چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

جهانی از بنرهای خلاقانه

نویسنده: دنیا ذاکری طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1403/2/27 ساعت 09:00:00 بازدید: 53 امتیاز 0 از 0 نظر

طراحی بنر خلاقانه، امروزه به دلیل افزایش تعداد طراحان خلاق ساده نمی‌باشد. به همین دلیل شما به عنوان یک طراح و یا فردی که قصد دارید بنر تبلیغاتی موثر بسازید باید از داستان سرایی استفاده کنید. در این متن سعی داریم همه آنچه که باید در خصوص طراحی بنر خلاقانه بدانید را عنوان کنیم. همچنین بهترین سایت‌ها برای ساخت بنر تبلیغاتی را نیز معرفی خواهیم نمود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بنرهایی که داستان محصول شما را بیان می‌کنند.

یکی از ایده‌هایی که می‌توانید برای طراحی بنر خلاقانه از آن استفاده کنید، داستان سرایی برای برندتان است. شما با معرفی برند خود و گفتن داستان‌های مختلف درباره شروع فعالیتتان در حوزه فعلی می‌توانید خودتان را با مشتریان صمیمی‌تر کنید. این موضوع اعتماد مشتریان را برای خرید محصولاتتان و یا دریافت خدمات متنوع از شما بیشتر می‌کند. شما خودتان را باید در چنین حالتی به جای خریداران و یا دریافت کنندگان خدمات بگذارید. برای مثال تصور کنید قصد خرید یک کیف چرم تمساح را دارید، اما نمی‌دانید چرم استفاده شده مصنوعی است یا طبیعی می‌باشد. از طرفی نمی‌دانید که داستان برند فوق که قصد خرید محصولات را از آن دارید، چیست؟ این موارد شما را به عنوان خریدار با برند مد نظر بیگانه می‌کند. بیگانه شدن برند با مشتریان موجود می‌تواند سبب عدم خرید آنها شود. در نتیجه معرفی داستانتان در پیج یا صفحه اینستاگرامی و همچنین در سایت خودتان می‌تواند نظر بسیاری از مخاطبین را به سمت برند شما جلب کند.

در نظر داشته باشید برای طراحی بنر خلاقانه و بیان کردن داستان محصولتان سعی کنید از لحن عامیانه و دوستانه استفاده نمایید. این مورد نیز در زمان ساخت بنر حرفه‌ای به شما کمک می‌کند تا بیننده و شنونده ارتباط بیشتری با برند شما و حتی محصولاتتان برقرار کنند. تصویری که از شما و برندتان توسط ساخت بنر حرفه‌ای و خلاقانه ایجاد می‌شود، تاثیر بسیار زیادی بر مارکتینگ و فروش بیشتر محصولاتتان یا ارائه خدمات شما خواهد داشت. همچنین سعی کنید در طراحی بنر خلاقانه که سعی دارید داستان تان را عنوان کنید، از نگارش شیوا و روان بهره بگیرید. طولانی نبودن متن استفاده شده برای طراحی بنر در زمان عنوان کردن داستان می‌تواند تاثیر بسزایی در جلب نظر بیننده داشته باشد.

جهانی از بنرهای خلاقانه

تکنیک های طراحی بنر خلاقانه چیست؟

سعی کنید از داستان‌های واقعی برای طراحی بنر خلاقانه بهره بگیرید. اگر شما داستان‌های تخیلی و دروغ را عنوان کنید، بیننده و شنونده پس از مشخص شدن موضوع، دیگر به شما و برندتان اعتماد نمی‌کند. به همین دلیل بیان کردن داستان واقعی می‌تواند نظر بیننده را بیشتر از بیان کردن داستان‌های تخیلی جلب نماید. برای مثال اگر رستوران سنتی را اداره می‌کنید و این شغل نسل به نسل از پدربزرگتان به پدرتان و سپس به شما رسیده است، بهترین راه برای شما رائه داستان‌های قدیمی از نحوه شروع فعالیت برندتان است. این موضوع هم به قدمت و تاریخچه برند شما می‌انجامد و هم شما را بیشتر از پیش به افرادی که بنرتان را مشاهده می‌کنند، معرفی خواهد نمود. با در نظر داشتن این تکنیک می‌توانید برای طراحی بنر خلاقانه، به ویژه طراحی بنر سایت، طراحی بنر اینستاگرام و … اقدام کنید.

با طراحی بنر خلاقانه، احساسات را به اشتراک بگذارید.

طراحی بنر خلاقانه تبلیغاتی تاثیر بسزایی بر روی احساسات فرد خریدار و یا دریافت کننده خدمات خواهد داشت. به عبارت دیگر زمانی که برای طراحی بنر خلاقانه اقدام می‌کنید تا حدود زیادی باید احساسات خریداران و دریافت کنندگان خدمات را تحت تاثیر قرار دهید. برای مثال اگر در زمینه فروش لباس کودک و یا سیسمونی فعالیت می‌کنید، می‌توانید با ذخیره کردن احساسات مادران و یا پدرانی که قصد خرید سیسمونی دارند به آنها کمک کنید تا بهترین محصولات و با کیفیت‌ترین آنها را تهیه نمایند. ایجاد احساسات در بنر طراحی شده سبب می‌شود که صمیمیت خریداران و یا دریافت کنندگان خدمات متنوع با برند شما بیشتر شود. به عبارت دیگر شما برای اینکه بنر خلاقانه و ویژه‌ای طراحی کنید، سعی کرده‌اید از احساساتی که مناسب شما و برندتان است؛ استفاده نمایید. همین مورد، نظر مخاطبین را جلب می‌کند و سبب می‌شود تا میزان بسیار زیادی مخاطب را به سمت برند خود جذب کنید.

یکی از نکات دیگری که در طراحی بنر خلاقانه می‌توانید از آن بهره بگیرید، استفاده از احساسات بر اساس گروه سنی است. تصور کنید مخاطبین هدف شما افراد ۱۳ تا ۱۸ سال هستند. شما باید در چنین حالتی بدانید که مخاطبین موجود چه احساساتی دارند و به چه مواردی نیاز خواهند داشت؟ درک این دو مورد به شما کمک می‌کند تا بتوانید احساسات را در بنرتان به اشتراک بگذارید.

جهانی از بنرهای خلاقانه

استراتژی در طراحی بنر تبلیغاتی

احساسات منطقی و مناسب سن به اشتراک گذاشته شده در بنر تبلیغاتی شما می‌تواند نظر مخاطبین هدف گروه سنی خاصی را به خود جلب کند. به همین دلیل شما می‌توانید به فروش بسیار بیشتر پس از انتشار بنر تبلیغاتی خود در اینستاگرام یا پلتفرم‌های دیگر دست یابید. در نظر داشته باشید که برای افزایش فروش خود و یا دریافت خدمات متنوع سعی نکنید از احساسات دروغین استفاده نمایید. داشتن وجدان کاری و ارائه احساسات صحیح و منطقی می‌تواند در رضایت مشتریان شما تاثیر بسیاری داشته باشد.

قطعاً با در نظر گرفتن ایده‌های عنوان شده برای طراحی بنر خلاقانه می‌توانید به بهترین شکل ممکن بنری ویژه و مخصوص به برند خود را تهیه و تولید کنید. با انتشار بنر ویژه طراحی و تولید شده خود می‌توانید مخاطبین بسیاری را به سمت برند خود جذب کنید و یا از آنها برای رشد بیشتر برند خود کمک بگیرید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

طراحی بنر خلاقانه برای برندها

آرکی تایپ طراحی بنر خلاقانه شما تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطب خواهد داشت. هر برند در زمینه مخصوصی فعالیت می‌کند و خدمات متنوعی را نیز به مشتریان خود ارائه خواهد داد. در نتیجه آرکی تایپ مدنظر شما ممکن است با گروه تخصصی یک برند دیگر متفاوت باشد. به همین دلیل شما برای طراحی بنر خلاقانه برای برندهای متنوع باید به روش‌ها و شیوه‌های مختلفی عمل کنید. یکی از رازهای مهم موجود برای رشد برندتان نیازسازی در مخاطبین است. برای مثال ممکن است به عنوان یک خریدار نیازی به یک کلاه آفتابی نداشته باشید. این در حالتی است که شما با مشاهده یک بنر تبلیغاتی که یک کلاه آفتابی را به عنوان خنک کننده معرفی می‌کند، نظر متفاوتی را اعمال کنید.

شما همان لحظه متوجه می‌شوید که در تابستان به یک کلاه آفتابی نیاز دارید که فن داشته باشد و هوای خنکی را به صورت شما انتقال دهد. این موضوع می‌تواند در هر شرایطی مانند خرید کردن و یا حتی رفتن به دل طبیعت به شما در خنک کردن هوای اطراف صورتتان کمک کند. شما نیاز مبرمی به خرید چنین کلاهی ندارید اما با مشاهده کردن یک بنر خلاقانه طراحی شده، نظرتان نسبت به موضوع عوض شده است. به همین دلیل طراحی بنر خلاقانه برای برندها با یکدیگر متفاوت است و هر برند باید بر اساس محصولات خود و همچنین بر اساس خدماتی که به مشتریان ارائه می‌دهد، برای طراحی و تولید بنر تبلیغاتی ویژه و منحصر به فرد اقدام نماید.

جهانی از بنرهای خلاقانه

طراحی بنر با فتوشاپ

نکته دیگری که در طراحی بنر خلاقانه برای برندها باید به آن توجه کنید، کال تو اکشن است. شما باید در انتهای بنر طراحی شده خود بر اساس نوع برندتان گزینه‌ای را اعمال کنید که هر فرد بتواند با کلیک بر روی آن نیاز خود را برطرف نماید و یا با لینک دهی به شبکه های مختلف و سایت برای دریافت خدمات اقدام نماید. به همین دلیل شما باید در زمان طراحی بنر خلاقانه برای برند خودتان به ویژگی‌های برند و مزیت‌های رقابتی توجه کنید. عنوان نمودن مزیت رقابتی می‌تواند در بنر احساس نیاز را برای مخاطب بیشتر کند. مخاطب با خود می‌اندیشد که خرید چنین محصولی که دارای ویژگی‌های متنوع است و قیمت بسیار عالی را نیز دارا می‌باشد، کاری منطقی است.

بنرهای خلاقانه برای تاثیرگذاری بیشتر در بازار

زمانی که نام بنر تبلیغاتی به گوشتان می‌خورد خوب می‌دانید که برندهای متنوع به دنبال جذب مخاطبین و مشتریان بیشتر هستند. امروزه دیگر بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر مشاهده نمی‌شود و یا کمتر از پیش به چشم می‌خورند. دلیل اصلی این موارد آن است که بنرهای تبلیغاتی که در شبکه‌های مجازی مانند اینستاگرام مشاهده می‌شوند، بازخورد بهتری را از خود بروز دادند. به همین منظور افرادی که برای طراحی بنر خلاقانه اقدام می‌کنند سعی دارند، برای تاثیرگذاری بیشتر از پلتفرم‌های جدید استفاده نمایند. همین موضوع به آنها این اجازه را داده است تا با جدیدتر کردن بنرهای تولید شده خود و ایجاد خلاقیت‌های نوین بتوانند نظر مشتریان بیشتری را به خود جلب کنند. همین اصل سبب شده است تا بنرهای خلاقانه برای تاثیرگذاری بیشتر در بازار تولید و به دست بینندگان برسد.

استفاده از هوش مصنوعی در طراحی بنر خلاقانه تا حدود زیادی به چشم می‌خورد. هر طراح بر اساس نوع عملکرد خود سعی می‌کند بنر خلاقانه تولید کند. ذهن یک طراح با طراح دیگر متفاوت است و قطعاً همین تفاوت‌ها سبب ایجاد بنرهای متنوع و خلاقانه می‌شود. شما برای طراحی بنر خلاقانه باید از گروه بندی مخصوص خود ایده برداری کنید. برای مثال اگر در زمینه فروش و یا تولید پوشاک فعالیت می­کنید، می­توانید با ایده گرفتن از طبیعت و … ژوژمان جدید طراحی خود را  ارائه دهید. همچنین پس از ارائه ژوژمان می توانید با الهام گرفتن از موضوع اصلی به طراحی بنر منحصر به فرد، خاص و مرتبط بپردازید. به دلیل آنکه ژوژمان‌ها با یکدیگر متفاوت هستند، شما می‌توانید برای طراحی بنر خلاقانه مد نظر خود بر اساس ژوژمانتان اقدام کنید.

جهانی از بنرهای خلاقانه

نکات مهم و کلیدی برای طراحی بنر

اگر قصد دارید برای طراحی بنر خلاقانه اقدام کنید باید به این نکته بیندیشید که هرچه بنر شما جدیدتر باشد مخاطبین بیشتری به آن فکر می‌کنند و بیشتر بنرتان دیده می‌شود. دیده شدن بنر شما و البته استفاده از طرح‌های بی‌نظیر در طراحی بنر به شما کمک می‌کند که برندتان را به یک برند لوکس و البته همه پسند تبدیل کنید. همچنین استفاده از خلاقیت در طراحی بنرهای متنوع سبب جذب مخاطبین خالص خواهد شد. یعنی اگر بنر شما برای تبلیغ کاشت ناخن می‌باشد، تنها افرادی که به کاشت ناخن نیاز دارند و یا قصد دارند برای ترمیم کاشت خود اقدام کنند به پیج شما و یا سایت­تان مراجعه خواهند کرد. به همین دلیل بهتر است در طراحی بنر از لوگوی خود استفاده کنید و همچنین کلمات کلیدی مد نظر خود را در متن بنر جایگذاری نمایید.

بهترین سایت برای ساخت بنر

از جمله روش‌هایی که می‌توانید به واسطه آن برای طراحی بنر خلاقانه و حرفه‌ای اقدام کنید، سایت‌های متنوع ساخت بنر هستند. سایت‌های زیادی به شما کمک می‌کنند تا با ایده‌های متنوع بتوانید بهترین نوع بنر تبلیغاتی مد نظر خود را بسازید. سایت‌هایی که به شما کمک می‌کنند تا برای ساخت بنر حرفه‌ای و تبلیغاتی اقدام کنید به دو دسته سایت‌های رایگان و سایت‌های پولی طبقه‌بندی می‌شوند. از بهترین سایت‌های خارجی و همچنین داخلی موجود که می‌توانید برای طراحی و ساخت بنر تبلیغاتی از آنها استفاده نمایید، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • Canva: این سایت دارای تمپلیت‌های بسیار متعددی است که به شما در طراحی بنر خلاقانه و حرفه‌ای کمک می‌کنند. شما می‌توانید از این سایت به صورت رایگان برای ادیت انواع بنر و همچنین طراحی و ساخت آنها استفاده نمایید. وجود امکانات و ابزارهای متعدد در این سایت به شما کمک می‌کند تا در سرعت بسیار بالایی برای طراحی بنر سایت یا بنرهای دیگر اقدام کنید.
  • Creatopy: این سایت نیز برای طراحی بنر خلاقانه به دلیل وجود ابزارهای متعدد و سهولت فعالیت مورد استفاده قرار می‌گیرد. تمپلیت‌ها و نمونه قالب‌های موجود در این سایت سبب می‌شوند تا با هر کتگوری بتوانید برای برند خود به طراحی بنر ویژه و البته منحصر به فرد بپردازید. وجود فرمت‌های متنوع برای دریافت فایل‌های انتهایی سبب می‌شوند تا بتوانید در انتهای طراحی خروجی کار را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید.

جهانی از بنرهای خلاقانه

بهترین سایت­ها برای طراحی بنر کدامند؟

  • سایت ایران تایپیست: ایران تایپیست یکی از سایت‌های داخلی است که به واسطه آن می‌توانید برای طراحی بنر خلاقانه خود اقدام کنید. افراد حرفه‌ای و مجرب و طراحان بی‌نظیر که با خلاقیت‌های بی‌شمار به برند شما کمک می‌کنند تا در دنیای فعلی جایگاه خود را بیابد، در این مجموعه حضور دارند. شما می‌توانید نیاز خود را به افراد حرفه‌ای و مجرب در این سایت عنوان کنید و در نهایت یک بنر حرفه‌ای و جذاب و خلاقانه را از آنها تحویل بگیرید.

با معرفی سایت های عنوان شده شما نیز می‌توانید برای طراحی بنر حرفه‌ای و خلاقانه در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام کنید. تنها کافی است نیاز خود را بشناسید و بر اساس نیاز خودتان و مخاطبین هدفتان برای طراحی و تولید بنر تبلیغاتی اقدام نمایید.

جهانی از بنرهای خلاقانه

طراحی بنر خلاقانه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی بنر طراحی گرافیکی طراحی پوستر طراحی کارت پستال

سوالات متداول

یکی از بهترین انواع طراحی بنر خلاقانه در زمینه مارکتینگ در ایران طراحی بنر متحرک است. معمولاً برندهای مختلف برای جلب توجه مشتریان خود از این روش استفاده می‌کنند تا نیاز مخاطبین خود را نیز برطرف نمایند.

بهترین نرم‌افزار موجود برای طراحی بنر خلاقانه در حال حاضر نرم‌افزار فتوشاپ می‌باشد. ایلوستریتور و نرم‌افزارهای دیگر نیز امروزه به دلیل وجود ابزارهای متنوع و تکنیک‌های خاص مورد استفاده بسیاری از طراحان برتر قرار می‌گیرند.

اگر ایده جدیدی را برای طراحی بنر خلاقانه در ذهن می‌پرورانید و فردی حرفه‌ای در این زمینه هستید، در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید برای طراحی اقدام کنید. طراحی سریع و البته منحصر به فرد تا حدود بسیار زیادی به توانایی‌های شما و نوع بنر درخواستی فرد بستگی خواهد داشت.

ایران تایپیست یکی از سایت‌های معتبر و موجود برای طراحی بنر خلاقانه و حرفه‌ای است. وجود افراد متبحر برای طراحی و تولید بنر در این سایت سبب شده است تا رضایت مشتریان را به خود جلب نماید.


نویسنده: دنیا ذاکری طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1403/2/27 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 53 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی بنر خلاقانه سفارش بنر خلاقانه ساخت بنر خلاقانه طراحی بنر خلاقانه اینستاگرام ایده طراحی بنر خلاقانه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :