله، در ایران تایپیست به علت همکاری متخصصین رشته های مختلف امکان خلاصه نویسی حرفه ای برای کنکور های کاردانی، کارشناسی ارشد و دکتری نیز وجود دارد.


نویسنده: پوریا عرب خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/11/27 ساعت 13:31:36 تعداد بازدید: 827 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: خلاصه نویسی حرفه ای کنکوری خلاصه نویسی حرفه ای دروس خلاصه نویسی حرفه ای ویژه کنکور خلاصه نویسی حرفه ای آزمونها خلاصه نویسی حرفه ای کنکور ارشد

دیدگاه کاربران

بیتا پورمحمدی | 1400-8-13 ساعت 09:58:23 امتیاز :

نزدیک کنکور فقط داشتم خلاصه های شمارو مرور میکردم. ممنونم

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :