دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

خلاصه نویسی برای کنکور

نویسنده: مهدی فاضلی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/12/16 ساعت 22:00:00 بازدید: 400 امتیاز 0 از 0 نظر

خلاصه نویسی برای کنکور را در ایران تایپیست  باید جزو سفارشاتی بدانیم  که اگر چه مدت چندان طولانی نیست انجام می شود و جوان است؛ اما در همین مدت کوتاه توجه زیادی را به خود معطوف نموده است؛ زیرا این روزها با وجود اینکه دانشگاه ها ظرفیت زیادی برای پذیرش دارند؛  ولیکن انتخاب یک رشته خوب در یک دانشگاه معتبر، طرفداران بسیاری دارد؛ بنابراین کاملا طبیعی است دانش آموزان در طلب بهترین  خلاصه نویسی برای کنکور باشند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

اهمیت خلاصه نویسی

خلاصه نویسی برای کنکور به عنوان یک خدمت نورس؛ اما حرفه ای در مجموعه ایران تایپیست، توسط یک تیم قوی و باتجربه انجام می شود تا بتوانند متونی در اختیار افراد قرار دهند که به راحتی آنان را برای کنکور آماده نمایند.

کنکور آزمون مهمی است که شاید در دوران نوجوانی بعضی از دانش آموزان به نقش قبولی در آن و البته قبول شدن در یک رشته خوب واقف نباشند؛ ولی نتیجه قبولی و یا مردودی در آن و یا نتیجه یک انتخاب رشته نامناسب را در آینده مطمئنا خواهند دید.

چه بسیار افراد با استعداد و باهوشی که با یک انتخاب اشتباه، آینده خود را به کلی تغییر داده اند و در سالهایی از عمرشان پشیمان شده اند که دیگر مجال تصحیح و بازگشت به نقطه صفر و شروع دوباره را نداشته اند.

بدین ترتیب اهمیت خلاصه نویسی برای کنکور به صورت کاملا حرفه ای مشخص می شود. در همین راستا ایران تایپیست بر روی کارهای خلاصه نویسی برای کنکور حساس بوده و جهت انجام این کارها با متخصصین با تجربه همکاری می نماید. متخصصینی که در رشته های مختلف تحصیل نموده اند و با توجه به دانشی که دارند به راحتی می توانند کتب را برای کنکور خلاصه نمایند.

 این افراد از یک سو به علت دانش خود و از سوی دیگر به علت تسلطی که به اصول خلاصه نویسی دارند در خلاصه نویسی برای کنکور نسبت به افرادی که چنین دانش های را ندارند با سهولت بیشتری کار را انجام میدهند.

البته ایران تایپیست به دلیل انجام کارهای تضمین کیفیت شده معیارهای دیگری را نیز در انتخاب متخصصین خود ملاک قرار می دهد؛ این مجموعه به تجربه افراد و قلم آنان نیز توجه دارد؛

 متخصصین ایران تایپیست باید همگی تجربه لازم را در زمینه خلاصه نویسی برای کنکور داشته باشند و هم اینکه قلم شیوا و رسایی داشته باشند تا جملات قابل درک و ساده بنویسند. به همین دلیل مشتریان مجموعه تنها دانش آموزان نیستند و موسسات کنکور و مدارس نیز سفارش خلاصه نویسی بری کنکور می دهند.

خلاصه نویسی برای کنکور

روش خلاصه نویسی برای کنکور

برای کنکور کارشناسی کدام درس ها را خلاصه نویسی کنیم؟

خلاصه نویسی برای کنکور در ایران تایپیست به صورت تضمینی انجام می گیرد تا تمام داوطلبان به خوبی برای آزمون آماده شوند. سالانه هزاران دانش آموز پشت کنکور هستند و جهت کسب کرسی های رشته های مختلف با هم رقابت می کنند؛ اما در این میان دروسی وجود دارند که برای همه افراد جهت کسب رتبه های برتر، مهمتر از بقیه هستند.

 هر رشته ای دروس تخصصی دارد که باید به خوبی مطالعه شوند و داوطلب به آنها جهت زدن تست مسلط باشد. این دروس در رشته تجربی دروسی مانند شیمی و زیست شناسی، فیزیک و ریاضی هستند و در انسانی دروس تئوری می باشند که در قالب محفوظات ارائه می شوند، لذا بنا بر رشته ای که برای ادامه تحصیل در دانشگاه مدنظر می باشد و رشته دوران دبیرستان، دروس اولویت بندی شده و در مجموعه ای مانند ایران تایپیست که پذیرای همکاری متخصصین رشته های مختلف از سراسر کشور است، خلاصه شده و ارائه می گردند.

خلاصه نویسی برای کنکور به صورت حرفه ای چکیده هایی را ارائه می دهد که در رتبه تاثیر زیادی دارند؛ زیرا افراد وقتی می بینند کتاب خلاصه شده، توضیحات اضافه حذف گردیده و نکات مهم درج شده است، همچنین به صورت درختی خلاصه شده یعنی علت و ملول پشت سر هم قرار گرفته با تمرکز بیشتری  مطالعه نموده و به راحتی مطالب را به خاطر می سپارند. وقتی  تعداد کتابها زیاد است نیاز به مطالعه خلاصه ها جهت تسلط کامل واقعا حس می گردد و این خلاصه نویسی برای کنکور می تواند به داوطلب در کسب رتبه برتر کمک نماید.

لذا هر کتابی را با چنین خلاصه نویسی می توان آموخت. در همین راستا نیز متخصصین ایران تایپیست همواره سعی می کنند کتابها و جزواتی را که به آنان جهت خلاصه نویسی برای کنکور ارجاع میشود، به دقت انجام داده و با توجه به اینکه تجربه کنکورهای سالهای قبل را نیز دارند و میدانند کدام مطلب باید در خلاصه ذکر گردد، از اضافه گویی پرهیز کرده و مطالبی را در متن می گنجانند که هم مهم هستند و مورد سوال می باشند.

همچنین در یک خلاصه نویسی برای کنکور اصولی مطالب مهم به صورت سلسله وار ذکر می کنند و پیوستگی رعایت می شود تا پراکندگی مطالب از میزان یادگیری نکاهد. هدف از خلاصه نمودن؛ متمرکز کردن مطالب مهم در کنار هم می باشد تا تمرکز بر روی آنها افزایش یابد.

خلاصه نویسی برای کنکور

کیفیت خلاصه نویسی برای کنکور


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

خلاصه نویسی فوری برای کنکور انسانی

خلاصه نویسی برای کنکور انسانی به بهترین شکل و فوری؛ خلاصه نویسی است که  حسن آن تنها به سرعت تهیه شدن آن نباید باشد، بلکه باید به گونه ای باشد که به صورت دقیق و درست نکات مهم را نیز منتقل نماید؛ زیرا هدف از خلاصه نویسی ارائه مطالب به شکلی است که بتوان در مدت زمانی بسیار کوتاه، به صورت فشرده مطالعه نمود؛

 زیرا کتابهای رشته انسانی کتابهایی هستند که به سبب توضیحات و تشریح مطالب، حجیم می باشند و همچنین مطالب آنها بیشتر محفوظات می باشند، لذا وقتی قرار است دانش آموزان چندین کتاب حجیم این چنینی را برای کنکور آزمون دهند؛ کاملا طبیعی می باشد بعضی از مطالب مهم را فراموش نمایند، به همین دلیل خلاصه نویسی برای کنکور انسانی ضروری است و باید در عین اینکه از توضیحات اضافی دوری می می شود تمامی نکات مورد پرسش در کنکور، در خلاصه نویسی گنجانده شوند.

البته این یک سوی ماجرا است؛ این مطالب چون تشریحی و توضیحی نیز می باشند، باید قلم روان و شیوایی نیز داشته باشند تا برای خواننده قابل درک باشند.

در ایران تایپیست که کار خلاصه نویسی برای کنکور انسانی را به صورت فوری انجام میشود؛ متخصصین جهت رعایت نکات بالا سعی می کنند از روش درختی استفاده نمایند؛ یعنی به ذکر مطالب به صورت درختی پرداخته و توضیحات اضافی را حذف نمایند؛ البته تمامی نکات مهم ذکر می شوند و همچنین با قلم شیوایی نیز نوشته می شوند تا خواننده در اسرع وقت مطالب مهم را در کنار هم و با رعایت پیوستگی مطالعه نماید.

ایران تایپیست جهت داشتن چنین متخصصانی با چنین مهارتی، اقدام به جذب افراد باتجربه در حوزه خلاصه نویسی برای کنکور  از سراسر کشور کرده است؛ زیرا کاملا طبیعی می باشد اگر قرار است کار باکیفیت و فوری آماده شود با تعدادی محدود همکار انجام نخواهد شد و نیازمند همکاری متخصصین متعدد می باشد. خلاصه نویسی های انجام شده بدین ترتیب می توانند به خواننده کمک نمایند در آزمون موفق عمل نماید.

خلاصه نویسی برای کنکور

 قیمت خلاصه نویسی برای کنکور

سفارش خلاصه نویسی برای آزمون ها

خلاصه نویسی برای کنکور در موسسات آموزشی امروزه برای آماده سازی دانش آموزان جهت این آزمون مهم، به آنها بسیار توصیه می گردد که مطالعه نمایند؛ زیرا تجربه ثابت نموده است کسانی که در نزدیکی کنکور خلاصه های خوب کتابها را مطالعه میکنند، نتایج بهتری را به دست می آورند. لذا به تمامی داوطلبین توصیه میگردد در کنار مطالعه مطالب به صورت کامل، خلاصه آنها را تهیه و در انتهای مطالعه بخوانند.

آنها  وقتی کل کتاب را میخوانند با انبوهی از مطالب روبرو می شوند که  به علت توضیحات نکات است که سبب می شود مطالب کلیدی لابه لای انبوهی از کلمات گم شوند، لذا وقتی قرار است در آزمونی مانند کنکور که سوالات تستی هستند، نکات طلایی مورد سوال قرار بگیرند، این همه پراکندگی مطالب سبب کاهش تمرکز بر روی کلمات کلیدی شده و حتی میتوانند سبب نادیده گرفتن نکات مهم گردند.

بنابراین خلاصه نویسی برای کنکوری  نیاز است که با به کار بردن اصول خلاصه نویسی و درج نکات تخصصی ذکر شده در کتابها این نکات مهم را برجسته نماید، لذا همه افراد قادر نیستند همه کتابها را به خوبی خلاصه نمایند.

 بسیاری از دانش آموزان به اصول خلاصه نویسی که کمک میکنند فرد بتواند نکات مهم را استخراج نماید و توضیحات اضافی را حذف کند مسلط نیستند، نمی توانند پیوستگی مطالب را رعایت کنند؛ بنابراین تهیه خلاصه نویسی برای کنکور بری این افراد بسیار دشوار بوده و ممکن است حتی  با ذکر مطالب اضافی، خلاصه را از اصل کتاب هم طولانی تر کنند و یا حتی نکات مهم نادیده گرفته شود. در این میان البته کسانی نیز هستند که زمان کافی برای خلاصه نمودن این کتابها را ندارند.

به همین دلیل در مجموعه ایران تایپیست برای رفع این مشکلات، کار  خلاصه نویسی برای کنکور انجام می گردد و متخصصین مجموعه  با متمرکز و برجسته نمودن نکات مهم در کنار هم، سعی می کنند کاری باکیفیت ارائه دهند. کاری که داوطلبین با اطمینان خاطر به آنها اعتماد می کنند.

خلاصه نویسی برای کنکور

سفارش خلاصه نویسی برای کنکور

خلاصه نویسی آنلاین برای کنکور ارشد

خلاصه نویسی برای کنکور ارشد جزو سفارشاتی می باشد که در ایران تایپیست بسیار مورد توجه قرار گرفته است؛ زیرا اغلب افرادی که  کارشناسی می خوانند به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد نیز علاقه مند هستند؛ بنابراین بیشتر این افراد که بعد از دریافت دانشنامه کارشناسی، مشغول به کار میشوند دوست دارند ادامه تحصیل بدهند؛ اما  به علت محدودیت زمان از خواندن کل کتابها و جزوات به صورت کامل در می مانند.

به همین دلیل این افراد بیش از همه به خلاصه نویسی برای کنکور ارشد که در ایران تایپیست انجام می گردد احساس نیاز می کنند و از سوی دیگر تمامی افرادی که آزمونها را با کمک خلاصه نویسی ها طی می کنند همگی این ادعا را صحه می گذارند که  خلاصه نویسی به  مغز کمک می کند عصاره  کتابها و جزوات را در زمانی کوتاه حلاجی کرده و بیاموزد.

در همین راستا البته باید متذکر شد چنین معجزه ای را برای افراد تنها خلاصه نویسی حرفه ای رقم میزند؛ زیرا اگر شخص خلاصه کننده به نکات مندرج در متون تسلط نداشته باشد و خود یاد نگرفته باشد نمیتواند کار با کیفیت و مورد اعتمادی را ارائه دهد.

 از سوی دیگر اگر متخصصین اصول خلاصه نویسی را رعایت ننمایند، مطالب چکیده نمی توانند برای اشخاص مورد استفاده قرار گیرند؛ زیرا علت و معلول ها به درستی و با رعایت پیوستگی در کنار هم قرار نمی گیرند و البته هر چه قدر مطالب حجیم تر باشند مشکلات پیش رو خواننده در یک خلاصه نویسی  برای کنکور غیرحرفه ای بیشتر خواهد بود و یادگیری و حفظ مطالب دشوار تر است.

 به همین دلیل بر روی خلاصه نویسی حرفه ای باید تاکید گردد. ایران تایپیست به همین دلیل اقدام به همکاری با افرادی کرده است که در رشته های مختلف تحصیل نموده و فعال هستند تا در هنگام خلاصه نویسی برای کنکور ارشد با مهارت بیشتری عمل نمایند،  لذا این افراد در سراسر کشور حضور دارند  و به صورت آنلاین کار خلاصه نویسی را انجام می دهند  تا مجموعه مجبور به فعالیت با افراد غیر حرفه ای نشود و کارها در اسرع وقت تحویل مشتریان گردند.

خلاصه نویسی برای کنکور

خلاصه نویسی برای کنکور


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

خلاصه نویسیهزینه خلاصه نویسیطراحی گرافیکیصفحه آرایی

سوالات متداول

فاکتور خلاصه نویسی بعد از ثبت سفارش آنلاین در سایت ایران تایپیست، در زمان بسیار کوتاهی به صورت کاملا رایگان صادر می گردد.

بله، در  ایران تایپیست خلاصه نویسی کتابهای کنکور به کسانی سپرده می شود که متخصص حرفه ای و  باتجربه هستند، لذا میتوان به آنها اطمینان نمود.

بله، خلاصه نویسی در ایران تایپیست به صورت آنلاین ثبت سفارش شده و توسط کارشناسان دورکار به صورت آنلاین و فوری انجام می شود.

بله، در ایران تایپیست به علت حضور مترجمین و متخصصین خلاصه نویسی، امکان ترجمه و خلاصه نویسی همزمان وجود دارد.


نویسنده: مهدی فاضلی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/12/16 ساعت 22:00:00 تعداد بازدید: 400 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: خلاصه نویسی برای دروس کنکور خلاصه نویسی کنکوری خلاصه نویسی نکات کنکور سفارش خلاصه نویسی کنکور خلاصه نویسی برای کنکور کارشناسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :