یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

خدمات ترجمه فایل های صوتی

نویسنده: دانیال فرهادی ترجمه فایل تاریخ انتشار: 1401/8/5 ساعت 14:52:46 بازدید: 846 امتیاز 0 از 0 نظر

شرکت ایران تایپیست مترجم های حرفه ای را برای انجام پروژه های خود مانند  ترجمه فایل صوتی استخدام کرده است. فایل های صوتی، آموزشی و تخصصی امروزه یکی از مهمترین رسانه هایی است که در شبکه های اجتماعی طرفداران زیادی دارد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

امروزه فایل های صوتی، ویدیویی توسعه یافته و به همین دلیل در حوزه های مختلف شاهد فایل های صوتی و ویدیویی هستیم که دانشجویان و مردم می توانند متناسب با حوزه کاری خود از آن ها استفاده کنند. مترجم های شرکت ایران تایپیست حرفه ای بوده و فایل های صوتی را با دقت هر چه تمام انجام می دهند و شما می توانید ترجمه فایل های صوتی خود را با خیال راحت به این مجموعه بسپارید.

تایپ ترجمه براساس استانداردهای شرکت ایران تایپیست انجام می شود و اندازه فونت ها از قبل برای مترجم و تایپیست ها مشخص شده و بنابراین براساس استانداردهای مجموعه، کار را انجام می دهند. بعد از ارسال فایل ترجمه، نفرات مربوطه کیفیت و درستی ترجمه فایل را به دقت بررسی می کنند. در صورت هر گونه اشکال کمی و کیفی دوباره فایل به مترجم ارجاع داده می شود تا کار را درست و به بهترین شکل ممکن به انجام برساند. در ترجمه فایل صوتی، فایل های صوتی سمینارهای آموزشی، تجاری، تدریس اساتید دانشگاه، و مستند صنعتی، حیات وحش، آموزشی، کتاب های صوتی، داستان های و رمان های خارجی، پیام های صوتی، اخبار، پیاده سازی و ترجمه می شود. ترجمه فایل های صوتی با دقت هر چه تمام انجام می شود تا مشتریان که در اکثر مواقع شرکت ها هستند از کار رضایت داشته باشند. هر گونه کوتاهی در انجام ترجمه، موجب جریمه شدن مترجم شده و بنابراین لازم است که کار را به دقت هر چه تمام تر انجام دهد و هر چه قدر که کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهد، می تواند سفارشات بیشتری را دریافت کند.

خدمات ترجمه فایل های صوتی

ترجمه فایل صوتی

ترجمه فایل های صوتی توسط مترجمان حرفه ای و با تجربه

ترجمه فایل های صوتی و تصویری از جمله خدماتی است که افراد زیادی به آن نیاز دارند. هر یک از این افراد می توانند نیاز خود را با ثبت سفارش در موسسه های حرفه ای به خوبی با کیفیت بالا برطرف سازند. ترجمه این فایل ها با فایل های مکتوب تفاوت های بسیاری دارد. به طور کلی می توان اذعان داشت که همه مترجمان زبان می توانند ترجمه متون کتبی ورد و پی دی اف را انجام دهند. ولی در عین حال هر مترجمی نمی تواند ترجمه فایل های صوتی یا تصویری را انجام دهد. دلیل این امر نیز بسیار واضح و روشن است. چرا که ترجمه متون مکتوب برخلاف فایل های صوتی نیاز به تقویت قوه شنیداری مترجم ندارد. بدین ترتیب مترجمی که تجربه موفقی در زمینه ترجمه متون داشته است؛ می تواند این متون را ترجمه کند. اما از پس ترجمه انواع فایل های صوتی برنخواهد آمد.

خدمات ترجمه فایل های صوتی

ترجمه فایل های صوتی

به جهت حساسیت بالای ترجمه فایل های صوتی، بهتر است ترجمه این فایل ها را به افراد حرفه ای و با تجربه سپرد. کسانی که گوششان از نظر شنیداری کاملا به زبان مورد نظر عادت کرده است. آن ها با توجه به شنیدن انواع صداهای مختلف به آن زبان به این توانایی رسیده اند که متوجه کلمات صوتی  شوند. برای اینکه نتیجه خوبی را از ترجمه توسط این افراد به دست آورید؛ بهتر است از آن ها درخواست نمونه کار کنید. با مشاهده نمونه کارهای آن ها در زمینه ترجمه فایل های صوتی، می توانید با خیال راحت تری سفارش های خود را به آن ها بسپارید. موسسه ایران تایپیست خدمات ارزنده و شایسته ای را در این زمینه به شما ارائه می دهد. چرا که در این موسسه، مترجمان زیادی وجود دارند که از قوه شنیداری بالایی در زبان تخصصی خویش برخوردار هستند. بنابراین می توانند نیاز شما را با کیفیت بالایی برطرف نمایند.

آیا ترجمه انواع فایل های صوتی، تایپ شده تحویل مشتری داده می شود؟

ممکن است شما به ترجمه فایل های صوتی نیاز داشته باشید. بنابراین فایل مورد نظر خود را به شیوه حضوری و غیر حضوری در مراکز ترجمه ارسال می کنید. هزینه ترجمه فایل شما بر اساس تعداد دقایق و حجم آن تعیین می شود. مترجم فایل های صوتی می بایست ابتدا فایل مورد نظر را بشنود. سپس بر اساس شنیده های خود اقدام به ترجمه فایل شما کند. در پایان پس از ترجمه، متن ترجمه شده را تایپ شده در برنامه ورد به مشتری تحویل می دهد. بنابراین فایل ابتدایی شما پس از ترجمه، تایپ شده و مرتب به دست شما خواهد رسید. این خدمات را موسسه ایران تایپیست به شما ارائه می کنند. پس دیگر نگران تایپ متن ترجمه شده فایل های خود نباشید.

خدمات ترجمه فایل های صوتی

  ترجمه و تایپ فایل های صوتی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمههزینه ترجمه صوتی، تصویریفوری ترین ترجمه هاارزانترین ترجمه ایران

سوالات متداول

ترجمه فایل صوتی به زبان های انگلیسی، عربی، ایتالیایی، کره ای، ترکی استانبولی، فرانسوی، روسی، آلمانی، سوئدی، چینی، پرتقالی، اسپانیایی، هلندی، اردو، ارمنی، آذربایجانی، تاجیک، هندی، رومانیایی و .... انجام می شود.

بنا به درخواست مشتریان، پیاده سازی هم انجام می شود و مترجم، فایل صوتی را پیاده سازی کرده و متن آن را در نرم افزار ورد تایپ می کند.

مترجم ها، فایل های صوتی را تایپ شده تحویل می دهند و هزینه تایپ جداگانه حساب نمی شود.

در پیاده سازی جملات نوشته شده و ترجمه هر جمله زیر آن نوشته می شود. پیاده سازی اولین مرحله کاری بوده و بعد از آن ترجمه جملات شروع می شود. ترجمه متن های فایل صوتی مانند متن بوده و مترجم، متن فایل را به دقت ترجمه می کند.


نویسنده: دانیال فرهادی ترجمه فایل تاریخ انتشار: 1401/8/5 ساعت 14:52:46 تعداد بازدید: 846 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: خدمات ترجمه فایل ترجمه فایل صوتی ترجمه فایل پادکست ترجمه فایل صدا ترجمه فایل ویس

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :